Toon posts:

Welke DVD brander? En hoe zit het met spellen op 4,8 GB?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil een DVD brander gaan aanschaffen maar heb werkelijk waar geen idee wat echt een goede koop is. Zouden jullie mij daar wat meer over kunnen vertellen en advies willen geven. Ook vraag ik me af of je spellen gewoon op 4,8 GB schijfjes passen en dus niet zoals met films dat je ze eerst moet coderen.

Alvast bedankt,
gr fastenau

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-03 08:19
Kijk eerst eens hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/find

En daarna hier:
www.google.nl

-

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

In de FAQ van dit subforum staat ook duidelijk beschreven hoe je een DVD brander moet uitkiezen. Het is niet zo moeilijk, het kost alleen tijd (lezen, lezen en nog eens lezen ;) ).
OM FAQ - Welke HDD, CD/DVD lezer/brander, I/O controller moet ik nemen?
OM FAQ - Links naar CD/DVD fabrikanten

En tot slot is over het branden van een DVD ook een heleboel te vinden op het Internet. Ook hierover is de FAQ van dit subforum duidelijk:
OM FAQ - Hoe kan ik het beste een (Audio/Video)CD/SVCD/DVD branden?

Omdat het hier op GoT de bedoeling is dat je eerst vooronderzoek doet eer je een topic opent door o.a. de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum te doornemen en je dat in dit geval klaarblijkelijk niet hebt gedaan, gaat dit topic dicht. Herlees ook eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende krijg je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.