Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/c65_topic.jpg

Vorige Model
Siemens C55Nieuw: de Siemens C55

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/Info_sx1_deel2.jpg

Specs
SizeLength: 105 mm
Width: 44/47 mm
Height: 15/18 mm
Weight: 86 grams
Volume: 76 ccm
BatteryMax Standby: 410 hours
Max Talktime: 5 hours
Charging Time: 2 hours
Battery Type: Li-Ion
mAh: 600
FeaturesNetworks: GSM 900 / 1800 / 1900
Display: 130x130 pixels CSTN, 65.000 colours
Memory: Approx. 3MB dynamic
Synchronisation: N/A
Organizer: Calendar
Voice Features: N/A
Records: N/A
Calling: N/A
Applications: Photopet (virtual pet), Download Assistant, Photo Editor
Bluetooth: No
IrDA: Yes
GPRS: Class 10
Built-in data and fax modem: Yes
Data exchange with PC: Yes
User profiles: Yes
Loud Speaker for handsfree talking: Yes
Date and time in display: Yes
Silent Alert / Vibration: Yes
Keypad lock: Yes
Improved water, shock & dust resistance: No
Fun / MediaRingtones: Polyphonic
Logos: N/A
Wallpapers: N/A
Screensaver: N/A
Themes: N/A
Games: J2ME
SMS: Yes
T9: Yes
EMS: No
MMS: Yes
Chat: Yes
E-Mail: No
Calling Faces: N/A
Calling Symbols: N/A
Radio: No
MP3 Player: No
Video Player: No
Video Recorder: No
Camera: Built-in CIF camera, 352x288 pixels max resolution
WAP/WEB Support: WAP2.0
Exchangeable covers: Yes

Standard PackageHandset
Battery Li-ion 600 mAh
Standard Charger
Manual
Foto's
1 2 3 4
Handige Links
Engelse Siemens Site/Forumhttp://www.club-siemens.com
Officiele Siemens Sitehttp://www.siemens.com
Duitse Siemens Fan Sitehttp://www.siemensinfo.de

[ Voor 131% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 16:28 ]

Verwijderd

De hele toetsenlayout lijkt erg op de CX65 ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 18:19 ]

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind het er erg kinderachtig uitzien. Jammer dat Siemens geen nette foons meer maakt.

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:12

Bleh!

:)

Jij bent ook lekker bezig! ;)

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 22:05
Cubix schreef op 16 maart 2004 @ 18:21:
Ik vind het er erg kinderachtig uitzien. Jammer dat Siemens geen nette foons meer maakt.
De Siemens S65 vind ik anders wel een hele nette foon :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Cubix schreef op 16 maart 2004 @ 18:21:
C=instap model=goedkoop=tieners

Ik hoop dat je dat snapt.

Verwijderd

okeej ik snap het zelf ook wel..maar die foons van siemens die de laatste tijd geproduceerd worden lijken nogal erg op elkaar.. zelf zou ik hem nooit kopen.. idd te kinderachtig.. ik ben zelf een tiener :D maar ik ben al trotse eigenaar van de Sony Ericsson T630

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 18:43:
okeej ik snap het zelf ook wel..maar die foons van siemens die de laatste tijd geproduceerd worden lijken nogal erg op elkaar.. zelf zou ik hem nooit kopen.. idd te kinderachtig.. ik ben zelf een tiener :D maar ik ben al trotse eigenaar van de Sony Ericsson T630
Tja, zoals je laatste tijd ziet, zie je zelfs tieners met een p900 bijvoorbeeld. Dus dat gedoe is wel een beetje over. Maar je heb toch van die ouders die denken ik wil dat mijn kind een goedkoop telefoon heeft.
;)

EDIT:

Officiele Specs zijn er!

http://www.club-siemens.net/mobiles/c65/

EDIT: Zie Startpost!

EDIT:

In Europe:
S65 - July/August cca 400 Euro
M65 - June 300 Euro
C65 - June 180-200 Euro

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 16:30 ]

• Bleh!

Bleh!

Hé was die telefoon op de foto niet eerst rood :)
In het blauw oogt het al een stuk minder speelgoed...

@JT Zoals hierboven al gezegd, dit is het (bijna) budget model voor Siemens. Dus dan wordt er natuurlijk bezuinigd.

[ Voor 37% gewijzigd door Bleh! op 17-03-2004 21:51 ]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:26

JT

VETAK y0

CSTN....ik vind dat je wel achterloopt als je nu nog met STN loopt te klooien. Neem dan gewoon LCD.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
JT schreef op 17 maart 2004 @ 21:38:
CSTN....ik vind dat je wel achterloopt als je nu nog met STN loopt te klooien. Neem dan gewoon LCD.
maar dan nog, het is een instapmodel met 65.000 kleuren een een ingebouwde camera, wat wil je nog meer!

• Erazzzer
  • Laatst online: 18:22

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Eindelijk weer eens een lekker speels en simpel toestel! Mooi dingetje
Trouwens, ook een zeer nette SP

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 21:57:
[...]

maar dan nog, het is een instapmodel met 65.000 kleuren een een ingebouwde camera, wat wil je nog meer!
Motorola heeft er een met LCD scherm.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Topicstarter
JT schreef op 17 maart 2004 @ 23:21:
[...]

Motorola heeft er een met LCD scherm.
v525?

Haha die kost los 300 euro en hij is nu tijdelijk 130 euro door een actie van vodafone

• JT

JT

VETAK y0

E365

Ecodan warmtepomp

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

rightone_, is er al wat meer info over de cx65?
er loopt wel een topic over, maar die is lang niet meer geupdate.
Echt veel info heb ik er niet over kunnen vinden, jij wel?

Ik dacht jij weet wel het een en ander, en dit is jouw topic dus mijn reactie lees je wel :)

[ Voor 38% gewijzigd door job op 18-03-2004 00:25 ]

• Bleh!

Bleh!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/AR.asp?ARI=106830

Hij is echt mooi! Maar niets voor mij ( qua specs )

EDIT:

nieuwe pics

vodafone versie

Afbeeldingslocatie: http://www.siemens-smartphones.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/C65/c65vodafone.jpg

normale

Afbeeldingslocatie: http://www.siemens-smartphones.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/C65/c65vodafone.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens-smartphones.de/modules/My_eGallery/gallery/Gallery/C65/bwcover.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 23:20 ]

• hobbelisback
  • Laatst online: 08-09 15:34
even dit topic naar boven halen,

deze telefoon is dus al wel uit in duitsland en engeland, ik wil hem erg graag hebben. Weet iemand wat de release datum is in nederland? heb siemens mobile al gemaild maar geen reactie. Ik kan hem natuurlijk ook in duitsland kopen, bijv. @ togitech 184,80 EUR onder rembours maar kan ik hem dan later wel flashen naar nederlandse schermteksten (bijv. d.m.v. firmware update) als hij hier eenmaal uit is?

Verwijderd

hobbelisback schreef op 04 oktober 2004 @ 16:09:
even dit topic naar boven halen,

deze telefoon is dus al wel uit in duitsland en engeland, ik wil hem erg graag hebben. Weet iemand wat de release datum is in nederland? heb siemens mobile al gemaild maar geen reactie. Ik kan hem natuurlijk ook in duitsland kopen, bijv. @ togitech 184,80 EUR onder rembours maar kan ik hem dan later wel flashen naar nederlandse schermteksten (bijv. d.m.v. firmware update) als hij hier eenmaal uit is?
De C65 is nu exclusief te koopt bij de Orange Shop.

• hobbelisback
nice, ook zonder abonnement etc. dus als gewoon los toestel?

Verwijderd

hobbelisback schreef op 04 oktober 2004 @ 16:23:
nice, ook zonder abbonement etc. dus als gewoon los toestel?
Ja, in principe wel maar de losse verkoopprijzen zijn daar niet echt laag aangezien losse toestellen verkopen niet hun voornaamste business is.

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11 20:53

LocalJoost

plaatje hieronder

hobbelisback schreef op 04 oktober 2004 @ 16:09:
Ik kan hem natuurlijk ook in duitsland kopen, bijv. @ togitech 184,80 EUR onder rembours maar kan ik hem dan later wel flashen naar nederlandse schermteksten (bijv. d.m.v. firmware update) als hij hier eenmaal uit is?
Is dat niet gewoon een kwestie van in het instellingen menu de taal instellen op Nederlands, ipv deutsch?

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

• hobbelisback
nee scherm talen zijn:

Afbeeldingslocatie: http://www.club-siemens.com/media/siemens_c65_languages.gif

anders had ik hem daar waarsch al gekocht...

Verwijderd

Ik heb deze gsm gisteren gekocht...

Ik moet alleen nog eventjes zoeken naar de juiste instellingen voor internet (de instellingen die je van de site kan laten doorsturen kloppen dus niet voor mijn provider :()

Er is 1 dingetje wat ik niet in de handleiding of in de instellingen vind maar die volgens mij wel moeten kunnen...

Hoe zorg je dat de schermverlichting niet (volledig) uitgaat na een halve minuut of zo?
Nu heb ik de screensaver ingesteld op digitale klok en ook automatische toetsenblokkering, maar ik gebruik mijn gsm ook vaak als uurwerk. Met mijn vorige gsm (nokia 3330) kon je makkelijk het scherm lezen zolang het niet al TE donger was, maar met dat kleurenschermpje is dit niet het geval...

Nu moet ik een 9 of een 1 indrukken en deze dan terug wissen om het schermpje te kunnen lezen...

Hoe zorg je dat die schermverlichting niet volledig uitgaat na 20 seconden of zo?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 17:45:

Nu moet ik een 9 of een 1 indrukken en deze dan terug wissen om het schermpje te kunnen lezen...
Je kunt ook 't rode telefoontje even ingedrukt houden. De display gaat dan aan zonder te veranderen. Dit wel in toetsenblockmode natuurlijk he.
Hoe zorg je dat die schermverlichting niet volledig uitgaat na 20 seconden of zo?
Niet. Da's ook een nutteloze feature aangezien de batterij van je telefoon dan binnen een halve dag leeg zou zijn. Het scherm is de grootste energieslurper wel zo'n beetje.

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 18-10-2004 09:05 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Dersan
  • Laatst online: 18:58
Ik snap dus echt niet wat mensen kinderachtig aan deze telefoon vinden..... Owke, kijk, hij heeft niet super veel functies, maar hij is ook geen 300 euro......

Ik heb hem zelf ook, en hij bevalt me echt heel goed. Zeer goede camera zit erbij :) best wel scherp ;)

En bovendien neem ik niet hele dure mobs omdat ze bij mij altijd kapot gaan, wasmachine en dergelijke :9 :P 8)7

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:24
hey deze mobiel is nu te koop bij de krijdvat voor 109.95 met KPN!!!
ff een linkje http://www.kruidvat.nl/do...AGE&dataid=13010000000945

aangezien ik goede ervaringen heb met siemens, en ik het op zich wel een leuk toestelletje vind ga ik hem denk ik wel halen, of heeft iemand nog iets te zeggen waardoor ik ineens van gedachte ga veranderen? ik hoor het graag!

[ Voor 4% gewijzigd door hellboy123 op 02-11-2004 17:45 ]

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Ja..ding is gevaarlijk..als je C4 op plakt ontploft dat mobieltje :/ :P

Hehe..nee..maar hoorde wel dat de 65-serie een bugje had..waardoor je oorbeschadiging kon oplopen, daarom waren ze een tijdje uit de schappen. Maar is dacht ik al gefixed met nieuw firmware, maar of die nieuwe firmware op de toestellen van Kruidvat zitten??...anders moet je weer datakabel bijkopen

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Verwijderd

hellboy123 schreef op 02 november 2004 @ 17:44:
hey deze mobiel is nu te koop bij de krijdvat voor 109.95 met KPN!!!
.....
Ik ben vandaag bij drie verschillende kruidvats geweest, in twee verschillende steden. Maar steeds hadden ze em nog niet, en niemand die daar werkte wist hoe en wat }:O

Weet iemand hier misschien iets meer van?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 00:08:
Ik ben vandaag bij drie verschillende kruidvats geweest, in twee verschillende steden. Maar steeds hadden ze em nog niet, en niemand die daar werkte wist hoe en wat }:O

Weet iemand hier misschien iets meer van?
Die hele actie is geannuleerd, heb ik gehoord.

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Geannuleerd?..
dacht al..want via www.kruidvat.nl was ie niet via de onlineshop te bestellen

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Dersan
  • Laatst online: 18:58
nou, bij de kruidvat in ons dorp is ie gewoon voor 110 euries te koop :)

Verwijderd

Ik heb er nog een vraagje over...wanneer je een foto met het toestel maakt, maakt het ook een geluidje als van een gewoon fototoestel. Nu is dat in de meeste gevallen niet zo erg maar soms is het een beetje irritant wanneer dat ding zoveel lawaai maakt. Weet iemand ook of je dat geluid kunt uitzetten. Ik ben zelf bang van niet want ik heb het nog nergens gelezen en ik denk dat het gewoon vast in het systeem van de telefoon zit maar misschien zou ik me nog kunnen vergissen :P

Bij voorbaat dank.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Officieel kan dat niet. Bij de CX65, S65 en SL65 is 't er uit te slopen maar of dat bij de C65 ook kan weet ik niet. Zoek maar wat rond op google :)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Ik heb wat rondgekeken op Google maar kan er niet echt vinden waarnaar ik op zoek ben, vind wel informatie over hoe je het uit kunt zetten bij de CX65 en S65 maar kan maar bar weinig vinden over de C65. Ik heb wel gezocht op Shutter sound maar toch heeft er niemand concreet een oplossing merk ik of men zegt dat je een bestand moet verwijderen dat voor dat geluid zorgt maar dat gaat dan net weer niet op voor de C65 maar bv. alleen de CX65 :(

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

CyBeR schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:44:
Officieel kan dat niet. Bij de CX65, S65 en SL65 is 't er uit te slopen maar of dat bij de C65 ook kan weet ik niet. Zoek maar wat rond op google :)
Zal toch vast wel iemand zijn op dit forum die dat al wel gelukt is. Kan me niet voorstellen dat iedereen met die shuttersound door het leven gaat.

• ekkoper
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-11-2024
vond dit op een ander forum, gaat alleen wel over de S65..:
"The camera sound is in config/default/CameraClickMelody.wav"

http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=19997

Misschien heb je er wat aan, want het is echt irritant :|

[ Voor 10% gewijzigd door ekkoper op 05-02-2005 17:48 ]

Verwijderd

Ja bedankt, ik zou daar inderdaad eens naar kunnen kijken. Weet toevallig iemand een site waar je goedkope data-kabels kunt kopen voor een Siemens C65? Ik heb al wel op google gekeken maar ik kan daar geen fijne sites vinden.

Alvast bedankt.

• ekkoper
Ik heb er een via Marktplaats.nl gekocht..

• ekkoper
Modbreak:Check je mail

[ Voor 88% gewijzigd door Xandrios op 21-02-2005 15:39 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 14:41:
Ja bedankt, ik zou daar inderdaad eens naar kunnen kijken. Weet toevallig iemand een site waar je goedkope data-kabels kunt kopen voor een Siemens C65? Ik heb al wel op google gekeken maar ik kan daar geen fijne sites vinden.

Alvast bedankt.
Ik heb zonet via eBay een origineele Siemens DCA-500 gekocht. Ik ben benieuwd of die wel werkt.

Want de goedkopere datakabels werken alleen op de x55 serie. De x65 en x75 serie moeten de kabeltjes ook echt herkennen. Dit kun je lezen in het versie-info scherm, en bij mijn goedkope kabeltje staat dan: "Acc: none" terwijl de kabel perfect werkt op mijn C55.
Voor de C65 heb ik zelfs geprobeerd om 2x 15k weerstandjes erop te solderen wat het probleem bij sommige x65 telefoons zou kunnen verhelpen, maar helaas bij mijn firmware v16 niet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 13:45:
[...]

Ik heb zonet via eBay een origineele Siemens DCA-500 gekocht. Ik ben benieuwd of die wel werkt.

Want de goedkopere datakabels werken alleen op de x55 serie. De x65 en x75 serie moeten de kabeltjes ook echt herkennen. Dit kun je lezen in het versie-info scherm, en bij mijn goedkope kabeltje staat dan: "Acc: none" terwijl de kabel perfect werkt op mijn C55.
Voor de C65 heb ik zelfs geprobeerd om 2x 15k weerstandjes erop te solderen wat het probleem bij sommige x65 telefoons zou kunnen verhelpen, maar helaas bij mijn firmware v16 niet.
Siemens DCA-500 kabel werkt als een tierelier! Ze hebben dus echt een manier gevonden om goedkope clones te bannen.

Verwijderd

Siemens DCA-500 kabel werkt als een tierelier! Ze hebben dus echt een manier gevonden om goedkope clones te bannen.
En wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag? :+

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen de C65 en ik ben er zeker tevreden mee. Geen overdreven nonsens, gewoon bellen en een goede belkwaliteit. Echter zat ik met een probleem, wat ik ook al naar de Siemens klantenservice had gestuurd. Daar kreeg ik een mailtje van terug dat ik ze maar moest bellen....

Het probleem:

Ik heb direct de bijbehorende software gedownload, waarmee ik mijn adresboek via de PC kan bijwerken. Echter maakt de telefoon een onderscheid tussen adressen die via de telefoon zijn ingevoerd en via de PC. Alleen de adressen ingevoerd via de telefoon zelf zijn alfabetisch beschikbaar. Dus wanneer
je op de 6 drukt, dan verschijnen alleen de adressen met een M die via de tel zijn ingevoerd, ook wanneer er nog meerdere M adressen zijn die via de PC zijn ingevoerd. Bovendien is het ook zo dat de adressen die via de PC zijn ingevoerd helemaal bovenaan staan. Dus mijn lijst ziet er zo uit:

[Adressen A tot Z via PC ingevoerd]
[Adressen A tot Z via mobiel ingevoerd, wel op alfabet op te zoeken]

Is dit een bekend probleem? Ik hoopte op aanzienlijke tijdwinst, door al mijn adressen via de PC in te
voeren, maar het lijkt erop dat ik alsnog alles via de mobiel moet invoeren.

Iemand met hetzelfde probleem en een eventuele oplossing?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 13:15 ]

Pagina: 1