Toon posts:

Snel resolutie switchen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een programma waarmee ik met 1 muisklik de resolutie en instellingen van het beeldscherm kan veranderen

bijvoorbeeld: Voor desktop werkzaamheden gebruik ik 1280 x 1024 zonder tv-out... Maar dan wil ik af en toe kunnen switchen naar 800 x 600 met TV-OUT zodat ik dan even snel een divx kan gaan kijken..

Weet iemand hier een handig simpel programmatje voor?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
In VB is afgelopen vrijdag een topic gestart met vrijwel precies dezelfde vraag, misschien dat daar nog wat interessants in staat: Schermresolutie veranderen met 1 druk op de knop! :)

The devil is in the details.

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ultramon _/-\o_

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Verwijderd

Topicstarter
wow, tnx voor de snelle reply's, Ik ga nu Ultramon uitproberen, mocht deze niet goed werken voor me, dan zal ik het andere topic erover eens goed doorlezen

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Weedje!,

Op GoT verwachten we iets meer van een topic dan wat je hier laat zien :)
Ik mis eigenlijk 2 hele belangrijke punten in je topic:
  • Je topic titel is niet zo goed - we hebben in Windows Operated Systems namelijk de eis gesteld dat je het OS in je topic titel zet :)
  • Ik kan niet zien wat je zelf al geprobeerd hebt. Er zijn recentelijk al topics over geweest, en eigenlijk komt de vraag best wel regelmatig voor - toch kan ik niet echt iets terugvinden van wat je zelf al gedaan / geprobeerd hebt).
Ik ga je topic dan ook sluiten - ga eerst zelf eventjes op zoek, kom je er dan niet uit, open dan gerust een nieuw topic :)

Dit topic is gesloten.