oh,when? schreef op 03 september 2004 @ 14:42:
Goh dat je me zomaar woorden in de mond legt, wordt eens wakker en zet die oogkleppen af, en ga aub niet zo kort door de bocht. Is ook zo zonde op zo'n mooie dag als vandaag. Ik heb nergens gerept over valide XHTML of over semantiek, ik quote alleen het team wat er bij Lost Boys aan heeft gewerkt. Ik mag van jou niet meepraten over dit onderwerp, want ik zou de feiten niet kennen, shit, zit ik zowaar al 6 jaar uit me nek te zwetsen. Waar kan ik me aanmelden voor een cursus "Feiten en waarheden in Webdevelopment"?
Jij vindt het allemaal geweldig wat die Lost Boys hebben gedaan of hebben laten doen. Ik vond het niet zo geweldig, en dat heb ik uitgelegd. Ik heb in eerste instantie helemaal niets gezegd over jou. Ik leg zometeen uit waarom ik dat in de tweede instantie wel deed.
Gelukkig ben ik druk genoeg in mijn eigen kleine vakgebiedje, en hoef ik niet continue in de marge te pielen met kleine MKB sites...hoe gestructureerd en semantisch correct die ook in elkaar mogen zitten.
Dit is gewoon triest, ga ik niet op in. Het zegt meer over jou dan over mij trouwens.
* oh,when? vindt de sfeer er hier nogal op achteruit gegaan...waar is het plezier gebleven? Of is het tegenwoordig mode om je vakgebroeders af te kraken op ieder 'onfeit' wat ze produceren...

Guess what, die sfeer wordt verziekt door mensen die zich heel wat vinden. Ik ben daar ook een van ja, als het onderwerp toevallig in mijn straatje ligt.
oh,when?, je bent arrogant, en dat pik ik zolang dat is gebaseerd op iets dat ik kan waarderen. Gezonde vakkennis bijvoorbeeld. De grootte van het bedrijf waar je werkt kan mij persoonlijk helemaal niets schelen. Dat is niet echt een maatstaf op een forum, volgens mij.
Nog een keer hoe ik de zaken zie:
• Lost Boys produceren een website die volgens hun zeggen XHTML is.
• oh,when? vindt het allemaal heel geweldig en post dat in /13
• Cheatah post dat hij het allemaal niet zo geweldig vind, dat had hij al gauw gezien namelijk, en geeft aan dat de makers van die site de plank hebben misgeslagen, en verwijt dat aan een gebrek aan kennis.
• oh,when? noemt mensen die wel die kennis hebben en vaak anderen iets proberen te leren en anderen aansporen "kommaneukers" em de "web standards politie". oh,when? begint over de grootte van het bedrijf en de opdracht.
• Cheatah vat de benamingen in de post van oh,when? op als een belediging, en maakt oh,when? dus maar even duidelijk hoe de zaak in elkaar steekt. De source van Lost Boys is echt niet zo geweldig, en als oh,when? dat wel vindt, dan snapt oh,when? het zelf kennelijk ook nog niet zo goed. oh,when? Cheatah vindt dat oh,when? er dus geen oordeel over kan vellen, en maakt dat duidelijk. Cheatah is niet zo subtiel door oh,when?'s beledigingen.
offtopic:
Overigens is het niet mijn werk om artikelen te schrijven, of de wereld over te reizen. Ik vind het prima om af en toe eens wat uit te leggen op dit forum, en daar blijft het dan wel bij. Ik ben geen schrijver, ik ben niet erg goed in iets uitleggen, maar ik vind dat ik wel wat weet van HTML. En volgens mij vinden wel meer mensen dat. Iedereen mag me tegenspreken als ik onzin verkoop, en ik zal dat ook doen bij anderen. Kun je daar niet mee leven, dan kun je beter wegblijven.
Maar ik zeg je nu: als je met mij discussieert, kom dan met relevante feiten. welk bedrijf de HTML hoort totaal geen invloed te hebben over je mening of het goed gestructureerde code is. Begin niet over de grootte van het project, beledig anderen niet met 'kleine MKB sites'. Volgende keer dat je dat soort zaken erbij betrekt laat ik dat niet zomaar toe.
Misschien is dat wel een goede stimulans om zinvol te blijven discussiëren. Flamen is eigenlijk zooo kinderachtig.