Ik heb alle 6 topics doorgelezen, maar ben het nog niet tegengekomen: wie weet er een gratis service point in of in de buurt van Den Haag waar ik mijn firmware kan laten updaten? Ik heb hier een P800 met oude firmware die nooit geupdate is (geen nightshot, breedbeeld, sms confirmation, audio loop etc).
Nog een vraag: kan je hem veilig voor langere tijd in de cradle laten? Ik laat de telefoon vaak aanstaan in de cradle, ook al is het batterijniveau hoog/vol. Kan dat de batterij schaden of maakt dat niet uit?
Verder: Leuk machientje hoor. Hij ziet er trouwens stukken beter uit zonder klep, maar het is zonder klep wel onhandig als je hem veel als telefoon gebruikt, iedere keer die stylus erbij te pakken. De klep is dan weer onhandig als je hem vaak open moet maken.
Fotofunctie is echt leuk om mee te spelen. (Ik heb nog geen fototoestel/digicam).
K zal nu ook niet meer met papieren agenda + mp3 speler + telefoon rond hoeven te lopen, dus ik neem het formaat/gewicht voor lief.
De stylus werkt fijn, ik was er heel snel aan gewend om op het scherm te schrijven of typen. Vooral dat schrijven op het scherm ipv typen werkt veel beter dan ik had gedacht.
Batterij zit er wel snel doorheen lijkt het, maar met de cradle is het niet zoveel moeite, je zet hem gewoon neer en hij laadt. Eigenlijk heb ik die cradle niet nodig, want ik heb een Bluetooth USB stick (die ik nog niet aan de praat heb, activatiecode ofzo) Maar het is makkelijker je telefoon gewoon neer te zetten dan een losse oplader pakken, en die vervolgens in de muur en telefoon steken.
[
Voor 8% gewijzigd door
Soepster op 28-05-2004 21:35
]
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB