Beetje OFF-TOPIC mar: Een SP 97 op een A7N8XX in een QF 50a

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2025
Ik heb een QF 50 a en een A7n8X-X. Nu wil ik hier een sp 97 insteken maar ik weet niet ofdat wel gaat. heeft iemand dit al eens gedaan,of beter zou iemand de zijne eens willen afmeten(met een 80 FAN erop) ik weet dat op thermalright.com de afmetingen staan dusja maar als dat niet,hoe staat deze?
de breedste kant horizontaal dus zo:
-----------------
| |
| |
| |
-----------------
of zo:

-----------
| |
| |
| |
| |
------------

Het is overdreven maar hoe staat deze? :)
bedankt voor de info annyways :)

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik snap nog steeds ni wat je bedoelt.. maar waar is dit topic off-topic van?? Wat is het probleem nu helemaal precies??

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09-2025
Leg eerst eens uit wat een sp 97 is, of ben ik nou zo dom dat ik dat niet weet :?

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Het is gewoon een goede (grote) koeler. Dat had je ook op de site kunnen vinden, staat zelfs in de TS' startpost.

Afbeeldingslocatie: http://www.overclockercafe.com/Reviews/cooling/ThermalRight_SP-97/pics/1002.jpg

Kijk eens in deze review, misschien vind je in een van de foto's wat je zoekt. :?

[ Voor 35% gewijzigd door pisart op 15-03-2004 18:57 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Maar da's een AMD koeler.. die kan er maar op 1 manier op hoor!!!

code:
1
2
3
4
---------
|       |---------------------------
|                                  |  <-Socket...
------------------------------------

Zoals je kan zien zit er een ophoging op je socket.. in je koeler zit een bijbehorende holte :)

[ Voor 80% gewijzigd door Apen-nootjes op 15-03-2004 18:56 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

kijk hier eens: http://www.asus.com/produ...eta/a7n8x-x/overview.htm# De layout van je plankje, en hier: http://www.overclockercaf...Right_SP-97/pics/1002.jpg de foto van de koeler. Dan kun je nu afleiden hoe de koeler komt.

tip: heatsink heeft 4 ogen voor bouten, en het mobo heeft er 4 gaten voor..... 8)

Launching containers into space

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Ehm kansloos :? :P

http://www.thermalright.c..._faq_motherboard_sp97.htm

Voor de duidelijkheid; het antwoord is dus JA, het past :P

[ Voor 25% gewijzigd door kutkip op 15-03-2004 19:22 ]

• Entity_Razer
Het enigste wat ik moest weten is of de "langste kant" "neerligt" of "rechtopstaat".
Maar ik kan denkelijk uit revieuws wel afleiden of die rechtop staat of neerligt

(BTW: off topic was omdat dit niets te doen had met het eigenlijke koelen maar meer omtrent de case mogelijkheid om deze erin te steken :) )

En dat van men socket wist ik al,bedankt :) maar ik heb hel nog niet he dus...

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• kutkip
Entity_Razer schreef op 15 maart 2004 @ 19:55:
Het enigste wat ik moest weten is of de "langste kant" "neerligt" of "rechtopstaat".
Maar ik kan denkelijk uit revieuws wel afleiden of die rechtop staat of neerligt

(BTW: off topic was omdat dit niets te doen had met het eigenlijke koelen maar meer omtrent de case mogelijkheid om deze erin te steken :) )

En dat van men socket wist ik al,bedankt :) maar ik heb hel nog niet he dus...
Nou dat hangt er dus vanaf hoe je socket staat en dus hoe de gaten zitten. Als er 2 boven en 2 onder zitten ligt ie horizontaal, als er links 2 er rechts 2 gaten zitten staat de heatsink verticaal :)

[ Voor 5% gewijzigd door kutkip op 15-03-2004 20:25 ]

• Entity_Razer
kl**t. Genekt. :)
Ik heb 2 rechts en 2 links :)
en miss nog 2 cm over naast men standaart AMD heatsink(de sink,niet de fan)

• kutkip
Entity_Razer schreef op 15 maart 2004 @ 21:05:
kl**t. Genekt. :)
Ik heb 2 rechts en 2 links :)
en miss nog 2 cm over naast men standaart AMD heatsink(de sink,niet de fan)
Op je mobo past ie dus, dan is het dus al iets als een voeding die in de weg moet zitten :?

• Entity_Razer
Inderdaad. Men Voeding zit ind e weg denk ik.
De heatsink is op zijn grootst dus 99 cm he?
Ik heb gemeten dat men standaart heatsink zoals nu 6 cm is dus dat is 3.9 cm teweinig
Maar ik heb 2 cm tussen voeding/heatsink nu
dan kom ik er dus ?
(juist gemeten)

8) :+
Feestje :)
Straks met de schuifmaat te werk gaan en beetje rekenwerk maar denkelijk bingo heb'k dus plaats ervoor (Ik uncurse Aopen in gedachten nu :) )

Hehe

Hopelijk snel de cooling dan e

Verwijderd

Entity_Razer schreef op 16 maart 2004 @ 09:20:
Inderdaad. Men Voeding zit ind e weg denk ik.
De heatsink is op zijn grootst dus 99 cm he?
Ik heb gemeten dat men standaart heatsink zoals nu 6 cm is dus dat is 3.9 cm teweinig
Maar ik heb 2 cm tussen voeding/heatsink nu
dan kom ik er dus ?
(juist gemeten)

8) :+
Feestje :)
Straks met de schuifmaat te werk gaan en beetje rekenwerk maar denkelijk bingo heb'k dus plaats ervoor (Ik uncurse Aopen in gedachten nu :) )

Hehe

Hopelijk snel de cooling dan e
offtopic:
cursus ABN kan ook geen kwaad

Snap weinig van dit verhaaltje hier boven. Je komt 1,9cm te kort toch? Misschien is het handig om gewoon even een foto van je case te maken.

Verder zou het ook fijn zijn als je iets duidelijker typt en niet op de msn manier.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit topic is wederom erg onduidelijk Entity_Razer, vandaar dat ik ook deze dicht doe net als je vorige topic. Even wat GoT-survivaltips:

- Wees duidelijk in zowel je topicstart als topictitel, geen msn-taal
- Doe vooronderzoek! Wees een echte tweaker en zoek dingen uit!
- Vergeet niet de sites van de fabrikanten (in dit geval Thermaltake/Asus) te bezoeken, waarschijnlijk staat er op bv Thermaltake gewoon een compatibility-list zodat je kan zien of de koeler past.

Vergeet ook niet de algemene faq - forumgedrag door te nemen.

Succes ermee.

[ Voor 11% gewijzigd door Remy op 16-03-2004 11:12 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.