Ik heb nog steeds hetzelfde probleem als ik in dit topic had:
Pc valt compleet uit
Ik heb nu alleen iets andere specs (alles loopt nog standaard):
Epox 8rda3+
Athlon XP 2600+ barton
2x 512 MB 400 MHz DDR-Ram Infineon CL3
wd1600JB
Soundblaster Audigy 2 ZS
Sapphire radeon atlantis 9800pro Atlantis 128 MB
Q-tec PSU 550W dual fan Gold
Windows XP professional
De pc valt nu zelfs uit in het menu van ut2004 ( hele spel ), ook bij counterstrike, warcraft 3 en 3dmark03. Ik heb al geprobeerd me dvd-speler en 2de HD eruit te trekken om minder stroom te verbruiken, maar dan blijft het probleem precies hetzelfde.
Nou lijkt het me dus die Q-tec voeding de boosdoener, maar komt dat nu door dat ie erg slecht is of omdat m'n systeem meer dan de 14A op de 12V die de Q-tec max kan leveren nodig heeft. Of kan er toch nog iets anders het probleem veroorzaken?
PS: weet iemand misschien uit welke volt lijn de extra stroomkabel van de radeon de stroom haalt?
Pc valt compleet uit
Ik heb nu alleen iets andere specs (alles loopt nog standaard):
Epox 8rda3+
Athlon XP 2600+ barton
2x 512 MB 400 MHz DDR-Ram Infineon CL3
wd1600JB
Soundblaster Audigy 2 ZS
Sapphire radeon atlantis 9800pro Atlantis 128 MB
Q-tec PSU 550W dual fan Gold
Windows XP professional
De pc valt nu zelfs uit in het menu van ut2004 ( hele spel ), ook bij counterstrike, warcraft 3 en 3dmark03. Ik heb al geprobeerd me dvd-speler en 2de HD eruit te trekken om minder stroom te verbruiken, maar dan blijft het probleem precies hetzelfde.
Nou lijkt het me dus die Q-tec voeding de boosdoener, maar komt dat nu door dat ie erg slecht is of omdat m'n systeem meer dan de 14A op de 12V die de Q-tec max kan leveren nodig heeft. Of kan er toch nog iets anders het probleem veroorzaken?
PS: weet iemand misschien uit welke volt lijn de extra stroomkabel van de radeon de stroom haalt?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 19:34 ]