Toon posts:

Kingston Hyper-X en Athlon 64

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst mijn excuses voor het omhoogschoppen van een topic.. maar ik had die gevonden via een zoekmachine en direct mijn vraag gesteld..

Nu doe ik het nogmaals..

Ik ben van plan om een ASUS K8V Deluxe mobo te kopen met een Athlon 64 3400+ processor...

Is het een goed idee om hier de Kingston Hyper-X DDR 400 PC 3200 modules (2 x 512 mb) mee te combineren? Of loop ik dan de kans dat het niet werkt...

Op de site van ASUS staan de geheugenchips niet in de compatibiliteitslijst. Maar ik zie nergens in die lijst snellere geheugenmodules staan. Aangezien hier toch veel snelheidsfreaks aanwezig zijn lijkt het mij de juiste plaats om deze vraag te stellen... :D

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Even zoeken op de Kingston site met Asus K8V Deluxe en je vindt deze pagina waar precies staat aangegeven met welk Kingston mem (en in welke config) het mobo kan werken. Dit is prima te vinden dus, voortaan wat meer voorwerk doen hoor Ravekonijn ;)

LinkedIn
Instagram

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als het er niet in staat, neem dan gewoon een ander merk. Simpel :)

Anders gebruik je toch even de zoekfunctie [search=k8v hyperx pc3200]. Daarin kom je o.a. dit topic tegen [rml][ K8V]Onregelmatige BSODs[/rml] waarin je weer Kingston's eigen compatibiliteitslijst tegenkomt: http://www.ec.kingston.co...tributor=0&submit1=Search

Maargoed, je kunt zat ervaringen mbv de GoT-search vinden hoor B)

Dit topic is gesloten.