Toon posts:

mandor

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
a. Wat ik heb:

1.Een PC met volgende eigenschappen:
-Microsoft Windows XP
-Home Edition
-Versie 2002
-geregistreerd 55677-OEM-001…..
-vervaardigd en ondersteund door:
Packard Bell Computer
AMD Athlon™ XP2200+
Kloksnelheid 1,8 GHz
240 MB RAM-geheugen

2.Een Recovery Disk

3. CD1 en CD2 (MasterCD’s) gemaakt bij de eerste ingebruikname.

4. Een set van drie diskettes MS DOS 6.2

5.Opstart-diskettes voor Windows 95 en Windows 98.

6. Alle nodige “documenten” zijn in veiligheid gebracht.

b. Wat ik wil:

Mijn harde schijf herformateren met een (kleine) partitie voor de DOS-besturing en een (grote) partitie voor XP-besturing, elk afzonderlijk: een dual-installatie dus. Ook het installeren van beide programmas op de PC.

c. Hoe ik het wil:

Graag had ik “een stap voor stap” uitleg met praktische waarden voor de grootte van de partities, de juiste volgorde van de handelingen en de juiste FAT en/of NTFS instellingen, die volgens U redelijk zijn..
De gewone installatie vanaf “nul” -zonder partities -heb ik vroeger al eens uitgevoerd voor XP.

d. Nabeschouwing:

Ik heb heel wat boeken en tijdschriften nagekeken om zelf te doen wat ik aan U vraag, maar die geven telkens maar gedeeltelijke oplossingen en vele waarschuwingen die mij eerder bang maken om de procedure te beginnen.

Verwijderd

Ik denk niet dat je hier goed zit. Je verwacht nu een beschrijving van 3 tot 5 a4'tjes ofzo. Dit kán niet de bedoeling zijn.

edit:

Je topic-titel vink wel geweldig ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 19:40 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

dorman - leuke topic titel, en welkom op GoT ;)

Ik zie dat je recentelijk een ander topic ook over ongeveer hetzelfde hebt gehad:
[rml][ DOS] Hoeveel ruimte nodig voor DOS installatie?[/rml]

Nu - je vraagt om een duidelijk stappenplan, en dat is tegen de manier waarop we op GoT werken - we verwachten namelijk van mensen dat ze zelf initiatief tonen.
Omdat er volgens mij over je vragen (als je ze maar genoeg opsplitst in kleine stukjes) behoorlijk wat informatie te vinden is, ga ik je topic sluiten :)

Dit topic is gesloten.