Het Unreal Tournament 2004 topic, deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.653 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raz- schreef op 16 maart 2004 @ 17:10:
[...]

Ik kan hem morgen ophalen bij scheltema :D
En ik bij de FRS :) woei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:24
Ik heb ut2k4 zojuist online besteld

kan dus echt niet wachten, :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had 'm afgelopen vrijdag besteld maar kon vandaag pas geld overmaken.
Ik reken op maandag a.s. (via GCShop).
Ik heb dus totaal geen zin om deze .iso te gaan leechen want ik wil mezelf helemaal lekker maken :9
(serieus..... 6 cd's is me iets teveel van het goede)
Ik bekijk 'm vandaag of morgen wel bij een maat.
Dit is de 2de game die ik origineel koop (1ste BF1942) en doe het uiteraard alleen voor de MP.
Ook heb ik een vermoeden dat hier weer een shitload aan mods voor uit komt :D
Als de mailman aan de deur staat met mijn UT2K4 SE is het weer knallen geblazen :+
I can hardly wait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Ik kijk net op de site van Dixons en dat is het spel UT2004 SE tijdelijk niet voorradig. Hmm en de normale versie wel, apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Is het nu zo moeilijk even gewoon helemaal de mond te moeten houden over de release in het ondergrondse circuit? Bij elk spel valt me weer op dat zodra hij ondergronds uitkomt er weer 100+ posts verspild worden aan 'eens-zijn' over hoe slecht dat allemaal niet is. Nergens voor nodig, hou gewoon je mond als je niets te zeggen hebt over het spel zelf.

Ook mededelingen over waar je hem hebt besteld lijken me totaal overbodig en niets bijdragen in een topic over UT2004.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Versteegrob schreef op 16 maart 2004 @ 17:49:
Ik kijk net op de site van Dixons en dat is het spel UT2004 SE tijdelijk niet voorradig. Hmm en de normale versie wel, apart.
Wat is daar zo apart aan :? Het is een Special Edition, ook wel Limited Edition genoemd en die worden nou eenmaal minder gemaakt dan de normale versie, dus de kans is ook groter dat die niet voorradig zijn. En hij zal wel al zovaak gepreordered zijn dat ze 'm op niet voorradig hebben gezet.

Maar ik ben het met Breepee eens dat dit echt totaal nergens meer over gaat. Als iedereen nou eens weer (de demo) ging spelen in plaats van ging uitzoeken waar je 'm kan kopen/downloaden :P

[ Voor 24% gewijzigd door Hahn op 16-03-2004 18:35 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -bolio-
  • Laatst online: 13-09 01:25

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:53:
ik heb hem bij play.com bestelt wanneer krijg ik hem denken jullie
Ik heb hem voor mij en een aantal vrienden 4x bij play.com besteld: 1 dvd en 3 cd. Toen ik net bij mijn outstanding orders keek stonden de 3 cd versie's op processing :) en de dvd nog op pre-ordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
Kan iemand me helpen met dit probleem:
Ik heb nu mijn server onder linux draaien (als alles werkt komt er wel een promo-post :P) en ik start de server op met onder andere ?AdminName=admin?AdminPassword=******* maar wanneer ik inlog in WebAdmin met deze login/pass zijn de vakjes leeg bij gametype en map veranderen (maw: webadmin is nutteloos nu).
Nu komt dit mischien omdat ik niet de 'hoofd' admin ben? met dit account kan ik ook geen gebruikers toevoegen/managen (het knopje 'Admins & Groups' is zwart en onklikbaar). Bij UT2003 was standaard het password voor de 'hoofd' admin 'Admin/Admin' maar ik heb alle combinaties van hoofdletters en admin! als pass geprobeerd (UT1999) maar het wil niet baten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
Bestel nog s wat bij bol.com :/
Beste klant,

Onlangs heeft u de game 'Unreal Tournament 2004 Special Limited Edition' voor de PC bij ons besteld (bestelnummer#xxxxxx).

De uitgever is momenteel druk bezig met het samenstellen van deze speciale editie. Vanwege de grote populariteit van deze titel is een kleine vertraging ontstaan. Verwacht wordt dat u de bestelling volgende week zult ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
nou, als ik m morgen bij de free zie liggen gaat die mooi mee en annuleer ik de bestelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:15

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

sharkzor schreef op 16 maart 2004 @ 18:51:
Bestel nog s wat bij bol.com :/

[...]

nou, als ik m morgen bij de free zie liggen gaat die mooi mee en annuleer ik de bestelling...
Stond al eens terug in het topic ;) en tsja, de vraag is groot hoor, geloof mij maar, ik heb al paar keer wat besteld bij bol.com en elke keer is het goed afgehandeld. dus over bol.com geen klagen.

Ik ga morgen ook even langs de dichtstbijzijnde FRS, leiden :)

[ Voor 7% gewijzigd door MisteRMeesteR op 16-03-2004 19:10 ]

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 13:37

Stewie!

Keen must die!

CU2morO schreef op 16 maart 2004 @ 18:49:
Kan iemand me helpen met dit probleem:
Ik heb nu mijn server onder linux draaien (als alles werkt komt er wel een promo-post :P) en ik start de server op met onder andere ?AdminName=admin?AdminPassword=******* maar wanneer ik inlog in WebAdmin met deze login/pass zijn de vakjes leeg bij gametype en map veranderen (maw: webadmin is nutteloos nu).
Nu komt dit mischien omdat ik niet de 'hoofd' admin ben? met dit account kan ik ook geen gebruikers toevoegen/managen (het knopje 'Admins & Groups' is zwart en onklikbaar). Bij UT2003 was standaard het password voor de 'hoofd' admin 'Admin/Admin' maar ik heb alle combinaties van hoofdletters en admin! als pass geprobeerd (UT1999) maar het wil niet baten
kijk eens in je ini file, verander daar effe je wachtwoord. Waarom zo moeilijk doen als het makkelijk ook kan? O-)

Wat me opvalt, niemand heeft de volledige versie al! Mijn servertjes zijn vannacht naar de volledige versie overgestapt en nu is er niemand meer op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op 16 maart 2004 @ 19:12:
[...]

kijk eens in je ini file, verander daar effe je wachtwoord. Waarom zo moeilijk doen als het makkelijk ook kan? O-)

Wat me opvalt, niemand heeft de volledige versie al! Mijn servertjes zijn vannacht naar de volledige versie overgestapt en nu is er niemand meer op :'(
Kzal maar eens joinen dan :>

EDIT: Nee, 't is inderdaad niet al te druk. In je eentje CTF is ook niet alles :+.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:46

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

damn.. Als je hem had besteld kon je hem nu al spelen..

* Outerspace is jaloers.. ;)

maar wanneer kan je hem gewoon in de winkel kopen, zonder dat je hem op internet hoeft te kopen.. Want dan haal ik hem gewoon uit de winkel...

6 cd's :/ Ik vind dat wel heel erg veel. Waarschijnlijk per game modus een cd.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

outerspace schreef op 16 maart 2004 @ 19:33:

maar wanneer kan je hem gewoon in de winkel kopen, zonder dat je hem op internet hoeft te kopen.. Want dan haal ik hem gewoon uit de winkel...

Denk eerder dat alle MB's aan Textures en maps worden opgegeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
OK, ik heb nu mijn server draaiend op het volgende ip:
62.212.89.86:7777 password: gotisliev
aangeboden door www.games-on.nl, voor al je eigen servers ;)

De huidige gamemode die nu draait is Assault, wanneer er veel vraag is naar een ander hoor ik het vanzelf en gaat het goed komen. Ook heb ik nog admins nodig

Uplink staat uit en daarom zul je hem niet in de serverlijst terugvinden en zelfs als offline zien in serverbrowsers als HLSW. Het is dus mogelijk op deze server te joinen met een minder legale cd key voor de ongelukkige mensen die bij bol.com of anderen nalatigen hebben besteld :)

Zou deze post mischien in de startpost erbij kunnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
outerspace schreef op 16 maart 2004 @ 19:33:

Waarom zeurt iedereen zo over de grootte

Is toch gewoon simpele vooruitgang?

Vroeger had je games op diskettes.
Liepen mensen zeker ook te zeuren als het 6 diskettes waren.

Nu is een DVD gelijk aan 5902 diskettes.

En een DVD-rom speler kost nu bijna net zoveel als een CD-rom speler. 25 euro ofzo.

Vanaf nu zullen games steeds vaker uitgebracht worden op 1 dvd.

En harde schijf ruimte; wordt verschrikkelijk snel goedkoop. 1.5 jaar geleden
betaalde ik 125 euro voor maxtor 80 gb en nu heb je voor die 125 euro al 200gb

Dus als je gewoon vergelijkt met alle andere vooruitgangen dan is er niets mis met een spel van 5gb

hell, over 5 jaar zit je weer te zeuren over games op 6 dvd's en dan heb je weer dat het op 1 HD-DVD wordt uitgebracht etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Hebben ze hier ook goede mod en map support :? Net als bij de vorige versie :?
Ik wil namelijk dan ook een mutator maken die meer in de buurt komt van ut classic.

Zoals:
- Geen opladen van translocator (telefraggen is mooi)
- Gewone sniper
- iets snellere gameplay
- etc.

Lijkt me wel vet als hij dan af is, maar ik moet eerst het spel nog ff kopen.

Ik wil het spel echt wel in m'n collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
DaMorpheus schreef op 16 maart 2004 @ 19:12:
[...]

waar in de ini staat dan precies deze cvar? ik kon em nie vinden

[ Voor 4% gewijzigd door CU2morO op 16-03-2004 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Ik zit me net te bedenken als ik a.s. vrijdag of zaterdag UT2K4 krijg, dat ik het spel helemaal niet kan spelen. Ik heb volgende week tentames, en als ik teveel UT2K4 ga spelen, dan wordt ik vast eraan verslaaft en dan verneuk ik m'n tentames aahhhh :/
Ik krijg btw ook a.s. zaterdag Metal Gear Solid: TTS voor de cube, aahhh...

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CU2morO schreef op 16 maart 2004 @ 19:55:
OK, ik heb nu mijn server draaiend op het volgende ip:
62.212.89.86:7777 password: gotisliev
aangeboden door www.games-on.nl, voor al je eigen servers ;)

De huidige gamemode die nu draait is Assault, wanneer er veel vraag is naar een ander hoor ik het vanzelf en gaat het goed komen. Ook heb ik nog admins nodig

Uplink staat uit en daarom zul je hem niet in de serverlijst terugvinden en zelfs als offline zien in serverbrowsers als HLSW. Het is dus mogelijk op deze server te joinen met een minder legale cd key voor de ongelukkige mensen die bij bol.com of anderen nalatigen hebben besteld :)

Zou deze post mischien in de startpost erbij kunnen? :)
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:07
eghie schreef op 16 maart 2004 @ 20:38:
Hebben ze hier ook goede mod en map support :? Net als bij de vorige versie :?
Ik wil namelijk dan ook een mutator maken die meer in de buurt komt van ut classic.

Zoals:
- Geen opladen van translocator (telefraggen is mooi)
- Gewone sniper
- iets snellere gameplay
- etc.

Lijkt me wel vet als hij dan af is, maar ik moet eerst het spel nog ff kopen.

Ik wil het spel echt wel in m'n collectie.
gebaseert op UT2003 he ;) denk zelf dat de meeste mutators het nog wel zullen doen. Verder is de gamespeed i.t.t. UT2003 al wat omhoog gegaan, en er is een "gewone" sniper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 20:43
Elroy schreef op 16 maart 2004 @ 21:01:
Ik zit met net te bedenken als ik a.s. vrijdag of zaterdag UT2K4 krijg, dat ik het spel helemaal niet kan spelen. Ik heb volgende week tentames, en als ik teveel UT2K4 ga spelen, dan wordt ik vast eraan verslaaft en dan verneuk ik m'n tentames aahhhh :/
Ik krijg btw ook a.s. zaterdag Metal Gear Solid: TTS voor de cube, aahhh...
LOL, ik heb idd komende week maandag ook een knoeperd van een projecttentamen, dus voor mij ook geen games. Maarjaaaa, het zal de pret niet drukken :) Zoals ik al verwacht had wordt het spel massaal besteld, en kunnen de distributeurs het niet aan. Aangezien ik bij BOL heb besteld komt dit me dus eigenlijk wel goed uit. Kan ik van het weekend mooi mn tentamenstof doorleren, maandag ff punten scoren, en daarna ligt er als het goed is een UT2004 SE op me te wachten! :) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
ik kan misschien donderdag - vrijdag - zaterdag niet veel spelen aangezien ik dan veel school / werk heb, maar daarna ben ik vrij t/m woensdag en kan ik nonstop UT2k4-en :D

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Op maandag zit ik to na 4en op school, dinsdag t/m vrijdag ben ik voor 12 al thuis. Dus tijd genoeg om van mn UT2k4 SE te genieten :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Ik heb even wat gif icons gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.flameseeker.com/Linked/UTgifs/UT2k4-2.GIF Afbeeldingslocatie: http://www.flameseeker.com/Linked/UTgifs/UT2k4-3.gif Afbeeldingslocatie: http://www.flameseeker.com/Linked/UTgifs/UT2k4-4.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.flameseeker.com/Linked/UTgifs/UT2k4-5.gif Afbeeldingslocatie: http://www.flameseeker.com/Linked/UTgifs/UT2k4-6.gif Afbeeldingslocatie: http://www.flameseeker.com/Linked/UTgifs/UT2k4-7.gif

Wie wil mag ze gebruiken. Ze zitten in iedergeval in m'n randomicon pakket.

BTW:
Als iemand ideestje verzoekjes heeft voor een Icon, hoor ik het wel over Xfire..

[ Voor 10% gewijzigd door DeX op 16-03-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Heeft iemand al een w00tabulous gemaakt voor UT2k4 ? :p

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

IK heb m'n Limited Edition van UT2k4 btw gister besteld, isser nu kans dat ik em morgen al in de bus heb? :?
Khoop et toch van wel! :9~ Kheb em net al zitten spelen en tis weer echt _/-\o_ !!

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
ik heb net de dvd versie besteld bij play.com. Daar staat:
Due for release on 19/03/2004.
De levertijd schijnt ongeveer 3-5 dagen te zijn.
Heeft iemand anders zijn kopie van ut2004 daar ook besteld? en wanneer verwacht jij hem binnen te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op 16 maart 2004 @ 22:19:
IK heb m'n Limited Edition van UT2k4 btw gister besteld, isser nu kans dat ik em morgen al in de bus heb? :?
Khoop et toch van wel! :9~ Kheb em net al zitten spelen en tis weer echt _/-\o_ !!
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik heb hem ook besteld, maar heb gekozen om et zelf op te halen (scheelt volges mij ook best veel tijd). Als het goed gaat kan ik hem vrijdag ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 23:10
ebborazor schreef op 16 maart 2004 @ 22:27:
ik heb net de dvd versie besteld bij play.com. Daar staat:
Due for release on 19/03/2004.
De levertijd schijnt ongeveer 3-5 dagen te zijn.
Heeft iemand anders zijn kopie van ut2004 daar ook besteld? en wanneer verwacht jij hem binnen te hebben?
Ik denk 3 tot 5 dagen na 19/03/2004 he B) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stop nou eens met die vragen joh we weten allemaal wel dat we het spel graag willen hebben maar wacht nou maar gewoon rustig af want zo word het echt een rommeltje hiet praat nou gewoon over het speln en niet van ''wanneer heb ik hem binne'' :( :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
--MeAngry-- schreef op 16 maart 2004 @ 22:19:
reken er maar niet op,
waarschijnlijk komen morgen de spellen binnen in de winkel,
en worden ze verstuurd, dus als je heel veel geluk hebt heb je hem donderdag, maar reken daar maar niet op aangezien ze meestal eerst een betaling willen zien en dan pas versturen (+ de lange wachtrij voor de grote vraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-09 10:52

Hachy

Laadpas Nerd

Ik heb m'n servertje inmiddels ook geupgrade; hier nog wat onslaught screenies voor je :9

http://www.dsmarty.com/fi...4/screenshots/page_01.htm
http://www.dsmarty.com/fi...shots/onsdria/page_01.htm

Heb trouwens ook de dvd versie bij play besteld. zal wel eind van de week / begin volgende week worden ;(

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 23:10
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 22:32:
stop nou eens met die vragen joh we weten allemaal wel dat we het spel graag willen hebben maar wacht nou maar gewoon rustig af want zo word het echt een rommeltje hiet praat nou gewoon over het speln en niet van ''wanneer heb ik hem binne'' :( :)
idd :) verblijd ons met wat mooie plaatjes van Deck 17, of vertel 'ns wat er anders is, what's hot & what's not.. ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Ik check morgen ff de prijzen :)
Ik kan play.com altijd annulleren natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 22:32:
ja sorry, je hebt gelijk. Maar ik wil het spel idd gewoon heel graag hebben :+
DeX schreef op 16 maart 2004 @ 22:59:
Ik check morgen ff de prijzen :)
Ik kan play.com altijd annulleren natuurlijk
Een echte fan laat zich daar misschien niet door tegen houden maar bij play is die wel erg goedkoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

ebborazor schreef op 16 maart 2004 @ 23:06:
[...]

ja sorry, je hebt gelijk. Maar ik wil het spel idd gewoon heel graag hebben :+

[...]

Een echte fan laat zich daar misschien niet door tegen houden maar bij play is die wel erg goedkoop ;)
Ik heb de komende dagen veen vrije tijd aan mijn handen, en weinig te doen.
UT2k4 zou daar wel eens wat aan kunnen doen.
Ik kijk het ff aan. Auto staat in de garage en dat gaat ook wat lolly kosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

Voor mensen die de ini zoeken trouwens bij dedicated server: bij de eerste keer starten maakt'ie en kopie van default.ini naar ut2004.ini. Daarna kan je gewoon lekker in je ut2004.ini gaan editen... (na een backup kopietje gemaakt te hebben ofcourse ;)

Ik vind de webadmin nog wel erg buggy hoor imho.. maargoed dat doet niet af aan de lol van de game. Ik zal morgen eens wat pics van Deck_17 posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:27

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Dit soort plekjes, is daar door de mapmakers over nagedacht? Of hebben ze dat gewoon gemaakt omdat het mooi is en komt het toevallig goed uit met bepaalde mutators dat je daar kan komen?

Dat zijn nou dingen die ik mij afvraag op de vroege avond :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
zou iemand die de complete versie al heeft een aantal (of heel veel :)) pics willen posten? (ook van nieuwe menus ed aub)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
@ gizz,
ik denk dat dat gewoon voor het mooie is,
aangezien ze die "stengels" ook beneden hebben en als je daar op terechtkomt heb je in de meeste gevallen een kleine krater achtergelaten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb um net ff 2 uur lang gespeeld. hij is toppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Wel lachen als je kiest voor alles op high en highest dan hoor je "Holy Shit" :D
Die textures.. damn zo mooi, je zou bijna stil gaan staan en met verbazing naar de grond en de lucht gaan kijken :D
Geluid is ook beter dan in de demo.. wel vreemd maar het viel mij gelijk al op dat de voertuigen een ander soort geluid hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
Raz- schreef op 16 maart 2004 @ 17:10:
[...]

Ik kan hem morgen ophalen bij scheltema :D
bij scheltema komt hij vrijdag pas

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Laatst online: 14-05-2024
echt rot hoor gaat chello vrijdag in amsterdam alle modems omruilen juist op de dag dat unrael 2004 uitkomt .
moet modem afkoppelen en wachten (tussen 4 en 10uur savonds)tot ze hem omruilen.
dus amsterdam doet niet mee op de eerste echte speelavond |:( |:( :'(

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Gizz schreef op 16 maart 2004 @ 23:24:
Dit soort plekjes, is daar door de mapmakers over nagedacht? Of hebben ze dat gewoon gemaakt omdat het mooi is en komt het toevallig goed uit met bepaalde mutators dat je daar kan komen?

Wauw, da's een lekker rappe server die je daar hebt staan kerel! Ik ben nu 3 minuten verder en heb al 2 centimeter plaatje. Kun je 'm effe ergens anders hosten, ik ben wel benieuwd namelijk.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

spaceboy schreef op 17 maart 2004 @ 07:51:
[...]

Wauw, da's een lekker rappe server die je daar hebt staan kerel! Ik ben nu 3 minuten verder en heb al 2 centimeter plaatje. Kun je 'm effe ergens anders hosten, ik ben wel benieuwd namelijk.
Server is snel zat, heb het plaatje in 2 sec binnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:27

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

spaceboy schreef op 17 maart 2004 @ 07:51:
[...]

Gaat hier gewoon binnen 2 seconde hoor. De server staat dan wel in de VS, maar het blijft 100Mbit :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Gaan de mensen hier met dedicated servers ook de server patches installeren zodat mensen zonder geldige key ook bij hun kunnen spelen?

Misschien alleen ff totdat iedereen hem legaal heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
offtopic:
[quote]pixon schreef op 17 maart 2004 @ 07:19:
echt rot hoor gaat chello vrijdag in amsterdam alle modems omruilen juist op de dag dat unrael 2004 uitkomt .
moet modem afkoppelen en wachten (tussen 4 en 10uur savonds)tot ze hem omruilen.
dus amsterdam doet niet mee op de eerste echte speelavond |:( |:( :'([/quote]

huh ik weet weer eens van niks. welke modems gaan ze omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Hertog_Martin schreef op 17 maart 2004 @ 09:01:
Gaan de mensen hier met dedicated servers ook de server patches installeren zodat mensen zonder geldige key ook bij hun kunnen spelen?

Misschien alleen ff totdat iedereen hem legaal heeft?
hoezo?
Volgens mij werken de WorldStats dan niet meer, toch?
Bovendien, waarom zo triest doen als je hem voor 25 euro hebt :?

Misschien dat er als proef eentje komt voor de mensen zonder key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 13-09 19:21
Gizz schreef op 16 maart 2004 @ 23:24:

Daar is meestal wel over nagedacht.
Zelfde bij Geothermal, je kan via de muur op de buis op de lamp en weer op een andere buis (flagroom).
In Orbital 2 kan je achter de flag 3 verdiepingen omhoog.
Sommige zijn natuurlijk niet zo bedoelt maar perongelijk gevonden, maar als je weet wat je met een move kan doen kan je dit soort plekken perfect in je level doen :)

Geothermal zit in mid een buis in de grond, als je daar goed aan komt lopen kan je met een boost dodge in 1x op de walkway komen. Die is echt wel geplanned :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 13:46

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

damn.. Ik zie al die toffe dingen hier rond vliegen :9~
Dit spel word zeker kopen, en voor die prijs is dat helemaal niet gek...

* Outerspace zit wel na te denken, als ze dit spel later ook nog gratis uitbrengen.. Omdat het namelijk online gaming is, en omdat heel veel mensen het spelen... Natuuurlijk pas vanaf volgend jaar ofzo

Maar dat zal toch niet gebeuren, en ik koop hem toch anyway..
27 euro _o_

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
DaMorpheus schreef op 17 maart 2004 @ 09:38:
[...]

hoezo?
Volgens mij werken de WorldStats dan niet meer, toch?
Bovendien, waarom zo triest doen als je hem voor 25 euro hebt :?

Misschien dat er als proef eentje komt voor de mensen zonder key
Ehm, ik zeg toch.. TOT de mensen hem legaal hebben

tientallen mensen hier hebben bij Play besteld maar hebben allemaal de valse hoop dat ze hem de 19de binnen krijgen. Al die mensen zullen hem namelijk pas rond de 25ste krijgen. Dus als die mensen dan echt niet kunnen wachten kunnen ze alvast downloaden en dan dus toch online spelen bij servers die die patch installeren. Dan kan je hem eind van deze maand weer gewoon standaard zetten zodat mensen zonder key pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:43

Smoonshine

Feyenoord!!

Hertog_Martin schreef op 17 maart 2004 @ 10:42:
[...]

Ehm, ik zeg toch.. TOT de mensen hem legaal hebben

tientallen mensen hier hebben bij Play besteld maar hebben allemaal de valse hoop dat ze hem de 19de binnen krijgen. Al die mensen zullen hem namelijk pas rond de 25ste krijgen. Dus als die mensen dan echt niet kunnen wachten kunnen ze alvast downloaden en dan dus toch online spelen bij servers die die patch installeren. Dan kan je hem eind van deze maand weer gewoon standaard zetten zodat mensen zonder key pech hebben.
Je kunt ook gewoon de demo spelen als het spel nog niet binnen is :). Dat is niet illegaal, mensen die UT besteld hebben wachten al zo lang, daar kan dit ene weekje ook nog wel bij. Ik hoop dat de community dit spel zuiver gaat houden, zodat iemand die wil spelen het spel wel moet kopen. Helaas zullen er altijd keygens blijven en blijft de kans dus ook aanwezig dat een of andere wanker er met je key vandoor gaat :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Smoonshine op 17-03-2004 11:06 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
  • Laatst online: 07-05-2024
Ik heb t spel wel... maar net als in de demo hangt ie na 5 minuten spelen :( ik hoopte dat dit probleem zou zijn opgelost na de installatie van het nieuwe spel... maar niet dus :(

http://www.jellywoods.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGHunter
  • Laatst online: 09-04 08:53
Is hij nog nergens gespot in de winkels? MediaMarkt, Dixons ofzo :?

Ik moet hem namenlijk hebben vandaag, ffs, teh waiting is killing me :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik heb laat in de middag uitsluitsel over een winkel, zodra ik meer weet post ik het (anders ie je straks dat ik langskom en de se alweer uitverkocht is ;P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy

Hachy

Laadpas Nerd

Wat is dat nu weer voor flauwekul; ik speel al maanden de demo en ONS-Torlan ken ik nu wel. Bij gebrek aan het origineel speel ik nu gewoon alvast even 'in' zeg maar. (Try before you buy concept alleen heb ik al betaald). Mensen die je key jatten zijn zielig maar jij kan nog wel een nieuwe krijgen als je de factuur ff mailt naar Epic dus valt allemaan nog wel mee....
Smoonshine schreef op 17 maart 2004 @ 11:04:
[...]

Je kunt ook gewoon de demo spelen als het spel nog niet binnen is :). Dat is niet illegaal, mensen die UT besteld hebben wachten al zo lang, daar kan dit ene weekje ook nog wel bij. Ik hoop dat de community dit spel zuiver gaat houden, zodat iemand die wil spelen het spel wel moet kopen. Helaas zullen er altijd keygens blijven en blijft de kans dus ook aanwezig dat een of andere wanker er met je key vandoor gaat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

jellywoods schreef op 17 maart 2004 @ 11:06:
Ik heb t spel wel... maar net als in de demo hangt ie na 5 minuten spelen :( ik hoopte dat dit probleem zou zijn opgelost na de installatie van het nieuwe spel... maar niet dus :(
ik denk dat dat aan je hardware ligt (met name een warmteprobleem)....het klinkt namelijk heel bekend in de oren

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellywoods
  • Laatst online: 07-05-2024
Nitai schreef op 17 maart 2004 @ 11:51:
[...]

ik denk dat dat aan je hardware ligt (met name een warmteprobleem)....het klinkt namelijk heel bekend in de oren
Hm.. ik heb je ff toegevoegd (msn). Maar mn core op mn 3d kaart is 45 graden, mn cpu 55. Ik heb net allemaal nieuw spul, nieuw moederbord, nieuwe cpu, nieuwe 3dkaart (Club3d Gforce FX5900xt). Zou je me verder kunnen helpen? Tis nl alleen met UT2004, de rest van de games draaien als een tiet zeg maar. T is heel gek.. de game loopt 2 seconden ineens heel langzaam, totdat ie uiteindelijk vastloopt.. lijkt indd iets met de warmte te maken te hebben. but what to do :?

http://www.jellywoods.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
bah, dat is deck17 helemaal niet!

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Nitai schreef op 17 maart 2004 @ 11:51:
[...]

Mij ook,

Heb toen maandenlang gehad met elk spel dat het na 5 min vastliep.

Bleek toen het moederbord te zijn.

De warmte zelf hoeft nog geeneens het probleem te zijn.. ik game nu ook op 75 graden stabiel. Maar kan wel zijn dat er iets mis is met je mobo waardoor hij snel instabiel wordt en alles crasht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi

Ik heb 'm zojuist gekocht bij Dynabyte in Nijmegen.
Ik zie geen rebate coupon in de doos, heeft iemand wel zo'n coupon?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Rey
  • Laatst online: 12-09 21:07
wtf is nu weer een rebate coupon??? is dat zodat als je UT2003 hebt wat geld ofzo terug krijgt?
Schaapje_BlaaT schreef op 17 maart 2004 @ 12:05:
bah, dat is deck17 helemaal niet!
err :? over/tegen wie heb je het? :?
Hertog_Martin schreef op 17 maart 2004 @ 12:09:
[...]
...... ik game nu ook op 75 graden stabiel. .....
maak jij je geen zorgen voor in de zomer? het is nu nog niet warm, maar als het straks warmer word word jou cpu ect. ook warmer... ik vind het al irri als mijn systeem boven de 50 gaat... kan het makkelijk aan, maar hoe lager hoe meer speelruimte je hebt...

[ Voor 93% gewijzigd door X-Rey op 17-03-2004 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:32

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Pfff, ik kan prima nog een week de demo spelen hoor, totaal geen moeite mee. Ik zie hem vanzelf wel verschijnen vanaf Play.com :)
Ik vond dit een van de beste demo's ooit, je krijgt van alles wel een indruk, ziet er allemaal goed uit en het 'try before buy' concept gaat wat mij betreft helemaal op. De demo is goed, je wordt nu niet opeesn door de full version wel overtuigd om het spel te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 13-09 23:32

ErA

Ik bevestig even dat alle Dynabyte de CD versie hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Laatst online: 07:34
Dat bevestig ik ook, ik heb zojuist de CD-versie gekocht bij Dynabyte Groningen :7

(kostte na klantenkorting nog €44,95; ik heb het gevoel dat ik genaaid ben :) )

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

NHJ BV schreef op 17 maart 2004 @ 13:31:
Dat bevestig ik ook, ik heb zojuist de CD-versie gekocht bij Dynabyte Groningen :7

(kostte na klantenkorting nog €44,95; ik heb het gevoel dat ik genaaid ben :) )
Dat gevoel heb ik ook...
Ik ga zo ff kijken bij de FRS, en dixons
maar ik denk dat ik het momenteel bij de Play.com bestelling hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
cool,
khoop dat ik hem morgen binnen heb,
kan echt niet meer wachten :) (iemand overigens al een SE gesignaleerd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
X-Rey schreef op 17 maart 2004 @ 13:11:
wtf is nu weer een rebate coupon??? is dat zodat als je UT2003 hebt wat geld ofzo terug krijgt?

[...]

err :? over/tegen wie heb je het? :?

[...]

maak jij je geen zorgen voor in de zomer? het is nu nog niet warm, maar als het straks warmer word word jou cpu ect. ook warmer... ik vind het al irri als mijn systeem boven de 50 gaat... kan het makkelijk aan, maar hoe lager hoe meer speelruimte je hebt...
Ach in de zomer wordt ie 78 a 79 graden.. is ie ook nog stabiel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
lol, check deze geheime poepmobiel easteregg in UT2004 Full:

Afbeeldingslocatie: http://sio.midco.net/namanax/pooper.jpg

hij heeft 600 hitpoints, en is voor zover ik weet alleen te krijgen met het summon commando :D

ik zou best willen weten hoe zn toeter klinkt :P

voor de geinteresseerden, het commando is: summon onslaughtfull.ONSGenericSD

[ Voor 25% gewijzigd door D4V3 op 17-03-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dimplus net gebeld, Atari is Nederland lekker vergeten met de SE, dat gaat wel ff een paar dagen extra kosten. Dus normale versie komt, maar SE gaat een tijdje duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als dat zo is, is dat best kut :(.

maar gelukkig is er nog de demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 'Mine Layer' is trouwens een gaaf wapentje.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGHunter
Dixons in Heerlen heeft ook de cd versie te koop :)

Kheb hem daar ook maar meteen aangeschaft, ik kan dat niet, 2 dagen extra wachten totdat ik hem ergens goedkoper kan krijgen :/

Maar goed, vanavond fraggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 12-09 19:01
Ik hoor van sommigen dat ze hem kunnen krijgen voor 27 euro ? Waar halen jullie die informatie vandaan ? Want ik heb hem alleen nog maar voor rond de 50 euro gezien.

Eerst was ik vastberaden de special edition te gaan scoren, maar het lijkt erop dat die wat vertraagt is. Wil wel in ieder geval de DVD versie (geen CD's)
Heeft iemand die al gespot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
ja op play.com, maar eer je die hebt is de SE versie hier al lang in de winkel denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Overal 49 euro... :w ik wacht op de play.com bestelling.
ook 50 euro, maar dan heb ik ehm.. 2 keer. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:12
Ik heb hem vandaag gehaalt bij dynabyte Leiden. Tis een kartonnen doosje van ong. DVD afmetingen. CD's zitten in papieren hoesjes. Manual ziet er wel strak uit. Geen rebatecoupon gevonden. Nu nog spelen vanavond :Y)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil UT2004 full kopen met HEADSET die je erbij krijgt, is dat de SE of DVD? of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:12
Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 16:05:
Ik wil UT2004 full kopen met HEADSET die je erbij krijgt, is dat de SE of DVD? of..?
Dat zou jij onderhand wel moeten weten... Alleen de SE heeft een headset erbij, maar in de SE versie zit ook gelijk de DVD versie.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
December schreef op 17 maart 2004 @ 16:07:
[...]
Dat zou jij onderhand wel moeten weten... Alleen de SE heeft een headset erbij, maar in de SE versie zit ook gelijk de DVD versie.
Ah thnx, ik wist het wel maar ik raakte in de war. 8) Moest het ff voor de zekerheid weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Damn, ik speelde het spel net.

Dat valt echt niet tegen. UT2004 is geen kattepis :D
UT2003 kocht ik vorig jaar ook, ik heb hem eigenlijk enkele uren maar gespeeld.
Toch heeft dit spel wel weer wat :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Laatst online: 07:34
Damn, ik heb straks nog volleybaltraining en ben pas om 20:00 thuis... :|

Het goede nieuws is dat ik donderdag en vrijdag vrij ben :Y)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
JAAAAAAAAAAAAAAAAA

k heb hem nu dus ook:):)

vraagje over de cd-key moet

ssss-ssss-ssss-ssss
of
sssssssssssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 13-09 19:21
Versteegrob schreef op 17 maart 2004 @ 16:47:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA

k heb hem nu dus ook:):)

vraagje over de cd-key moet

ssss-ssss-ssss-ssss
of
sssssssssssss
probeer het dan merk je het vanzelf :+

eerste als het goed is ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Inderdaad heeft dynabyte hem overal dus meer dan voldoende op voorraad inmiddels. Echter enkel de 6cd versie. De normale DVD gaan ze niet leveren (voor nu) en de SE dubbel DVD krijgen ze pas, schrik niet, de 22e binnen...

Vandaar dat ik toch maar gewoon de 6cd genomen heb, ik ben toch geen gamer ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Ik heb de Limited Edition gepreordered, dus ik zal nog even ietsje langer moeten wachten tot ik mijn exemplaar heb :/
Maar dan heb ik ook wel wat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Lord_Mithril schreef op 17 maart 2004 @ 16:49:
[...]

probeer het dan merk je het vanzelf :+

eerste als het goed is ;)
Tja dat dacht ik ook maar het werkt dus echt niet he. Nee dit is niet waar, ik heb toch echt de echte gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Inmiddels hebben vandaag al 5 clans een UT2004 sever bij mij besteld (30 euri, 18 spelers), begint dus goed te lopen. Volgens mij hebben veel mensen nu de echte versie legaal :)

Versteegrob, misschien dat je key door iemand al is gebruikt illegaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

DaMorpheus schreef op 17 maart 2004 @ 17:15:
Inmiddels hebben vandaag al 5 clans een UT2004 sever bij mij besteld (30 euri, 18 spelers), begint dus goed te lopen. Volgens mij hebben veel mensen nu de echte versie legaal :)

Versteegrob, misschien dat je key door iemand al is gebruikt illegaal
Hmm met 4 mbit conn toch? Ben benieuwd hoeveel je er dan kwijt kunt :o

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGHunter
Okee ik wil het spel dus gaan installeren, toets de serial in die achterop het hoesje van de 1e cd staat, zegt het spel dat de serial niet correct is? WTF!

Wat kan ik hier aan doen dan? Staat die serial misschien nog ergens anders? Ik kan het niet echt vinden. Help :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
TheGHunter schreef op 17 maart 2004 @ 17:28:
Okee ik wil het spel dus gaan installeren, toets de serial in die achterop het hoesje van de 1e cd staat, zegt het spel dat de serial niet correct is? WTF!

Wat kan ik hier aan doen dan? Staat die serial misschien nog ergens anders? Ik kan het niet echt vinden. Help :'(
uit de officiele FAQ (http://www.atarisupport.c...lay=MAIN#faq_prodissues):
Install: CD-Key will not validate

If while installing the game the CD Key will not validate you may need to double check to make sure that you are typing it in correctly.
Check the CD Key carefully
When you are entering your key, you may enter the letters in lower or uppercase, but be sure to include the hyphens between each set of five characters.

If the installer claims that your CD-Key is invalid, be sure that you are distinguishing “V” from “U”, “M” from “N”, “Z” from “7”, “B” from “8”, and “G” from “6” when typing in your CD-Key. Also note that ones, I’s, O’s, and zeroes are not used.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGHunter
Okee thnx ik zag een B voor een 8 aan :{

Nu werkt hij wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wawl
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-11-2023
De mensen die bij GCshop hebben besteld:
Beste Wawl,

De normale editie wordt morgen verstuurd en de limited versie
overmorgen. Als het goed gaat heb je hem de dag erna in huis.
Als je
verder nog vragen hebt hoor ik ze graag.

Met vriendelijke groet,

Steven Dekker
www.gamecom.nl | www.gcshop.nl
GameCom VOF

Wauwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wawl schreef op 17 maart 2004 @ 18:00:
De mensen die bij GCshop hebben besteld:

[...]
Hmmm vrijdag verstuurd, hopelijk zaterdag op de mat dan, anders oej. :'( Let us pray! _/-\o_ O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Nu online
Net bij de freerecordshop op amsterdam sloterdijk geweest en die vertelde me dat ze morgen meer wisten.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Wekkie schreef op 17 maart 2004 @ 17:25:
[...]

Hmm met 4 mbit conn toch? Ben benieuwd hoeveel je er dan kwijt kunt :o
haha, nee, ik moet ongeveer elke dag een mbit bijbestellen :7
Volgende week komt er weer een server bij, alle andere krijgen dan ook meteen een hardware geheugen upgrade B)
En dan is er weer ruimte voor een experimentele public server 8)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.