Me eigen Verf Case Mods :)

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke beste mensen hier zijn mijn Casemods, het is wel een hele andere stijl van het bewerken ervan, Ik doe graag schilderen met de hand en kwast, maar ook maar 1 kwast gebruikt voor alle schilderijen !!!

SVETA 2700
[Voodoo5 Bakkie]

Dit is een schilderij van FreeSpace2 in een geel achtige nevel omgeving, maar hier ga ik ooit is een Cool Neon mod mee doen, word nog volop aan gewerkt ;) De 3dfx logo heb ik uit geknipt en met tape bewerkt ;)

De bovenste ruimte ship is een Shivan Carrier
De Midelste is een Versudan Carrier
De onderse is een Hercules MKIII van de Terrans
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen999/600x450/DSC01410.JPG

Dit is de andere kant, hier heb ik "een op mijn kunst manier" iets van Decent2 be schilderd.
Het is de PYROGX van Descent2.
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen999/600x450/DSC01411.JPG

GRADINKO 2600

Dit is me Barton 2600+ Hercules 9700 Pro bakkie, deze gaat ook vaak mee naar Lan Paties, vanwegen zijn lichte LIAN PC65-USB Alu case. zijn gewicht bedraagt maar 6,8 Kilo! Hier doe ik vaak FS 2004 op. En dat proggie wat je nu ziet is een onderzoek voor medicijnen van nieuwe vormen van kanker.
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen999/600x450/DSC01412.JPG

Dit is de tweede foto van Gradinko 2600, met zijn mooie Tyrannosaurus Rex beschildering er op en de QANTAS Wunala Dreaming Boeing 747-400 Scaal 1/200 van Herpa er op als display.
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen999/600x450/DSC01413.JPG

Dit is een Closup van de T-Rex, hier heb ik 4 uurtjes over gedaan, met Humbrol verf en maar 1 kwast.
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen999/600x450/DSC01414.JPG

Dit is de licht show die de Coolneon lampen van Gradinko 2600 geven snachts! Een handig bureau lampie :D
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen999/600x450/DSC01417.JPG

FIREFOX SMP 2002

Dit is me SMP bakkie een Dual AthlonMP 2200+. hier moet ik nog meer aan doen.

Dit moet een A-Wing van Green Squadron voor stellen uit de Rogue Squadron boeken van Star-Wars.
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen999/600x450/DSC01415.JPG

Dit is een Phoenix uit Descent3., een zeer gemodificeerde PyroGX, maar dan meer voor snelheid bedoeld, dus ook minder payload.
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen999/600x450/DSC01416.JPG

Zo Ik hoop dat jullie me Mods leuk gaan vinden, met veel dank aan Mojo, met het resizen en het online zetten van de Pics!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 13:13:
*Lang verhaal*

Zo Ik hoop dat jullie me Mods leuk gaan vinden, met veel dank aan Mojo, met het resizen en het online zetten van de Pics!!!!
Graag gedaan hoor :Y)

Een strakke mod. Erg mooi geverfd en gedaan.

Nog een vraagje, ga je je Barton case ook nog verven? Want die is IMO nog een beetje kaal :P

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 23:40
Dit is weer eens een andere manier van je kast bewerken inderdaad :D

Het is niet echt mijn stijl, maar het ziet er toch wel geinig uit. Vooral die T-Rex heb je cool gedaan, alhoewel ik 'm cooler had gevonden als je die boom had weggelaten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 14-03-2004 13:17 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Erg apart dit.
Het wijkt lekker af van de standaard paintjob waarbij enkel de kast een andere kleur heeft gekregen en er evt nog wat lijntjes op gezet zijn.

Vind de eerste kast zelf niet erg geweldig, die andere vind ik best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja de eerste vind ik weer de leukste, maar ja iedereen heeft natuurlijk hun eigensmaak, maar nog bedankt voor de leuke reacties :)

@ Mojo:

Ja mischien verzin ik wel daar wat op, nu nog niks op zijn menu.

k teken geen dingen na, gewoon alles uit het blote hoofd, als ik ergens aan denkt iets van een spel of zo, dan probeer ik daar een verbeelding van te maken en dan ga ik te werk. Je kan het zien als een soort manier van Kunst.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omega_Supreme
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:38
Cool! prachtig gedaan obi ;) Je mag me helpen bij het volgende systeem bouwen om de 6000 :P

powered by 3dfx voodoo 5 6000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind ze wel leuk om na te kijken,maar niet om te hebben. wel leuk geverft.
maar ik vind die Lian-Li wel zonder,..zo'n dure kast :'( .
keep up the good work!? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 13:41:
ik vind ze wel leuk om na te kijken,maar niet om te hebben. wel leuk geverft.
maar ik vind die Lian-Li wel zonder,..zo'n dure kast :'( .
keep up the good work!? ;)
he he die Lian heeft nu te minste een kleurtje en het heeft nu iets, veel mooier dan zo'n saaie Alu kleur, bij is het zo, als ik een kast koop, dan moet die kast een verandering hebben, maar dan op een speciale manier, ik deed vroeger altijd schilderen op papier, en ik dacht van waarom niet op zo'n kast?

Dus ik ging er eentje doen. En het gaf me toch me oude hobby weer is terug :)

En nauurlijk, I will keep up the good work :)

Ik ga nu ook meer met licht effecten werken, als ik nog een mod extra heb verricht, dan pist ik het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Je hebt die Chieftec eigenlijk nog toch? Daarmee heb je niet echt gigantisch veel gedaan. Althans, hij is heel erg groot, dus je kan er nog wel veel mee doen iig.

Wat versta je precies onder licht effecten? Veel neon balken erin ofzo?

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mojo schreef op 14 maart 2004 @ 15:52:
Je hebt die Chieftec eigenlijk nog toch? Daarmee heb je niet echt gigantisch veel gedaan. Althans, hij is heel erg groot, dus je kan er nog wel veel mee doen iig.

Wat versta je precies onder licht effecten? Veel neon balken erin ofzo?
Onderlicht effecten versta ik onder, dat ik die figuren van SVETA 2700 uit gaaat decoperen, en daarna Plexiglas er in poppen, daarna die figuren op het plexiglas lijmen een 10CM lange Groene Cool neon en een 30 CM lange Gele Coolneon in de case. Hierdoor krijgt men een groen gele nevel effect achter die ruimteschepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe beschilder je het? en hoe maak je de kasten klaar voor beschilderen? (schuren,etc)

*edit:

ik vind ze trouwens erg vet gedaan ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Nice job. Het wachten is nu op de eerste SUN Fire 15K of compaq/HP Alphaserver GS1600 / 3200 die je onder handen mag nemen :Y)

kost je wel wat meer aan verf dan nu het geval is ;)

[ Voor 19% gewijzigd door The Eagle op 14-03-2004 16:16 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
het is niet helemaal mijn stijl, maar het is wel erg mooi gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helemaal niet mijn smaak, maar wel eens iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou als ik iets gaat schilderen, zet ik een rustig muziekje aan van Sting , de CD sting...all this time" bijvoorbeeld. Nou ik pak eerst een potlood en wat papier en ik maat wat drafts.

en ja vind ik iets wat me bevalt kijk ik er even naar, ik maak de afbeelding in me hoofd van hoe en wat, en dan ga ik aan de slag.

en de kasten schuur ik juist niet, die hebben al een lekker patroon. De Verf die ik gebruik heet Humbrol, dat wordt heel veel in de Modelbouw gebruikt enz. Het dekt het object in een keer, dus overschilderen of grondverf in uberhaupt niet van de orde.

Na het uitbeelden van de drafts, ga ik met een HB2 pootlood aan de slag, daarmee teken ik het mee uit en hier en daar de foutjes weg halen met een gum. Bij zwarte of donker blauwe Cases gebruik ik een wit potlood ;)

Na het uitlijnen enzo, ga ik de met de Kwast verder. ik heb maar 1 nodig. en de kleuren verzin ik zelf wel. Wat komt en gaat zo gaat het bij mij. hebben mensen een bepaald voorkeur, dan krijgen die dat wel.

Vroeger heb ik modelbaouw gedaan met Vliegtuigen alles op schaal 1/72. en Passagier toestellen 1/200. Het waren er 74 op schaal 1/72 Bombers , Freighters, Intercepters, Fighters, Strike Fighters, Fighter-Bombers en Recon aircraft, you name it. Dit heb ik zeven jaar gedaan.

En daardoor heb ik mijn ervaring opgelopen. Het tekenen en beschilderen doe ik met gevoel nu.

Als ik dit voor een klant moet doen, het ligt eraan hoeveel verf ik nodig heb, en het aantal werk uur. ik reken qua per uur zo'n 20 Euro per uur, het gaat van me vrije tijd af vandaar en ja soms kan het bedragen tot 60 Euro en soms wel de 120 Euro, het ligt er aan wat de taak is.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet mijn stijl, maar wel erg leuk gedaan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:20

AMDFreak

Intel is zo..

Echt zo'n kunstachtig iets wat ook vaak voorkomt op schilderijen. Niet echt mijn style, maar wel tof dat je het gelijk op 3 pc's hebt uitgevoerd.

*Ik vind die lian li mod toch wel het tofste van allemaal :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

very nice!

Maar ff wat anders, de cd-rom speler die in deze pc zit (hieronder). Dat is een andere zonder zo'n heel ding dat naar buiten schuift.
Is dit een speciale? Is hier een naam voor (voor dit type)?
Welk merk is dit?

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/meeuwissen999/600x450/DSC01414.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 16:11:
very nice!

Maar ff wat anders, de cd-rom speler die in deze pc zit (hieronder). Dat is een andere zonder zo'n heel ding dat naar buiten schuift.
Welk merk is dit?

[afbeelding]
Dat lijkt een DVD of CD speler van Pioneer.. heet Slot-in d8 ik.. heb er zelf ook 1 B)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt wel op de pioneer 106-s heb ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

apen-nootjes schreef op 15 maart 2004 @ 16:42:
[...]

Dat lijkt een DVD of CD speler van Pioneer.. heet Slot-in d8 ik.. heb er zelf ook 1 B)
106S Dacht ik B) ;) Ja dus :)

Wil er zelf ook een maar nergens te koop :P

OnTopic :

Leuk dat je zeg maar zoveel moeite en werk in die tekeningen/schilderijen steekt maar als die Star Wars info ofzo had je best weg mogen laten :D Echt verwarrend om te lezen :+

Verder ook een sticker freak zie ik ?? Al die AMD Stickers enzo .......... kan er zelf ook geen genoeg van krijgen :>
You Rock _/-\o_ d:)b Binnenkort maar is kopen :D

/EDIT : Sick @ Verhaal hieronder over tegels :D

[ Voor 30% gewijzigd door nero355 op 15-03-2004 17:14 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keukenrol
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 21:53

Keukenrol

velletje??

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 16:11:
very nice!

Welk merk is dit?

[afbeelding]
Dit heet SLOT-IN

voorbeeld is Pioneer DVD-120S
zie:
http://silverapp1.mycom.n...uctID=40686&productType=1

Altijd handig, zo'n keukenrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt, is ook een DVD-Rom drve van Pioneer het is een 16x/40x DVD-Rom player, en die andere is een TEAC 540E CD-Rom Player, die had ik al een poosje, en ja die laat ik gewoon zitten, die TEAC is de beste CD-Rom Player die ik ooit heb gehad. En Die Pioneer is ook geen slechte DVD-Rom Player.

Edit:

@ nero355

He he AMD Fan ben ik ook, mijn vloerbedekking is bestaat uit 110 Vloerbedekking tegels waarvan 6 groen met gele stip er in en de andere zijn allemaal lichtbruine met gele tint. Met die Groene Tegels kwam ik met een idee, ik keek naar die Green Arrow Logo van AMD zelf, en ik dacht daar ken ik ook wat mee doen. Die tegels zijn 50 cm x 50 cm dus ik dacht van 6 Groene moet het wel lukken .

Hier heeft men het beroemde AMD Logo, en het gaat mij om dat groene ding he' wat er boven AMD hangt :D

Afbeeldingslocatie: http://www.oc-ware.com/reviews/images/605036.jpg

Nou 4 van de zes tegels paste perfect, dus 3 hele voor de bovenste gedeelte van die Arrow loge en 1 voor de onderste gedeelte. en 3 door midden voor die schuine vlakken. Ik noem dit Vloer modden ;)

Ik neem wel een Foto er van als ik tijd heb.

dat logo is 1,5 Meter x 1,5 meter groot, ziet er heel bruut uit. en ja me kamer is er groot zat voot, 5,28 M lang x 5.48 M breed en 3,10 M hoog, das een oppervlakte van ongeveer 26 vierkante meter. de tegels zijn 50cm x 50cm dus ik kwam op een totaal van 128 Tegels 120 eigenlijk maar een paar reserve kan geen kwaad.

En idd op elke Case staan er ook de Originele MAD AthlonXP als MP stickers er op geplakt, met moedelbouw krijg je ook stickers die je op je vliegtuig moet plakken om het af te krijgen nou dat doe ik met me PC's ook. Verven als stickeren die handel.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, thnx.

Mijn idee:
Maken 8er een stealthed drive, een spleet erin zagen (decoupeerzaag), dan in het hoekje een klein knopje uitzagen en die over het andere knopje plakken (zie ik nog wel).

Als je er op drukt komt de cd er meteen uit i.pv. dat hele ding.
Dus onopvallend een cd-rom speler :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 16:54:
ok, thnx.

Mijn idee:
Maken 8er een stealthed drive, een spleet erin zagen (decoupeerzaag), dan in het hoekje een klein knopje uitzagen en die over het andere knopje plakken (zie ik nog wel).

Als je er op drukt komt de cd er meteen uit i.pv. dat hele ding.
Dus onopvallend een cd-rom speler :D
Ik ken het dat idee, een maat vanmij op de colmputerclub heeft dat, maar hij heeft het niet perfect weggewerkt. Maar ja ik verf mij onderdelen liever mee, Vind ik wel leuker.
Pagina: 1