Toon posts:

ATI error!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke dit is het probleem. Bij elk spel loopt het beeld vast en springtie trug naar windows. en dan geeft hij deze error

http://www.xs4all.nl/~jmhordyk/test/ati-error.gif

Videokaart=radeon 9600
besturing= win 2000
DirectX= 9

mijn monitor trilde ook een tijd maar dit is overgegaan. ik heb de videokaart ook in een andere pc gestopt en daar werkte hij gewoon perfect.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Greets Murweth

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Nieuwste drivers installed?

Je topictitel is compleet loos, en 1 uitroepteken is genoeg, in dit geval is geen ook al meer dan voldoende

[ Voor 70% gewijzigd door sdomburg op 12-03-2004 16:09 ]

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:21

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Welke drivers gebruik je?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

VPU recover he... tja.. umm..zelf zet ik die optie altijd uit aangezien hij nog niet lekker werkt! Waar? In de drivers!

There is no place like ::1

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-07 15:37
Andere Drivers geprobeerd :?

Vertel wat je allemaal geprobeerd hebt om het op te lossen :O

Edit: oeps beetje laat geloof ik :+

[ Voor 18% gewijzigd door HiDNN op 12-03-2004 16:10 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:03

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zet die VPU recovery gewoon uit. Ik heb gemerkt door juist dit ingeschakeld te hebben je videokaart eerder over zijn nek gaat :)

Verwijderd

Waren de omstandigheden qua games in die andere pc identiek (i.e.: even lang gespeeld, even vaak etc)? Een probleem als deze zou mss te maken kunnen hebben met een kapotte fan van je videokaart.

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem aan dat het nieuwe drivers zijn. ATI Radeon driver ver 7.2 zegt je dat wat?

spellen gaan soms langer. maar hij houd het denk hoog uit een kleine 15 min uit.
als het de van is zou hij toch ook gewoon onder windows uitmoeten vallen?

hij gooit de resolutie trug naar 600/800

VPU recover? ik zal eens ff kijken of dat helpt!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08 15:57

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Je hebt duidelijk erg weinig eigen onderzoek gedaan, je gebruikt een overbodige hoeveelheid uitroeptekens in je topictitel en laat niet weten (als je al wat gedaan had) wat je precies al geprobeerd hebt. Ik weet dat je nu naderhand al wat hebt toegevoegd, maar een goede topicstart is van het grootste belang, lees dus eerst de FAQ maar eens goed door! ;)

http://gathering.tweakers.net/forum/faq

(Aangezien het probleem bij elk probleem optreedt en je de VPU-recover mogelijkheid aan hebt staan heb je waarschijnlijk wel goede drivers, maar is de koeling een probleem. Anders VPU-recover es uitzetten, dit werkt niet echt goed bij de eerste versies.)

[ Voor 28% gewijzigd door --MeAngry-- op 12-03-2004 16:29 ]

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• aOk
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

aOk

hmm gezien die tijd die je er bij zet lijkt het mij toe dat je kaart niet goed gekoeld is

Verwijderd

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op 12 maart 2004 @ 16:21:
Je hebt duidelijk erg weinig eigen onderzoek gedaan, je gebruikt een overbodige hoeveelheid uitroeptekens in je topictitel en laat niet wetem (als je al wat gedaan had) wat je precies al geprobeerd hebt. Ik weet dat je nu naderhand al wat hebt toegevoegd, maar een goede topicstart is van het grootste belang, lees dus eerst de FAQ maar eens goed door! ;)

http://gathering.tweakers.net/forum/faq
probleem is dat ik niet echt weet wat ik er aan kan doen. ben niet echt bekend met videokaarten :(

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08 15:57

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 16:22:
[...]

probleem is dat ik niet echt weet wat ik er aan kan doen. ben niet echt bekend met videokaarten :(
Daarom stuur ik je ook even door naar de FAQ :) Er is een lijst veelgestelde vragen (FAQ = Frequently Asked Questions) waar veel van dit soort problemen al in uitgelegd staan zodat er meestal niet eens een topic over geopend hoeft te worden.

Preciezere link (was misschien iets handiger): FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (25/01/04)

[ Voor 13% gewijzigd door --MeAngry-- op 12-03-2004 16:25 ]

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Verwijderd

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op 12 maart 2004 @ 16:24:
[...]

Daarom stuur ik je ook even door naar de FAQ :) Er is een lijst veelgestelde vragen (FAQ = Frequently Asked Questions) waar veel van dit soort problemen al in uitgelegd staan zodat er meestal niet eens een topic over geopend hoeft te worden.

Preciezere link (was misschien iets handiger): FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (25/01/04)
ow oke. sorry. zal ff kijken thnx :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Zoals eerder aangegeven, ga ajb eerst zelf op zoek naar wat mogelijke oorzaken kunnen zijn :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.