Mijn P800-touchscreen is afgelopen stuk gegaan en ik heb het ook al eerder genoemde probleem dat ik mijn p800 niet zo ver kan booten dat het syncen werkt. Nu wilde ik eigenlijk wel heel graag mijn telefoonnummers extracten en ben dus op zoek naar de methode om dit te doen.
- Optie 1 is het repareren van het touchscreen. Dit kost via de officiële weg grofweg €150,- hetgeen me iets te duur is.
- Optie 2 is het op de een of andere wijze booten van de p800 tot het punt dat het syncen werkt.
Mijn eigen SIM ben ik helaas kwijt geraakt, wat betekent dat ik in de volgende situatie zit:
De p800 gaat aan, ik kan via de Jog dial de p800 in phone mode opstarten. Zonder SIM wil de p800 niet verder. Met SIM (waarbij de pin-beveiliging via een andere foon is uitgeschakeld) wordt er de device lock code gevraagd (wat ben ik blij dat ik deze ooit heb ingesteld

) die ik niet kan invullen.
Ik hoop dat iemand een omweg weet (desnoods hardwarematig) om de p800 toch te kunnen booten of de data uit te kunnen lezen. Mocht iemand een betrouwbare plek weten waar ik voor een redelijke prijs een p800-compatibel touchscreen kan vinden, dan is die info ook meer dan welkom.