Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Tja, ik zou het gewoon bij 20K per week houden. Er komt een dag dat je een keer gelukt hebt en er een super-pull uithaalt.Royz schreef op 29 maart 2004 @ 15:44:
Jullie brengen mij wel aan het twijfelen. De mijne staat nu 3 weken op goed, en als ik jullie zo hoor kan ik beter die (voor mij dure) 20k per week bewaren en er later echt eits goeds van kopen... Weer zoiets waar je heel de dag over gaat twijfelen
Oproep
Aangezien we het einde van dit deel weer aan zien komen, roep ik iedereen op om eventuele aanpassingen voor de startpost te sturen naar jeanpaullekkerkerker AT hotmail DOT com.
Anoniem: 44169
Ik pull nooit en ik mis ook nixAnoniem: 44169 schreef op 29 maart 2004 @ 16:50:
De YP is natuurlijk ook gewoon onderdeel van het spel. Per saldo is meedoen met de Staatsloterij ook verliesgevend. Ik vind het altijd wel spannend en zou het niet willen missen. Ik draai misschien net niet neutraal qua YP, maar met 1 klapper kan je weer 4 seizoenen vooruit.
Seizoen 20 1 klapper van 750k.
Voor de rest veel verkopen van 20k of minder die tel ik voor het gemak niet mee.
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Anoniem: 17731
das zeker cool, neem aan dat ie 20 jaar is? Sinds het begin investeer ik 20k en sindsdien nog NOOIT een 17jarige solid gehadhoedjevanpapier schreef op 29 maart 2004 @ 16:19:
Ooit komt er inderdaad wel een goede jeugdspeler uit. Zo is mijn jeugdspeler van 4 seizoenen geleden inmiddels opgenomen in Nederland U20. Zijn naam is Joep de Wit, en hij haalt 5,5 ster. Daar ben ik best trots op.
Anoniem: 104413
hmm, ik vind dit JUIST een goed onderdeel van het spel!dreamtheater schreef op 29 maart 2004 @ 12:00:
Ik wil wel even mijn zeuren over mijn "uitstekende" jeugdopleiding. Die is nu een weekje of 7 uitstekend en er is nog niets zinnigs uitgekomen (1 passable 19-jarige aanvaller was de beste). Toen het niveau nog "goed" was, kwam er met enige regelmaat een goede speler uit. De pull van vandaag was het absolute dieptepunt, want die had een waarde van 1000 met "wretched" als beste skill. Vind het een beetje vreemd allemaal!
(bijvoorbeeld) als je met een uitstekende jeugdopleiding de garantie hebt 4 solids YP te trekken binnen 1 jaar, dan is het echte manager-gebeuren weg! dan wordt het te makkelijk om een goed team te krijgen, inveretsser 20.000 in je jeurgd en op het moment dat die op uitstekend staat is het kassa. De echte goede managers zijn juits de managers die het ook zonder, elke week een goede YP 'flikken'.
Zo vind ik het ook jammer door het nieuwe coach systeem waardoor de rijkere, al grote, clubs alleen nog maar beter worden.....
nee ht is een geweldig spel maar het is niet perfect
hier ben ik het mee eens. Zonder YP vraag ik me af of mijn zondag niet nog 2 uur korter zou zijn, want nu is het toch vaak het laatste zetje om me zover te krijgen mijn kater te negeren en me naar mijn pc te worstelenAnoniem: 44169 schreef op 29 maart 2004 @ 16:50:Ik vind het altijd wel spannend en zou het niet willen missen.
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
De YP kan je zondag te vroeg trekken imho. Als ik net thuis kom van het uitgaan moet ik eerst naar mijn pc lopen om om te gaan kijken welke speler ik nu weer kan ontslaan.j_du_pee schreef op 29 maart 2004 @ 17:28:
[...]
hier ben ik het mee eens. Zonder YP vraag ik me af of mijn zondag niet nog 2 uur korter zou zijn, want nu is het toch vaak het laatste zetje om me zover te krijgen mijn kater te negeren en me naar mijn pc te worstelen
Dus het is alleen maar nadelig voor mijn nachtrust.
Gezocht!
Router
Slaap je ook ie lekker van.. maarja. als die heel goed is, zit ik de hele nacht weer te denken wat ik er mee moet doen en hoeveel die oplevert (denk ik, nog nie gehad;) ) en dan slaap je ook weer niet lekker..
[ Voor 33% gewijzigd door koentjuh op 29-03-2004 19:50 ]
grmbl, wat nou trots, je had nog niet eens uitstekende jeugdopleiding toenhoedjevanpapier schreef op 29 maart 2004 @ 16:19:
Ooit komt er inderdaad wel een goede jeugdspeler uit. Zo is mijn jeugdspeler van 4 seizoenen geleden inmiddels opgenomen in Nederland U20. Zijn naam is Joep de Wit, en hij haalt 5,5 ster. Daar ben ik best trots op.
Naast het predikaat 'grootste-spammer' moeten we ook maar de ere-titel 'beste-speller' gaan introduceren. Denk ook eens aan de lurkers.
Maar wat die jeugdopleiding betreft: ik heb aan de discussie niets zinnigs toe te voegen.
[ Voor 10% gewijzigd door Par_Martinos op 29-03-2004 19:40 ]
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
je kan wel bij mij komen.. ik heb toch nog 30 andere die momenteel hard bezig zijn hun diplomaatje te halen. Train je gelijk je spelhervatten, handig toch

[ Voor 65% gewijzigd door Loona35 op 29-03-2004 19:45 ]
Momenteel ben ik een geschikte opstelling aan het neerzetten om woensdag wel te verliezen. Het zal me niet nog een keer gebeuren met 6-0 te winnen.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

De vorm moet toch een keer terug komen he
En overigens.. een typcurcus is altijd handig.. doe het nog steeds met de veredelde snel typ 4 vingers, niet echt efficient te noemen
Denk niet dat ik nu nog hoog in de spamlijst sta, athans voor mijn gevoel. Op deze pagina na heb ik niet echt veel meer gepost... tja, deze student moet zo af en toe ook eens wat voor de studie doen en kan niet altijd 24/7 achter hattrick zitten. Gelukkig maar, want ik heb mijn zinnen vanaf nu gezet op de spellings prijs
2
Waar kunnen we onze oefenwedstrijd tussen loona35 en ik eigenlijk opgeven voor de GoT ladder schiet me opeens te binnen, omdat er me iets bijstaat dat de GoT ladder tijdelijk ff in de koelkast stond/staat?
[ Voor 57% gewijzigd door koentjuh op 29-03-2004 20:06 ]
De Gotladder bedoel je, of moet ik zelf ff bij de curcus gaan zitten bij je ...
Neej, zal het regelen, als het nog lukt enzo.. omdat er al een tijdje niks meer aan de ladder is gedaan.
Anoniem: 43846
29-03-2004 BZF Athletic Bilbo 1 200 000 € (235 000 €)Anoniem: 43846 schreef op 27 maart 2004 @ 15:39:
code:Deze knakker heb ik op het moment te koop staan en er is al 908 000 € op geboden... Ik heb hem zelf zo'n 1,5 seizoen geleden gekocht voor 765 000 €. Zijn ervaring is pas gestegen naar solid. Is het nu zo dat hij nog veel meer gaat opbrengen omdat hij een mooie (solid/passable) coach zou kunnen worden??
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Mats Läfvenlius (1425095) 28 years, inadequate form, healthy A controversial person who is calm and honest. Has solid experience and passable leadership abilities. Nationality: Sverige Assessed value: 235 000 pleuro Wage: 3 180 pleuro/week including 20% Bonus Owner: BZF Warnings: 0 Stamina: excellent Goaltending: disastrous Playmaking: passable Passing: weak Winger: passable Defending: excellent Scoring: wretched Set Pieces: poor Career Goals: 12 Career Hattricks: 0 League goals this season: 2 Cup goals this season: 0
Tot zover deze verkapte transferadmaar ik ben toch ook zeer benieuwd hoeveel jullie denken dat ie gaat opbrengen
![]()
Er is dus duidelijk sprake van "veel meer"
Gezocht!
Router
Maar who cares, ik heb mn geld binnen
Anoniem: 34339
Ik zie trouwens, dat jij een leuke tactiek hanteertAnoniem: 43846 schreef op 29 maart 2004 @ 21:52:
Mja... hij is geen solid leader natuurlijk, en zijn agreeability is toch niet zo belangrijk als hij coach wordt? Volgens mij is zijn leiderschap veel belangrijker.
Maar who cares, ik heb mn geld binnen
Sja... ik ben een voorstander van een goed middenveld + een goede aanvalAnoniem: 34339 schreef op 29 maart 2004 @ 21:56:
[...]
Ik zie trouwens, dat jij een leuke tactiek hanteertHoe kom je daar zo bij? (werkt leuk he?
)
Gisteren was trouwens de eerste keer dat ik deze opstelling had... meestal speel ik met iets minder spelers richting middenveld, maar dit was even om te proberen, en het resultaat was een belachelijk hoge midfieldrating (titanic) met PIC
Alleen mn aanval had ik iets beter gewild, dus ik moet nu of met een offensieve winger gaan spelen ipv naar het midden + aanvaller normal ipv defensief, of betere aanvallers kopen
Jouw tactiek wijkt trouwens niet zo veel af van die van mij zie ik nu
meen je dat nou echt!? of ben ik lekker aan het happenThe Dolf schreef op 29 maart 2004 @ 21:27:
Ik snap niet dat mensen zo'n speler kopen. Het feit dat ie controversieel is zou mij afschrikken.

Gezocht!
Router
Waarom niet? Ik zelf trek de grens met controversieel, dus akelige paupers hoef ik nietAnoniem: 104413 schreef op 29 maart 2004 @ 22:47:
[...]
meen je dat nou echt!? of ben ik lekker aan het happenje gaat toch een speler niet kopen omdat jij zijn karakter niet goied vind!?
Of ze moeten héél goedkoop zijn... Maar dat is nog nooit gebeurd, dus ik heb er nog nooit een gekocht
Hmm, die van mij is een aangenaam persoon, maar 1 stapje beter dan controversieel dus, en daarmee haal ik makkelijk PoE.The Dolf schreef op 29 maart 2004 @ 22:48:
Dat meen ik echt ja. Probeer met een coach die een klotekarakter heeft maar eens een TS van PoE te behalen. Lukt je vrijwel niet.
TS is nu bijvoorbeeld ook PoE
hmmm ik proibeer wat meer inzicht te krijgen in tactieken, maar als ik zo kijk wordt suggereer je dus dat met een goede middenveld-aanvalrating je verdediging(als beide beter zijn dan de tegenstander) er niet toe doet....Anoniem: 43846 schreef op 29 maart 2004 @ 22:24:
[...]
Gisteren was trouwens de eerste keer dat ik deze opstelling had... meestal speel ik met iets minder spelers richting middenveld, maar dit was even om te proberen, en het resultaat was een belachelijk hoge midfieldrating (titanic) met PIC![]()
Alleen mn aanval had ik iets beter gewild, dus ik moet nu of met een offensieve winger gaan spelen ipv naar het midden + aanvaller normal ipv defensief, of betere aanvallers kopen
Jouw tactiek wijkt trouwens niet zo veel af van die van mij zie ik nualleen jij speelt 3-4-3. Dat ga ik misschien ook doen als ik geen PM meer train; je aanval rulez
dus veel inversteren in aanval en middenveld....
want als de middenveldrating gelijk is, beide teams spelen normal, omstandigheden waar geenn van beide teams een voordeel uit haalt, wat is dan doorslaggevend, beter aanval of betere verdediging!??
Juist, wanneer je middenveld beter is, en je aanval op een leuk niveau zit.. heb je geen verdediging nodigAnoniem: 104413 schreef op 29 maart 2004 @ 22:56:
[...]
hmmm ik proibeer wat meer inzicht te krijgen in tactieken, maar als ik zo kijk wordt suggereer je dus dat met een goede middenveld-aanvalrating je verdediging(als beide beter zijn dan de tegenstander) er niet toe doet....
dus veel inversteren in aanval en middenveld....
want als de middenveldrating gelijk is, beide teams spelen normal, omstandigheden waar geenn van beide teams een voordeel uit haalt, wat is dan doorslaggevend, beter aanval of betere verdediging!??
(tis een beetje krom van die engine, maar ik maak er dankbaar gebruik van
p.s. deze 'tactiek' is niet helemaal waterdicht denk ik...
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 29-03-2004 23:01 ]
hier nog eenAnoniem: 34339 schreef op 29 maart 2004 @ 22:58:
[...]
(tis een beetje krom van die engine, maar ik maak er dankbaar gebruik van)
je moet wel echt een aantal niveaus hoger zitten dan je tegenstander natuurlijk, anders gaat het niet werken
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 43846 op 29-03-2004 23:02 ]
vind het trouwens heel storend dat je niet kan opgeven naar wat voorn persoon je zoekt: bijv populair, goed leider, zo is het zoeken naar een clown een klotewerk...
Tja, anders zou het spelletje wel heel makkelijk worden vindt je ook niet? En als je daar ook op kon zoeken dan bestonden er ook geen clownfabrieken.Anoniem: 104413 schreef op 29 maart 2004 @ 23:06:
vind het trouwens heel storend dat je niet kan opgeven naar wat voorn persoon je zoekt: bijv populair, goed leider, zo is het zoeken naar een clown een klotewerk...
Gezocht!
Router
Goeie reden om die functionaliteit in te bouwen dusThe Dolf schreef op 29 maart 2004 @ 23:08:
[...]
Tja, anders zou het spelletje wel heel makkelijk worden vindt je ook niet? En als je daar ook op kon zoeken dan bestonden er ook geen clownfabrieken.
hehe, hier kreeg Tim laatst nog een boete + forumban van één dag voor nadat hij iemand op het Hattrick forum had geholpenAnoniem: 104413 schreef op 29 maart 2004 @ 23:10:
misschien wel, weet iemand dan een aantal clownfabrieken te vinden!? ik weet van die duitser maar daar waar de clowntjes als warme broodjes over de toonbank gegaan dus het schap was leeg...
Maareh in Eesti is er ook nog zo één.. maar kom even niet op de naam.
Anoniem: 27306
In Polen loopt er nog wel 1 rond: Siarka Sianow (79360)
last van je gewetenAristos schreef op 30 maart 2004 @ 09:51:
Grappig, mankit heeft op een speler geboden die ik al een paar dagen in de gaten hou. "Helaas" is hij nu niet online en loopt de deadline over 11 minuten af.. Hopelijk krijg ik dan ook die kerel.
Wacht op antwoord
Zeker vind het altijd lullig om tegen een GoTter te moeten opbieden. "Gelukkig" is hij er voor een absurd hoge prijs uitgegaan (700k voor een passable pm en solid wing)
Morgen gaat er wel een lekkere passable pm / solid wing / passable passing en quick
Zo'n speler heb ik ookThe_Marsmellow schreef op 30 maart 2004 @ 10:52:
Dat is tegenwoordig nogmaal voor een 18yo, ik had er voor vandaag/morgen 8 in mijn bookmarks staan en ze gaan er allemaal voor minimaal 600 uit.
Morgen gaat er wel een lekkere passable pm / solid wing / passable passing en quick
Goed vleugelspel, bijna redelijk positiespel, slecht passen.
20 jaar oud.
[ Voor 3% gewijzigd door GaMbiNo op 30-03-2004 11:24 ]
Anoniem: 83760
Ah, is dat nieuw? spelers die in stat dalen, van goed naar redelijk, wat train je daarvoor (kroegentocht??)GaMbiNo schreef op 30 maart 2004 @ 10:58:
[...]
Zo'n speler heb ik ook
Goed positiespel, bijna redelijk positiespel, slecht passen.en snel.
20 jaar oud.
Het komt nog wel is goed met je team GaMbiNo. Dit soort spelers kan je wel goed gebruiken voorlopig. Ik bied nu om de 2 uur op 2 spelers tot 600k dan wissel ik weer door naar de volgende 2 alles verdwijnt voor 700>GaMbiNo schreef op 30 maart 2004 @ 10:58:
[...]
Zo'n speler heb ik ook
Goed positiespel, bijna redelijk positiespel, slecht passen.en snel.
20 jaar oud.
Even iets anders mijn tegenstander van as Zondag heeft op dit moment 11 v/d 24 spelers op de transferlist staan
Ik weet niet wat hij van plan is maar als hij alles verkoopt gaat het leuk worden zondag.
LOLAnoniem: 83760 schreef op 30 maart 2004 @ 11:22:
[...]
Ah, is dat nieuw? spelers die in stat dalen, van goed naar redelijk, wat train je daarvoor (kroegentocht??)
Typo...hij al verbeterd.
Als het 11 basisspelers zijn zeker.The_Marsmellow schreef op 30 maart 2004 @ 11:24:
[...]
Het komt nog wel is goed met je team GaMbiNo. Dit soort spelers kan je wel goed gebruiken voorlopig. Ik bied nu om de 2 uur op 2 spelers tot 600k dan wissel ik weer door naar de volgende 2 alles verdwijnt voor 700>Voortaan alleen maar snachts spelers zoeken.
Even iets anders mijn tegenstander van as Zondag heeft op dit moment 11 v/d 24 spelers op de transferlist staan
Ik weet niet wat hij van plan is maar als hij alles verkoopt gaat het leuk worden zondag.
Zie dan maar eens zo snel tegen een goede prijs nieuwe spelers te krijgen...

Anoniem: 78118
in welke week begon de got cup ook alweer?
OMG, zoveel geld? mijn YP van zondag heeft matig passen, matig PM, goed wing en koppen (18jaar). Wat zou die dan opleveren als ik hem verkoopThe_Marsmellow schreef op 30 maart 2004 @ 10:52:
Dat is tegenwoordig nogmaal voor een 18yo, ik had er voor vandaag/morgen 8 in mijn bookmarks staan en ze gaan er allemaal voor minimaal 600 uit.
Wacht op antwoord
hoedjevanpapier schreef op 30 maart 2004 @ 11:47:
Niet, de GoT cup is op sabbatical dit jaar.
Grooviee, help ons uit de brand.
Grappemakerhoedjevanpapier schreef op 30 maart 2004 @ 12:19:
Nee joh, GoT cup zal best wel weer starten. Maar hoe en wat, dat is hier nog niet bekend geweest.
Grooviee, help ons uit de brand.
Het nadeel van deze speler is dat tussen matig en redelijk PM meestal een groot gat zit maar ik denk dat hij nog aardig wat op moet kunnen leveren.j_du_pee schreef op 30 maart 2004 @ 11:53:
[...]
OMG, zoveel geld? mijn YP van zondag heeft matig passen, matig PM, goed wing en koppen (18jaar). Wat zou die dan opleveren als ik hem verkoop(aardig, kalm, oprecht)
Voor (28664650) gaat ook nog aardig geboden worden dit is mijn doelwit maar geworden voor morgen.
Ik zag ook dat je op mijn jeugdspeler had gebodenAristos schreef op 30 maart 2004 @ 10:43:
[...]
Zeker vind het altijd lullig om tegen een GoTter te moeten opbieden. "Gelukkig" is hij er voor een absurd hoge prijs uitgegaan (700k voor een passable pm en solid wing)
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Gezien mijn vorm crisis op het middenveld mag ik al blij zijn als ik uitstekend middenveld haal, dus zit ik aan het gebruik van een counterattack te denken..
Nu wil ik dus 4-3-3 gaan spelen...
Alleen zit ik nog te twijfelen wat ik met het middenveld ga doen.... Gewoon met 3 IM's spelen of twee IM's en een vleugelspeler??
Wat adviseren jullie???
Dit zijn zijn (thuis) ratings van afgelopen zondag:
Middenveld: briljant
Rechter Verdediging: goed
Centrale Verdediging: uitmuntend
Linker Verdediging: uitmuntend
Rechter Aanval: uitstekend
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: goed
En dit de mijne (uit) van afgelopen zondag
Middenveld: goed
Rechter Verdediging: briljant
Centrale Verdediging: briljant
Linker Verdediging: formidabel
Rechter Aanval: goed
Centrale Aanval: uitstekend
Linker Aanval: formidabel
beide 3-5-2 systeem
Ik speel thuis tegen hem, dus zal ik in deze opstelling uitstekend middenveld halen, en hij uitmuntend waarschijnlijk, maarja, dan word ik dus weggespeeld..
Wil dus gaan counteren met 4-3-3 (dit omdat 1 van mijn verdedigers eruit geschopt is voor 6 weken dus 5 geen optie is)
maar wat adviseren jullie me voor het middenveld..?? Vooral omdat ik al geen centrumaanval meer kan doen, en ik dus al niet bij voorbaat kan zeggen dat ze de vleugels niet mogen gebruiken.
En erg niet lief, dat mijn topspits geschorst is
[ Voor 7% gewijzigd door koentjuh op 30-03-2004 13:35 ]

Hij is dus bijgewerkt...
Mijn mening: maak de letters iets minder vet. Het ziet er zo druk uit nu.
@Koentjuh Ik zou a.s. zondag in de Thije variant spelen. Oftewel de Noorwegen tactiek. Alle verdedigers aanvallend zetten, zodat je hem totaal gaat verrassen.
Die jeugdspeler zag ik ook staan met Aristo's bod erop dus ik heb me ingehouden.Katala schreef op 30 maart 2004 @ 13:03:
[...]
Ik zag ook dat je op mijn jeugdspeler had gebodenGa vooral zo door
ik heb hem maar eens voor 50K op de lijst gezetThe_Marsmellow schreef op 30 maart 2004 @ 12:30:
[...]
Het nadeel van deze speler is dat tussen matig en redelijk PM meestal een groot gat zit maar ik denk dat hij nog aardig wat op moet kunnen leveren.
Wacht op antwoord
Aangezien ik zondag ook een behoorlijk lastige uitwedstrijd heb ben ik ook geneigd deze tactiek te proberen.Anoniem: 78118 schreef op 30 maart 2004 @ 14:03:
na lang overleg met het bestuur heb ik ook maar besloten me verdedigers op te offeren en er playmakers neer te pleuren en op aanvallend te zetten
Ik weet bijna al zeker dat ik ga verliezen dus tegenvallen kan het nauwelijks.
OPROEP
Het nieuwe deel zit er al weer aan te komen, dus hierbij roep ik iedereen op interessante/leuke/grappige links die in de startpost gebruikt kunnen worden naar mij toe te mij toe te sturen.
die verdedigers moeten dan natuurlijk ook wel positiespel hebben, anders heeft het nog steeds geen nuthoedjevanpapier schreef op 30 maart 2004 @ 14:39:
Ik zet alleen geen middenvelders achterin, maar gewoon verdedigers op aanvallen.
Ja, is dat wel zo?grooviee17 schreef op 30 maart 2004 @ 14:41:
[...]
die verdedigers moeten dan natuurlijk ook wel positiespel hebben, anders heeft het nog steeds geen nut
Ik ben daar niet zo zeker van namelijk.
@GoT cup Dreamtheater zit in Zuid Afrika. Denk dus niet dat hij er tijd voor heeft. Op het moment dat hij dit leest, dan zijn we een maand verder.
Ik welhoedjevanpapier schreef op 30 maart 2004 @ 14:45:
[...]
Ja, is dat wel zo?
Ik ben daar niet zo zeker van namelijk.
doe ik ook, goed verdedigen + redelijk PM levert een behoorlijk goede aanvallende middenvelder ophoedjevanpapier schreef op 30 maart 2004 @ 14:39:
Ik zet alleen geen middenvelders achterin, maar gewoon verdedigers op aanvallen.
ik kan donderdag evt kijken of ik een scriptje in elkaar kan flansen voor de inschrijving, alleen heb ik niet echt ASP hosting... op een brakke gratis account bij brinkster na dan

Wacht op antwoord
We kunnen natuurlijk ook jackinthebox vragen of hij het op de GoT-site wil hosten. Dus bij dezej_du_pee schreef op 30 maart 2004 @ 15:04:
[...]
ik kan donderdag evt kijken of ik een scriptje in elkaar kan flansen voor de inschrijving, alleen heb ik niet echt ASP hosting... op een brakke gratis account bij brinkster na dan
Anoniem: 93433
Ik hoop 't. Teams met slechte verdediging + super middenveld + redelijke aanval vindt ik ideaal om tegen te spelen, lekker counteren en zelfs mijn spitsen weten dan nog te scorenThe_Marsmellow schreef op 30 maart 2004 @ 14:57:
[...]
Ik welWel jammer dat straks iedereen mijn taktiek gebruikt. Ik ga straks maar met verdedigende spitsen spelen.
Anoniem: 10565
No problemo.grooviee17 schreef op 30 maart 2004 @ 15:10:
[...]
We kunnen natuurlijk ook jackinthebox vragen of hij het op de GoT-site wil hosten. Dus bij deze. Maar top dat je dit wil doen
.
Ik heb de beschikking over een Unix server en een Windows server, dus no problemo

Eventueel kan ik het script nog zelf schrijven ook (wel even precies uitleggen wat het script precies moet doen).
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <% if request("go")<>"" then set con=server.createobject("adodb.connection") con.open("systemdnsnaam") snm = replace(request("naam"),"'","''") sid = replace(request("id"),"'","''") con.execute("INSERT INTO Deelnemers (teamnaam, teamid) VALUES ('" & snm & "','" & sid & "')") end if %> <html> <form method=post>teamnaam:<input name=team><br> teamid:<input name=id> <input type=submit value=go name=go> </form> </html> |
ff copieen naar notepad en opslaan als .asp bestand. Systeemdsn aanmaken in configuratiescherm naar accesdb. daarin tabel deelnemers maken.
bovenstaande is uit hoofd, maar zou volgens mij moeten werken. Als je tijd/zin hebt kun je het vast aan de praat krijgen, anders stuur ik je donderdag een werkend iets
Wacht op antwoord
Ok, topAnoniem: 10565 schreef op 30 maart 2004 @ 15:53:
[...]
No problemo.
Ik heb de beschikking over een Unix server en een Windows server, dus no problemo![]()
Eventueel kan ik het script nog zelf schrijven ook (wel even precies uitleggen wat het script precies moet doen).
Wat moet het script doen:
Nickname, Teamnaam, TeamID en Divisie in een tabel weergeven, dat was het. Ik zal nog wel even de regels e.d. maken, zodat je die er gelijk bij kan zetten.
[ Voor 16% gewijzigd door grooviee17 op 30-03-2004 17:00 ]
De Uitslag:
7 Yared
7 Frizza
7 The_Marsmellow
6 grooviee17
5 Zonar
5 -Pjotrski-
5 !k vl!eg
5 FOP
5 ChrisisLT
5 loona35
5 Brainpower
5 hoedjevanpapier
5 Cyclops10
5 -StArMaKeR-
4 Thije
4 MaestroTim
4 GaMbiNo
4 neudeboules
Sandyman538
Mankit
Yared, Frizza en The_Marsmellow hadden de meeste wedstrijden goed voorspeld en krijgen daarom 1 bonuspunt! Opvallend is dat Sandyman538 en Mankit dit keer de toto niet hebben ingevult...Zijn de bang voor de concurrentie??
De stand:
24 Yared
22 Zonar
20 MaestroTim
20 -Pjotrski-
18 !k vl!eg
18 FOP
18 grooviee17
18 The_Marsmellow
18 Frizza
17 loona35
16 Brainpower
15 Thije
15 ChrisisLT
15 hoedjevanpapier
14 Cyclops10
12 -StArMaKeR-
10 Sandyman538
8 neudeboules
8 GaMbiNo
6 Mankit
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
kheb verkeerd gegokt op mijn eigen match
haha, ja het is een zware geestelijke belasting. Ook fysiek is het bijna niet bij te benen en moet je een optimale conditie hebben.mankit schreef op 30 maart 2004 @ 19:07:
ik doe niet meer mee met de toto, nadat ik de eerste keer heb gewonnen, lukt het mij het niet meer om het op te brengen om nog serieus de toto te voorspellen!
Komende week doe je wel weer mee denk ik.... Tegen wie moet je zondag spelen?mankit schreef op 30 maart 2004 @ 19:07:
ik doe niet meer mee met de toto, nadat ik de eerste keer heb gewonnen, lukt het mij het niet meer om het op te brengen om nog serieus de toto te voorspellen!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Jammer
Gezocht!
Router
Ken het mankit, we zijn samen zieligmankit schreef op 30 maart 2004 @ 19:07:
Gelukkig krijgen we volledige ondersteuning van onze meester-feut, thanx!Anoniem: 34339 schreef op 30 maart 2004 @ 19:09:
haha, ja het is een zware geestelijke belasting. Ook fysiek is het bijna niet bij te benen en moet je een optimale conditie hebben.
hehe lol, zo won Renate vorige week 11-1 en weigert haar tegenspeler nu een return omdat ze met d;'r A team had gespeeld... lekker kinderachtigThe Dolf schreef op 30 maart 2004 @ 19:23:
Godver. Helemaal vergeten dat de wedstrijden in Duitsland nu aan de gang zijn. Ben dus vergeten een team op te stellen. En het vreemdste is is dat ik standaard een 3-5-2 formatie alleen vandaag een 5-4-1 opstelling.
Jammer
@Mankit: hoe bedoel je inspanning? het enige wat je toen deed was ctrll-c ctrl-v van mijn toto
Kijk, ik scoor daarentegen gewoon goed elke keer seizoen na seizoen en het kost mij met jouw techniek amper inspanning! Dus nog bedankt voor de tip
@Ne0 wat is je teamid? in je signature staat alleen een link naar ht
Ik wil dan wel even zien wat Thije een leuke opstelling vindt.
@JduP, word het een vaste gewoonte om weer de stats weer te geven als dit deel gesloten word?
@GoT Cup, zoals de wijze Sponge Bob al zei; "Ik ben er klaar voor!!"
[ Voor 3% gewijzigd door yared op 30-03-2004 20:08 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Hijmen van BZF 68383yared schreef op 30 maart 2004 @ 20:07:
[...]
@Ne0 wat is je teamid? in je signature staat alleen een link naar ht
Ik wil dan wel even zien wat Thije een leuke opstelling vindt.
Hoop het wel, vind het wel erg grappig om te zien altijd. Aleen jammer dat hij in het oude topic blijft hangen, misschien handif om hem in het oude én nieuwe topic te posten.yared schreef op 30 maart 2004 @ 20:07:
@JduP, word het een vaste gewoonte om weer de stats weer te geven als dit deel gesloten word?
MIO United haalde deze week de beste ratings, 77. Daarmee stegen ze van 9 naar 4. FC TikTak over rechts is de nieuwe koploper. Zij laten De Wotties en Wubmastert achter zich. Maar de top 3 zit erg dicht bij elkaar, net als de nummers 4 t/m 7.
Don't waste your time or time will waste you
Ik wilde niet weten HOE het moest, maar wat er in moest komenj_du_pee schreef op 30 maart 2004 @ 16:14:
@jackitb
code:
1 hoop code :)
ff copieen naar notepad en opslaan als .asp bestand. Systeemdsn aanmaken in configuratiescherm naar accesdb. daarin tabel deelnemers maken.
offtopic:
bovenstaande is uit hoofd, maar zou volgens mij moeten werken. Als je tijd/zin hebt kun je het vast aan de praat krijgen, anders stuur ik je donderdag een werkend iets
Als software ontwikkelaar moet ik dat ook wel kunnen
Ik was meer benieuwd naar bijvoorbeeld een login-procedure, moet die er komen? Ik heb ooit wel wat gemaakt, dus dat kan ook nog. Maar, is dat nodig? Anders zou iedereen voor iedereen in kunnen vullenWat moet het script doen:
Nickname, Teamnaam, TeamID en Divisie in een tabel weergeven, dat was het. Ik zal nog wel even de regels e.d. maken, zodat je die er gelijk bij kan zetten.
Yahoo, 2 plaatsen gestegenZonar schreef op 30 maart 2004 @ 20:24:
De GoT Ratings van de 4e ronde staan online. Nee Marsmellow, die eerste plaats heb je nog niet terug, je bent zelfs een plaats gezakt
MIO United haalde deze week de beste ratings, 77. Daarmee stegen ze van 9 naar 4. FC TikTak over rechts is de nieuwe koploper. Zij laten De Wotties en Wubmastert achter zich. Maar de top 3 zit erg dicht bij elkaar, net als de nummers 4 t/m 7.
quote me maar in het nieuwe topicAnoniem: 83760 schreef op 30 maart 2004 @ 20:15:
[...]
Hoop het wel, vind het wel erg grappig om te zien altijd. Aleen jammer dat hij in het oude topic blijft hangen, misschien handif om hem in het oude én nieuwe topic te posten.
ah okee, eigenlijk wilde ik ook gewoon 5 minuten druk bezig lijken @ werkIk wilde niet weten HOE het moest, maar wat er in moest komen
Als software ontwikkelaar moet ik dat ook wel kunnen
Wacht op antwoord
j_du_pee schreef op 30 maart 2004 @ 20:31:
ah okee, eigenlijk wilde ik ook gewoon 5 minuten druk bezig lijken @ werk
Ja, is het ook zo druk bij jou momenteel?
Ze zitten echt te springen om Software ontwikkelaars, .... not...
Gelukkig heb ik donderdag een sollicitatiegeprek voor een functie als Webmanager. Wish me luck!
luckAnoniem: 10565 schreef op 30 maart 2004 @ 20:35:
[...]
offtopic:
Ja, is het ook zo druk bij jou momenteel?
Ze zitten echt te springen om Software ontwikkelaars, .... not...
Gelukkig heb ik donderdag een sollicitatiegeprek voor een functie als Webmanager. Wish me luck!
bij mij gaat net iemand midden in een langdurig project weg, dus ik kan gaan puinruimen de komende maanden

btw:
Poll: Wanneer je stats post:
• Post dan alles >:) 100 regels nou en?
• post dan beetje schappelijk, regel of 20
• boeie
Ook een poll maken? Klik hier
Wacht op antwoord
slimme vent, post ie een poll in de laatste tien berichten van dit deelj_du_pee schreef op 30 maart 2004 @ 20:37:
[...]
luck
bij mij gaat net iemand midden in een langdurig project weg, dus ik kan gaan puinruimen de komende maanden
Handig met code, maar denken ho maar
@Thije thx
@Ne0 in man naar het midden en een wb als 3e mf en dan al zulke stats, pfft.. dat man naar het midden moet ik ook maar eens proberen, ik heb zat wingers met conditie en passing
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
hoezo laatste 10 berichten:yared schreef op 30 maart 2004 @ 21:20:
[...]
slimme vent, post ie een poll in de laatste tien berichten van dit deel
Handig met code, maar denken ho maar
Na hard werken in SGD kon een mod het topic op slot gooien in de 85e minuut, maar zijn slot raakte de paal en kaatste weer terug het veld in.
sowwy, moest ik ff kwijt
Wacht op antwoord
ik heb nog meer lol....
Bramming Boldklub heeft 1 450 000 € geboden voor Stanislaw Konarzewski en nam de leiding bij het bieden.
Deadline is 30-03-2004 om 21:30
HIJ IS IN WAARDELOZE VORM!

Nu ff op zoek naar een goedkopere nieuwe.... als je geduld hebt vindt je ze hopelijk nog
Net een leuke tegengekomen, keeper + clown
[ Voor 17% gewijzigd door yared op 30-03-2004 22:44 ]
Dit topic is gesloten.