Toon posts:

[XP] Zandlopertje om de minuut

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een vreemd probleem met mijn 2.8 ghz, 1024 mb ram computer. Ik krijg namelijk om de minuut een zanlopertje naast mijn pijltje, en mijn PC ratelt ook even terwijl ik een schone XP installatie heb uitgevoerd. Alle drivers zijn geïnstalleerd en er zijn is geen virus of spyware ofzo gevonden. Ook draaiden er eerst (toen hij dat ook al deed) geen vreemde programma's op de achtergrond.

Met File Monitor heb ik al gekeken welk programma dit veroorzaakt, maar het is steeds weer een andere...

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Hier zijn bijna oneindig veel topics over zie ook : computer blijft steeds even steken.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer blijft niet steken, en ik heb al gezocht, maar nergens was dit probleem opgelost

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Hij blijft mischien dan niet geheel steken, maar hij is wel druk bezig anders krijg je geen zandlopertje, en dat geratel komt natuurlijk uit je harddeschijf, met cpufan prog. kan je kijken in wat voor staat deze verkeerd. En die schrijf actie wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een windows service die een logboek bijhoud... , als je die uit schakelt heb je waarschijnlijk nergens meer last van. ..

[ Voor 11% gewijzigd door djexplo op 16-03-2004 17:21 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Hoe schakel je die uit dan?

Verwijderd

Topicstarter
Indexing service verwijderen helpt niet

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn vorige computer had ik al het probleem dat mijn computer steeds even bleef haken, daarna heb ik precies dezelfde nieuwe computer gekregen, en alleen de DVD brander en de videokaart zijn overgezet, zou het aan de videokaart kunnen liggen? het is een nVidia GeForce 5200 FX
Pagina: 1