Statsposters gezocht

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 376 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ter versterking van het statspostersteam zoekt de crew twee enthousiaste DPC-leden die op regelmatige basis de stats willen verzorgen op GoT. De voorkeur gaat uit naar personen die stats kunnen posten tussen 05:00 en 10:00 uur omdat dan alle stats gebakken zijn en klaar staan om gepost te worden. Voel jij wat voor deze taak en denk je dat je een geschikte statsposter bent stuur dan een gemotiveerd mailtje naar vacature[at]dutchpowercows.org met waarom jij denkt dat jij geschikt bent.

Voor bovenstaande functie geldt dat je minimaal één jaar actief lid moet zijn van DPC en dat je een clean record op GoT hebt. Tevens is enige kennis van html gewenst. Ook dien je een redelijke beheersing van de Nederlandse taal te hebben. Slaat bovenstaande niet op jou heeft het geen zin om te reageren.

De procedure is als volgt: de mailtjes komen binnen bij ./Proxy en bij mij. Wij maken een eerste schifting en leggen deze voor aan de rest van de crew. Nadat de crew hun voorkeur heeft uitgesproken worden de namen ook nog aan alle statsposters doorgegeven zodat zij ook hun mening kunnen geven. Hierna kunnen we als het goed is twee nieuwe statsposters verwelkomen. Voor de twee bovenstaande functies geldt dat de twee personen niet worden opgenomen in de crew daar de crew groot genoeg is.

We wachten met smart op jullie reacties.

Namens de sollicitatiecommissie,

Pim en Mark

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• MarkB
  • Niet online
Voor de goede orde. Deze twee nieuwe statsposters komen in de plaats van sequence en KoW. sequence en KoW hebben deze week al een mailtje gekregen met het hoe en waarom. Gelukkig pakten ze het allebei het sportief en wensten ze de twee nieuwe mensen veel succes. Ik geloof dat ik het in het mailtje ook al een paar keer gezegd heb maar nogmaals bedankt voor al die jaren statsposten en laat je gezicht nog eens zien hier in /5 :)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:36
Sequence en KoW bedankt voor alle stats die jullie gepost hebben _/-\o_

* Witlof is trouwens niet van plan om te reageren op deze vacature ;)

Verwijderd

Sequence en KoW _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

/me zit er over te denken om zich aan te melden .. wekker gaat hier elke dag om 5 uur 's ochtends :D

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 09:12 ]

Verwijderd

ben wel vroeg wakker maar heb bijna geen html kennis dusch........

oja Sequence en KoW nog bedankt

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 09:12 ]

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 11:34

mcB

Ik zet de mijne erbij :
Sequence en KoW _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ( _/-\o_ )
* mcB zit er over te denken om zich aan te melden .. wekker gaat hier elke dag om 5 uur 's ochtends :D
WAAAAAAAAAAAHHHHHHH ... iedere dag super-size pics en animated gif's in de DPCH's......... :+ :X 8)7 :+

Strix (Skullflame)

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 13:35

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 09:02:
Sequence en KoW _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

* Cow_tipping zit er over te denken om zich aan te melden .. wekker gaat hier elke dag om 5 uur 's ochtends :D
Hoe zat het ook al weer? Apen en toetsenborden zouden best heel Hamlet kunnen typen, maar de kans is zeer klein. :+

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Verwijderd

oke oke oke ik verstuur mijn solmail wel niet :( :( :D :P

de Afbeeldingslocatie: http://www.soulmaster.nl/images/moses_pointing_toward_a_lc.gif soulmaster gaat wel gewoon weer commentaar geven op de dingen :D die worden gepost

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44

UTM

Ik zit te denken of ik me zou aanmelden. Ik ben rond die tijd altijd wel opgestaan (en mijn comp staat dan al weer aan >:) ) Maar het probleem is dat ik vrij weinig kennis heb van html :| MarkB is daar geen tutorial voor ofzo, want dan wil ik mischien wel poster worden. Lijkt me erg leuk :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik weet niet wat MarkB voor HTML kennis verwacht, maar zelfs ik, met totaal geen html kennis, hell, ik moet nog steeds opzoeken hoe ik op een nette manier een <span> tag moet toepassen, kan de stats die hier gepost worden kwa html nog begrijpen ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Het lijkt mij wel leuk op stats poster te worden op GOT.
Bij deze doe ik dus hier een gooi na.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik zie dat mark niets gezegt heeft over alle leuke extra's :) , auto en GSM van de zaak Yam Yum bezoek wordt gesponsord, elk jaar groepsoverleg op een andere locatie ( Thailand laatste keer) en 50% korting bij de plaatselijk kroeg op vertoon van de statsposterspas :)

( ok niet alles is waar maar ik moet het een beetje sappig maken :P )

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 22:51
de meeste stats worden al in HTML aangeleverd (voorbeeld). Enige kennis van HTML is handig voor als er ingegrepen dient te worden in deze code en je er ook nog van snapt :)

Verwijderd

./Proxy schreef op 13 maart 2004 @ 11:01:
Ik zie dat mark niets gezegt heeft over alle leuke extra's :) , auto en GSM van de zaak Yam Yum bezoek wordt gesponsord, elk jaar groepsoverleg op een andere locatie ( Thailand laatste keer) en 50% korting bij de plaatselijk kroeg op vertoon van de statsposterspas :)

Hmmz, ging er bijna serieus over denken te solliciteren, tot ik dit zag...

• MarkB
  • Niet online
moto-moi schreef op 13 maart 2004 @ 10:52:
Ik weet niet wat MarkB voor HTML kennis verwacht, maar zelfs ik, met totaal geen html kennis, hell, ik moet nog steeds opzoeken hoe ik op een nette manier een <span> tag moet toepassen, kan de stats die hier gepost worden kwa html nog begrijpen ;)
Jij bent sowieso uitgesloten van deelname :+

• MarkB
  • Niet online
./Proxy schreef op 13 maart 2004 @ 11:01:

Ga jij maar naar Yam Yum ga ik wel naar Yab Yum :+

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
offtopic:
Dude is het geen YapYum ;) daar ga ik namelijk heen :+

edit:
Never mind je had gelijk :) -> http://www.yabyum.nl/

Ik ga binnekort beginne met DPC dus helaas kom ik niet in aanmerking. Html kennis genoeg maarja :/

[ Voor 54% gewijzigd door G F0rce 1 op 13-03-2004 11:24 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

G F0rce 1 schreef op 13 maart 2004 @ 11:23:
offtopic:
Dude is het geen YapYum ;) daar ga ik namelijk heen :+

edit:
Never mind je had gelijk :) -> http://www.yabyum.nl/

Ik ga binnenkort beginnen met DPC dus helaas kom ik niet in aanmerking. Html kennis genoeg maarja :/
én de Nederlandse taal kennis.................

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 11:41:
[...]

én de Nederlandse taal kennis.................
Je bedoelt zeker: "Kennis van de Nederlandse taal."

;)

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:02
Ik zit na te denken om dit te doen. Ik heb HTML kennis (had/heb een eigen site), heb een btje kennis van de Nederlandse taal (ik werk bij een Gamesite en de Nederlandse taal is punt nummer 2. Gamekennis is het belangrijkste punt ) en ik zit al weer een tijdje bij GoT/DPC en ben clean als het gaat om me strafblad. Ik denk er nog over na.... Overigens kan ik zaterdag voor extra vroege stats zorgen. Werk bij de post en ben dus al vijf uur wakker :) Normaal ben ik om 7 uur wakker.

[ Voor 6% gewijzigd door Robkazoe op 13-03-2004 12:21 ]

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

kennis der nederlandsche taal :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Ten eerste:
_/-\o_ Voor het feit dat er nu toch nieuwe statsposters bijkomen. Verder ben ik blij dat deze keer ook nog met enige mate van openheid gebeurt, wat een kenmerk zou moeten zijn van de nieuwe (dan bedoel ik de inmiddels huidige) crew.

Ik wil alleen toch wat vraagtekens hier plaatsen.
Ik maak uit MarkB zijn post op dat zowel Sequence als KoW niet bij deze besluitvorming betrokken zijn. Ze krijgen nu een mailtje met bedankwoorden en de mededeling dat ze uit hun functie zijn ontheven, maar daarvoor is ze dus niets gevraagd?

En als dit inderdaad het geval is, zou ik dan mogen vragen waarom voor Sequence en KoW is gekozen?

Ik heb nog wel meer vraagtekens, maar zou graag eerst deze opgehelderd zien, waarvoor alvast mijn dank.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 19-02 19:29
Ook ik heb een aantal vragen omtrent de procedure.

1. Hoe is besloten dat MarkB en ./Proxy een eerste schifting gaan doen ?

2. Er zullen mensen zijn die in de schifting afvallen, ik neem aan dat de redenen daarvan aan de rest van de crew en de bestaande statsposters worden medegedeeld ?

3. Nieuwe statsposters niet in de crew opnemen is ongelijkheid ten opzichte van de andere statsposters. De reden dat de crew al groot genoeg is lijkt me vrij vaag, aangezien ik zie dat KoW bv statsposter af is en er dus een plek vrij is gekomen.
Daarnaast zou dat ook voor sequence kunnen gelden, ik weet alleen niet of hij vanwege een andere reden toch nog in de crew zit.

4. Wie heeft besloten dat KoW en Sequence degenen zijn die als statsposter niet meer nodig zijn en wat was daarvoor de reden ?

edit:

5. Ik weet niet hoe actueel dit document nog is, maar het staat op WDO
http://xyrion.org/~eric/dpc.html

Hierin staat dat de GoT Moderators statsposters benoemen ?

Als er een beter bijgewerkte versie van dit document bestaat, dan wil ik graag de url ervan.

[ Voor 16% gewijzigd door ParaNoiMia op 13-03-2004 13:18 ]

Verwijderd

Nou ik heb html kennis, sta elke dag om 6:00 naast nest dus....
/me besluit om een gooi te doen.

• MarkB
  • Niet online
KoW en sequnece hebben inderdaad een mailtje gekregen waarin ze werd medegedeeld dat ze bedankt werden voor hun diensten. In reactie daarop heb ik een mailtje van KoW en sequence gekregen dat ze het besluit begrepen en dat het inderdaad tijd werd dat er vervanging binnen het statsposterteam moest komen (vrije vertaling van beide mailtjes). Dat de keuze op sequence en KoW is gevallen is simpel, in vergelijking met de andere statsposters hebben zij het minst gepost in de afgelopen 5/6 maanden. Komt bij dat, en dat is antwoord op de vraag van ParaNoiMia, zowel KoW als sequence zaten niet in de crew vandaar dat er gekozen is om de nieuwe statsposters ook niet om te nemen in de crew. Dat konden jullie niet weten omdat onze aller mod Dsmarty de nieuwe FAQ, die al enkele maanden klaarligt, nog steeds niet heeft gepost.

Omtrent de besluitvorming ga ik nu nog geen verantwoording af leggen want daarvoor is het nog te vroeg. Dat ./Proxy en ik het gaan doen komt voort uit het feit dat wij ook de sollicitatieprocedure van de PV's voor rekening hebben genomen en dat is, volgens mij, naar ieders tevredenheid gebeurt.

Nu proef ik weer uit de posts van Funcracker en van ParaNioMia een verwijtende sfeer richting mij toe, als dat niet zo is zeg het dan, maar deze post is niet afkomstig van mij alleen. Deze post is namens de gehele crew (19 man sterk) dus de vraag is niet wie heeft het besluit genomen maar waarom hebben jullie dit besluit genomen.

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Ik zou ook wel willen, alleen geen clean GoT record... 1 verkeerde opmerking ergens in het begin van m'n GoT carrière en gelijk marked for life :/ :P

* Fear-factoR dacht aan Kuuke :)
MarkB schreef op 13 maart 2004 @ 13:23:
Dat konden jullie niet weten omdat onze aller mod Dsmarty de nieuwe FAQ, die al enkele maanden klaarligt, nog steeds niet heeft gepost.
Dus toch...
* Fear-factoR Afbeeldingslocatie: http://www.elteor-borislavj.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/haddock.gif DS

Misschien tijd voor een nieuwe mod :? >:) :P

[ Voor 63% gewijzigd door Fear-factoR op 13-03-2004 13:32 ]

• ParaNoiMia
Ik snap eigenlijk niet waarom jij mijn posting als een verwijt richting jou ziet, als je zelf aangeeft dat de post ondersteund wordt door 19 man. Dan kan mijn verwijt slechts richting 19 man zijn en niet richting jou.
Omtrent de besluitvorming ga ik nu nog geen verantwoording af leggen want daarvoor is het nog te vroeg.
Kan je mij uitleggen waarom dat te vroeg is ? Je kan toch wel gewoon antwoord geven op mijn vraag hoe dit tot stand gekomen is ? De crew wil meer openheid geven, dus vandaar dat ik deze vraag stel. Door zo geheimzinnig te doen, komen er alleen maar meer vraagtekens eigenlijk.

Verder heb ik op een aantal vragen nog steeds geen antwoord gekregen, dus ik stel ze hieronder even opnieuw.

2. Er zullen mensen zijn die in de schifting afvallen, ik neem aan dat de redenen daarvan aan de rest van de crew en de bestaande statsposters worden medegedeeld ?

4. Wie heeft besloten dat KoW en Sequence degenen zijn die als statsposter niet meer nodig zijn

(even als aanvulling, ik zie op http://xyrion.org/~eric/dpc.html meer mensen als statsposter staan, die ik nooit stats zie posten, vandaar mede deze vraag)

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

KoW en sequnece hebben inderdaad een mailtje gekregen waarin ze werd medegedeeld dat ze bedankt werden voor hun diensten. In reactie daarop heb ik een mailtje van KoW en sequence gekregen dat ze het besluit begrepen en dat het inderdaad tijd werd dat er vervanging binnen het statsposterteam moest komen (vrije vertaling van beide mailtjes). Dat de keuze op sequence en KoW is gevallen is simpel, in vergelijking met de andere statsposters hebben zij het minst gepost in de afgelopen 5/6 maanden.
Ow?
Ik dacht dat Chaos en Onno ook nog steeds tot de statsposter groep behoorden?

Ik kan me herinneren dat ik tijdens het "nieuwe crew"-overleg ookal eens heb aangegeven dat sommige statsposters aan vervanging toe waren. Toen heb ik Chaos en Onno ook genoemd als meest logische keuzes.

Even ter indicatie:
Chaos heeft in 2003, 36 DPCH gepost (19 in de 2e helft)
in 2004 waren dat er 0
Onno heeft in 2003, 23 DPCH gepost (23 in de 2e helft)
in 2004 waren dat er 0

Als je dit dan gaat vergelijken met Sequence en KoW:
Sequence heeft in 2003, 110 DPCH gepost (35 in de 2e helft)
in 2004 waren dat er 7

KoW heeft in 2003, 276 DPCH gepost (89 in de 2e helft)
in 2004 waren dat er: 4

Chaos en Onno zijn dus al veel langer min of meer inactief en de laatste 6 maanden is dit zoiezo het geval.

Om deze reden vroeg ik mij dus af waarom nu Sequence en KoW.
Nu proef ik weer uit de posts van Funcracker en van ParaNioMia een verwijtende sfeer richting mij toe..
:/ Welja,. daar kan ik dan weinig aan doen niet. Ik stel inhoudelijk vragen en wie de poster van het bericht is maakt dus niets uit.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.

Verwijderd

Succes iedereen met de solli }:O

• MarkB
  • Niet online
ParaNoiMia schreef op 13 maart 2004 @ 13:01:
Ook ik heb een aantal vragen omtrent de procedure.

Dat ./Proxy en ik het gaan doen komt voort uit het feit dat wij ook de sollicitatieprocedure van de PV's voor rekening hebben genomen en dat is, volgens mij, naar ieders tevredenheid gebeurt.
Ja.
3. Nieuwe statsposters niet in de crew opnemen is ongelijkheid ten opzichte van de andere statsposters. De reden dat de crew al groot genoeg is lijkt me vrij vaag, aangezien ik zie dat KoW bv statsposter af is en er dus een plek vrij is gekomen.
Daarnaast zou dat ook voor sequence kunnen gelden, ik weet alleen niet of hij vanwege een andere reden toch nog in de crew zit.
Komt bij dat, en dat is antwoord op de vraag van ParaNoiMia, zowel KoW als sequence zaten niet in de crew vandaar dat er gekozen is om de nieuwe statsposters ook niet om te nemen in de crew.
4. Wie heeft besloten dat KoW en Sequence degenen zijn die als statsposter niet meer nodig zijn en wat was daarvoor de reden ?
De Crew doordat ze inactief zijn. Komt bij dat Chaos en Onno nog steeds wel in de crew zitten dat heeft de beslissing wel vergemakkelijkt.
edit:

Het document is niet meer actueel en er is ook geen andere link beschikbaar. De Gotmodjes benoemen nog steeds de statsposters maar de crew heeft daar nu een adviserende rol in.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 09:23

André

Analytics dude

Mail is onderweg, ik ben toch vaak aanwezig, dan kan ik ook wel wat stats posten :)

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

MarkB schreef op 13 maart 2004 @ 13:50:
De Crew doordat ze inactief zijn. Komt bij dat Chaos en Onno nog steeds wel in de crew zitten dat heeft de beslissing wel vergemakkelijkt.
Ik vermoed dat dit ook een antwoord moet zijn op mijn vraag??

Sorry maar nu begin ik toch echt twijfels te krijgen bij dit gebeuren. Actieve Statposters, PV'ers, etc horen in de crew. Het moet natuurlijk niet opeen andersom gaan zijn he. Dus als je in de crew zit kun je, je taken gaan verzaken?

Zo stel je dat nu dus wel.

• ParaNoiMia
[...]
Dan ga ik een stapje terug en wil ik graag weten hoe dat besloten is toendertijd.

Dat lijkt me een volstrekt verkeerde reden. Als iemand statsposter is en zijn/haar werk niet doet, dan moet hij/zij van die functie ontheven worden. Ondanks het feit dat er nog andere taken gedaan worden. Als die wel naar tevredenheid worden uitgevoerd, dan kunnen ze die blijven doen.

Het document is niet meer actueel en er is ook geen andere link beschikbaar. De Gotmodjes benoemen nog steeds de statsposters maar de crew heeft daar nu een adviserende rol in
Dan vraag ik hierbij om inzicht te krijgen in hoe die verandering in het beleid tot stand gekomen. Er is in september vorig jaar een document gemaakt en daar zijn blijkbaar diverse wijzigingen op gekomen, maar niemand hier op /5 weet hoe of wat.

De crew is democratischer en er zijn zeker verbeteringen (dit topic over statsposters is een goed voorbeeld, voorheen werd iemand gewoon benoemd als statsposter en in de crew geplaatst volgens mij), maar de openheid laat zwaar te wensen over in mijn ogen.

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

funcracker snijdt denk ik een gevoelig punt aan... ik vind wel dat'ie gelijk heeft.

Mij dunkt dat Chaos en Onno ook statsposters af moeten zijn omdat ze in die hoedanigheid niet meer actief zijn. Dat ze lid zijn van de crew staat hier buiten. Anders gaan mensen denken in termen van 'vriendjespolitiek' en ik denk dat dat iets is wat je als crew dient te vermijden.

Deze opmerking is gericht aan de complete crew en is niet persoonlijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Marcelloz op 13-03-2004 14:11 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 09:23

André

Analytics dude

Gaan we nu zeuren over dit soort dingen? Ik heb zoiets van: als de stats maar gepost worden.

Of zit er meer achter?

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Ow, laten we het belangrijkste dan niet vergeten, want het is geen voetnoot zoals hierboven... :

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ DANK KOW _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ DANK SEQUENCE _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Marcelloz op 13-03-2004 14:25 ]

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• Pim.

Pim.

Dan ga ik een stapje terug en wil ik graag weten hoe dat besloten is toendertijd.
Mark en ik hebben samen de noodzaak voorr verandering aangekaart waar de oude crew zeer positief tegenover stond, en is toen een discussie aangeslingert over het toelatingsgebeuren voor nieuwe crew leden en iemand (vraag me niet wie) heeft vrijwilligers gevraagd om de eerste selectie te doen, Mark en ik hebben ons vrijwillig getoont. Wij hebben de eerste schifting gedaan, alle kandidaten voorgelegd aan de gehele crew, met motivatie erbij.
En onze aanbevelingen zijn toen intergraal overgenomen

Niets spannends dus

Chaos en Onno zitten niet in de crew met de status "statsposter", dat zijn op dit moment HTML rechten hebben is iets van er lang geleden.
Onno zit in de crew als statsmaker (bijna 50% van de stats worden door hem verzamelt en geproduceerd,
En Chaos zit in de crew ivm de werkzaamheden op wdo.

@ParaNoiMia, ik had wel verwacht dat je het meeste wel duidelijk was geworden tijdens de crew veranderingen. Mark en ik hebben ook toen een complete verantwoording afgelegd richting /5

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

./Proxy schreef op 13 maart 2004 @ 14:43:
Chaos en Onno zitten niet in de crew met de status "statsposter", dat zijn op dit moment HTML rechten hebben is iets van er lang geleden.
:?
Dat ze meerdere taken hadden is mij bekend, maar je wilt dus nu zeggen dat ze eigenlijk geen statsposter meer zijn maar wel die rechten nog hebben. Dan is des te opmerkelijker dat Sequence en KoW nu het veld moeten ruimen terwijl er twee mensen, die notabene in de crew zitten, niets met hun HTML/Statsposter rechten doen??

Verwijderd

Er waren nieuwe statsposters nodig, hiervoor moesten 2 oude statsposters uit hun taak worden ontheven. KoW heeft in november aangegeven geen tijd meer te hebben voor DPC, Sequence al een tijdje eerder.

Waarom er dan verder nog iemand z'n rechten in zou moeten leveren snap ik niet. :)

@Paranoimia punt 1:
Er moesten 2 mensen aanspreekpunt zijn voor de sollicitaties. Aangezien Mark en ./Proxy goed zijn in het kiezen van de juiste personen ;) mogen ze dat nu weer doen :P

@2
Natuurlijk :)

@3
KoW en Sequence waren geen crewlid, de nieuwe statsposters worden dat ook niet :)

@4
Zie boven :)

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 14:55:
Er waren nieuwe statsposters nodig, hiervoor moesten 2 oude statsposters uit hun taak worden ontheven.
Dan is de hamvraag natuurlijk: Waarom 2 en geen 3 of 4? :)

Verder vind ik de communicatie richting ons gewoon slecht. Het lijkt nu alsof Kow en Sequence een schop onder hun kont hebben gehad. Van de crew had ik beter verwacht om eerlijk te zijn.

Tip voor de volgende keer: neem eerst afscheid van je statsposters en kondig daarna aan dat je nieuwe nodig hebt.

[ Voor 39% gewijzigd door Marcelloz op 13-03-2004 15:02 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 12:05:
[...]

Je bedoelt zeker: "Kennis van de Nederlandse taal."

;)
ikd enk dat hij ken nis van den ede rla nds eta alb edo elt t.
;)

Verwijderd

Omdat er maar 2 nieuwe statsposters nodig zijn. Het huidige team doet het m.i. redelijk netjes. Soms moeten we wat lang wachten, en daarom is een kleine uitbreiding gewenst.

3 of 4 extra mensen zou gewoon overkill zijn. :)

Verwijderd

En hoe kom je dan in de crew? :7

edit: /me vind dat iedereen die niet post, geen rechten hoeft/mag hebben.
I have decided. (8>

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 15:06 ]

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 14:55:
Er waren nieuwe statsposters nodig, hiervoor moesten 2 oude statsposters uit hun taak worden ontheven. KoW heeft in november aangegeven geen tijd meer te hebben voor DPC, Sequence al een tijdje eerder.

Waarom er dan verder nog iemand z'n rechten in zou moeten leveren snap ik niet. :)
Niet?
Er zijn twee mensen die hun rechten niet gebruiken, waarom gaan jullie dan anderen eruit rollen?
./Proxy zegt net zelf dat Chaos en Onno niet eens meer in hun hoedanigheid van statsposter in de crew zitten. Dan vind ik het redelijk bont dat hun rechten niet overgedragen worden, maar die van twee anderen.

Overigens zijn de redenen die jij noemt ( waarom Sequence en KoW) beduidend beter dan wat MarkB noemde..
Maar van KoW weet ik dat hij mogelijk terug zou kunnen komen. Werk laat hem niet toe op dit moment veel tijd en energie in DPC te steken. Een goede reden inderdaad om hem uit zijn functie te ontheffen, ware het niet dat er twee anderen zijn die zoiezo al niets met hun statsposterschap doen en hebben gedaan in de afgelopen anderhalf jaar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 15:03:
En hoe kom je dan in de crew? :7
Bankrekening 30.15.02.889 t.n.v. Erik van As in Almkerk O-)

[serieus]
Ik ben 't geworden door te solliciteren op een vacature :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 15:07:
En waar vind ik die? :+

• ParaNoiMia
./Proxy schreef op 13 maart 2004 @ 14:43:
[...]
Niets spannends dus
Ik was ook niet op zoek naar iets spannends, maar naar openheid.
Onno zit in de crew als statsmaker (bijna 50% van de stats worden door hem verzamelt en geproduceerd,
En Chaos zit in de crew ivm de werkzaamheden op wdo.
Het enige dat ik als /5 bezoeker kan zien is een document op WDO, waar beiden WEL als statsposter genoemd staan (samen met dsmarty en dutchman overigens, hoewel ik me daar nog wel iets bij kan voorstellen als moderators).
En als beiden geen statsposter meer zijn, dan moeten die html rechten weggehaald worden, dat lijkt me duidelijk.
@ParaNoiMia, ik had wel verwacht dat je het meeste wel duidelijk was geworden tijdens de crew veranderingen. Mark en ik hebben ook toen een complete verantwoording afgelegd richting /5
Tja, dus niet.

• Marcelloz

Marcelloz

IT dude with a beard

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 15:07:
[...]
Bankrekening 30.15.02.889 t.n.v. Erik van As in Almkerk O-)

[serieus]
ey, goed beschouwd heb jij dezelfde status als Chaos en Onno (geen statsposter, wel crew-lid) dus jij zou dezelfde rechten moeten hebben/krijgen als hunnie. Of zit ik nu weer raar te denken? :)
Feitelijk is ieder crew-lid dan eigenlijk statsposter zonder het te zijn... >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Marcelloz op 13-03-2004 15:19 ]

• mcB

mcB

FF wat anders;

Bij het lezen van de openingspost dacht ik meteen 'Leuk,.. ik wil wel statsposter worden'. Toch meld ik me niet aan omdat ik me niet genoeg bezig kan houden met de andere projecten van DPC dan waar ik zelf an mee doe.
Het is wel gebleken dat het schrijven van een verhaaltje bij de stats zeer gewaardeerd wordt. Voor TSC (daar doe ik zelf aan mee) zou ik best wel iedere dag stats + verhaal kunnen schrijven. Voor andere projecten ligt dat anders.
Een algemeen verhaaltje 'Kom op lui,... 2e plaats is goed, maar we willen morgen op 1', das imo een beetje kortaf. Ik denk dat juist het persoonlijk kunnen aanspreken van een team/individu de sfeer binnen een project zeer ten goede komt. Misschien is dat bij rc5 erg moeilijk omdat de groep erg groot is en je niet iedereen kent, maar bij een project als bijvoorbeeld TSC kan het heel stimulerend en ledenwervend werken.

Wat is nu het moraal van dit verhaal;
Een statsposter zou niet batch stats + standaard verhaal moeten posten. Deelname en betrokkenheid met het project waar hij/zij de stats voor post zou volgens mij een voorwaarde moeten zijn. Daarom trek ik ook in twijfel of 2 nieuwe statsposters wel genoeg is.

Strix (Skullflame)

Verwijderd

Vind ik ook, 1 statposter per project, meer dan genoeg.. :)

Verwijderd

@ McB: er zijn genoeg mensen binnen DPC die wel multi-project geörienteerd zijn. Deze mensen maken wat mij (dus niet de hele crew) betreft het meeste kans :)

• Robkazoe
1 statsposter per project. Als dit er doorheen komt ben je meesterlijk maar ik geef je weinig kans van slagen...

• mcB

mcB

Eigenlijk zou de PV ook statsposter voor dat project moeten zijn. 1 persoon die weet wat er leeft binnen de groep, stats en projectorganisatie. Eventueel zouden er dan 1 of misschien wel 2 multi-project geörienteerde statsposters moeten zijn als back-up.

Just my 2 cents.
en nu 'off to work' * mcB | AFK

Strix (Skullflame)

Verwijderd

mcB schreef op 13 maart 2004 @ 15:56:
Eigenlijk zou de PV ook statsposter voor dat project moeten zijn. 1 persoon die weet wat er leeft binnen de groep, stats en projectorganisatie. Eventueel zouden er dan 1 of misschien wel 2 multi-project geörienteerde statsposters moeten zijn als back-up.

Just my 2 cents.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Just my 2 cents.
Niet elke PV kent HTML, niet elke PV heeft elke dag s'ochtends tijd, niet elke PV kan elke dag een leuk verhaaltje verzinnen en bovendien hebben we niet zoveel setjes met HTML rechten ;)

• Pim.

Pim.

Just my 2 cents.
Ik denk niet dat je doorhebt hoeveel werk je dan 1 persoon geeft. Ik ben elke ochtend ongeveer 30 minuten bezig met het poatsen van 4 a 5 DPCH's.
Als iemand het wek van een pv (voorbereiden FP post, vragen beantwoorden op /5 enz enz enz) plus het postwerk dan mag ie wel deeltijd gaan werken :)

Waar ik me een beetje aan stoor is de insinuatie van sommigen dat we KoW en Sequence als oud vuil buiten de groep hebben gezet.
Beiden hebben zelf aangegeven weinig tijd meer te hebben voor de DPC, beiden hebben ook een "afscheidstopic" gehad en beiden zijn het met de gang van zaken eens..... waarom dan de rare opmerkingen hier ???

[ Voor 20% gewijzigd door Pim. op 13-03-2004 16:51 ]

Verwijderd

Wat is een pv? :X

• Pim.

Pim.

Projectvertegenwoordiger

• E-jey
  • Niet online
Project vertegenwoordigers

edit:
te laat..

[ Voor 42% gewijzigd door E-jey op 13-03-2004 17:01 ]

• Mark83
  • Laatst online: 20-02 12:17
DJKlungelT gaat eens een mailtje sturen ...

Het is nu slechts wachten totdat er een topic word geopend waarin iedereen een handtekening kan zetten tegen een mogelijke aanstelling van mij als stat-posterT :+

Verwijderd

./Proxy schreef op 13 maart 2004 @ 16:48:
[...]

Ik denk niet dat je doorhebt hoeveel werk je dan 1 persoon geeft. Ik ben elke ochtend ongeveer 30 minuten bezig met het poatsen van 4 a 5 DPCH's.
Als iemand het wek van een pv (voorbereiden FP post, vragen beantwoorden op /5 enz enz enz) plus het postwerk dan mag ie wel deeltijd gaan werken :)

Waar ik me een beetje aan stoor is de insinuatie van sommigen dat we KoW en Sequence als oud vuil buiten de groep hebben gezet.
Beiden hebben zelf aangegeven weinig tijd meer te hebben voor de DPC, beiden hebben ook een "afscheidstopic" gehad en beiden zijn het met de gang van zaken eens..... waarom dan de rare opmerkingen hier ???
Dat scheelt toch wel een groot gedeelte? Als je per dag maar 1 DPCH hoeft te posten?

• KompjoeFriek
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

Hoe weet je of iemand al 1 jaar of langer actief is voor DPC?

Ik weet zeker dat jullie dat van mij niet terug kunnen vinden. :+

ik doe al minstens 3 jaar mee :)

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Verwijderd

./Proxy schreef op 13 maart 2004 @ 16:59:
[...]

Projectvertegenwoordiger
ow :D ik dacht de Personeels Vereniging van dpc :D

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Het principe van 1 statsposter per project is al eerder ge-opperd en is er toen niet doorgekomen. Dit heeft een aantal redenen

• Vind maar eens 10 personen die tussen 05:00 en 10:00 een DPCH kunnen posten en diep genoeg in 'hun' project zitten. Dit punt is op zich overkoombaar, als je maar lang genoeg zoekt.
• Wat gebeurt er als de DFol-poster om 05:05 zijn stats heeft gepost en de rest niet. Tegelijkertijd zijn toevallig de posters van alle andere projecten niet in staat hun DPCH te posten. Moet de DFol-poster dan van die andere DPCH's afblijven, ondanks dat hij ze best zou kunnen posten? Me no think so :) Dit pleit dus voor een multi-project-statsposter.
• Ik vind dat iedere DPCH zo vroeg mogelijk moet staan, dat er als gevolg hiervan soms geen motiverend verhaaltje bij komt.. tja.. jullie zijn 's ochtends vast niet ook altijd even gemotiveerd. :)
• Ik ben bang dat er, wanneer stats slechts door 1 persoon gepost worden, ontzettende groepsvorming gaat ontstaan.. Dit proces is in principe zelfs al aan de gang.. Mensen zijn bezig met een project en checken en reageren vaak alleen in de betreffende DPCH. Betrokkenheid of in het minste geval interesse in andere projecten lijkt soms ver te zoeken en ik denk dat dat voor DPC als geheel best een schrikbarende ontwikkeling is. Mensen zijn lid van DPC, niet lid van DPC-SETI of DPC-D2OL (projecten volledig at random gekozen, voel je asjeblieft niet aangesproken)
Gelukkig zijn er genoeg mensen die nog dagelijks braaf en trouw iedere DPCH checken, en geregeld een postje achterlaten in een DPCH ( :w Mobster :+ )

Al met al ben ik dus echt van mening dat 2 statsposters met kennis van alle projecten waar we op dit moment actief aan meedoen een veel grotere aanvulling op het statsposters-apparaat zullen vormen dan 10 projectgebonden statsposters.

Oh, en nog even over het crew-gemiep: Naast mijn naampje staat DPC-Crew Stats. Dit is een titel die slechts op GoT geldt, om duidelijk te maken wie welke functie bij DPC vervult. Ik zit dus ook niet in de crew en ik word dus ook pas later op de hoogte gesteld van de keuze die de crew gaat maken.

Verder maak ik uit de openingspost -helemaal- niet op dat KoW en sequence een compleet onverwacht mailtje met een virtuele rotschop zonder gouden handdruk zouden hebben gehad, dus waar de opwinding daarover vandaan komt is mij een raadsel en lijkt mij een beetje opwinding maken om het opwinding maken.

Om toch nog even op een vrolijke noot te eindigen: ik wens Mark en Proxy veel succes met het verzamelen van de sollicitaties en ik hoop dat zij een goede keuze zullen maken :)

Proxy: ik heb de tickets voor Thailand inmiddels binnen ;)

D3 char(s)

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Blistimo schreef op 13 maart 2004 @ 19:59:

[..]

Al met al ben ik dus echt van mening dat 2 statsposters met kennis van alle projecten waar we op dit moment actief aan meedoen een veel grotere aanvulling op het statsposters-apparaat zullen vormen dan 10 projectgebonden statsposters.
Daar ben ik het volledig mee eens. Multi inzetbaarheid (dat is hier al eens genoemd) lijkt mij een absolute pré.
Verder maak ik uit de openingspost -helemaal- niet op dat KoW en sequence een compleet onverwacht mailtje met een virtuele rotschop zonder gouden handdruk zouden hebben gehad, dus waar de opwinding daarover vandaan komt is mij een raadsel en lijkt mij een beetje opwinding maken om het opwinding maken.
Dat staat er idd niet. Maar aan de hand van een vraag van mij was het antwoord van MarkB:
"KoW en sequnece hebben inderdaad een mailtje gekregen waarin ze werd medegedeeld dat ze bedankt werden voor hun diensten."

Overigens is niemand daar verder op door gegaan dus ik begrijp niet precies waarom jij en ./Proxy (hierboven) je daar nu precies druk over maken?
Om toch nog even op een vrolijke noot te eindigen: ik wens Mark en Proxy veel succes met het verzamelen van de sollicitaties en ik hoop dat zij een goede keuze zullen maken :)
Dito!

Om nog even een eenvoudige vraag te stellen waar meer mensen misschien baat bij hebben:
Tot wanneer kunnen mensen sollicitatie-mailtjes sturen?

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:48

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Funcracker schreef op 13 maart 2004 @ 20:14:

Dat staat er idd niet. Maar aan de hand van een vraag van mij was het antwoord van MarkB:
"KoW en sequnece hebben inderdaad een mailtje gekregen waarin ze werd medegedeeld dat ze bedankt werden voor hun diensten."

Overigens is niemand daar verder op door gegaan dus ik begrijp niet precies waarom jij en ./Proxy (hierboven) je daar nu precies druk over maken?
Dan is de hamvraag natuurlijk: Waarom 2 en geen 3 of 4?

Verder vind ik de communicatie richting ons gewoon slecht. Het lijkt nu alsof Kow en Sequence een schop onder hun kont hebben gehad. Van de crew had ik beter verwacht om eerlijk te zijn.

Tip voor de volgende keer: neem eerst afscheid van je statsposters en kondig daarna aan dat je nieuwe nodig hebt.
Verder kan ik alle posts van ParaNoiMia ook wel quoten...

vandaar dus...

• mcB

mcB

Het principe van 1 statsposter per project is al eerder ge-opperd en is er toen niet doorgekomen. Dit heeft een aantal redenen

• Vind maar eens 10 personen die tussen 05:00 en 10:00 een DPCH kunnen posten en diep genoeg in 'hun' project zitten. Dit punt is op zich overkoombaar, als je maar lang genoeg zoekt.
Hier geef je zelf in je laatste zin al een oplossing.
• Wat gebeurt er als de DFol-poster om 05:05 zijn stats heeft gepost en de rest niet. Tegelijkertijd zijn toevallig de posters van alle andere projecten niet in staat hun DPCH te posten. Moet de DFol-poster dan van die andere DPCH's afblijven, ondanks dat hij ze best zou kunnen posten? Me no think so :) Dit pleit dus voor een multi-project-statsposter.
Zolas ik een paar posts hierbove al zei "Eventueel zouden er dan 1 of misschien wel 2 multi-project geörienteerde statsposters moeten zijn als back-up.
"
• Ik vind dat iedere DPCH zo vroeg mogelijk moet staan, dat er als gevolg hiervan soms geen motiverend verhaaltje bij komt.. tja.. jullie zijn 's ochtends vast niet ook altijd even gemotiveerd. :)
Hier ben ik het helemaal mee oneens. Niemand wordt verplicht om statsposter te worden. Je doet t omdat je het leuk vindt. Simpleweg stats copy/pasten en eventueel een beetje HTML editten/toevoegen dat kan ik ook wel.
• Ik ben bang dat er, wanneer stats slechts door 1 persoon gepost worden, ontzettende groepsvorming gaat ontstaan.. Dit proces is in principe zelfs al aan de gang.. Mensen zijn bezig met een project en checken en reageren vaak alleen in de betreffende DPCH. Betrokkenheid of in het minste geval interesse in andere projecten lijkt soms ver te zoeken en ik denk dat dat voor DPC als geheel best een schrikbarende ontwikkeling is. Mensen zijn lid van DPC, niet lid van DPC-SETI of DPC-D2OL (projecten volledig at random gekozen, voel je asjeblieft niet aangesproken)
Gelukkig zijn er genoeg mensen die nog dagelijks braaf en trouw iedere DPCH checken, en geregeld een postje achterlaten in een DPCH ( :w Mobster :+ )
Zorgen we binnen /5 niet voor dat er juist een scheiding ontstaat binnen DPC door bijna alleen maar DPCH's toe te staan?
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 16:41:
[...]
Niet elke PV kent HTML, niet elke PV heeft elke dag s'ochtends tijd, niet elke PV kan elke dag een leuk verhaaltje verzinnen en bovendien hebben we niet zoveel setjes met HTML rechten ;)
• HTML is makkelijk te leren
• Wanneer het statsposten wordt gekoppeld aan het PV zjin, dan kan de PV 's ochtends stats posten, of z'n functie beschikbaar stellen
• Verhaaltje verzinnen moet toch niet zo'n heel groot probleem zijn. Het hoeft ten slotte geen literair hoogstandje te worden bovenaan de DPCH's
• Wanneer er duidelijke richtlijnen zijn omtrent het PV-schap/ statsposterschap, dan is er toch niets tegen om wer terug te gaan naar parse-compatible stats?
./Proxy schreef op 13 maart 2004 @ 16:48:
[...]

...
30 min gedeeld door 5 levert je al gauw 24 minuten op wanneer je er slechts 1 hoeft te posten.

Strix (Skullflame)

Verwijderd

Ik vind dat iedereen commentaar moet kunnen geven, en dat alles bespreekbaar is. Het is echter wel behoorlijk vermoeiend aan het worden dat de hele stortvloed altijd in een dergelijk topic gebeurt.

Op http://forum.dutchpowercows.org is een publiek gedeelte waar dit soort kritieken 24/7 welkom is. Bijkomend voordeel is dat we een topic waar gevraagd wordt om 2 nieuwe statsposters on-topic kunnen houden.

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Met dat punt kan ik het niet helemaal eens zijn.
Ik dacht dat daar de Stampede's voor waren om de "verzuiling" tegen te gaan.
Je kan onmogelijk verwachten dat iedereen elke dpch checked en ook iets tikt, die "taak" zou nog groter zijn dan het posten van alle stats.
Ik persoonlijk heb Seti gedaan en later ook TSC (een tijdje naastelkaar), daarnaast heb ik ook flink meegedaan aan de laatste stampede op DF (daarnaast ook nog wel andere projecten maar niet noemenswaardig veel).
Op dit moment doe ik alleen TSC maar ik blijf wel meelezen in de SETI en DF dpch's en geef m'n commentaar/of lol waar ik het vind kunnen.
Bij de volgende stampede wordt alles gewoon weer ff flink opgehusseld en leert iedereen weer nieuwe mensen kennen binnen DPC :).

Bij bijvoorbeeld rc5 houd ik me wijselijk op de achtergrond, ik heb amper een idee wat daar speelt en alles volgen dat bij elk project gebeurd zou een dagtaak zijn.
Dit zelfde merk ik ook bij de statsposters, soms zie ik opmerkingen waarvan ik denk zo steekt de vork niet in de steel.
Dit is zeker geen aanval naar de statsposters, maar net zoals je van mij niet kunt verwachten dat ik alles volg verwacht ik (en vele dpc-ers met mij -lijkt mij-) dat ook niet van de statsposters (dat is gewoon niet te doen).
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat 1 persoon (statsposter) verantwoordelijk is voor het feit dat mensen binnen hun project blijven zitten, de meeste DPC-ers zijn slim genoeg om te weten dat er ook nog andere projecten zijn (je kan er ook niet echt omheen met al die dpch's in /5 :P)
Ik heb TSC echt niet ondekt door ./Proxy, MarkB of Blistimo, maar juist door iemand die zelf bij TSC zit en ik die ken via #dpc.

En juist daarom is er wat te zeggen voor 1 statsposter per project, juist om extra enthousiasme te leggen in die ene verantwoording.
Maar ja het mes snijd aan twee kanten want hier heb je natuurlijk wel gelijk in;

Maar misschien kan daar wel een oplossing voor verzonnen worden, we zijn toch creatief genoeg met z'n allen :)
Het zou iig zonde zijn als je zo?n idee zomaar terzijde zou schuiven.

[ Voor 8% gewijzigd door Fear-factoR op 13-03-2004 22:44 ]

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

mcB schreef op 13 maart 2004 @ 20:52:

[...]

Hier ben ik het helemaal mee oneens. Niemand wordt verplicht om statsposter te worden. Je doet t omdat je het leuk vindt. Simpleweg stats copy/pasten en eventueel een beetje HTML editten/toevoegen dat kan ik ook wel.
Ik heb het over een uitzonderingssituatie, niet over een regel. Statsposten is leuk, maar dat heeft niks met het feit of je inspiratie hebt of niet te maken. En soms komt het dus gewoon voor dat jij de enige bent die stats kan posten terwijl je er op dat moment even geen zin in hebt. Dat het dan gebeurt zonder zwaar wervende en jubelende tekst kan je die persoon dan toch niet kwalijk nemen?
Zorgen we binnen /5 niet voor dat er juist een scheiding ontstaat binnen DPC door bijna alleen maar DPCH's toe te staan?
Bullshit. Simpele vragen kunnen worden opgelost in een DPCH door een 'voorbijganger' (die helemaal niet eens aan dat project 'gelieerd' hoeft te zijn.) Moeilijke vragen worden apart in een topic gepost zodat er dan duidelijk aandacht wordt gevraagd aan de kenners. En ondanks dat topics soms vrij snel af zijn gedaan omdat ze makkelijk op te lossen waren heb ik nog nooit OWs zien worden uitgedeeld omdat iemand een vraag in een topic stelde die ook in een DPCH gesteld had kunnen worden.
• HTML is makkelijk te leren
Vind jij.
• Wanneer het statsposten wordt gekoppeld aan het PV zjin, dan kan de PV 's ochtends stats posten, of z'n functie beschikbaar stellen
Hoi Silk-dude.. kan jij 's ochtends geen stats posten? Zou je dan nu je PV-schap in willen leveren voor iemand die minder gekwalificeerd is, minder inzet heeft getoond, maar die wel stats kan posten om 05:01? (En nog altijd gevonden moet worden...)
• Verhaaltje verzinnen moet toch niet zo'n heel groot probleem zijn. Het hoeft ten slotte geen literair hoogstandje te worden bovenaan de DPCH's
Hier spreek je jezelf in een eerdere quote tegen. Fijn dat je je verhaal voor jezelf ook duidelijk hebt. En ik daag je uit om 365 dagen per jaar voor 10 projecten een leuk verhaaltje te verzinnen. Als jou dat lukt nomineer ik je bij deze voor de functie van überstatsposter.
• Wanneer er duidelijke richtlijnen zijn omtrent het PV-schap/ statsposterschap, dan is er toch niets tegen om wer terug te gaan naar parse-compatible stats?
Terug naar wat voor stats? Hebben we ooit eerder wattes-comwattable stats gehad? En de stats zijn nu niet compatible ofzo? Ik begrijp je niet.

Bedankt voor je (de)constructieve bijdrage, maar ik ben bang dat je net ff te weinig kennis van zaken hebt rondom het statsposten om hier je mening te ventileren.

Sorry dat ik hier zo bot reaggeer, en neem het niet persoonlijk op, maar ik ben bang dat er gewoon nog -te- weinig bekend is rondom de werkelijke gang van zaken rondom het statsposten.
Het is echt niet mindless kopiëren van stukkies html en het verzinnen van een leuk stukkie tekst. En ondanks dat er best veel tijd in gestoken moet worden is het vaak een erg leuke bezigheid. Ik kan me prima vermaken als ik 's avonds thuiskom en ik reacties op mijn openingspost kan lezen. Ook als me dat de ochtend ervoor vreselijk veel moeite heeft gekost om wat leuks te verzinnen.
En als het dan al eens voorkomt dat je zo weinig inspiratie hebt dat het je beter lijkt om maar helemaal niks te posten word je halverwege de dag met allerlei gal overspuugd dat er nog steeds geen stats staan. Ja, soms zakt de moed ook mij in de schoenen en ik heb dan ook wel meer dan eens overwogen mijn html-rechten in de wilgen te hangen.

Het feit dat ik hier nu zo heftig op reageer lijkt me in ieder geval duidelijk aan te geven dat ik nog steeds genoeg hart heb voor het statsposten...

D3 char(s)

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Fear-factoR schreef op 13 maart 2004 @ 22:38:
[...]

Met dat punt kan ik het niet helemaal eens zijn.
Ik dacht dat daar de Stampede's voor waren om de "verzuiling" tegen te gaan.
Je kan onmogelijk verwachten dat iedereen elke dpch checked en ook iets tikt, die "taak" zou nog groter zijn dan het posten van alle stats.
Ik persoonlijk heb Seti gedaan en later ook TSC (een tijdje naastelkaar), daarnaast heb ik ook flink meegedaan aan de laatste stampede op DF (daarnaast ook nog wel andere projecten maar niet noemenswaardig veel).
Op dit moment doe ik alleen TSC maar ik blijf wel meelezen in de SETI en DF dpch's en geef m'n commentaar/of lol waar ik het vind kunnen.
Bij de volgende stampede wordt alles gewoon weer ff flink opgehusseld en leert iedereen weer nieuwe mensen kennen binnen DPC :)
You've got a point :) Ik zie tegenwoordig steeds minder echte groepsvorming, maar er is een tijd geweest dat ik me zat te verbazen als een bepaalde persoon zich buiten een bepaalde DPCH liet zien :)

D3 char(s)

• mcB

mcB

@ Blistimo

Zoals Floppus hierboven al aangaf is het misschien beter om deze discussie op het WDO forum verder te voeren. Ik wil graag op je post reageren, maar op het moment heb ik er ff geen tijd voor. Morgen weer.

Strix (Skullflame)

Verwijderd

Hmmm, ik ben elke dag om 6 uur op en heb verstand van html(plus dat ik me eigen stats page heb gemaakt :9 ) maar ik ben alleen nog niet zo lang lid...... Heb ik een kans of kan ik me beter richten op me eigen stats?

Verwijderd

Ik vraag me echt af waar dit topic nu nog over gaat :?
Zoeken we nu nieuwe statsposters of gaan we ons allemaal druk maken om 2 statsposters die "uit een functie gezet zijn" :?
Ik zie ze zelf geen opmerkingen geven hier en vraag me dus echt af waar anderen zich druk over maken.

Tevens ben ik het wel met eerdere stellingen eens.
Ik zelf ben PV voor UD-Grid en heb me wel eens aangeboden als statsposter.
Er is toen duidelijk besloten dit niet te doen en daar heb ik vrede mee.
Dat ik er nu wel tijd voor zou hebben zegt niet dat iedere PV dat heeft.
Sommige projecten vergen best veel werk voor een PV en we moeten niet vergeten dat alle PV's dit in hun eigen tijd doen en daar niets voor terug krijgen.

Ook vraag ik me af waarom mensen graag zien dat CREW leden hun HTML rechten inleveren.
Wat is daar de reden van dan :?
Het is juist altijd handig om nog mensen te hebben die verstand hebben van DPC en de projecten met HTML rechten.

Dus laten we weer gewoon ON TOPIC gaan. ;)

Wie wil er statsposter worden?

• Pim.

Pim.

Ikke wel !!!

ow ... benk al :P

Verwijderd

Als je multi-project mensen wil hebben, die zoiezo al geen verhaal kunnen verzinnen, (Ik noem geen voorbeelden. :X) waarom worden de stats dan niet automatisch gepost, en in de zelfde opmaak? Dat ergert me wel, als ik even de SoB parade wil lezen, moet ik gelijk helemaal wennen, ziet er totaaaaaal anders uit dan de seti parade. Verschil moet er zijn, maar ook niet dezelfde kleurcodes.. :?

Of is auto-posting niet mogelijk met React?

Verwijderd

tja ik ben al langer lid van got maar ik ben 1 maand aangemeld bij dpc, dus ik val alweer buiten de boot.
ben ook altijd vroeg op enzo heb kennis van html.
jammer dat ik niet mee kan doen.

Verwijderd

je minimaal één jaar actief lid
Wat is in jullie ogen actief lid?
Graas al jaren voor de DPC, m'n compjes staan al jaren 24/7 aan, maar om mezelf nu actief lid van de DPC te noemen :? .

Ff hier een x de stats bekijken, erop reageren doe ik al bijna niet meer net zoals de rest van mijn team. DPC is voor ons allang bijzaak geworden, iets wat ons toen heeft doen aanzetten om te gaan grazen maar meer ook niet!

Maar ik wil iig Sequence en KoW bedanken voor hun inzet.

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Kow en Sec _/-\o_ bedankt voor jullie inzet _/-\o_

ben zelf wel langer dan een jaar actief lid, en multi project gericht (rc5, ecc2, FD,org tsc en d2ol volg ik dagelijks ud en sob weet ik ook vanaf, wordt alleen ff naar de @h kijken O-) dat waren ze geloof ik wel he :X)

Clean record heb ik ook wel, zeker de laatste tijd :*)

hmmz ik gaat eens een leuk mailtje schrijven....

wordt dit net zo een selectie procedure als idols?? want mam en pap willen best sms-en voor mij in de finale 8)7

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 00:09:
Als je multi-project mensen wil hebben, die zoiezo al geen verhaal kunnen verzinnen, (Ik noem geen voorbeelden. :X) waarom worden de stats dan niet automatisch gepost, en in de zelfde opmaak? Dat ergert me wel, als ik even de SoB parade wil lezen, moet ik gelijk helemaal wennen, ziet er totaaaaaal anders uit dan de seti parade. Verschil moet er zijn, maar ook niet dezelfde kleurcodes.. :?

Of is auto-posting niet mogelijk met React?
Dan heb ik goed nieuws: stats in uniforme opmaak is in de maak :)

Automatisch posten van DPCH's zijn al zoveel discussies over geweest (laatste was iets van 4 weken geleden denk ik) en elke keer vind de meerderheid dat het veel leuker is om stats te laten posten door een statsposter :)

• Pim.

Pim.

CaLeX schreef op 14 maart 2004 @ 01:59:
Kow en Sec _/-\o_ bedankt voor jullie inzet _/-\o_

ben zelf wel langer dan een jaar actief lid, en multi project gericht (rc5, ecc2, FD,org tsc en d2ol volg ik dagelijks ud en sob weet ik ook vanaf, wordt alleen ff naar de @h kijken O-) dat waren ze geloof ik wel he :X)

Clean record heb ik ook wel, zeker de laatste tijd :*)

hmmz ik gaat eens een leuk mailtje schrijven....

wordt dit net zo een selectie procedure als idols?? want mam en pap willen best sms-en voor mij in de finale 8)7
Calex, je zit op 1334 posts.... nog 3 :P

Verwijderd

Sommige mensen zijngewoon altijd 1337.. :7

• Mark83
Wanneer sluit de inschrijftermijn? Of heb ik weer eens niet goed gelezen ... ben wel benieuwd :) ... En hoeveel aanmeldingen zijn er al?

Please give soms info :P

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik zag MarkB gisteren opmerken dat er nog geen definitieve sluitdatum voor de inschrijving is, en dat hij op een mailtje van iemand aan het wachten is voordat er wel een datum gegeven kan worden.

D3 char(s)

• Funcracker

Funcracker

The LedZ Collective

Na de discussies van gisteren wil ik dan vandaag dit topic dan even gebruiken om KoW en Sequence nogmaals te bedanken voor al hun inzet, en dan specifiek op het gebied van het statsposten!

De verhaaltjes waren vaak (in beide gevallen) best tof om te lezen, waarvoor mijn dank _/-\o_

• mcB

mcB

@ Blistimo
Ik denk dat het totaal geen zin heeft om met deze discussie door te gaan. Ik heb een idee aangedragen en klaarblijkelijk ben ik niet 'All-knowing genoeg'.
Als dat hele crew/statsposter gebeuren zo moeilijk en niet-transparant in elkaar zit, dan hoop ik dat de sollicitanten voor de statsposter vacature krijgen wat ze er van verwachten.

Ik betreur het ten zeerste dat een naar mijn mening goed idee zo zwart/wit wordt opgevat. Het voorbeeld dat er bij gehaald wordt over het neerleggen van het PV-schap vind ik hier een voorbeeld van.

Ik heb nu ook geen zin meer om hier verder over door te gaan. Ik vind het binnen DPC erg leuk en dat wil ik graag zo houden.

Strix (Skullflame)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 09:33:
[...]
Dan heb ik goed nieuws: stats in uniforme opmaak is in de maak :)

Automatisch posten van DPCH's zijn al zoveel discussies over geweest (laatste was iets van 4 weken geleden denk ik) en elke keer vind de meerderheid dat het veel leuker is om stats te laten posten door een statsposter :)
@ #1: YAY!
@ #2: Poll!

:P

Verwijderd

[rml][ RC5-72] hitparade van 20 januari[/rml]

Maar als je stats wil zonder verhaaltje kan je ook wel naar de project-statspagina's gaan ;)

• MarkB
  • Niet online
Jullie kunnen reageren tot en met woensdag daarna sluiten we de boel en gaan we over tot het verkiezen van de statsposters. Voor degene die nog willen reageren kijk goed waar je je mailtje naartoe stuurt ;)

• Mark83
Misschien een reply mailtje naar iedereen die gereageerd heeft dat ze in de molen zitten? Kweet niet hoeveel mensen het zijn, maar zal vast wel niet zoveel werk zijn ... wat mail adressen in een mailtje zetten en dan zeggen ... gehad, en nu wachten tot donderdag ;)

• Pim.

Pim.

Mark83 schreef op 14 maart 2004 @ 16:52:
Misschien een reply mailtje naar iedereen die gereageerd heeft dat ze in de molen zitten? Kweet niet hoeveel mensen het zijn, maar zal vast wel niet zoveel werk zijn ... wat mail adressen in een mailtje zetten en dan zeggen ... gehad, en nu wachten tot donderdag ;)
Is idd nog niet gebeurt...

Dank je voor de reminder !

• Mark83
Ontvangen ... toppie :) ...

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

tja als mijn naam nou goed geschreven was O-)

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

• Pim.

Pim.

CaLeX schreef op 14 maart 2004 @ 18:09:
tja als mijn naam nou goed geschreven was O-)
Ach zolang er nog mensen solliciteren naar de vacature van statspotser :P

Verwijderd

./Proxy schreef op 21 januari 2004 @ 18:01:
Van mij mag er een poll komen voor een geautomatiseerd statsposteraccount hoor ...... geeft mij weer 30 minuten rust extra per dag (3,5 uur p/w, 14 u p/m 168 uur per jaar !) :)

Het is btw de zoveelste keer dat dit opgeworpen wordt... volgende keer komt er echt een poll
Wat deden we net? O-)

Dusseuh.. Waar blijft die poll + voor & nadelen? >:)

Heb ik de eer? O-)

• Pim.

Pim.

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 19:55:
[...]

Wat deden we net? O-)

Dusseuh.. Waar blijft die poll + voor & nadelen? >:)

Heb ik de eer? O-)
Als we daarmee voor eens en voor altijd van deze discussie afzijn dan ben ik helemaal voor :)
Ga je gang... ik kan alleen maar een hoop vrije tijd terug krijgen :)

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

geen automatisch stats posten, dat is zo lame.....

dan begin ik wel mijn eigen team, want dan kijk ik wel op de officiele stats pagina's

offtopic:

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:02
CaLeX schreef op 14 maart 2004 @ 20:52:
geen automatisch stats posten, dat is zo lame.....

dan begin ik wel mijn eigen team, want dan kijk ik wel op de officiele stats pagina's
Het kan wel, heb het zelfs een tijdje gedaan, maar het blijft dan jammer dat je geen verhaaltje hebt. Niet dat dat iedere dag moet, maar met een speciale gelegenheid (grote flush, byzondere mijlpaal, verjaardag enz..) is dat wel zo leuk.

• Robkazoe
Das een slecht id, ruim 3/4 wil dit niet gok ik.
Pagina: 1 2 Laatste