Ik heb het probleem dat mijn computer continu even blijft hangen, het was in windows XP erg, alleen dat was al bekend.
Dus ik ben windows 2000 gaan draaien. bij XP bleef het met video al vaak wat hangen ook al veranderde ik de resolutie.
Nu windows 2000 erop staat heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
Hij hangt even en gaat daarna snel weer verder, je moet dus vaak even wachten voor je weer wat kunt.
Bij films kijken is het helemaal erg want je kijkt een film en ziet hem dan stil staan en ineens is hij een stukje verder. bij zo'n film stopt dan ook het geluid.
Ik merkte gisteren wel dat mijn mp3tje gewoon doorspeelde toen hij even hing ook toen ik een filmpje keek en hij even bleef hangen.
Heb de laatste iomega drivers van mn videokaart (Radeon 8500)
de laatste 4-in-1 drivers
de laatste bios voor mijn A7V266-E (raid) 1010
geluidskaart live 5.1 die drivers van de compaq site.
tijdens de installatie heb ik er niets van gemerkt, maar na de schone installatie wel opeens.
heb ook ALLE updates voor windows 2000 gedownload.
Het allervreemdste is dat een vriend van me het ook heeft. Die heeft een gewone A7V266 een Geforce 2Ultra en dus geen raid als verschil.
allebei hebben we 512mb DDR en een XP 1600+
kent iemand dit probleem of is er misschien iemand die weet wat het kan wezen??
Dus ik ben windows 2000 gaan draaien. bij XP bleef het met video al vaak wat hangen ook al veranderde ik de resolutie.
Nu windows 2000 erop staat heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
Hij hangt even en gaat daarna snel weer verder, je moet dus vaak even wachten voor je weer wat kunt.
Bij films kijken is het helemaal erg want je kijkt een film en ziet hem dan stil staan en ineens is hij een stukje verder. bij zo'n film stopt dan ook het geluid.
Ik merkte gisteren wel dat mijn mp3tje gewoon doorspeelde toen hij even hing ook toen ik een filmpje keek en hij even bleef hangen.
Heb de laatste iomega drivers van mn videokaart (Radeon 8500)
de laatste 4-in-1 drivers
de laatste bios voor mijn A7V266-E (raid) 1010
geluidskaart live 5.1 die drivers van de compaq site.
tijdens de installatie heb ik er niets van gemerkt, maar na de schone installatie wel opeens.
heb ook ALLE updates voor windows 2000 gedownload.
Het allervreemdste is dat een vriend van me het ook heeft. Die heeft een gewone A7V266 een Geforce 2Ultra en dus geen raid als verschil.
allebei hebben we 512mb DDR en een XP 1600+
kent iemand dit probleem of is er misschien iemand die weet wat het kan wezen??
edit:
typfoutjes
typfoutjes