Toon posts:

printen als hoofd-pc uit staat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zat net wat te bedenken. ik heb hier op mijn pc alle printerdingen geinstalled staan (HP Deskjet 845c op USB). maar als me broertje wil printen, moet mijn pc dus aanstaan omdat daar de driver enzo op geinstalled staat en de printer daar op aangesloten is.

hoe kan ik en met welke apparatuur er voor zorgen dat mijn broertje vanaf zolder altijd kan printen, ookal staat mijn computer uit?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:23
Je hebt routers waar je een (USB) printer op aan kan sluiten en aangezien een router vrijwel altijd 24/7 aanstaat heb je daar dus geen omkijken meer naar :)

The devil is in the details.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er zijn toch ook wel printerservers die je direct in je netwerk kan pluggen. Zoek daar even naar anders.

Printerserver: Welke is het beste voor een klein netwerk?

[ Voor 23% gewijzigd door Noork op 09-03-2004 17:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
nog ff ter info:

mijn pc zit op multi-pc modem.
printer zit op mijn pc

broertje zit ook op multi-pc modem.
print via mijn pc

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

De 2 antwoorden/opties zijn toch al gegeven!? Een 3e is misschien om gewoon een server er neer te zetten maar lijkt me wat omslachtig als het alleen voor het printen is.

Verwijderd

Topicstarter
hoho, ff rustig zeg... ik wilde het ff verduidelijken zodat er mss nog andere mogelijkheden zou kunnen komen. tis me iig wel duidelijk. ik ga op zoek naar usb printserver. en anders ga ik de andere mogelijkheden bekijken
Pagina: 1