Toon posts:

Poging 3...De eerste woorden op internet, inc. uitleg....

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals

Heeft iemand enig idee wat de eerste nederlandse woorden waren, die door een nederlander op de voorloper van het huidige internet geschreven zijn

Het betreft de woorden van een nederlandse professor die met collega's op een universiteit in amerika de voorloper van internet gemaakt had. het is bekend wat de eerste nederlandse woorden van hem waren op internet, daar heb ik eens een artikel over gelezen maar ik kan het nu niet meer vinden, vandaar deze topic.

Deze informatie heb ik nodig in verband met een presentatie over de historie van internet komende week.

Ik begrijp dat mods het leuk vinden om ergens een slotje op te gooien, het zal best een kick geven, maar is het zo'n moeite om deze topic gewoon ff open te laten totdat er een antwoord gegeven wordt, of om me ff te laten verduidelijken waarom ik deze vraag stel ?
Als het jou niet interesseert, prima, maar misschien zijn er ook nog meerdere mensen die interesse in deze informatie hebben :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

elfpuntzes, het mag zo langzamerhand wel duidelijk zijn geworden dat er wat mis is met je topicstart. Zie daarvoor ook http://gathering.tweakers.net/forum/faq en dan vooral het gedeelte over wat er van gebruikers hier wordt verwacht voordat ze een topic openen. Zoals het gebruik van http://www.google.com om de info te vinden die je zoekt. Zoek bijvoorbeeld op 'arpanet' dat de voorloper van het internet was.

Dat je die info nodig hebt voor een presentatie maakt het een huiswerkvraag, dat ook niet de bedoeling is hier op GoT :)
Ik begrijp dat mods het leuk vinden om ergens een slotje op te gooien, het zal best een kick geven, maar is het zo'n moeite om deze topic gewoon ff open te laten totdat er een antwoord gegeven wordt, of om me ff te laten verduidelijken waarom ik deze vraag stel ?
Het is duidelijk, en het leuk vinden of een kick geven doet er niet toe - je topicstart voldoet gewoon niet aan een paar simpele eisen die men hier op GoT stelt als zelfwerkzaamheid, zoekwerk en inzet. Vandaar dat ook deze 3e dicht gaat :)

Succes met je presentatie volgende week.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.