Het Grote SonyEricsson P800 topic - Deel 6

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.030 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shakespeare2000 schreef op 01 juli 2004 @ 21:05:
Volgens mij zijn die converters niet zo heel duur, paar euro's hooguit. Ik heb er eentje besteld bij een winkel bij ons in de buurt. Ik ga 'm alleen niet gebruiken voor een andere headset, maar ik kan m'n P800 mooi aan de autoradio hangen als mp3-speler. Beetje gebruik maken van mijn nieuwe stickie! :9~
klopt, ik ging gewoon naar zo'n electronicashop met allemaal kabels enzo in t dorp hier, moet je gewoon ff vragen naar een stereo 2.5mm naar 3.5mm koptelefoonconverter. Die kerel ging ff achter zoeke kwam met 1 aan die maar €2.5 kostte :> je kan m ook gewoon nu aan boxjes aansluite enzo :) alleen jammer dat er nu zo'n lelijk zwart ding uit je P800 steekt :p maarja beter dan die mp3 stereo hoofdtelefoons van SE die bijna €20 kosten O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
aramdin schreef op 01 juli 2004 @ 22:49:
Laatste paar dagen loop ik tegen een heel raar probleem aan...

Als ik ga slapen speel ik meestal nog een potje Solitaire, dan enable ik de Virtual Flip & doe mn oogjes dicht en mn snaveltje toe.

Dan wordt ik wakker en staat mn telefoon uit :| Doe ik em aan, batterij leeg! Begrijp er helemaal nix van :?

De avond ervoor heb ik accu gewoon volledig opgeladen...

Anyone?
Heb je dan toevallig de viewer gebruikt? Ik heb hetzelfde probleem al eens gehad en ik zou best willen weten welk programma dit veroorzaak. Ik denk zelf dat de viewer er wel eens schuld aan zou kunnen hebben :)

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Oeoeoe, ik "krijg" P800!! _/-\o_

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm,

Na een gedwongen hard format van m'n p800 kan ik hem alleen nog maar in het Engels instellen. Op de SE site zijn wel language packs te downloaden, maar niet voor mijn firmware CXC162002 R2F. Iemand een idee waar ik deze wel kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb gisteren voor een nette prijs een 2e hands p800 gekocht, maar er zitten een aantal niet al te mooie deuken in de frontcover van het toestel. (vandaar ook de nette prijs :) )

Weet iemand waar ik een nieuwe frontcover kan kopen? Of wellicht kan laten vervangen voor een nette prijs?

Alvast bedankt
Michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-08 20:06

Gulli

100% Unwiderstehlich

aramdin schreef op 26 juni 2004 @ 09:57:
Laatste tijd last van wat gekke probleempjes:

-mensen die zeggen dat ik van ver weg te verstaan ben, ik wissel van mn linker oor naar mn rechteroor en ze kunnen me weer normaal verstaan :s
over dat slecht te verstaan zijn kan ik heel simpel zijn; haal je vingers van de mic!! :P Kijk eens naar de onderkant van je telefoon, als je hem met het schermpje naar boven hebt gericht zie je links van je stekkeringangen een klein gaatje in het zilveren gedeelte; dit is je microfoon. Ik heb mijn telefoon ws op dezelfde manier vast als jij en dan zit je vinger over je mic, ik had het ook eerst niet door maar toen ik ff goed keek zag ik het ineens :)

ik heb zelf nog een vraag; ik heb via de inkoopactie van Ginz een Terminator Dongle gekocht waarmee het mogelijk is de firmware van je telefoon te updaten, en nog meer handige functies. Echter voor de P900 kan ik wel software vinden op de SE site maar voor de P800 niet! Ook verder is er op internet voor de P800 niets te vinden, alleen de P900. Nou vraag ik me af wat gebruikt de winkel dan? Weet iemand waar je de software LEGAAL kan krijgen, wellicht via SE zelf? Ik zit niet meer in mijn garantieperiode en er voor betalen wil ik op zich wel, maar niet teveel. En aangezien je de P900 dus ook normaal gratis kan updaten lijkt het mij logisch dat het met de P800 ook moet kunnen.

Ik zit er zelfs aan te denken de P900 software dan maar op mijn P800 te zetten. Ik heb de verschillen tussen die twee eens goed bekeken en het enige dat hardwarematig veranderd is zijn het beeldscherm (65000 kleuren ipv 4900) en het klepje dat nu echte knopjes heeft ipv doordruk knopjes. Het klepje gebruik ik echt nooit dus dat maakt mij niet uit, maar zou het beeldscherm het doen met die software? Desnoods met minder kleuren, dat maakt mij echt niet uit. De P900 heeft nog wel een extra grafische processor om beeld beter en sneller aan te sturen.
Zou mijn telefoon werken met die P900 software of zou hij echt compleet overlijden, ook zo erg dat ze hem in de winkel niet meer kunnen terugzetten?

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
DrJamez schreef op 02 juli 2004 @ 14:35:
[...]
Heb je dan toevallig de viewer gebruikt? Ik heb hetzelfde probleem al eens gehad en ik zou best willen weten welk programma dit veroorzaak. Ik denk zelf dat de viewer er wel eens schuld aan zou kunnen hebben :)
Volgens mij heb ik de fout verholpen! Ik loop nu al weer een flink aantal dagen zonder problemen. Het enigste wat ik zo nu en dan installeer zijn spelletjes (raak uitgekeken op solitaire ;) )

Ik had een hoogstwaarschijnlijk een slecht geschreven versie van Tetris (oldskool baby :) !) Ik speelde dit net voordat ik ging slapen en hop: telefoon leeg, geen alarm, te laat voor skool/werk/afspraken :'(

Proggie uninstalled, probleem verholpen...

Voor de rest had ik er nix aan veranderd. Tetris had ik via eMule gedownload, was freeware...

ps. De viewer heb ik wel eens gebruikt, maar begrijp niet echt wat je ermee kan :s

[ Voor 6% gewijzigd door aramdin op 08-07-2004 17:41 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

aramdin schreef op 08 juli 2004 @ 17:41:
ps. De viewer heb ik wel eens gebruikt, maar begrijp niet echt wat je ermee kan :s
ik heb er excel documenten en .doc's in bekeken, gaat prima. wel een beetje klein en basic maar t werkt!

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

op de site van SonyEricsson kun je dat soort dingen kopen. Ik heb even voor je gekeken maar je kan voor de P800 niets krijgen. Wel voor andere telefoons (zoals de Z600). Wat je kan doen is bij telefoon winkels langsgaan en vragen of ze misschien nog wat over hebben, oud dummy model (die niet dichtgelijmd is) of een DOA (een telefoon die al kapot was toen hij aankwam) waar je misschien een frontje vanaf kan halen. Maar ik ben bang dat er erg weinig winkels zijn die dat voor je doen.
Succes ermee in ieder geval :)

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

dazzler78 schreef op 08 juli 2004 @ 15:06:
Ik heb gisteren voor een nette prijs een 2e hands p800 gekocht, maar er zitten een aantal niet al te mooie deuken in de frontcover van het toestel. (vandaar ook de nette prijs )

Weet iemand waar ik een nieuwe frontcover kan kopen? Of wellicht kan laten vervangen voor een nette prijs?
[google=P800 oberschalen]
Is genoeg te vinden :Y)

Maar ik move dit stukje even naar het P800 topic :Y)

Overigens is het niet de bedoeling om je vraag op 2 plaatsen te stellen.

[ Voor 69% gewijzigd door Korakal op 08-07-2004 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 08 juli 2004 @ 19:58:
[...]

[google=P800 oberschalen]
Is genoeg te vinden :Y)

Maar ik move dit stukje even naar het P800 topic :Y)

Overigens is het niet de bedoeling om je vraag op 2 plaatsen te stellen.
I know, maar ik zag deze topic te laat, pas na ik een nieuwe had gemaakt.
Thanks voor je oberschalen term, ga ik eens op zoeken, want op p800 frontcover e.d. vind je maar weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 11:59:
Hmm,

Na een gedwongen hard format van m'n p800 kan ik hem alleen nog maar in het Engels instellen. Op de SE site zijn wel language packs te downloaden, maar niet voor mijn firmware CXC162002 R2F. Iemand een idee waar ik deze wel kan krijgen?
Je kan wel de Nederlandse taal voor een 'lagere' firmware downloaden.
Werkt ook alleen alle veranderingen qua tekst tussen de firmware waar je de NL
taal voor hebt gedownload en de laatste nieuw (engels) daarvan zullen alle woorden in het engels blijven!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

nog niemand een idee of ik gewoon straffeloos die P900 software op mijn P800 kan plempen? (zie voorgaande post voor details ;))

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Gulli schreef op 09 juli 2004 @ 14:04:
nog niemand een idee of ik gewoon straffeloos die P900 software op mijn P800 kan plempen? (zie voorgaande post voor details ;))
Ain't gonna work.... P900 software op een P800!
Te complex.... UIQ 2.1 op een UIQ 2.0 device!
Daarnaast:
UIQ 2.1 op P900 is 32MB groot... net zoveel als de hele interne P800 geheugen.
Het kan theoretisch wel.... alleen als je 1 enkele sms krijgt ben je de sjaak!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik dus ook gehad! Alleen even trillen, en dat is het ... maar het lullige is, afgegeven aan zo'n Sony Ericsson Service Centre ... en die zouden eht eventjes komen flashen... maar nog niets! Dus zij dat ding naar de importeur sturen .. "Sorry meneer, het is onherstelbaar beschadigd en gezien deze telefoon 14 maanden oud is valtie niet meer onder de garantie." ....... whoppa, 750 euries in de plee :|
Shakespeare2000 schreef op 14 maart 2004 @ 19:11:
[...]

Ik heb het drie dagen geleden gehad... :'(! De hele tijd geprobeert weer aan te zetten... alleen trillen. Half uurtje gewacht... en ik kreeg weer beeld, dus ik helemaal blij. Totdat er onder aan het scherm de mededeling kwam: "File System corrupt. Format will be executed" (of zoiets). Nou dan ga je toch wel ff hard balen als die format begint zonder dat je iets kunt doen.

Gelukkig had ik nog een back-upje van een twee weken oud, dus maar twee weken smsjes kwijt en telefoonnummers teruggehaald via Outlook. Maar toch je baalt gruwelijk!

offtopic:
Hulde voor de TS! Wat een startpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

nils7 schreef op 09 juli 2004 @ 16:12:
[...]

Daarnaast:
hmm eindelijk een gegronde reden om de boel de boel te laten :P

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 13:12
Ik zit te denken om binnenkort een P800 te kopen, denk 2e hands. Nieuw vind ik hem veels te duur, en heb geen zin om een duur abbonement er bij te nemen :P. Maar is het toestel wel zijn geld waard?
Voordelen : Een apparaat voor PDA en mobiel in een. Bluetooth etc
Enkele nadelen vind ik zelf de grootte, de ijslepel en memory-stick.

Ik vind zelf de grootte neit zo'n ramp. Tjah , liever iets groter dan te klein lijkt me :). Maar ik ben bang dat ik bijv straxz zooi geld uit geef en dat uiteindelijk weer zo iets heb van. Ja had ik beter maar niet moeten doen ;). Maar als ik bijvoorbeeld 2 jaar met die telefoon doe ben ik er ruim tevreden over, dan is het toch allemaal alweer verouderd :p. Dus als iemand me een beetje kan helpen tips etc zou ik blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Termi schreef op 10 juli 2004 @ 03:38:
Ik zit te denken om binnenkort een P800 te kopen, denk 2e hands. Nieuw vind ik hem veels te duur, en heb geen zin om een duur abbonement er bij te nemen :P. Maar is het toestel wel zijn geld waard?
Voordelen : Een apparaat voor PDA en mobiel in een. Bluetooth etc
Enkele nadelen vind ik zelf de grootte, de ijslepel en memory-stick.

Ik vind zelf de grootte neit zo'n ramp. Tjah , liever iets groter dan te klein lijkt me :). Maar ik ben bang dat ik bijv straxz zooi geld uit geef en dat uiteindelijk weer zo iets heb van. Ja had ik beter maar niet moeten doen ;). Maar als ik bijvoorbeeld 2 jaar met die telefoon doe ben ik er ruim tevreden over, dan is het toch allemaal alweer verouderd :p. Dus als iemand me een beetje kan helpen tips etc zou ik blij zijn.
Volgens mij is hij nieuw niet zo heel duur meer!
Scheelt niet veel volgens mij met 2de hands... en dan heb je een nieuw ding!
Als ze nog te krijgen zijn dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Nieuw kost het toestel zo rond de 400euro (zonder abo). (Dit was ongeveer een drietal maanden geleden zo).

De grootte valt btw erg mee, de telefoon is ongeveer even groot als een nokia 3210 (die oude ja :) ). Hij lijkt heel erg groot & dik, maar in de praktijk valt dit heel erg mee!

Ik ben er erg tevreden over, de pda functies zijn zo handig en touchscreen ruleert! Altijd leuk als mensen je telefoon vasthouden en niet weten hoe ze vanaf de virtual flip in het echte menu moeten komen ;)

Enigste wat ik jammer vind is het 4096 kleurenscherm ipv 65k, maar dat is verholpen in de p900 die ik wil gaan halen als mn abo afloopt 8)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
nils7 schreef op 10 juli 2004 @ 04:12:
[...]

Volgens mij is hij nieuw niet zo heel duur meer!
Scheelt niet veel volgens mij met 2de hands... en dan heb je een nieuw ding!
Als ze nog te krijgen zijn dan!
2e hands moet je denk ik wel te krijgen zijn voor 200 euro. Terwijl nieuw het dubbele is, sommige zijn zelfs nog met garantie :). Die kleuren vind ik niet zo erg t.o.v de touchscreen :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

ik heb er toendertijd 450 euro voor betaald met 2 jarig abonnement en zelfs dat vond ik het nog dubbel en dwars waard.

Als je naar de prijzen van andere apparaten in die tijd kijkt;
mp3 speler - 149 euro
pda - 600 euro? (misschien 300 voor een simpele)
digicam - 129 euro zelfde kwaliteit
telefoon - 199 euro

ik heb er zo'n beetje mijn hele schoolspullen set mee vervangen, pennen, agenda, schrijfblok/schriften alles. mijn aantekeningen gingen erin, thuis met bluetooth op mn computer zetten en meteen mailen naar klasgenoten :)

en ik blijf nieuwe programma's ontdekken, spelletjes, ik heb net een metrogids van parijs gedownload met routeplanner erin. die houdt t wel 2 jaar vol!

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Heren, ik heb bluetooth problemen met de P800.
Nieuwe handsfree kit gekocht voor in de auto, van Nokia. Hij wordt via Bluetooth gewoon herkend en ingesteld, maar de handsfree kit geeft geen lampje van verbinding (de P800 wel). Verder neemt de handsfree kit de gesprekken ook niet op.

Ook met de PC heb ik moeite met verbinding maken: Als ik mijn laptop (Dell Precision M60) instel als bluetooth device wordt hij wederom herkend e.d. Maar wanneer ik een foto probeer over te sturen krijg ik weer een foutmelding: kon niet verzonden worden. Ook de omgekeerde richting (Voice Gateway of Dial-Up Networking) krijg ik geen verbinding mee. Iemand die hier raad mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Vash schreef op 18 juli 2004 @ 21:12:
Heren, ik heb bluetooth problemen met de P800.
Nieuwe handsfree kit gekocht voor in de auto, van Nokia. Hij wordt via Bluetooth gewoon herkend en ingesteld, maar de handsfree kit geeft geen lampje van verbinding (de P800 wel). Verder neemt de handsfree kit de gesprekken ook niet op.

Ook met de PC heb ik moeite met verbinding maken: Als ik mijn laptop (Dell Precision M60) instel als bluetooth device wordt hij wederom herkend e.d. Maar wanneer ik een foto probeer over te sturen krijg ik weer een foutmelding: kon niet verzonden worden. Ook de omgekeerde richting (Voice Gateway of Dial-Up Networking) krijg ik geen verbinding mee. Iemand die hier raad mee heeft?
Is het de aller nieuwste van Nokia met de mogelijkheid voor een extra sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Ok, ik ben nog steeds in twijfel. Het lijkt me een supermobiel. Maar goed het is wel ruim 200 euro wat je er aan kwijt bent :x. Maar dan denk ik zelf dan heb je ook wat :(. Kiezen is ook zo moeilijk :(.

* Termi heeft de knoop door gehakt en gaat er voor :D.

[ Voor 15% gewijzigd door Termi op 24-07-2004 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
nils7 schreef op 09 juli 2004 @ 12:49:
[...]

Je kan wel de Nederlandse taal voor een 'lagere' firmware downloaden.
Werkt ook alleen alle veranderingen qua tekst tussen de firmware waar je de NL
taal voor hebt gedownload en de laatste nieuw (engels) daarvan zullen alle woorden in het engels blijven!
Welke language file kan ik dan het best kiezen? (maw, welke is het nieuwst)

edit: Ik heb er een paar geprobeert en ik krijg deze melding:

'language compatibility version' is niet geinstalleerd

wat moet ik doen, waar kan ik dat vinden...

[ Voor 18% gewijzigd door DarkShadow op 27-07-2004 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bluesbro
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 18:28
Ik heb ook de p800 maar ik heb een prob.

Ik heb er opera opgezet om te internetten via bluetooth maar iedere keer als ik het programma op wil starten krijg ik de melding: Programma afgesloten
Programma Opera
Oorzaakcode KERN-EXEC
Oorzaaknummer 3

En hup het programma wordt weer gesloten.
Heeft iemand enig id wat ik hier aan kan doen ik heb al vier versies van opera geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Bluesbro schreef op 27 augustus 2004 @ 22:04:

Ik heb er opera opgezet om te internetten via bluetooth maar iedere keer als ik het programma op wil starten krijg ik de melding: Programma afgesloten
Programma Opera
Oorzaakcode KERN-EXEC
Oorzaaknummer 3

Heeft iemand enig id wat ik hier aan kan doen ik heb al vier versies van opera geprobeerd.
Memory kaart er inzitte? zoja install hem es op de kaart denk dat je wat geheugen gebrek heb..
en probeer eens met de phone gedeelte uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Bluesbro schreef op 27 augustus 2004 @ 22:04:

Programma Opera
Oorzaakcode KERN-EXEC
Oorzaaknummer 3

En anders ff Opera verwijderen en opnieuw installen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bluesbro
Ik heb geprobeerd om em opnieuw te installeren en ruimte vrij te maken en om em om me memorycard te zetten. Dit alles helpt helaas niet. :'(
Iemand anders nog een id??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik ben nieuw op dit forum.
binnenkort krijg ik de p800 (een beetje laat maar goed).

Is er nou een routeplanner te krijgen voor deze telefoon?

Ik vind overal op het net tegenstrijdigheden, want ik zag ergens dat Tomtom er op werkt, maar bij de site van tomtom staat deze telefoon niet opgenomen in hun lijst!

Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, operatie "Pimp My P800" is gelukt!

Ik ben nu de trotse eigenaar van een ZWARTE SE P800!

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/foto1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/foto2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/foto3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/foto4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/foto5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/foto6.jpg

Ik probeerde gisteren Tom Tom erop te zetten, maar het lukte niet. Een vriend van mij gaf dus zijn evrsie aan mij. Het werkte wel op zijn Nokia 7600. Blijkbaar is het niet UIQ competable...

Sorry voor de slechte foto's, dat komt omdat ik slechte webcam heb ;) Ik had geen normale digicam bij de hand.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 00:06:
Mensen, operatie "Pimp My P800" is gelukt!

Ik ben nu de trotse eigenaar van een ZWARTE SE P800!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik probeerde gisteren Tom Tom erop te zetten, maar het lukte niet. Een vriend van mij gaf dus zijn evrsie aan mij. Het werkte wel op zijn Nokia 7600. Blijkbaar is het niet UIQ competable...

Sorry voor de slechte foto's, dat komt omdat ik slechte webcam heb ;) Ik had geen normale digicam bij de hand.
Hoe heb je dit gedaan? Echt supervet he, niet normaal

_/-\o_ Black Mamba P800 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zo stom geweest om te veel te mmsen met mijn telefoon(met foto's). Hierdoor kwam het geheugen te vol te zitten(al mijn mmsjes in mijn outbox). En je raadt het al, de p800 blijft zoals gewoonlijk hangen op het opstart scherm.

Een half jaartje geleden heb ik al het zelfde gehad, en toen was de enige oplossing: flashen bij een service centrum.

Nu weet ik niet wat de laaste stand van zaken is mbt. het recoveren van deze fout. Is er nu wel een gratis softwaretool beschikbaar die dit kan verhelpen? Of is flashen bij een service centrum toch de einige oplossing?

Mijn telefoon is al een aantal maanden over de fabrieks garantie heen (hij is van februari 2003). Dus als een service centrum de enige oplossing dan moet ik betalen. Weet iemand wat dit kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allemaal,

Heb het grote topic doorgenomen en zit nog met een vraag. Ik wil net als anderen een p800 2ehands aan gaan schaffen, maar ik mis nog iets.

Is het mogelijk om t9 sms te gebruiken? ik zag dat dit een van de verschillen was met de p900, maar is dit niet softwarematig up te graden? Ben namelijk nogal verslaafd aan sms en dat gaat natuurlijk het snelst met t9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T9 zit er niet in.. maar met de pen kan je aardig rap tikken... of.. als je dat makkelijker vind gewoon de letters schrijven....
krijg je daar handigheid in dan ben je zeker sneller dan T9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bluesbro
The Bluesbro schreef op 03 september 2004 @ 14:12:
Ik heb geprobeerd om em opnieuw te installeren en ruimte vrij te maken en om em om me memorycard te zetten. Dit alles helpt helaas niet. :'(
Iemand anders nog een id??
Ik heb deze vraag een aantal weken geleden gesteld en de antwoorden die ik kreeg hielpen helemaal niet.
Het rare is dat het alleen bij opera is. Heeft iemand anders nog een id.
Ik heb nu zelfs de hele telefoon al een master reset gegeven maar ook dit mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
The Bluesbro schreef op 15 oktober 2004 @ 20:53:
[...]

Ik heb deze vraag een aantal weken geleden gesteld en de antwoorden die ik kreeg hielpen helemaal niet.
Het rare is dat het alleen bij opera is. Heeft iemand anders nog een id.
Ik heb nu zelfs de hele telefoon al een master reset gegeven maar ook dit mocht niet baten.
Heb je Sman?
Zo nee zet dat er eens op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bluesbro
Ik denk et niet want ik heb geen id waar je het over hebt :?
Les es uit wat dat is en wat dat zou moeten helpen als je wil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sman is een progje waarmee je easy door mappen kan wandelen, en heeft ook taakbeheer waarmee je processen kan killen. Leuke util hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bluesbro
ik heb ook zoiets et heet alleen fileman, maar wat zou dat moeten helpen?

[ Voor 5% gewijzigd door The Bluesbro op 17-10-2004 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het installeren van de software voor de p800.. Elke keer als ik de pc suite probeer te installeren, geeft mn comp de boodschap "Another program has been installed/uninstalled since the last reboot. Reboot your computer to complete the previous installation/ uninstallation before running this setup"
Ik weet niet wat ik moet doen, reboten werkt in ieder geval niet, hij blijft deze boodschap geven :( wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 16:10
Weet er iemand of je ook andere mappen dan alleen je Postvak In uit Outlook 2003 kan synchroniseren met je P800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Aan de P800 gebruikers: merken jullie dat de P800 al wat ouder is, of is de P800 in het dagelijks gebruik nog steeds een goede telefoon/pda? Hij is nu namelijk voor leuke tweedehands-prijzen te krijgen, ik zou wel een P800 willen proberen voor ik de stap naar een P910 zet :)

[ Voor 33% gewijzigd door Artcore op 27-10-2004 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Ik heb gister mijn laptop opgehaald en daar zit een infraroodpoort op en een memorystick duo lezer!!! super man, alleen is een speakertje kapot, dus wordt ie ws deze week omgeruild voor een ander...
Persoonlijk vind ik de P800 nog steeds een superfoon, en tis super icm met mijn laptop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artcore schreef op 27 oktober 2004 @ 11:00:
Aan de P800 gebruikers: merken jullie dat de P800 al wat ouder is, of is de P800 in het dagelijks gebruik nog steeds een goede telefoon/pda? Hij is nu namelijk voor leuke tweedehands-prijzen te krijgen, ik zou wel een P800 willen proberen voor ik de stap naar een P910 zet :)
Werkt nog steeds perfect! Ik vind de p910/900 strakker in design, maar de p800 is echt nog steeds een zeer goede tel en pda! Geen moment spijt gehad van de aankoop (ik kon het voor 70 euro kopen bij een orange 40 1 jaar B) )!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gebruiken jullie de P800 ook als pda, of alleen als telefoon? De P800 moet namelijk in 1 keer mijn Palm Tungsten en Ericsson T39m gaan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Artcore schreef op 27 oktober 2004 @ 11:28:
Gebruiken jullie de P800 ook als pda, of alleen als telefoon? De P800 moet namelijk in 1 keer mijn Palm Tungsten en Ericsson T39m gaan vervangen.
Ik ben van een toshiba ts-21i naar een SE P800 overgestapt. Heb er zelf geen moment spijt van. Telefoon heeft alles wat ik wil, overzicht geen gezanik met alles overal meeslepen. Wat ik wel vreemd is dat mijn maximale stanby tijd ongeveer 3 dagen is , en dan doe ik niks dus niet bellen weinig scherm aan. Dat vind ik zelf wel jammer :(. Specificaties geven 400 uur op, maar hoe je die moet halen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shakespeare2000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Termi schreef op 27 oktober 2004 @ 11:32:
[...]

Ik ben van een toshiba ts-21i naar een SE P800 overgestapt. Heb er zelf geen moment spijt van. Telefoon heeft alles wat ik wil, overzicht geen gezanik met alles overal meeslepen. Wat ik wel vreemd is dat mijn maximale stanby tijd ongeveer 3 dagen is , en dan doe ik niks dus niet bellen weinig scherm aan. Dat vind ik zelf wel jammer :(. Specificaties geven 400 uur op, maar hoe je die moet halen :?
Heb je niet veel programma's op de achtergrond draaien? Ik heb zelf gemerkt dat dat namelijk veel uitmaakt. Kijk eens met Sman of Fileman wat er allemaal draait en kill de onnodige programma's.

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Shakespeare2000 schreef op 27 oktober 2004 @ 12:54:
[...]

Heb je niet veel programma's op de achtergrond draaien? Ik heb zelf gemerkt dat dat namelijk veel uitmaakt. Kijk eens met Sman of Fileman wat er allemaal draait en kill de onnodige programma's.
Kill meestal de programma's wel, om het uur nog wel 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is hier vast wel eens voorbij gekomen maar kan het niet vinden kan je in de p800 maximaal 128 mb memstick kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 13:38:
het is hier vast wel eens voorbij gekomen maar kan het niet vinden kan je in de p800 maximaal 128 mb memstick kwijt?
P800 : 128 MB
P900 : 128 MB (P910 hack, ook 1024 MB, dus softwarematig)
P910 : 1024 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
Er is inmiddels ook wat zooi tussen het schermpje en het lcd gekomen. Heb al een torx schroevendraaiertje, maar weet niet hoe je die cover verder uit elkaar moet halen. Ik kan ook helemaal niks op google vinden. Weet iemand hoe je normaal dat frontje uit elkaar haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 22:30

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

eerdepeer schreef op 31 oktober 2004 @ 17:08:
Er is inmiddels ook wat zooi tussen het schermpje en het lcd gekomen. Heb al een torx schroevendraaiertje, maar weet niet hoe je die cover verder uit elkaar moet halen. Ik kan ook helemaal niks op google vinden. Weet iemand hoe je normaal dat frontje uit elkaar haalt?
Hier vind je de uitleg voor een p900, misschien dat de uitleg redelijk overeenkomt en heb je hier iets aan.

link naar howardchui forum

Bennie gek, ben een koe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
Thnx voor de link, dit zal me zeker verder helpen. K ga het vanavond ff proberen!

/edit

Ik heb het voor mekaar gekregen, bedankt voor de tip. Het was gewoon een kwestie van schroefjes losdraaien en een beetje (voorzichtig) wrikken. Ik durfde het eerst niet aan omdat ik bang was dat ik heel de behuizing kapot zou maken. Mn P800je is weer schoon van binnen.

Er zat trouwens een aardige bol stof bij het scrollwiel, als je daar problemen mee hebt zou ik m ff uit elkaar halen en dat schoonmaken, wat een zooi.

[ Voor 73% gewijzigd door eerdepeer op 01-11-2004 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 22:00:
hallo, ik ben nieuw op dit forum.
binnenkort krijg ik de p800 (een beetje laat maar goed).

Is er nou een routeplanner te krijgen voor deze telefoon?

Ik vind overal op het net tegenstrijdigheden, want ik zag ergens dat Tomtom er op werkt, maar bij de site van tomtom staat deze telefoon niet opgenomen in hun lijst!

Iemand die dit weet?
Leguaan, ik gebruik al enige tijd Wayfinder en ben tevreden over deze service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termi schreef op 29 oktober 2004 @ 15:46:
[...]

P800 : 128 MB
P900 : 128 MB (P910 hack, ook 1024 MB, dus softwarematig)
P910 : 1024 MB
wat is precies een memory stick duo? is dat een soort dubbelzijdige memory stick? dus b.v. hij is 2 x 128 mb groot? past die ook in de p800? dus da tje dan gewoon 256 mb erin kan stoppen en je effectief 2 x 128 mb hebt?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 19:09 ]

Verwijderd

Heb je het probleem met opstarten kunnen oplossen?
Ik heb nl hetzelfde probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2004 @ 16:58:
Heb je het probleem met opstarten kunnen oplossen?
Ik heb nl hetzelfde probleem!
Ik weet niet of je dit aan mij vraagt, maar ik heb inderdaad mijn probleem kunnen oplossen.

Ik heb eerst een spv-c500 gekocht zodat ik niet zonder phone zat. Vervolgens heb ik een aantal weken(ongeveer 3) de accu uit de p800 gehaald. En na die weken, dacht ik: eens eventjes kijken of hij het weer doet.

En hij deed alles weer, mijn geheugen was niet gewist(ik kon al mijn contacten eindelijk overzetten). Alleen de tijd en de 'flip removed' instellingen waren weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn Sl45I Met 256 mb verkocht.
Het lijk mij wel een plan om de P800 aan te schaffen maar Ik wil wel minimaal een 256 mb geheugen, voor MP3"s. Dit is dus geen optie. als er maar 128MB ik kan.

Die Memory Stick Duo kosten veel meer als de gewoone MMC kaartjes. Dat komt dus nog boven de kosten van de telefoon! Zucht!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 14:24

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Ik heb al een tijdje mn P800 en volgens mij is de FW aardig oud. Namelijk R1D.
Waar kan ik dit laten updaten. Ik kan nergens een adressen lijst vinden met service centers.
Het liefst is de buurt van Harderwijk of Arnhem.
Wie helpt me uit de brand?

Verwijderd

nils7 schreef op vrijdag 09 juli 2004 @ 16:12:
[...]

Daarnaast:
lees bovenstaande en misschien niet goed gekeken maar weet jij ook hoe het andersom kan gaan ? Sinds gister ook een P910i, probeerde back up van P800 naar P910i te zetten en dan wil de verlichting niet meer werken.
Het enige wat ik nu nog over moet zetten zijn mijn sms'jes, zijn die reddeloos verloren of bestaat er ergens software om de P800 structuur zo aan te passen dat deze voor de P910i zichtbaar wordt ??

• Chi3F
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ik heb af en toe het probleem dat ik sms'jes niet kan verzenden. Dan schrijf ik een smsje, druk op 'verzenden' maar dan gebeurt er niets.
Als ik dan een paar keer snel achter elkaar op verzenden druk, verschijnt ineens de melding 'onvoldoende geheugen' en kan ik alleen op annuleren drukken.

M'n geheugen zat helemaal niet vol, en naar sommige andere nummers kan ik dan weer wel sms'en. telefoon uit en weer aanzetten helpt niet, ik vind het een beetje vaag probleem...

Meer mensen hier last van?

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je antwoord, ik zal het proberen!
Ik laat de telefoon wel een paar weken liggen en probeer het dan, ik hoop dat het gaat werken!
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:29:
[...]

Ik weet niet of je dit aan mij vraagt, maar ik heb inderdaad mijn probleem kunnen oplossen.

Ik heb eerst een spv-c500 gekocht zodat ik niet zonder phone zat. Vervolgens heb ik een aantal weken(ongeveer 3) de accu uit de p800 gehaald. En na die weken, dacht ik: eens eventjes kijken of hij het weer doet.

En hij deed alles weer, mijn geheugen was niet gewist(ik kon al mijn contacten eindelijk overzetten). Alleen de tijd en de 'flip removed' instellingen waren weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
Gmail is eindelijk via pop binnen te halen in email, maar die berichten hadden mn interne geheugen volgepropt.

Is er niet een instelling of programma waarmee ik al mn emails naar mn 128 mb geheugenkaartje kan sturen? Dan heb ik die memory stick niet voor niks gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

eerdepeer schreef op maandag 29 november 2004 @ 12:40:
Gmail is eindelijk via pop binnen te halen in email, maar die berichten hadden mn interne geheugen volgepropt.

Is er niet een instelling of programma waarmee ik al mn emails naar mn 128 mb geheugenkaartje kan sturen? Dan heb ik die memory stick niet voor niks gekocht!
Bij mij werkt Gmail niet via de telefoon, ik heb alles wel goed ingevuld volgens mij...
De pop-mail die ik normaal gebruik werkt wel al tijden prima, dus het is iets g-mail specifieks denk ik.

Kan jij even zeggen wat je allemaal hebt ingesteld? Dan kan ik zien wat ik fout doe... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 14:24

black_eye

Een simpel vraagje. Al sik de klep open wil ik meteen naar het onderdeel wat ik wil en niet eerst naar het standaard scherm. Hoe stel ik dat in.

Als ik nu Handy Day instel en ik doe de klep open, gaat hij eerst naar het toepassingen niveau en dan pas naar Handy Day. En dus heb je een irritante vertraging. Hoe los je dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
Chi3F schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:08:
[...]

Bij mij werkt Gmail niet via de telefoon, ik heb alles wel goed ingevuld volgens mij...
De pop-mail die ik normaal gebruik werkt wel al tijden prima, dus het is iets g-mail specifieks denk ik.

Kan jij even zeggen wat je allemaal hebt ingesteld? Dan kan ik zien wat ik fout doe... :)
Ik heb gewoon bij Outlook 2003 mn Gmail als pop ingesteld. (zie gmail help hoe je dat doet) en dan kun je Gmail gewoon als elke andere pop mail binnenhalen. Daarna heb ik mijn gewone inbox van Outlook laten syncen met mn p800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
Dit topic is echt dood he!? Misschien toch maar een P910i kopen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Weet iemand het dode-pixel beleid van SE? Ik heb namelijk 6 a 8 dode pixels in mijn scherm van de P800, wordt het beeldschermpje dan vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Le0032 schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 12:22:
Weet iemand het dode-pixel beleid van SE? Ik heb namelijk 6 a 8 dode pixels in mijn scherm van de P800, wordt het beeldschermpje dan vervangen?
6 a8 lijken me extreem veel. Ik heb er zelf 0 gewoon SE opbellen, en overleggen :?

Tjah topic bloed idd dood, maar programmas zijn het zelfde voor SE P800/900. P900 is strakker design...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige weken geleden heb ik een p800 gekocht. Tweede hands en nog met garantie. In de doos zaten niet meer de 2 cd's. Via internet heb ik de software gedownload. Maar als ik nu via de USB contact maak, krijg ik een contact met de pc niet voor elkaar. Wie kan me daar bij helpen?
Wat doe ik fout?
Is er een gebruikersgroep, waar ik eventueel met mijn laptop en mijn p800 naar toe kan? (Vergelijkbaar met de HCC groep.)
Ik heb de indruk een prachtige telefoon te hebben, maar wil bijv graag, mp3 muziek via de computer op het geheugen van mijn p800 downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
Je moet voor de connectie 3 dingen installeren! 1 is de synchronisatiesoftware; 2 is de usb software voor het docking en 3 is nog iets dergelijks van een driver voor het docking. Je kan ze alle 3 van de site van SE halen. Ik denk dat je nog 1 van de laatste 2 mist. Bij je apparatenbeheer van windows kan je zien of je nog iets van een driver moet installeren, dan zou er nog een apparaat bij moeten staan met een geel vraagteken!

PS: vergeet absoluut niet dat je NIET je interne geheugen vol moet stoppen, dan loopt ie vast en formatteert dat ding zichzelf. Best handig om te weten....

Ik heb dit zelf in levende lijven ondervonden. Naar aanleiding daarvan heb ik zelf nog een vraag?
Ik kan met het docking connecten. Ook lukt mij dit met bluetooth (heb het voordat ie zichzelf ging formatteren voor elkaar gekregen te synchen via bluetooth), maar nu connect ie dus wel, maar niet in de connection manager van SE zelf. (beide com 3 en 4 staan aangevinkt, maar hij connect niet, vaag of niet?) Iemand misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn p800 werkt ineens helemaal niet goed meer ik kan niks meer behalve bellen en ik heb geen backup ook met klepje open alleen bellen hoe krijg ik hem terug naar fabrieks instellingen ? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 01:54:
mijn p800 werkt ineens helemaal niet goed meer ik kan niks meer behalve bellen en ik heb geen backup ook met klepje open alleen bellen hoe krijg ik hem terug naar fabrieks instellingen ? alvast bedankt
Kan je het beste even een Master reset doen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de gsm pas maar hoe doe ik dat ik kom niet meer in het menu is daar mischien een code voor ofzo? ik kan alleen bellen geen smsjes meer lezen niet in sim kaart komen niets kan ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 12:52:
ik heb de gsm pas maar hoe doe ik dat ik kom niet meer in het menu is daar mischien een code voor ofzo? ik kan alleen bellen geen smsjes meer lezen niet in sim kaart komen niets kan ik
Als het goed is staat in je handleiding een soort code om in een speciaal menu daarvoor te komen. Als je het echt niet kan vinden wil ik wel even in de mijne kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan de code niet vinden in het boekje zou je even kunnen kijken ? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of mischien heeft iemand hier nog een backup file want ik kan wel nog via het syncstation een backup terug zetten maar ik heb zelf geen backup :'( zou iemand die mij kunnen sturen met mail ofzo of gaat dat niet van een ander toestel backup maken en op de mijne zetten ? als het gaat zou iemand van jullie em willen sturen naar b.lamerikx@home.nl ? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Ik heb de laatste tijd nog al eens last van dat me mobiel gewoon plotseling ophoud. Het scherm wordt dan steeds witter soort fade effect verlichting valt gelijk al uit en wordt steeds witter. En dan pats, uit. En start ie van zelf opnieuw op :(.

[ Voor 8% gewijzigd door Termi op 10-02-2005 12:04 ]

• aramdin
Termi schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:25:
Ik heb de laatste tijd nog al eens last van dat me mobiel gewoon plotseling ophoud. Het scherm wordt dan steeds witter soort fade effect verlichting valt gelijk al uit en wordt steeds witter. En dan pats, uit. En start ie van zelf opnieuw op :(.
Dit probleem ken ik ook. Ik heb het soms bij berichten intypen (volgens mij als ik te snel ga ofzo) en anders gewoon random. Is niet echt een touw aan vast te knopen iig...

Ik kan mn telefoon niet echt missen, dus heb ook niet de stap genomen om em weg te brengen

Misc info.
Die van mij is nog geen jaar oud

[ Voor 4% gewijzigd door aramdin op 10-02-2005 18:45 . Reden: Extra info ]

Instagram / YouTube

• atze
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-03-2023
Hallo Iedereen,

Ik heb zelf een p800 en mijn touchscreen is gister kapot gegaan. Ik wil graag nog mijn data van de telefoon afhalen met de synchronisatie software. Aangezien ik nix meer kan invoeren (en dus ook geen PIN) kan ik niet meer in mijn telefoon komen. Heeft iemand enig idee hoe je de data nog van je phone kunt afhalen?
Heeft iemand verder een idee hoeveel het gaat kosten om zo'n scherm te vervangen?

Ciaoz
Atze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atze,

Wellicht dat een backup wel werkt (dat kan zelfs als je telefoon uit staat). Ik heb hetzelfde gehad en heb per ongeluk 2 nieuwe schermpjes gekocht. Als je interesse hebt in mijn 'reserve' moet je het maar laten weten.

Brasil41.

Verwijderd

Uber-kick... maar ik vroeg me af of mensen hier een manier weten om smsjes vanaf de telefoon te backuppen op de pc. Met mijn SE Z600 kan dat simpelweg (en heel handig) met FMA maar de P800 werkt daar niet mee... zijn er handige tools voor?

• DrJamez
  • Nu online
OK, nu heb ik het voor elkaar.

Heb het in de voorgaande topics ook al gelezen, en nu ben ik zelf het slachtoffer van de bekende SE bug.

Ik probeer mijn telefoon aan te zetten. Hij trilt, maar verder gebeurt er helemaal niets. Ik krijg niks op het scherm, geen geluid, niks.

Wanneer ik hem aan de lader hang en ik hem aanzet, gaat het rode lampje branden. Dit wordt na een x aantal seconden groen.

Wat kan ik nog doen om hem te repareren?

En als dit niet mogelijk is, weet iemand misschien wat de dichtsbijzijnde SE-service points zijn rondom Breda? De SE-site werkt namelijk niet :(

• Le0032
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 15:23:
Uber-kick... maar ik vroeg me af of mensen hier een manier weten om smsjes vanaf de telefoon te backuppen op de pc. Met mijn SE Z600 kan dat simpelweg (en heel handig) met FMA maar de P800 werkt daar niet mee... zijn er handige tools voor?
Je kan een backup maken van je hele telefoon, de sms-jes worden dan gewoon meegenomen. Ik heb dit namelijk een paar keer moeten doen omdat mijn toestel ter reparatie moest. Toen het toestel terug was, de backup teruggezet en voila, alles stond er weer netjes in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
worden je nummers ook gebackupt?
ik heb hem nu tweedehands sinds eind juni, en ik ben er zeer tevreden over. ook al zit die gsm nu al 3 generaties achter :P
ik weet niet of het hier al staat maar www.p800stuff.com is een toffe site, met 408 progs, en dan heb ik de games nog niet meegerekend :)

kind regards, willy

by the way wanneer moet ik vrezen voor zo'n gevreesde error? ik heb al veel progs geinstalleerd, en weer gedeinstalleerd, maar ik heb nu nooit meer dan 37% meer vrij op het ram volgens sman(dewelke ik zeer veel gebruik, vooral de flipclose flush is zeer handig :)
willy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 23:20
Ik heb ook de p800, met als firmware versie "cxc162002 R2F"

Echter is de telefoon alleen in het engels.
Als ik op de support-site van Sony-Ericsson ga kijken, zie ik een aantal taalbestanden staan, maar geeneen voor mijn versie (ik lijk een nieuwere versie te hebben).

Kan ik gewoon zo'n oude versie op mijn telefoon zetten? Of is er een plek waar ik het juiste bestand kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JozyDaPozy schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:22:
Ik heb ook de p800, met als firmware versie "cxc162002 R2F"

Echter is de telefoon alleen in het engels.
Als alternatief kun je ook bij een boekenwinkel naar binnen stappen en een cursus engels aanschaffen. Heb je mischien ook nog wat aan in andere situaties. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 23:20
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:15:
[...]

Als alternatief kun je ook bij een boekenwinkel naar binnen stappen en een cursus engels aanschaffen. Heb je mischien ook nog wat aan in andere situaties. :/
Beetje flauwe reactie. Ik begrijp mijn engelstalige telefoon volledig, maar als er een Nederlandse vertaling bestaat, vind ik het wel zo leuk die ook te gebruiken. Toch niet zo heel vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
JozyDaPozy schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 00:23:
[...]

Beetje flauwe reactie. Ik begrijp mijn engelstalige telefoon volledig, maar als er een Nederlandse vertaling bestaat, vind ik het wel zo leuk die ook te gebruiken. Toch niet zo heel vreemd?
flauw idd. mij is het gelukt, ik zal eens zoeken en met wat geluk heb ik de juiste taalbestanden nog staan. msn: ikdewilly@yahoo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Nu online
Op de vorige pagina kun je lezen dat mijn P800 niet meer op start.

Ik ben er mee naar een SE service-point geweest. Daar wist de beste man mij te vertellen dat er waarschijnlijk vocht in het toestel zat. Ik heb het toestel opengemaakt en heb op verschillende plaatsen wat meuk verwijderd.

De telefoon gaat nog steeds niet aan. De batterij staat ook erg bol (is niet plat meer). Ik heb de oplader nagemeten en die geeft 5,2V spanning, terwijl hij (volgens de specs op de oplader zelf) 4,9V zou moeten geven.

Kan dit kwaad (of kan 5,2V nog)? En zo ja, zou ik hier nog garantie op kunnen claimen bij SE? Het toestel is ruim anderhalf jaar oud, dus zowiezo buiten de normale garantie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
als u batterij bol staat is dat geen goed teken, ik zou batterij en lader vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JozyDaPozy schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 00:23:
[...]

Heb je het nu dan wel voor elkaar? Ik heb zojuist zowel Nederlands als Roemeens (voor m'n vriendin) erop gezet zonder enig probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik onderdelen kopen zoals pen, accu en lader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gsm Shop. PDAshop, Marktplaats, Eu-gsm.nl, of zoek via kelkoo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom lukt het me niet om de drivers te installeren, ik heb de DSS-20 driver van sony site afgehaald en verwijs windows XP ernaar en toch wil hij ze niet accepteren. Wat moet ik wel doen om mijn telefoon en mijn computer met elkaar te laten praten?

Trouwens is het wel heel irritant om 6 complete topic forums door te bladeren op zoek naar iemand die ook dit probleem heeft gehad. Vind het jammer dat het probleem niet erkend word in de openingpost. Ik heb meerdere mensen met een p800 gesproken en niemand kon zover mij een oplossing aanreiken.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nu echt niemand die mijn probleem kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vind ik het altijd vreemd hoe bij tweakers met beginnen te flamen als een vraag te makkelijk is in hun ogen, altijd grootste woorden hebben over standaart kennis dingen maar als de vraag echt moeilijk word is er niemand te vinden.Tja en nu heb ik een moeilijke vraag en iedereen rent weg, hoe typisch.

Dus nog eenmaal vraag ik iemand:

Ik heb een p800 en een dcu-10 kabel op een USB poort van mijn computer waarop XP draait. Hij ziet wel dat ik er iets aanhangt, maar de bijgeleverde software drivers accepteerd hij niet. Nu moet het mogelijk zijn om dit werkende te krijgen en ik geloof niet dat ik de enigste ben met dit probleem. Dus wil iemand mij het geheim vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Laatst online: 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Ik heb sinds kort ook een (2e hands) p800 maar ik heb dat probleem niet, moet uiteraard wel handmatig de drivermap op de cd aanklikken, maar neem aan dat je dat al geprobeerd hebt, indien je hier niet geholpen word om wat voor reden dan ook, kan je ook nog op andere fora kijken.
Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat niemand het weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dual Infinity
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-04 19:52
Mijn P800-touchscreen is afgelopen stuk gegaan en ik heb het ook al eerder genoemde probleem dat ik mijn p800 niet zo ver kan booten dat het syncen werkt. Nu wilde ik eigenlijk wel heel graag mijn telefoonnummers extracten en ben dus op zoek naar de methode om dit te doen.
- Optie 1 is het repareren van het touchscreen. Dit kost via de officiële weg grofweg €150,- hetgeen me iets te duur is.
- Optie 2 is het op de een of andere wijze booten van de p800 tot het punt dat het syncen werkt.
Mijn eigen SIM ben ik helaas kwijt geraakt, wat betekent dat ik in de volgende situatie zit:
De p800 gaat aan, ik kan via de Jog dial de p800 in phone mode opstarten. Zonder SIM wil de p800 niet verder. Met SIM (waarbij de pin-beveiliging via een andere foon is uitgeschakeld) wordt er de device lock code gevraagd (wat ben ik blij dat ik deze ooit heb ingesteld :( ) die ik niet kan invullen.

Ik hoop dat iemand een omweg weet (desnoods hardwarematig) om de p800 toch te kunnen booten of de data uit te kunnen lezen. Mocht iemand een betrouwbare plek weten waar ik voor een redelijke prijs een p800-compatibel touchscreen kan vinden, dan is die info ook meer dan welkom.
Pagina: 1 2 3 Laatste