ik krijg bij het opstarten het bericht dat spoolfx.exe niet kan worden gevonden... weet iemand wat het is??
Geef anders even wat meer informatie 
Heb je recent iets veranderd aan je PC (software of drivers geinstalleerd of verwijderd), of heb je bijvoorbeeld spyware of virussen verwijderd?
Google en Google groups geven niets, ik ga dan ook uit van spyware of een virus en verplaats dus je vraag naar Beveiliging & Virussen, overigens met een minor titelfix: een vraagteken is meer dan genoeg om aan te geven dat het een vraag is
Geef je Hijackthis log even trouwens, zie de andere topics in B&V en/of de [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]
Heb je recent iets veranderd aan je PC (software of drivers geinstalleerd of verwijderd), of heb je bijvoorbeeld spyware of virussen verwijderd?
Google en Google groups geven niets, ik ga dan ook uit van spyware of een virus en verplaats dus je vraag naar Beveiliging & Virussen, overigens met een minor titelfix: een vraagteken is meer dan genoeg om aan te geven dat het een vraag is
Geef je Hijackthis log even trouwens, zie de andere topics in B&V en/of de [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]
edit:
Trouwens welkom op GoT!
Omdat je nieuw bent, is het misschien verstandig om de topicstart FAQ en tzt. relevante sticky topics (
) te lezen 
Trouwens welkom op GoT!
Omdat je nieuw bent, is het misschien verstandig om de topicstart FAQ en tzt. relevante sticky topics (
[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 12-03-2004 13:19 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik heb een toolbar van BlazeFind verwijdert (stond opeens op de pc
)
meer weet ik helaas niet
Greets Chaos Killer
meer weet ik helaas niet
Greets Chaos Killer
Als je niet zelf een keer op 'ja' of 'ok' hebt gedrukt, is het tijd om je veiligheidsinstellingen te verhogen in IE. Of omdat er ook exploits zijn die er dan nog doorheen komen veel beter: gewoon geen IE meer gebruiken en overstappen op bijvoorbeeld een van de Mozilla varianten. Heb je een stuk minder last van dit soort spul.Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 15:31:
stond opeens op de pc
Maar goed, geef dus even je HJT log zoals ik vroeg: dan kunnen we kijken wat er draait. Maar volg eerst de rest van de spyware howto even.
offtopic:
Trouwens werken "MSN smilies" hier niet
Groeten is hier op het forum trouwens niet nodig hoor, doe je in een gesprek ook niet steeds als de ander heeft gesproken 
Trouwens werken "MSN smilies" hier niet
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html
Hijackthis is een stukje software waarmee je jouw pc binnenstebuiten kunt keren om te zien of er software op staat die je helemaal niet wilt hebben. De logfile daarvan kun je gebruiken om te zien wat voor nare bende er allemaal op staat en die kun je weer hier posten. Aan de hand van die log is er altijd wel iemand die kan zeggen wat er aan de hand is.
Hijackthis is een stukje software waarmee je jouw pc binnenstebuiten kunt keren om te zien of er software op staat die je helemaal niet wilt hebben. De logfile daarvan kun je gebruiken om te zien wat voor nare bende er allemaal op staat en die kun je weer hier posten. Aan de hand van die log is er altijd wel iemand die kan zeggen wat er aan de hand is.
HiJackThis is een programma die van alles controleert op je PC en daarvan een log maakt
The devil is in the details.
Pagina: 1