SP 97 en "blanke BIOSen "

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2025
Ok,eerst en vooral dit :

-Ik heb intresse in een SP 97 van thermalright,maar op de alternate.nl site vind ik hier NIETS van. op de .de dan wel maar ik versta dus niets van het duitse taaltje(Ik ben dus 16-17 jaar(5de jaar) )
Kan iemand me nu eens een linkje doorleggen naar alternate waar hij ergens in het engels of nederlands op staat? of is er een alternate.com(seves gaan zien dan maar)
en als ik bv op de .com of .de bestel,word ik dan extra aangerekend voor verzendingsksoten want de SP 97 is op de .de 54 euor en in colorcase is die 60.5 euro.
Dus als de verzendprijs erg veel is( wat zal zijn aangezien deze 400 gram weegt ofzo?)

- Blanke BIOS'n
Hoe kom ik aan een blanke BIOS,waar kan ik deze vinden tesamen met alle nodige tools om ze te vervangen etc. en is er een manier om ze te flashen voordat ik ze ergens opzet?

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-01 14:01

gakkethijs

niks

voor je eerste vraag check pricewatch op de main site en zoek op sp-97. je moet er ook een fan bij kopen zit er niet standaard bij.

tweede vraag dit staat vast wel ergens in een faq op dit forum en zo niet in een thread. updaten enz hangt van je mobo af sommige merken hebben flashprog voor in windows andere moet je zelf doen in dos. ben zelf geen expert maar je formulering is wel heel erg wazig.

beetje zelf zoeken mag ook wel.

[ Voor 8% gewijzigd door gakkethijs op 12-03-2004 20:03 ]

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-01 10:55
In het 5e jaar moet je Duits lezen iig hebben afgerond :Z

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

J2S

je kan de sp-97 ook bij www.perfect-systems.nl kopen en hij weegt 585 gram. geen 400.

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2025
Dank u

BTW pierre, in het 5de moet je dit niet hebben afgerond.
Ik ben naar Indurstrieele Wetenschappen gegaan,geen duits,2 jaar gevolgd
en nu naar Informatica beheer,geen duits
:)

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Entity_Razer, dit is wel een beetje basic wat je met simpel zoekwerk naar die SP97 had kunnen vinden. Een blanke BIOS zal wel om een BIOSchip gaan, ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord :) Evenwel is dit een basic/wazig topic, en gaat hij dus dicht.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.