Toon posts:

Vreemd SE P800 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand wel eens het volgende probleem gehad:

Het multimedia geluid zoals ringtones en audio afspelen doet het niet meer, maar telefoon spraak werkt gewoon wel. De instellingen staat mijns inziens prima, niet in silent mode en volume staat hoog. Ook bij het "booten" van de telefoon hoor je normaal 3 tikken dat er netwerg gezorgd wordt, dit hoor je niet meer.

Suggesties?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Een algemene reset? Bij m'n vorige telefoon lostte dat ook alle problemen op.
Als al je nummers op de SIM-kaart staan dan blijven die bewaard. De rest gaat geloof ik wel verloren dus dat wel ff checken.
De reset naar fabrieksinstellingen zit ergens in 1 van de instellingen menutjes.

[ Voor 19% gewijzigd door -=bas=- op 12-03-2004 14:02 ]

Senile! Senile Oekaki

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 17:21
Eerst ff een backup maken dus.
En ff syncen met Outlook, mocht de fout ook in de backup zitten dan heb je iig je contactpersonen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de suggesties, ik heb een prima backup en met outlook is alles gesynched. Vanavond maar eens master reset doen, ik weet de optie iig te vinden.

Ik ga binnenkort over op een P900, is het mogelijk om je SMS inbox naar de P900 over te zetten? Ik heb SMS Folder Manager geprobeerd, maar kreeg hier weinig resultaten mee. Contacts en calender lukt prima via outlook sync.

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 17:21
Het is niet de bedoeling om hier een apart P800 topic van te maken.
hier verder graag.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.