hij bedoelt mega als afmetingCrashOne schreef op 15 maart 2004 @ 10:01:
Wat is een grafisch mega LCD?
erg groot dus.
meestal is het iig onmogelijk om een laptop LCD te gebruiken, of je moet er een hele dure controller bij maken.
dan zijn er nog een paar typen LCD's die VESA compatible zijn, en die zou je kunnen aansluiten op de VESA Connector van een oude videokaart. (zwerft wel ergens een topic over geloof ik)
editje: VESA is slechts goed voor 640x480 @ 16 kleuren, dus erg veel heb je er niet aan. Ook doettie (als je em aan de VESA connector kan hangen) gewoon dienst als monitor.
[ Voor 17% gewijzigd door McKaamos op 15-03-2004 10:07 ]
Gebruik de GoT search eens....
Senile! Senile Oekaki
Je zou kunnen proberen of je 'm gewoon aan je PC aan kan sluiten, misschien kan je er dan nog wat leuks mee. In de FAQ staat daar wat informatie over:
Ik heb een LCD uit van een laptop. Hoe sluit ik die aan?
Laptopschermen zijn in principe aan te sluiten, maar dan moet je een videokaart hebben die speciaal daarvoor geschikt is (300 á 400 dollar bij oa EarthLCD) of werken met een oude videokaart met een VESA-feature connector (zie oa: hier). Het is vaak makkelijker je laptop intact te laten en dan een programma ervoor schrijven dat dan je schermpje vult met info (zie oa: hier). Voor oude monochroom laptop LCD schermpjes is hier een handig topic.
The devil is in the details.
Verwijderd
Het winnende antwoord staat in de Frequently Asked Questions CME 
bezinnen
En op Gathering of Tweakers houdt dat in dat je eerst wat voorwerk verricht (search, Faq, Google) alvorens een topic te starten. Zie ook het "Let op!" bericht op je scherm wat je te zien krijgt als je op New Topic drukt
En het eerste wat je dan moet doen is:Ik bedacht me zojuist
bezinnen
En op Gathering of Tweakers houdt dat in dat je eerst wat voorwerk verricht (search, Faq, Google) alvorens een topic te starten. Zie ook het "Let op!" bericht op je scherm wat je te zien krijgt als je op New Topic drukt
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 11:27 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()