FAT32 datarecovery

Pagina: 1
Acties:

• Justin_Time
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07-2025
Dag mensen,

Ik heb best iets stoms gedaan.. Ik heb perongeluk een directory van een fat32 partitie gewist... nu vraag ik me af of er een manier is om deze te terug te halen?

Bij de search kreeg ik alleen maar recovery tools voor of ext2 of voor windows programma's. Ik heb alleen geen windows meer op deze computer staan dus dat gaat niet...

Weet iemand misschien raad? (en ja ik weet het heeeeeel erg stom en maak backup's)

Elke dag dronken is ook een geregeld leven.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:58

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Probeer GetDataBack eens.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Justin_Time
Die had ik gezien.. maar dat zijn allemaal windows programma's... daarom heb ik het ook in NOS gezet... ik heb er geen windows meer op staan.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Schijf in een Windowsbased PC hangen en vervolgens de recoverytooltjes erop loslaten? Het gaat om een FAT32 partitie, verbaas je je dus niet dat er haast louter Windows-based progseltjes te vinden zijn ;)

• Justin_Time
Betekend een aparte partitie dan ook gescheiden clusters? Dus stel dat ik een andere partitie weg zou gooien daar windows op zou installeren dan die progjes run haal ik dan net zoveel "profijt" van zo'n recovery tool? Of heb ik dan kans dat ze meer data zullen verpesten van die andere partitie?

Verwijderd

ik zou voor alle zekerheid die schijf gewoon met rust laten en hem in een andere pc douwen Hoewel wat je nu zo zecht zou gewoon moeten lukken. maar als de data echt belangrijk is zou ik het niet het risico nemen...

inprensiepe staat die data gewoon nog op die hd en zal het pas verloren gaan zodra je er iets op gaat zetten op die partitie (overschrijft hij de clusters waar nu de data staat)

Maargoed ik zelf weet niet of de masterbood record een invloed kan geven op je recovery...

let zowie zo op dat die schijf niet als C gemount wordt als je windows op die schijf gaat zetten want als windows virtual geheugen er op gaat zetten ben je alsnog het haasje
Pagina: 1