The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Kijk eens in deze review, misschien vind je in een van de foto's wat je zoekt.
[ Voor 35% gewijzigd door pisart op 15-03-2004 18:57 ]
1
2
3
4
| --------- | |--------------------------- | | <-Socket... ------------------------------------ |
Zoals je kan zien zit er een ophoging op je socket.. in je koeler zit een bijbehorende holte
[ Voor 80% gewijzigd door Apen-nootjes op 15-03-2004 18:56 ]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
tip: heatsink heeft 4 ogen voor bouten, en het mobo heeft er 4 gaten voor.....
Launching containers into space
http://www.thermalright.c..._faq_motherboard_sp97.htm
Voor de duidelijkheid; het antwoord is dus JA, het past
[ Voor 25% gewijzigd door kutkip op 15-03-2004 19:22 ]
Maar ik kan denkelijk uit revieuws wel afleiden of die rechtop staat of neerligt
(BTW: off topic was omdat dit niets te doen had met het eigenlijke koelen maar meer omtrent de case mogelijkheid om deze erin te steken
En dat van men socket wist ik al,bedankt
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy
Nou dat hangt er dus vanaf hoe je socket staat en dus hoe de gaten zitten. Als er 2 boven en 2 onder zitten ligt ie horizontaal, als er links 2 er rechts 2 gaten zitten staat de heatsink verticaalEntity_Razer schreef op 15 maart 2004 @ 19:55:
Het enigste wat ik moest weten is of de "langste kant" "neerligt" of "rechtopstaat".
Maar ik kan denkelijk uit revieuws wel afleiden of die rechtop staat of neerligt
(BTW: off topic was omdat dit niets te doen had met het eigenlijke koelen maar meer omtrent de case mogelijkheid om deze erin te steken)
En dat van men socket wist ik al,bedanktmaar ik heb hel nog niet he dus...
[ Voor 5% gewijzigd door kutkip op 15-03-2004 20:25 ]
Ik heb 2 rechts en 2 links
en miss nog 2 cm over naast men standaart AMD heatsink(de sink,niet de fan)
Op je mobo past ie dus, dan is het dus al iets als een voeding die in de weg moet zittenEntity_Razer schreef op 15 maart 2004 @ 21:05:
kl**t. Genekt.
Ik heb 2 rechts en 2 links
en miss nog 2 cm over naast men standaart AMD heatsink(de sink,niet de fan)
De heatsink is op zijn grootst dus 99 cm he?
Ik heb gemeten dat men standaart heatsink zoals nu 6 cm is dus dat is 3.9 cm teweinig
Maar ik heb 2 cm tussen voeding/heatsink nu
dan kom ik er dus ?
(juist gemeten)
Feestje
Straks met de schuifmaat te werk gaan en beetje rekenwerk maar denkelijk bingo heb'k dus plaats ervoor (Ik uncurse Aopen in gedachten nu
Hehe
Hopelijk snel de cooling dan e
Verwijderd
Entity_Razer schreef op 16 maart 2004 @ 09:20:
Inderdaad. Men Voeding zit ind e weg denk ik.
De heatsink is op zijn grootst dus 99 cm he?
Ik heb gemeten dat men standaart heatsink zoals nu 6 cm is dus dat is 3.9 cm teweinig
Maar ik heb 2 cm tussen voeding/heatsink nu
dan kom ik er dus ?
(juist gemeten)
![]()
![]()
Feestje
Straks met de schuifmaat te werk gaan en beetje rekenwerk maar denkelijk bingo heb'k dus plaats ervoor (Ik uncurse Aopen in gedachten nu)
Hehe
Hopelijk snel de cooling dan e
cursus ABN kan ook geen kwaad
Snap weinig van dit verhaaltje hier boven. Je komt 1,9cm te kort toch? Misschien is het handig om gewoon even een foto van je case te maken.
Verder zou het ook fijn zijn als je iets duidelijker typt en niet op de msn manier.
- Wees duidelijk in zowel je topicstart als topictitel, geen msn-taal
- Doe vooronderzoek! Wees een echte tweaker en zoek dingen uit!
- Vergeet niet de sites van de fabrikanten (in dit geval Thermaltake/Asus) te bezoeken, waarschijnlijk staat er op bv Thermaltake gewoon een compatibility-list zodat je kan zien of de koeler past.
Vergeet ook niet de algemene faq - forumgedrag door te nemen.
Succes ermee.
[ Voor 11% gewijzigd door Remy op 16-03-2004 11:12 ]
Dit topic is gesloten.
![]()