Ik ga meeCaLeX schreef op 14 maart 2004 @ 20:52:
geen automatisch stats posten, dat is zo lame.....
dan begin ik wel mijn eigen team, want dan kijk ik wel op de officiele stats pagina's
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Vandaag is het de laatste dag dat je kan reageren. Heb je ambitie binnen DPC, wil je iets voor DPC betekenen reageer dan op vacature[at]dutchpowercows.org. Zie eerste post voor de voorwaarden. Voor degene die gereageerd hebben kan ik zeggen de competitie is zwaar
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Verwijderd
Vooral dus ook het verzoek aan hele dunne mensen om te reageren, want dat scheelt weer als we de bon delen bij meetings
Verwijderd
is het geen idee om bv een stemlijst van 5 stats posters hier te posten waar dan de dpc leden op kunnen stemmen ?? Democratischer kan niet dacht ik
Ik sluit mij compleet aan bij de reactie van Funcracker t.o.v. KoW/Sequence en Onno/Chaos.
Ik kan snappen dat er afscheid genomen wordt van mensen die inactief zijn.
Alleen het verschil is nogal groot. Als het van de mensen zelf uit kwam is het een compleet ander verhaal. Maar om 2 mensen te "moven" die wel posten en 2 mensen te "behouden" die helemaal niets doen, dat is onbegrijpelijk.
Wat in mij opkomt is vriendjespolitiek. De oude crew stond er bekend om (oude SID vs Crew discussie), maar dit riekt er ook weer na.
In zo'n grote organisatie als DPC nu is, kun je niet de mensen een handje boven het hoofd blijven houden.
Eenzijdigheid is het belangrijkste !
Ik kan snappen dat er afscheid genomen wordt van mensen die inactief zijn.
Alleen het verschil is nogal groot. Als het van de mensen zelf uit kwam is het een compleet ander verhaal. Maar om 2 mensen te "moven" die wel posten en 2 mensen te "behouden" die helemaal niets doen, dat is onbegrijpelijk.
Wat in mij opkomt is vriendjespolitiek. De oude crew stond er bekend om (oude SID vs Crew discussie), maar dit riekt er ook weer na.
In zo'n grote organisatie als DPC nu is, kun je niet de mensen een handje boven het hoofd blijven houden.
Eenzijdigheid is het belangrijkste !
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
Ok, even een situatie:
• Stel: je hebt 4 actieve statsposters en 4 inactieve.
• Er moeten 2 actieve statsposters bij komen.
• Inactieve statsposter 1 en 2 hebben een half jaar geleden aangegeven hebben hun werkzaamheden voor DPC neer te leggen omdat ze andere prioriteiten hebben.
• Inactieve statsposter 3 en 4 zijn heel actief in de crew
De vraag: welke 2 mensen komen het eerst in jou op om hun rechten in te leveren?
Je kan me beschuldigen van vriendjespolitiek (net of iedereen in de crew zo goed met elkaar bevriend is), maar is dit niet gewoon oud zeer van jou tegen Chaos/Onno dat je hen zo graag rechten ziet inleveren
• Stel: je hebt 4 actieve statsposters en 4 inactieve.
• Er moeten 2 actieve statsposters bij komen.
• Inactieve statsposter 1 en 2 hebben een half jaar geleden aangegeven hebben hun werkzaamheden voor DPC neer te leggen omdat ze andere prioriteiten hebben.
• Inactieve statsposter 3 en 4 zijn heel actief in de crew
De vraag: welke 2 mensen komen het eerst in jou op om hun rechten in te leveren?
Je kan me beschuldigen van vriendjespolitiek (net of iedereen in de crew zo goed met elkaar bevriend is), maar is dit niet gewoon oud zeer van jou tegen Chaos/Onno dat je hen zo graag rechten ziet inleveren
Ik heb niets verder tegen Onno of Chaos.
Alleen is gewoon de vraag waarom zij de rechten hebben zonder dat ze er wat mee doen. Dat is de vraag die al eerder gesteld werd, maar nooit beantwoord werd.
Nogmaals. Ik kan snappen dat KoW en Sequence "gemoved" worden. Over het verder hoe of wat hoeven we het niet te hebben, maar waarom worden hun rechten gehandhaafd terwijl ze er niets mee doen. Dat is de vraag.
Dat ze actief zijn in de crew is prima, maar ze zijn wel inactief als statsposter en daar zijn die rechten nu net voor bedoeld !!!
Alleen is gewoon de vraag waarom zij de rechten hebben zonder dat ze er wat mee doen. Dat is de vraag die al eerder gesteld werd, maar nooit beantwoord werd.
Nogmaals. Ik kan snappen dat KoW en Sequence "gemoved" worden. Over het verder hoe of wat hoeven we het niet te hebben, maar waarom worden hun rechten gehandhaafd terwijl ze er niets mee doen. Dat is de vraag.
Dat ze actief zijn in de crew is prima, maar ze zijn wel inactief als statsposter en daar zijn die rechten nu net voor bedoeld !!!
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
Op dat idee was niemand opgekomen binnen de crew, vandaar. Verder zie ik er ook niet echt de noodzaak toe. 
Verder: we hebben nu 8 setjes met HTML rechten, als zij ze inleveren worden dat er 6. Kan later problemen geven als we 8 statsposters willen, dus laat die rechten lekker waar ze zijn.
Verder: we hebben nu 8 setjes met HTML rechten, als zij ze inleveren worden dat er 6. Kan later problemen geven als we 8 statsposters willen, dus laat die rechten lekker waar ze zijn.
Verwijderd
uhm... Voordat mensen mij ook van vriendjespolitiek willen gaan betichten, wil ik even heel duidelijk stellen dat ik geen vrienden heb, en dat zal ook zo blijven!
Wat betreft de eindeloze replies over wel statsposter / niet statsposter en weet ik nog wat meer: statsposter == HTML rechten, niks meer niks minder.
Het is voor stats development (Onno) en WDO-compatibiliteit (Chaos) nu eenmaal noodzakelijk dat er in de omgeving waar uiteindelijk mee gewerkt wordt getest kan worden.
Ik snap ook totaal niet wat de discussie is; wat zouden Onno en Chaos er überhaupt aan hebben om HTML rechten te hebben als ze ze niet gebruiken? Dat er dingen 400 keer in preview worden getest en dus niet terug te vinden zijn in de search is blijkbaar bij niemand opgekomen.
Wat betreft de eindeloze replies over wel statsposter / niet statsposter en weet ik nog wat meer: statsposter == HTML rechten, niks meer niks minder.
Het is voor stats development (Onno) en WDO-compatibiliteit (Chaos) nu eenmaal noodzakelijk dat er in de omgeving waar uiteindelijk mee gewerkt wordt getest kan worden.
Ik snap ook totaal niet wat de discussie is; wat zouden Onno en Chaos er überhaupt aan hebben om HTML rechten te hebben als ze ze niet gebruiken? Dat er dingen 400 keer in preview worden getest en dus niet terug te vinden zijn in de search is blijkbaar bij niemand opgekomen.
Als we vriendjespolitiek had willen bedrijven was deze post er niet eens gekomen en hadden we twee mensen vanuit de crew, want er zijn er genoeg binnen de crew die statsposter willen worden, aangewezen.
Ik weet niet hoor, maar volgens mij is dit een hele andere discussie als deze thread voor bedoeld was. Ik denk niet dat deze discussie meehelpt om mensen ervan te overtuigen dat juist hun ook stats-poster moeten worden.
De discussie over wie er rechten moet hebben, die is wel oke denk ik, alhoewel de meningen daarover verdeelt blijven denk ik.
Ideetje om die discussie te voeren in een andere thread en in deze iedereen over te halen om stats-poster te worden?
Iedereen moet statsposter worden, want dat is echt keeten werk!!!
Ofzoiets ... en nu jullie aan de slag ... jullie luie ouwe statsposterts!!
De discussie over wie er rechten moet hebben, die is wel oke denk ik, alhoewel de meningen daarover verdeelt blijven denk ik.
Ideetje om die discussie te voeren in een andere thread en in deze iedereen over te halen om stats-poster te worden?
Iedereen moet statsposter worden, want dat is echt keeten werk!!!
Ofzoiets ... en nu jullie aan de slag ... jullie luie ouwe statsposterts!!
Ben ik nog op tijd? 
Mail sent.
Mail sent.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Verwijderd
En zo is dat.MarkB schreef op 17 maart 2004 @ 09:38:
Als we vriendjespolitiek had willen bedrijven was deze post er niet eens gekomen en hadden we twee mensen vanuit de crew, want er zijn er genoeg binnen de crew die statsposter willen worden, aangewezen.
Ik zelf heb meerdere malen gevraagd of ik statsposter mag worden, en er is duidelijk gezegd dat de voorkeur uitgaat naat nieuwe mensen.
Ik vraag me dan ook echt af hoe er gepraat kan worden over vriendjes politiek.
En dan nog even voor de duidelijkheid voor iedereen.
Niet iedereen binnen de CREW is ook bevriend met elkaar
Sterker nog, ik vind Mark een ontzettende ettert!Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 19:57:
[...]
Ow, ik ben geen crew
Verwijderd
Een crew-therapie sessie staat dan ook hoog op de agenda, zodra beschikbare sponsorgelden dat toelatenVerwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 19:57:
Laat dit in ieder geval duidelijk zijn; je bent bereid je in te zetten als crew/statsposter omdat je je wil inzetten voor DPC. Als je denkt dat het "wel leuk" of "wel stoer" is, dan kan ik je alvast afraden om te "solliciteren". (Kijk, dat ík nou én crew én stoer ben, dat is uitzonderlijk
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 21:20 ]
En Blistimo dan? Hij doet ook de hele tijd stoer....Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 21:19:
[...]
Een crew-therapie sessie staat dan ook hoog op de agenda, zodra beschikbare sponsorgelden dat toelaten
Laat dit in ieder geval duidelijk zijn; je bent bereid je in te zetten als crew/statsposter omdat je je wil inzetten voor DPC. Als je denkt dat het "wel leuk" of "wel stoer" is, dan kan ik je alvast afraden om te "solliciteren". (Kijk, dat ík nou én crew én stoer ben, dat is uitzonderlijk)
Ja hij doet stoer jaRobkazoe schreef op 17 maart 2004 @ 22:22:
[...]
En Blistimo dan? Hij doet ook de hele tijd stoer....
* Pyrus gaat stoer op een afstandje staan steuken
En zijn jullie er al uit? Jeetje ... nog niet ... Kun je wel zo stoer zijn enzo ... maar gaat eens werken
... en waar zijn de stats van vandaag? gaat eens werken 
*stook stook stook*
*stook stook stook*
Goed de tijd dat je kunt reageren is voorbij. Er hebben zich maar liefst 15 mensen aangemeldt dus de keus om daar de twee beste uit te kiezen is moeilijk. Aangezien ./Proxy t/m vrijdag op een plek zit waar ze geen internet hebben zal het niet voor zaterdag worden om alles te inventariseren. Daarna gaat alles nog naar de crew en naar de statsposters dus voordat de uitslag er is zijn we alweer een tijdje verder.
Echter voor 1 april, en dat is geen grap, willen we dit afgerond hebben en hopen we de namen hier op GoT bekend te kunnen maken. Voor degene die gereageerd heeft alvast bedankt daarvoor maar heb geduld
Echter voor 1 april, en dat is geen grap, willen we dit afgerond hebben en hopen we de namen hier op GoT bekend te kunnen maken. Voor degene die gereageerd heeft alvast bedankt daarvoor maar heb geduld