Het Grote SonyEricsson P800 topic - Deel 6

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.026 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
en daar ben ik weer :)

heb mijn p800 nu een week of twee, en het word tijd om extra geheugen te kopen.
ik heb gezocht..maar het volgende niet 100% bevestigd gevonden.

Werken 256mb kaartjes wel of niet in deze telefoon?
En how about andere kaartjes dan de Sony kaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shakespeare2000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Volgens mij is het maximum echt 128 MB, maar ik neem aan dat de P800 alle merken wel lust! ;)

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
maar zelf heb je het dus nog niet getest?

wat voor kaartje gebruik jij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shakespeare2000
Nee, ik heb het zelf nog niet getest.

Ik zit er wel over te denken om binnenkort mijn P800 een keer te verwennen, in de vorm van een nieuwe firmware en een nieuw geheugenkaartje (van 128 MB uiteraard).

Momenteel zit nog de standaard 16 MB kaart erin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
red jij 't daarmee dan? ik word er nu al gek mee, wil programma's installeren, filmpjes kijken, mp3's luisteren, etc etc
ga vanavond maar 's zo'n kaartje halen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:46
Het maximum is helaas echt 128 MB, op fora zoals my-symbian.com is het wel geprobreed met 256 kaartjes en dat werkt dus niet!

Maar goed je kan er toch behoorlijk wat .ogg jes op kwijt, dat is hoofdzakelijk de reden waarvoor ik mijn 128mb kaartje voor gebruik

[ Voor 38% gewijzigd door Darklance op 06-05-2004 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
Darklance, welk merk heb jij er in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
Marici schreef op 06 mei 2004 @ 09:14:
Darklance, welk merk heb jij er in zitten?
Die van mij is van Sandisk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
en mag ik vragen wat die ongeveer kost? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn eigenlijk jullie ervaringen met het draaien en maken van Java programmaatjes op de p800?

Ik heb alle vorige 5 topics met ?limit=999 doorgezocht hierop, maar in de meer dan 5000 berichten is dit eigenlijk niet 1 maal echt naar voren gekomen. Af en toe een vraagje erover waar dan weer niemand op ingaat.

Kan de P800 soms heel slecht met java overweg of gebruikt iedereen alleen maar de veel betere symbian apps zodat java eigenlijk nutteloos is op de p800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, en dan nog wat. Het lezen van pdf files. Hoe gaat dat nou eigenlijk op zo'n klein schermpje? Een hele page past er natuurlijk nooit op, maar dan moet je bv vaak horizontaal scrollen tijdens het lezen. Dat lijkt me niet echt handig...

Zelfs als je een pdf gedraaid zou lezen, zodat je horizontaal 320 pixels hebt, dan gaat het nog net niet. Daarnet even uitgeprobeerd met een screenshot op 1024*768 met een PDF ebook op 66 % procent. Dan heb je ongeveer 320 pixels in de breedte, en het is echt -net- niet duidelijk leesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
henk, sorry, ik heb geen antwoorden op je vragen :(
een van de anderen zal je vast kunnen helpen!

ik heb zelf ook nog een vraag...is het mogelijk msn te draaien op de p800?
en dan het liefst nog via wap, en niet via gprs...
hebben jullie tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Marici schreef op 06 mei 2004 @ 15:35:

ik heb zelf ook nog een vraag...is het mogelijk msn te draaien op de p800?
en dan het liefst nog via wap, en niet via gprs...
hebben jullie tips?
Ja, verschillende msn programma's voor de P800. Kijk ff op de bekende software sites (zie eventueel startpost)

Maar als ik 't goed begrijp wil jij betalen per seconde voor het gebruik van msn? Ik raad je echt aan om 't via gprs te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
ja, nee, dat juist niet :P
ik heb orange, en als ik share neem, (of world, of hoe ze t nu weer noemen) dan heb ik volgens mij onbeperkt wap, en maar 2 mb gprs data....
maar ik kan t ook fout hebben, ben ziek atm, snap alles niet al te goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Flint schreef op 06 mei 2004 @ 15:46:
[...]

Ja, verschillende msn programma's voor de P800. Kijk ff op de bekende software sites (zie eventueel startpost)

Maar als ik 't goed begrijp wil jij betalen per seconde voor het gebruik van msn? Ik raad je echt aan om 't via gprs te doen ;)
Ik betwijfel of Marici echt het verschil weet tussen WAP en GPRS.

WAP:

WAP is niet meer dan een verzamelnaam voor allerlei diensten op internet die makkelijk bekeken kunnen worden met je GSM.
Die verbinding om tot die content te kunnen beschikken kan je verdelen in meerder 'dragers'. GPRS, GSM, CSD, HSCSD, EDGE en UMTS. In Nederland wordt momenteel alleen maar GSM en GPRS gebruikt (UMTS ook ja, maar alleen nog maar door Vodafone.)

GPRS:

GPRS is dus een van de 'dragers' die jou tot een bepaalde internet (WAP) pagina of dienst kan brengen. bij deze manier van verbinding wordt niet de tijd, maar het aantal verzonden en ontvangen dat in rekening gebracht.

GSM:

GSM is de eerste 'drager' van in het mobiele internet tijdperk. Hiermee kan je dat verzenden en ontvangen met een theoretische snelheid van 9.6 Kbps. Bij deze manier van verbinding betaal je voor de tijd dat je online ben, en niet voor de ontvangen of verzonden data.

Conclusie:

Als je MSN, IRC of ICQ wil gebruiken met je P800, dan kan je het beste dat via GPRS doen, aangezien je dan niet voor de tijd online betaal, maar alleen voor de verzonden en ontvangen KB's.
Een hele dag MSN-en op je P800 (afhankelijk van welk programma) zal je ongeveer 2MB aan data kosten.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
ginz, ik weet 't verschil echt wel, believe me :)
maar stel ik ga ranzig veel gebruik maken van msn op m'n p800, dan is wap volgens mij het goedkoopt, omdat (volgens mij) ik met orange share, voor 6 euro per maand, ik onbeperkt kan wappen, en dit dus niet van mijn minuten zou gaan...
maar misschien dat de koorts mijn hersentjes aangetast heeft hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 06 mei 2004 @ 16:05:
[...]
Een hele dag MSN-en op je P800 (afhankelijk van welk programma) zal je ongeveer 2MB aan data kosten.
En dus bij bv vodafone ongeveer 30 euro! (gloep)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Marici schreef op 06 mei 2004 @ 16:08:
ginz, ik weet 't verschil echt wel, believe me :)
maar stel ik ga ranzig veel gebruik maken van msn op m'n p800, dan is wap volgens mij het goedkoopt, omdat (volgens mij) ik met orange share, voor 6 euro per maand, ik onbeperkt kan wappen, en dit dus niet van mijn minuten zou gaan...
maar misschien dat de koorts mijn hersentjes aangetast heeft hoor :)
Een van de dingen die niet kan via orange wap is msn... :(

"echt internetten" gaat altijd van je 2MB af, en daar valt msn ook onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
Klein probleempje....

Ik heb mijn p800 nu al een paar maanden, bijna altijd met het flip-toetsenbord erop.
Nu krijg ik putjes in mijn display op plaatsen van de knopjes die ik het meest gebruik zoals de "OK" en de "c" toets.

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe lang blijft dit nog goed gaan voordat mijn display wordt gekraakt? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-01 22:02
Binz schreef op 06 mei 2004 @ 20:24:
Klein probleempje....

Ik heb mijn p800 nu al een paar maanden, bijna altijd met het flip-toetsenbord erop.
Nu krijg ik putjes in mijn display op plaatsen van de knopjes die ik het meest gebruik zoals de "OK" en de "c" toets.

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe lang blijft dit nog goed gaan voordat mijn display wordt gekraakt? :(
Het beste is om een screen protector er op te zetten dat voorkomt meer putjes :)
Volgens mij kan het voor de rest niet heel veel kwaad.

[ Voor 8% gewijzigd door Orfuis op 06-05-2004 21:13 ]

"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
@henk

Volgens mij kan de P800 helemaal geen normale PDF files lezen. Er schijnt wel een PDF reader bij te zitten maar ik -neem- aan dat je deze alleen voor speciaal geprepareerde PDF files kan gebruiken. M.a.w alleen voor bestanden die je zelf maakt en zeker niet voor ebooks!

Kom op zeg, die mini resolutie van de P800. Dat gaat dus echt niet werken!

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shakespeare2000
De P800 kan naar mijn weten wel normale PDF's lezen, ik vraag me af waar je die wijsheid vandaan hebt. Maar je blijft inderrdaad met je schermgrootte zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Laatst online: 11-09 18:20
Shakespeare2000 schreef op 09 mei 2004 @ 00:05:
De P800 kan naar mijn weten wel normale PDF's lezen, ik vraag me af waar je die wijsheid vandaan hebt. Maar je blijft inderrdaad met je schermgrootte zitten.
Ik schreef ook dat ik het meende, niet dat het perse zo is. Maar de gedachte is dat het net zo is als met speciale wap pagina's die ook een stuk eenvoudiger opgezet zijn. Technisch gezien zullen normale PDFs wel te lezen en renderen zijn, maar kun jij ze dan nog lezen?

Kijk, PDF is geen HTML of Word .doc waar tekst kan wrappen. Zelfs met een enorm hoge resolutie is het gemiddelde ebook al bijna niet te lezen op de fysieke groote van het schermpje (zoals je bv met klein uitprinten op een high DPI laser printer kunt controleren), maar bij de enorm lage resolutie van de P800 kan ik me gewoon nix voorstellen.

Doe maar eens wat hierboven stond, je scherm op 1024*768 en een PDF document op 66%. Maar mischien nog makkelijker: Is er hier een P800 bezitter die het gewoon eens wil proberen? Dat weten we het meteen :)

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 15:41
Weet er hier iemand of een Sitecom CN-502 (bluetooth dongle) werkt i.c.m. met een SE P800 ? Ik sta namelijk op het punt om er een te bestellen, maar ik weet niet of hij zal werken met mn P800.
De specs liegen er niet om, 100 meter op Class 1, zou ik erg leuk vinden :)

edit:

Argh, als ik nou gewoon gelijk op de site had gekeken, had ik gezien dat er zelfs een handleiding van is...

[ Voor 27% gewijzigd door DrJamez op 10-05-2004 10:31 ]

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flowerp schreef op 09 mei 2004 @ 13:17:
[...]

Doe maar eens wat hierboven stond, je scherm op 1024*768 en een PDF document op 66%. Maar mischien nog makkelijker: Is er hier een P800 bezitter die het gewoon eens wil proberen? Dat weten we het meteen :)
Ik wilde het dus oorspronkelijk weten. Heb gekeken bij iemand die een P800 heeft, en helaas...

Het is vrij hopeloos. Als je een standaard PDF'je inlaad zie je aleen maar zwarte troep, net alsof ie alle tekst over elkaar heen rendert. Je moet geloof ik 4 x inzoomen voor je de text ziet. Die staat er dan opzich wel goed op, maar je zou dan voor elke regel horizontaal moeten scrollen. Daar word je echt helemaal gek van! :( :( :(

De standaard PDF viewer beschikt ook niet over een simpele rotate. Dat betekent dat je je documenten toch speciaal moet prepareren voor de P800. Mischien dat er andere dan de standaard PDF viewer zijn die beter werk afleveren, want wat er standaard bijzit is dus echt 3 x niks!

Minpuntje voor sony ericson hier... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmm, ik heb helaas geen tijd om alle oude threats door te lezen :o

Ik heb een vraag: weet iemand hoe ik via bluetooth een GPRS verbinding kan maken om met m'n P800 en m'n Apple G4 Powerbook te internetten?

Ik zoek me suf op internet maar kom alleen Amerikaanse sites tegen.

- P800
- Apple Powerbook G4 (zonder Irda)
- D-Link Apple only bluetooth USB adapter
- Telfort abo

Tips of verwijzingen naar andere threats etc. ook welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:25
Kleine vraag (is vast al eens voorbij gekomen, maar 5 complete delen doorspitten is geen doen): Waar in Amsterdam kan ik mijn P800 laten upgraden? Wil het morgen graag doen, maar weet dus duidelijk niet waar ik terecht kan... help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP..... :(
Hij doet het niet meer.

Als ik de p800 aanzet dan zie ik de animatie van het sony ericsson logo en dan valt hij uit. Blijft rechts bovenin het lampje oranje branden voor een korte tijd en ook dat gaat uit... dan is hij volledig uit.

Kep alles er al uit gehaald simkaart en batt. en duo stick maar niets helpt...

Iemand dit ook gehad?

of iemand nog ideeen.. anders dan de 10sec. de aan/uitknop in te drukken.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
Hier staat er iets over hoe je een probleem met je OS kan oplossen. Misschien helpt het?

En als dat niet werkt weet ik niets anders dan een ritje naar een SE Servicepoint voor nieuwe firmware... ;(

Suc6 iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 20:57:
[...]

Ik wilde het dus oorspronkelijk weten. Heb gekeken bij iemand die een P800 heeft, en helaas...

Het is vrij hopeloos. Als je een standaard PDF'je inlaad zie je aleen maar zwarte troep, net alsof ie alle tekst over elkaar heen rendert. Je moet geloof ik 4 x inzoomen voor je de text ziet. Die staat er dan opzich wel goed op, maar je zou dan voor elke regel horizontaal moeten scrollen. Daar word je echt helemaal gek van! :( :( :(

De standaard PDF viewer beschikt ook niet over een simpele rotate. Dat betekent dat je je documenten toch speciaal moet prepareren voor de P800. Mischien dat er andere dan de standaard PDF viewer zijn die beter werk afleveren, want wat er standaard bijzit is dus echt 3 x niks!

Minpuntje voor sony ericson hier... :(
Als je echt graag PDF bekijkt dan schaf je PDF+ aan van MBrain Software!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas daar kan ik niks mee aangezien ik niks kan doen.. na de anim van het logo gaat hij uit. en brand er alleen een lampje.. en die gaat ook uit.. ..
snif.. niet leuk..
zijn er kosten aan verbonden bij zo'n service centrum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 19:56:
Helaas daar kan ik niks mee aangezien ik niks kan doen.. na de anim van het logo gaat hij uit. en brand er alleen een lampje.. en die gaat ook uit.. ..
snif.. niet leuk..
zijn er kosten aan verbonden bij zo'n service centrum?
Software update hoort gratis te zijn binnen de garantie met aantoonbare
softwarematige problemen (ik neem aan dat je die wel hebt)....

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op 22 mei 2004 @ 19:59:
[...]

Software update hoort gratis te zijn binnen de garantie met aantoonbare
softwarematige problemen (ik neem aan dat je die wel hebt)....
ja dit moet software zijn .. aangezien hij dit uit zich zelf heeft gedaan..
en dacht zelf eerst nog dat de batt. echt leeg was maar dat is dus niet het geval aangezien hij ook niet meer oplaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Ik heb binnenkort een P800 en vraag me af welk merk Memorystick Duo ik het beste kan aanschaffen. Ik wil een kaartje met hoge snelheden, maar na op een heleboel webshops gezocht te hebben naar de snelheden van SanDisk geheugen weet ik nog niks. Weet iemand een merk/type geheugen voor de p800 met hoge snelheden?

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soepster schreef op 25 mei 2004 @ 13:15:
Ik heb binnenkort een P800 en vraag me af welk merk Memorystick Duo ik het beste kan aanschaffen. Ik wil een kaartje met hoge snelheden, maar na op een heleboel webshops gezocht te hebben naar de snelheden van SanDisk geheugen weet ik nog niks. Weet iemand een merk/type geheugen voor de p800 met hoge snelheden?
Volgens mij zijn er geen andere sticks verkrijgbaar dan de standaard.

maar als je voor snelheid gaat dan kan je beter de p900 aanschaffen. aangezien die een heeeeeel stuk sneller werkt dan.

En sinds mijn ervaring zie boven... kan je dat zeker beter doen want als je wat problemen hebt kan je met de p800 niet updaten of de software opnieuw installen.
en dat kan wel met de p900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Ik wil eigenlijk ook een p900, maar ik kan nu een p800 relatief goedkoop tweedehands krijgen (225 euro met bluetooth USB stick). De p900 kost me meer dan twee keer zoveel, ook met een nieuw abonnement.
Anyway, ik ga met de P800 dus maar kijken of ik al die functies wel gebruik of nodig heb, als het overkill blijkt kan ik die p900 investering laten schieten.
Als de p800 bevalt, dan spaar ik door voor een p900, of ik hou de p800 tot er een nog wat slankere soortgelijke phone uitkomt.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soepster schreef op 25 mei 2004 @ 15:50:
Ik wil eigenlijk ook een p900, maar ik kan nu een p800 relatief goedkoop tweedehands krijgen (225 euro met bluetooth USB stick). De p900 kost me meer dan twee keer zoveel, ook met een nieuw abonnement.
Anyway, ik ga met de P800 dus maar kijken of ik al die functies wel gebruik of nodig heb, als het overkill blijkt kan ik die p900 investering laten schieten.
Als de p800 bevalt, dan spaar ik door voor een p900, of ik hou de p800 tot er een nog wat slankere soortgelijke phone uitkomt.
ja da ken een optie zijn anders maybe ff langs een winkel en ff daar vragen of je hem ff mag bekijken...
maar ook op de site van sonyericsson kan je hem uit proberen..
zie daarvoor

http://www.sonyericsson.c...2&zone=pp&lm=pp1&pid=9940

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op 22 mei 2004 @ 19:50:
[...]

Als je echt graag PDF bekijkt dan schaf je PDF+ aan van MBrain Software!
Heb jij daar persoonlijke ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 18:28:
[...]

ja da ken een optie zijn anders maybe ff langs een winkel en ff daar vragen of je hem ff mag bekijken...
maar ook op de site van sonyericsson kan je hem uit proberen..
zie daarvoor

http://www.sonyericsson.c...2&zone=pp&lm=pp1&pid=9940
Yep heb ik gedaan, ik heb hem ook in wat shops vastgehouden... het gaat me erom hoeveel van de PDA functionaliteit ik over een lange termijn gebruik.

Als het kan sla ik de p900 generatie over en ga ik voor de volgende nog slankere versie trouwens...

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...9358&item=5700500257&rd=1

naar aanleiding van deze veiling ging ik twijfelen over memory snelheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Ik heb alle 6 topics doorgelezen, maar ben het nog niet tegengekomen: wie weet er een gratis service point in of in de buurt van Den Haag waar ik mijn firmware kan laten updaten? Ik heb hier een P800 met oude firmware die nooit geupdate is (geen nightshot, breedbeeld, sms confirmation, audio loop etc).

Nog een vraag: kan je hem veilig voor langere tijd in de cradle laten? Ik laat de telefoon vaak aanstaan in de cradle, ook al is het batterijniveau hoog/vol. Kan dat de batterij schaden of maakt dat niet uit?

Verder: Leuk machientje hoor. Hij ziet er trouwens stukken beter uit zonder klep, maar het is zonder klep wel onhandig als je hem veel als telefoon gebruikt, iedere keer die stylus erbij te pakken. De klep is dan weer onhandig als je hem vaak open moet maken.

Fotofunctie is echt leuk om mee te spelen. (Ik heb nog geen fototoestel/digicam).

K zal nu ook niet meer met papieren agenda + mp3 speler + telefoon rond hoeven te lopen, dus ik neem het formaat/gewicht voor lief.

De stylus werkt fijn, ik was er heel snel aan gewend om op het scherm te schrijven of typen. Vooral dat schrijven op het scherm ipv typen werkt veel beter dan ik had gedacht.

Batterij zit er wel snel doorheen lijkt het, maar met de cradle is het niet zoveel moeite, je zet hem gewoon neer en hij laadt. Eigenlijk heb ik die cradle niet nodig, want ik heb een Bluetooth USB stick (die ik nog niet aan de praat heb, activatiecode ofzo) Maar het is makkelijker je telefoon gewoon neer te zetten dan een losse oplader pakken, en die vervolgens in de muur en telefoon steken.

[ Voor 8% gewijzigd door Soepster op 28-05-2004 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Hoi mede-tweakers,

Ik ben van plan om een P800 aan te schaffen. Hij is nu namelijk betaalbaar. Vorig jaar had ik de keuze tussen de gratis SPV of een p800 van een dikke 400 euro. Ik koos dus de SPV. Maar me abbo is bijna verlopen dus ik mag een nieuwe uitzoeken. De p800 wordt het dus waarschijnlijk voor mij. (de p900 is mij te prijzig, misschien volgend jaar).

Maar… Ik heb wel wat vragen over de p800 ten vergelijking van de SPV. Ik ben gek op syncen. Mijn outlook 2003 word bijna dagelijks gesynced van mijn pctje naar me SPVtje en visaversa. Ik ben alleen een luieICTer en sinds mijn spv geen blauwetand heeft en de p800 wel heb ik het volgende vraagje. Kan ik doormiddel van een blauwetand adaptor mijn kamer in lopen zodat hij zich zelf gaat syncen. Niet dat ik dat ding op een cradle hoef te zetten maar dat hij dit automatisch doet? Is het ook mogelijk om outlook 2003 te syncen? (dit staat namelijk niet in de start post). Zoja is de symbian outlook een beetje te begrijpen en werkt het goed? Kunnen ook de contact personen worden gesynced? Werken de office readers een beetje goed op het scherm? Mijn SPV heeft een heerlijke speaker voor muziek te luisteren. Hiermee bedoel ik dus dat er een leuk geluidje uit me SPV komt. Heeft de p800 dit ook? Kan ik het kleppie aan de voorkant er niet gewoon afhalen, Of is deze nodig? En nog 1 laatste vraag…..(Trommel geluid) Op mijn SPV heb je een soort van smartdailer. Dit houd in dat als ik op me SPV 54779 typ hij automatisch gaat vind wat er allemaal onder die combie kan staan (de naam jerry dus) Waardoor ik jerry kan bellen. Heeft de p800 deze optie ook of kan je alleen bellen doormiddel van het telefoon boek?

Ik hoor het graag THX

ps, werkt symbian beter als MS smartphone?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
DukeN schreef op 01 juni 2004 @ 11:47:

Zoja is de symbian outlook een beetje te begrijpen en werkt het goed? Kunnen ook de contact personen worden gesynced? Werken de office readers een beetje goed op het scherm? Mijn SPV heeft een heerlijke speaker voor muziek te luisteren. Hiermee bedoel ik dus dat er een leuk geluidje uit me SPV komt. Heeft de p800 dit ook? Kan ik het kleppie aan de voorkant er niet gewoon afhalen, Of is deze nodig? En nog 1 laatste vraag…..(Trommel geluid) Op mijn SPV heb je een soort van smartdailer. Dit houd in dat als ik op me SPV 54779 typ hij automatisch gaat vind wat er allemaal onder die combie kan staan (de naam jerry dus) Waardoor ik jerry kan bellen. Heeft de p800 deze optie ook of kan je alleen bellen doormiddel van het telefoon boek?

Ik hoor het graag THX

ps, werkt symbian beter als MS smartphone?
Heb niet op al je vragen antwoorden, maar:
syncen met Outlook 2003 gaat zwz. met bluetooth heb ik het echter nog niet geprobeerd. Ik denk dat het wel zal kunnen, het kan immers ook via infrarood en verder van syncen/bestandoverdracht zou blootooth anders geen toepassingen hebben + het staat in de startpost :)

De symbian agenda is prima te begrijpen, als je Outlook 2003 vat is dit ook simpel, de weekoverzichten bijvoorbeeld zijn niet veel anders dan in Outlook.

Geluid is prima voor het formaat, stemmen (zang) zijn prima hoorbaar door de speaker.

Klep aan de voorkant kan eraf, er zit een vervangend dingetje bij waardoor hij er strak uitziet zonder klep. Zie foto's in startpost!!!

Geen smartdialer zover ik weet.

[ Voor 3% gewijzigd door Soepster op 17-06-2004 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Ik heb zelf nog een vraag: Waar kun je een vervangende stereo oortelefoon krijgen zoals die bij het toestel zit? Ik heb er geen (tweedehands gekocht) en ik kan in de winkels maar geen vervangende vinden- slechts handsfree setjes met 1 oortje.

Doet die stereo headset trouwens nog meer dan geluid maken? Volume control, handsfree?

[ Voor 16% gewijzigd door Soepster op 17-06-2004 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soepster schreef op 17 juni 2004 @ 00:40:
Ik heb zelf nog een vraag: Waar kun je een vervangende stereo oortelefoon krijgen zoals die bij het toestel zit? Ik heb er geen (tweedehands gekocht) en ik kan in de winkels maar geen vervangende vinden- slechts handsfree setjes met 1 oortje.

Doet die stereo headset trouwens nog meer dan geluid maken? Volume control, handsfree?
Bij www.mobiltec24.de kun je stereoheadsetjes kopen.. ik moet ook nog een nieuwe idd maar heb ff geen geld. Kost daar ongeveer €15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik heb het volgende probleem. Als ik bel dan ben ik volgens mensen soms "van heel erg ver" te horen. Er zit geen vuil oid in mn microfoon.

Ik vermoed dat het ligt aan mn netwerk, ik zit bij T-Mobile en woon in de randstad. Ik heb het zowel binnen als buiten & begint me te irriteren.

Soms loop ik dan een beetje rond in mn huis naar een andere willekeurige locatie en dan doet ie het wel. Heb gebeurd niet altijd op dezelfde plek. Vandaag was ik bv op rotterdam centraal station, zegt die mevrouw van de telecomwinkel (daar was ik mee in gesprek): "Meneer stop maar met praten, ik hoor u niet..."

Ik een beetje doorlopen en toen deed ie het weer wel...

Weird...

* aramdin heeft de P800 nu een aantal maanden en het is als het goed is een paar weken terug begonnen

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op 18 juni 2004 @ 00:31:

* aramdin heeft de P800 nu een aantal maanden en het is als het goed is een paar weken terug begonnen
niet moelijk doen dacht ik zo en gewoon ff naar zo'n repair centre brengen.
zo te zien heje nog garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik heb idd nog garantie, ik zit dan alleen +- 2 weken zonder mn p800 :(

Ik ben zo gehecht aan mn phone :) Ik heb ook recht op een leentoestel sinds ik een aanvullende verzekering heb.

Ik ga na mn tentamens dan maar eens langs.

Thx!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op 18 juni 2004 @ 16:05:
Komop joh! Zo'n 6 jaar geleden zat je jaren lang zonder mobieltje en nu zou je opeens niet meer zonder kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op 18 juni 2004 @ 16:05:

Ik ben zo gehecht aan mn phone :) Ik heb ook recht op een leentoestel sinds ik een aanvullende verzekering heb.

Ik ga na mn tentamens dan maar eens langs.

Thx!
tja... wil nie lullig doen.. maar een telefoon waarbij men je niet of nauwlijks verstaan schiet niet echt op.... dus nie veel keus dacht ik zo....
en vraag dan gelijk of ze hem willen upgraden met de nieuwste firmware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand ook nog waar ze van die adapters verkopen zodat je normale oordopjes op je P800 kan aansluiten?
Mijn originele dopjes zijn namelijk kapot en nieuw kosten ze bijna 20 euro.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 16:46:
weet iemand ook nog waar ze van die adapters verkopen zodat je normale oordopjes op je P800 kan aansluiten?
Mijn originele dopjes zijn namelijk kapot en nieuw kosten ze bijna 20 euro.. :X
Elke oordopjes kunnen er in.
Alleen heb je dan dat knopje niet.. maar zelf weet ik nog niet eens waar dat voor dient... tja..handleiding lezen xiphy .... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Laatst online: 12:15
Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 21:02:
[...]
Alleen heb je dan dat knopje niet.. maar zelf weet ik nog niet eens waar dat voor dient... tja..handleiding lezen xiphy .... :)
Om de verbinding te accepteren(of de verbinding te verbreken), en om evt. de speaker aan te zetten zo dat je kunt "voice callen".

[ Voor 10% gewijzigd door leon1e op 25-06-2004 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 21:02:
[...]

ik heb t over die ingang aan de linkerzijkant.. mijn normale oordopjes van Sony passen er niet in :? is er iets wat ik over t hoofd zie? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridge
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-08 11:36
DrJamez schreef op 10 mei 2004 @ 10:13:
Weet er hier iemand of een Sitecom CN-502 (bluetooth dongle) werkt i.c.m. met een SE P800 ? Ik sta namelijk op het punt om er een te bestellen, maar ik weet niet of hij zal werken met mn P800.
De specs liegen er niet om, 100 meter op Class 1, zou ik erg leuk vinden :)

edit:

Argh, als ik nou gewoon gelijk op de site had gekeken, had ik gezien dat er zelfs een handleiding van is...
Nog ff voor de duidelijkheid (heb hier nog geen reactie op gezien):
Voor degenen die dit willen gaan proberen: dat gaat natuurlijk niet werken... Misschien dat die dongle wel met 100 m bij je telefoon komt, maar je telefoon kan nog steeds geen 100 m terug communiceren... en das wel degelijk nodig... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Laatste tijd last van wat gekke probleempjes:

-mensen die zeggen dat ik van ver weg te verstaan ben, ik wissel van mn linker oor naar mn rechteroor en ze kunnen me weer normaal verstaan :s

-soms bij het schrijven (handschriftherkenning) van een smsje valt mn telefoon helemaal uit, ik kon de fout reproduceren, maar ben nu helaas vergeten hoe :(

Voor de rest vind ik het echt een superphone, dat is ook de reden dat ik nog niet naar de winkel ben geweest, ook al krijg ik een leentoestel (verzekering), ik kan niet 2 weken zonder mn p800 :7

En toch ga ik binnenkort langs!

Ik heb em past een paar maandjes, nieuw aangeschaft

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Verwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 00:12:
[...]

ik heb t over die ingang aan de linkerzijkant.. mijn normale oordopjes van Sony passen er niet in :? is er iets wat ik over t hoofd zie? B)
Nee, normaal is 3,5mm terwijl die van de P800/900 2,5mm zijn.

Je moet dus een converter hebben van 3,5mm naar 2,5mm als je andere wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
Fridge schreef op 26 juni 2004 @ 05:58:
[...]

Nog ff voor de duidelijkheid (heb hier nog geen reactie op gezien):
Voor degenen die dit willen gaan proberen: dat gaat natuurlijk niet werken... Misschien dat die dongle wel met 100 m bij je telefoon komt, maar je telefoon kan nog steeds geen 100 m terug communiceren... en das wel degelijk nodig... :Y)
Je hebt helemaal gelijk. Maar ik heb de dongle al en hier heb ik gepost dat het maximaal 15 meter is. Hij kan natuurlijk wel iets verder dan die 10 meter komen aangezien hij (met antennetje) ook zwakkere signalen kanopvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flint schreef op 26 juni 2004 @ 12:17:
[...]

Nee, normaal is 3,5mm terwijl die van de P800/900 2,5mm zijn.

Je moet dus een converter hebben van 3,5mm naar 2,5mm als je andere wilt gebruiken.
Weet je misschien ook waar ik die dingen goedkoop kan kopen?
Op internet heb ik een aantal gezien maar de goedkoopste was €15 kan ik net zo goed een nieuwe mp3 headset kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shakespeare2000
Volgens mij zijn die converters niet zo heel duur, paar euro's hooguit. Ik heb er eentje besteld bij een winkel bij ons in de buurt. Ik ga 'm alleen niet gebruiken voor een andere headset, maar ik kan m'n P800 mooi aan de autoradio hangen als mp3-speler. Beetje gebruik maken van mijn nieuwe stickie! :9~

[ Voor 6% gewijzigd door Shakespeare2000 op 01-07-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Laatste paar dagen loop ik tegen een heel raar probleem aan...

Als ik ga slapen speel ik meestal nog een potje Solitaire, dan enable ik de Virtual Flip & doe mn oogjes dicht en mn snaveltje toe.

Dan wordt ik wakker en staat mn telefoon uit :| Doe ik em aan, batterij leeg! Begrijp er helemaal nix van :?

De avond ervoor heb ik accu gewoon volledig opgeladen...

Anyone?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
aramdin schreef op 01 juli 2004 @ 22:49:

Als ik ga slapen speel ik meestal nog een potje Solitaire, dan enable ik de Virtual Flip & doe mn oogjes dicht en mn snaveltje toe.

Dan wordt ik wakker en staat mn telefoon uit :| Doe ik em aan, batterij leeg! Begrijp er helemaal nix van :?

Anyone?
Waarschijnlijk een programma wat nog draait en de rest van de nacht energie gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shakespeare2000 schreef op 01 juli 2004 @ 21:05:
Volgens mij zijn die converters niet zo heel duur, paar euro's hooguit. Ik heb er eentje besteld bij een winkel bij ons in de buurt. Ik ga 'm alleen niet gebruiken voor een andere headset, maar ik kan m'n P800 mooi aan de autoradio hangen als mp3-speler. Beetje gebruik maken van mijn nieuwe stickie! :9~
klopt, ik ging gewoon naar zo'n electronicashop met allemaal kabels enzo in t dorp hier, moet je gewoon ff vragen naar een stereo 2.5mm naar 3.5mm koptelefoonconverter. Die kerel ging ff achter zoeke kwam met 1 aan die maar €2.5 kostte :> je kan m ook gewoon nu aan boxjes aansluite enzo :) alleen jammer dat er nu zo'n lelijk zwart ding uit je P800 steekt :p maarja beter dan die mp3 stereo hoofdtelefoons van SE die bijna €20 kosten O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
aramdin schreef op 01 juli 2004 @ 22:49:

Anyone?
Heb je dan toevallig de viewer gebruikt? Ik heb hetzelfde probleem al eens gehad en ik zou best willen weten welk programma dit veroorzaak. Ik denk zelf dat de viewer er wel eens schuld aan zou kunnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Oeoeoe, ik "krijg" P800!! _/-\o_

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm,

Na een gedwongen hard format van m'n p800 kan ik hem alleen nog maar in het Engels instellen. Op de SE site zijn wel language packs te downloaden, maar niet voor mijn firmware CXC162002 R2F. Iemand een idee waar ik deze wel kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb gisteren voor een nette prijs een 2e hands p800 gekocht, maar er zitten een aantal niet al te mooie deuken in de frontcover van het toestel. (vandaar ook de nette prijs :) )

Weet iemand waar ik een nieuwe frontcover kan kopen? Of wellicht kan laten vervangen voor een nette prijs?

Alvast bedankt
Michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-08 20:06

Gulli

100% Unwiderstehlich

aramdin schreef op 26 juni 2004 @ 09:57:
Laatste tijd last van wat gekke probleempjes:

-mensen die zeggen dat ik van ver weg te verstaan ben, ik wissel van mn linker oor naar mn rechteroor en ze kunnen me weer normaal verstaan :s
over dat slecht te verstaan zijn kan ik heel simpel zijn; haal je vingers van de mic!! :P Kijk eens naar de onderkant van je telefoon, als je hem met het schermpje naar boven hebt gericht zie je links van je stekkeringangen een klein gaatje in het zilveren gedeelte; dit is je microfoon. Ik heb mijn telefoon ws op dezelfde manier vast als jij en dan zit je vinger over je mic, ik had het ook eerst niet door maar toen ik ff goed keek zag ik het ineens :)

ik heb zelf nog een vraag; ik heb via de inkoopactie van Ginz een Terminator Dongle gekocht waarmee het mogelijk is de firmware van je telefoon te updaten, en nog meer handige functies. Echter voor de P900 kan ik wel software vinden op de SE site maar voor de P800 niet! Ook verder is er op internet voor de P800 niets te vinden, alleen de P900. Nou vraag ik me af wat gebruikt de winkel dan? Weet iemand waar je de software LEGAAL kan krijgen, wellicht via SE zelf? Ik zit niet meer in mijn garantieperiode en er voor betalen wil ik op zich wel, maar niet teveel. En aangezien je de P900 dus ook normaal gratis kan updaten lijkt het mij logisch dat het met de P800 ook moet kunnen.

Ik zit er zelfs aan te denken de P900 software dan maar op mijn P800 te zetten. Ik heb de verschillen tussen die twee eens goed bekeken en het enige dat hardwarematig veranderd is zijn het beeldscherm (65000 kleuren ipv 4900) en het klepje dat nu echte knopjes heeft ipv doordruk knopjes. Het klepje gebruik ik echt nooit dus dat maakt mij niet uit, maar zou het beeldscherm het doen met die software? Desnoods met minder kleuren, dat maakt mij echt niet uit. De P900 heeft nog wel een extra grafische processor om beeld beter en sneller aan te sturen.
Zou mijn telefoon werken met die P900 software of zou hij echt compleet overlijden, ook zo erg dat ze hem in de winkel niet meer kunnen terugzetten?

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
DrJamez schreef op 02 juli 2004 @ 14:35:
[...]
Heb je dan toevallig de viewer gebruikt? Ik heb hetzelfde probleem al eens gehad en ik zou best willen weten welk programma dit veroorzaak. Ik denk zelf dat de viewer er wel eens schuld aan zou kunnen hebben :)
Volgens mij heb ik de fout verholpen! Ik loop nu al weer een flink aantal dagen zonder problemen. Het enigste wat ik zo nu en dan installeer zijn spelletjes (raak uitgekeken op solitaire ;) )

Ik had een hoogstwaarschijnlijk een slecht geschreven versie van Tetris (oldskool baby :) !) Ik speelde dit net voordat ik ging slapen en hop: telefoon leeg, geen alarm, te laat voor skool/werk/afspraken :'(

Proggie uninstalled, probleem verholpen...

Voor de rest had ik er nix aan veranderd. Tetris had ik via eMule gedownload, was freeware...

ps. De viewer heb ik wel eens gebruikt, maar begrijp niet echt wat je ermee kan :s

[ Voor 6% gewijzigd door aramdin op 08-07-2004 17:41 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

aramdin schreef op 08 juli 2004 @ 17:41:
ps. De viewer heb ik wel eens gebruikt, maar begrijp niet echt wat je ermee kan :s
ik heb er excel documenten en .doc's in bekeken, gaat prima. wel een beetje klein en basic maar t werkt!

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

op de site van SonyEricsson kun je dat soort dingen kopen. Ik heb even voor je gekeken maar je kan voor de P800 niets krijgen. Wel voor andere telefoons (zoals de Z600). Wat je kan doen is bij telefoon winkels langsgaan en vragen of ze misschien nog wat over hebben, oud dummy model (die niet dichtgelijmd is) of een DOA (een telefoon die al kapot was toen hij aankwam) waar je misschien een frontje vanaf kan halen. Maar ik ben bang dat er erg weinig winkels zijn die dat voor je doen.
Succes ermee in ieder geval :)

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

dazzler78 schreef op 08 juli 2004 @ 15:06:
Ik heb gisteren voor een nette prijs een 2e hands p800 gekocht, maar er zitten een aantal niet al te mooie deuken in de frontcover van het toestel. (vandaar ook de nette prijs )

Weet iemand waar ik een nieuwe frontcover kan kopen? Of wellicht kan laten vervangen voor een nette prijs?
[google=P800 oberschalen]
Is genoeg te vinden :Y)

Maar ik move dit stukje even naar het P800 topic :Y)

Overigens is het niet de bedoeling om je vraag op 2 plaatsen te stellen.

[ Voor 69% gewijzigd door Korakal op 08-07-2004 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 08 juli 2004 @ 19:58:
[...]

[google=P800 oberschalen]
Is genoeg te vinden :Y)

Maar ik move dit stukje even naar het P800 topic :Y)

Overigens is het niet de bedoeling om je vraag op 2 plaatsen te stellen.
I know, maar ik zag deze topic te laat, pas na ik een nieuwe had gemaakt.
Thanks voor je oberschalen term, ga ik eens op zoeken, want op p800 frontcover e.d. vind je maar weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 11:59:
Hmm,

Na een gedwongen hard format van m'n p800 kan ik hem alleen nog maar in het Engels instellen. Op de SE site zijn wel language packs te downloaden, maar niet voor mijn firmware CXC162002 R2F. Iemand een idee waar ik deze wel kan krijgen?
Je kan wel de Nederlandse taal voor een 'lagere' firmware downloaden.
Werkt ook alleen alle veranderingen qua tekst tussen de firmware waar je de NL
taal voor hebt gedownload en de laatste nieuw (engels) daarvan zullen alle woorden in het engels blijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

nog niemand een idee of ik gewoon straffeloos die P900 software op mijn P800 kan plempen? (zie voorgaande post voor details ;))

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Gulli schreef op 09 juli 2004 @ 14:04:
nog niemand een idee of ik gewoon straffeloos die P900 software op mijn P800 kan plempen? (zie voorgaande post voor details ;))
Ain't gonna work.... P900 software op een P800!
Te complex.... UIQ 2.1 op een UIQ 2.0 device!
Daarnaast:
UIQ 2.1 op P900 is 32MB groot... net zoveel als de hele interne P800 geheugen.
Het kan theoretisch wel.... alleen als je 1 enkele sms krijgt ben je de sjaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik dus ook gehad! Alleen even trillen, en dat is het ... maar het lullige is, afgegeven aan zo'n Sony Ericsson Service Centre ... en die zouden eht eventjes komen flashen... maar nog niets! Dus zij dat ding naar de importeur sturen .. "Sorry meneer, het is onherstelbaar beschadigd en gezien deze telefoon 14 maanden oud is valtie niet meer onder de garantie." ....... whoppa, 750 euries in de plee :|
Shakespeare2000 schreef op 14 maart 2004 @ 19:11:
[...]

Ik heb het drie dagen geleden gehad... :'(! De hele tijd geprobeert weer aan te zetten... alleen trillen. Half uurtje gewacht... en ik kreeg weer beeld, dus ik helemaal blij. Totdat er onder aan het scherm de mededeling kwam: "File System corrupt. Format will be executed" (of zoiets). Nou dan ga je toch wel ff hard balen als die format begint zonder dat je iets kunt doen.

Gelukkig had ik nog een back-upje van een twee weken oud, dus maar twee weken smsjes kwijt en telefoonnummers teruggehaald via Outlook. Maar toch je baalt gruwelijk!

offtopic:
Hulde voor de TS! Wat een startpost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

nils7 schreef op 09 juli 2004 @ 16:12:
[...]

Ain't gonna work.... P900 software op een P800!
Te complex.... UIQ 2.1 op een UIQ 2.0 device!
Daarnaast:
UIQ 2.1 op P900 is 32MB groot... net zoveel als de hele interne P800 geheugen.
Het kan theoretisch wel.... alleen als je 1 enkele sms krijgt ben je de sjaak!
hmm eindelijk een gegronde reden om de boel de boel te laten :P

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 13-09 15:52
Ik zit te denken om binnenkort een P800 te kopen, denk 2e hands. Nieuw vind ik hem veels te duur, en heb geen zin om een duur abbonement er bij te nemen :P. Maar is het toestel wel zijn geld waard?
Voordelen : Een apparaat voor PDA en mobiel in een. Bluetooth etc
Enkele nadelen vind ik zelf de grootte, de ijslepel en memory-stick.

Ik vind zelf de grootte neit zo'n ramp. Tjah , liever iets groter dan te klein lijkt me :). Maar ik ben bang dat ik bijv straxz zooi geld uit geef en dat uiteindelijk weer zo iets heb van. Ja had ik beter maar niet moeten doen ;). Maar als ik bijvoorbeeld 2 jaar met die telefoon doe ben ik er ruim tevreden over, dan is het toch allemaal alweer verouderd :p. Dus als iemand me een beetje kan helpen tips etc zou ik blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Termi schreef op 10 juli 2004 @ 03:38:
Ik zit te denken om binnenkort een P800 te kopen, denk 2e hands. Nieuw vind ik hem veels te duur, en heb geen zin om een duur abbonement er bij te nemen :P. Maar is het toestel wel zijn geld waard?
Voordelen : Een apparaat voor PDA en mobiel in een. Bluetooth etc
Enkele nadelen vind ik zelf de grootte, de ijslepel en memory-stick.

Ik vind zelf de grootte neit zo'n ramp. Tjah , liever iets groter dan te klein lijkt me :). Maar ik ben bang dat ik bijv straxz zooi geld uit geef en dat uiteindelijk weer zo iets heb van. Ja had ik beter maar niet moeten doen ;). Maar als ik bijvoorbeeld 2 jaar met die telefoon doe ben ik er ruim tevreden over, dan is het toch allemaal alweer verouderd :p. Dus als iemand me een beetje kan helpen tips etc zou ik blij zijn.
Volgens mij is hij nieuw niet zo heel duur meer!
Scheelt niet veel volgens mij met 2de hands... en dan heb je een nieuw ding!
Als ze nog te krijgen zijn dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Nieuw kost het toestel zo rond de 400euro (zonder abo). (Dit was ongeveer een drietal maanden geleden zo).

De grootte valt btw erg mee, de telefoon is ongeveer even groot als een nokia 3210 (die oude ja :) ). Hij lijkt heel erg groot & dik, maar in de praktijk valt dit heel erg mee!

Ik ben er erg tevreden over, de pda functies zijn zo handig en touchscreen ruleert! Altijd leuk als mensen je telefoon vasthouden en niet weten hoe ze vanaf de virtual flip in het echte menu moeten komen ;)

Enigste wat ik jammer vind is het 4096 kleurenscherm ipv 65k, maar dat is verholpen in de p900 die ik wil gaan halen als mn abo afloopt 8)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
nils7 schreef op 10 juli 2004 @ 04:12:
[...]

Volgens mij is hij nieuw niet zo heel duur meer!
Scheelt niet veel volgens mij met 2de hands... en dan heb je een nieuw ding!
Als ze nog te krijgen zijn dan!
2e hands moet je denk ik wel te krijgen zijn voor 200 euro. Terwijl nieuw het dubbele is, sommige zijn zelfs nog met garantie :). Die kleuren vind ik niet zo erg t.o.v de touchscreen :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

ik heb er toendertijd 450 euro voor betaald met 2 jarig abonnement en zelfs dat vond ik het nog dubbel en dwars waard.

Als je naar de prijzen van andere apparaten in die tijd kijkt;
mp3 speler - 149 euro
pda - 600 euro? (misschien 300 voor een simpele)
digicam - 129 euro zelfde kwaliteit
telefoon - 199 euro

ik heb er zo'n beetje mijn hele schoolspullen set mee vervangen, pennen, agenda, schrijfblok/schriften alles. mijn aantekeningen gingen erin, thuis met bluetooth op mn computer zetten en meteen mailen naar klasgenoten :)

en ik blijf nieuwe programma's ontdekken, spelletjes, ik heb net een metrogids van parijs gedownload met routeplanner erin. die houdt t wel 2 jaar vol!

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Heren, ik heb bluetooth problemen met de P800.
Nieuwe handsfree kit gekocht voor in de auto, van Nokia. Hij wordt via Bluetooth gewoon herkend en ingesteld, maar de handsfree kit geeft geen lampje van verbinding (de P800 wel). Verder neemt de handsfree kit de gesprekken ook niet op.

Ook met de PC heb ik moeite met verbinding maken: Als ik mijn laptop (Dell Precision M60) instel als bluetooth device wordt hij wederom herkend e.d. Maar wanneer ik een foto probeer over te sturen krijg ik weer een foutmelding: kon niet verzonden worden. Ook de omgekeerde richting (Voice Gateway of Dial-Up Networking) krijg ik geen verbinding mee. Iemand die hier raad mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Vash schreef op 18 juli 2004 @ 21:12:
Heren, ik heb bluetooth problemen met de P800.
Nieuwe handsfree kit gekocht voor in de auto, van Nokia. Hij wordt via Bluetooth gewoon herkend en ingesteld, maar de handsfree kit geeft geen lampje van verbinding (de P800 wel). Verder neemt de handsfree kit de gesprekken ook niet op.

Ook met de PC heb ik moeite met verbinding maken: Als ik mijn laptop (Dell Precision M60) instel als bluetooth device wordt hij wederom herkend e.d. Maar wanneer ik een foto probeer over te sturen krijg ik weer een foutmelding: kon niet verzonden worden. Ook de omgekeerde richting (Voice Gateway of Dial-Up Networking) krijg ik geen verbinding mee. Iemand die hier raad mee heeft?
Is het de aller nieuwste van Nokia met de mogelijkheid voor een extra sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Ok, ik ben nog steeds in twijfel. Het lijkt me een supermobiel. Maar goed het is wel ruim 200 euro wat je er aan kwijt bent :x. Maar dan denk ik zelf dan heb je ook wat :(. Kiezen is ook zo moeilijk :(.

* Termi heeft de knoop door gehakt en gaat er voor :D.

[ Voor 15% gewijzigd door Termi op 24-07-2004 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
nils7 schreef op 09 juli 2004 @ 12:49:
[...]

Je kan wel de Nederlandse taal voor een 'lagere' firmware downloaden.
Werkt ook alleen alle veranderingen qua tekst tussen de firmware waar je de NL
taal voor hebt gedownload en de laatste nieuw (engels) daarvan zullen alle woorden in het engels blijven!
Welke language file kan ik dan het best kiezen? (maw, welke is het nieuwst)

edit: Ik heb er een paar geprobeert en ik krijg deze melding:

'language compatibility version' is niet geinstalleerd

wat moet ik doen, waar kan ik dat vinden...

[ Voor 18% gewijzigd door DarkShadow op 27-07-2004 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bluesbro
  • Laatst online: 09-09 18:28
Ik heb ook de p800 maar ik heb een prob.

Ik heb er opera opgezet om te internetten via bluetooth maar iedere keer als ik het programma op wil starten krijg ik de melding: Programma afgesloten
Programma Opera
Oorzaakcode KERN-EXEC
Oorzaaknummer 3

En hup het programma wordt weer gesloten.
Heeft iemand enig id wat ik hier aan kan doen ik heb al vier versies van opera geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Bluesbro schreef op 27 augustus 2004 @ 22:04:

Ik heb er opera opgezet om te internetten via bluetooth maar iedere keer als ik het programma op wil starten krijg ik de melding: Programma afgesloten
Programma Opera
Oorzaakcode KERN-EXEC
Oorzaaknummer 3

Heeft iemand enig id wat ik hier aan kan doen ik heb al vier versies van opera geprobeerd.
Memory kaart er inzitte? zoja install hem es op de kaart denk dat je wat geheugen gebrek heb..
en probeer eens met de phone gedeelte uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Bluesbro schreef op 27 augustus 2004 @ 22:04:

Programma Opera
Oorzaakcode KERN-EXEC
Oorzaaknummer 3

En anders ff Opera verwijderen en opnieuw installen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bluesbro
Ik heb geprobeerd om em opnieuw te installeren en ruimte vrij te maken en om em om me memorycard te zetten. Dit alles helpt helaas niet. :'(
Iemand anders nog een id??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik ben nieuw op dit forum.
binnenkort krijg ik de p800 (een beetje laat maar goed).

Is er nou een routeplanner te krijgen voor deze telefoon?

Ik vind overal op het net tegenstrijdigheden, want ik zag ergens dat Tomtom er op werkt, maar bij de site van tomtom staat deze telefoon niet opgenomen in hun lijst!

Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, operatie "Pimp My P800" is gelukt!

Ik ben nu de trotse eigenaar van een ZWARTE SE P800!

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/foto1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/foto2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/foto3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/foto4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/foto5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/tranceforce/foto6.jpg

Ik probeerde gisteren Tom Tom erop te zetten, maar het lukte niet. Een vriend van mij gaf dus zijn evrsie aan mij. Het werkte wel op zijn Nokia 7600. Blijkbaar is het niet UIQ competable...

Sorry voor de slechte foto's, dat komt omdat ik slechte webcam heb ;) Ik had geen normale digicam bij de hand.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 00:06:
Mensen, operatie "Pimp My P800" is gelukt!

Ik ben nu de trotse eigenaar van een ZWARTE SE P800!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik probeerde gisteren Tom Tom erop te zetten, maar het lukte niet. Een vriend van mij gaf dus zijn evrsie aan mij. Het werkte wel op zijn Nokia 7600. Blijkbaar is het niet UIQ competable...

Sorry voor de slechte foto's, dat komt omdat ik slechte webcam heb ;) Ik had geen normale digicam bij de hand.
Hoe heb je dit gedaan? Echt supervet he, niet normaal

_/-\o_ Black Mamba P800 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zo stom geweest om te veel te mmsen met mijn telefoon(met foto's). Hierdoor kwam het geheugen te vol te zitten(al mijn mmsjes in mijn outbox). En je raadt het al, de p800 blijft zoals gewoonlijk hangen op het opstart scherm.

Een half jaartje geleden heb ik al het zelfde gehad, en toen was de enige oplossing: flashen bij een service centrum.

Nu weet ik niet wat de laaste stand van zaken is mbt. het recoveren van deze fout. Is er nu wel een gratis softwaretool beschikbaar die dit kan verhelpen? Of is flashen bij een service centrum toch de einige oplossing?

Mijn telefoon is al een aantal maanden over de fabrieks garantie heen (hij is van februari 2003). Dus als een service centrum de enige oplossing dan moet ik betalen. Weet iemand wat dit kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allemaal,

Heb het grote topic doorgenomen en zit nog met een vraag. Ik wil net als anderen een p800 2ehands aan gaan schaffen, maar ik mis nog iets.

Is het mogelijk om t9 sms te gebruiken? ik zag dat dit een van de verschillen was met de p900, maar is dit niet softwarematig up te graden? Ben namelijk nogal verslaafd aan sms en dat gaat natuurlijk het snelst met t9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T9 zit er niet in.. maar met de pen kan je aardig rap tikken... of.. als je dat makkelijker vind gewoon de letters schrijven....
krijg je daar handigheid in dan ben je zeker sneller dan T9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bluesbro
The Bluesbro schreef op 03 september 2004 @ 14:12:
Ik heb geprobeerd om em opnieuw te installeren en ruimte vrij te maken en om em om me memorycard te zetten. Dit alles helpt helaas niet. :'(
Iemand anders nog een id??
Ik heb deze vraag een aantal weken geleden gesteld en de antwoorden die ik kreeg hielpen helemaal niet.
Het rare is dat het alleen bij opera is. Heeft iemand anders nog een id.
Ik heb nu zelfs de hele telefoon al een master reset gegeven maar ook dit mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
The Bluesbro schreef op 15 oktober 2004 @ 20:53:
[...]

Ik heb deze vraag een aantal weken geleden gesteld en de antwoorden die ik kreeg hielpen helemaal niet.
Het rare is dat het alleen bij opera is. Heeft iemand anders nog een id.
Ik heb nu zelfs de hele telefoon al een master reset gegeven maar ook dit mocht niet baten.
Heb je Sman?
Zo nee zet dat er eens op!

Pagina: 1 2 3 Laatste