Msn valt uit...

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06-2025
Ik heb sinds deze week een probleem met mijn msn messenger of zal het iets zijn met mijn internet verbinding.

Vooral vanavond is het raak. Ik meld me aan op msn, 1 minuut later valt hij uit en begint na 10 seconden automatisch weer aan te melden. Soms gaat het een x aantal minuten goed maar soms ook wel een uur. Het vreemde is dat de internet verbinding wel gewoon blijft werken.

Ik heb 3 pc's thuis en bij alle 3 heb ik dit probleem. Ik zit achter een Demon adsl lijn en gebruik een Linksys router. Reset van de apparatuur heeft niet geholpen. Ook de installatie van msn ongedaan gemaakt en weer opnieuw geinstalleerd. Ik gebruik verder geen proxy oid. Firewall kan het probleem ook niet zijn....

Iemand met een heldere ingeving? *)

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Probeer eens een ander account.....

Ik heb ook een tijd lang problemen gehad met 1 account

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik heb last van exact hetzelfde probleem, alleen geeft 'ie bij mij níet aan dat 'ie eruit klapt. Pas wanneer je een gesprek tegen iemand wil beginnen of wanneer je van status veranderd heb je pas door dat je eruit ligt.

Dan maar geen MSN voor me, vond 't toch al irritant. Dus voorlopig gebruik ik alleen maar ICQ nu. :P

Volvotips.com

• Flaterik
  • Laatst online: 03-06-2025
De account doet het bij een goede vriend van me op zijn wel goed

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Verwijderd

Dit probleem heb ik wel vaker meegemaakt! Het je meerdere PCs op die router hangen? Zo ja? Scan ze een keer met een virusscanner.

Een collega van me had het zelfde probleem, PC van zn zusje had 300+ virussen op dr pc :)

Verwijderd

had het vroeger achter elkaar met chello zowel ik als mijn broertje, toen nam ik xs4all en nooit meer problemen gehad.
Zou aan veel orzaken kunnen liggen :S

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05 12:45
Stel overal statische IP-adressen in ipv dynamisch door DHCP aangewezen adressen...

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
heb je soms msn plus geinstaleerd daardoor viel mijn msn laatst de hele tijd uit 8)7

• Bergen
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Je zou het probleem ook hardwarematig kunnen zoeken; misschien maakt een netwerkkabel niet altijd goed contact waardoor de verbinding heeeel eventjes wegvalt, zodat MSN de verbinding opnieuw tot stand moet brengen. Tijdens het internetten enzo merk je daar weinig van natuurlijk, omdat dat geen constante verbindingen zijn.

• kakanox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-03 21:41
Hoi,

dit probleem had ik ook. Heeft iets te maken met dat de router de verbinding niet altijd snel genoeg toelaat. Was vrij vaag. Bij mij werd het opgelost door op de router-pc in plaats van Win2K + WinProxy 4.0 een Linux-routertje te installeren. Die vrijheid heb jij niet... Heb je al nieuwe firmware voor je router geprobeerd ofzo?

O ja, bij mij ontstond het ook ineens, nadat MSN er een nachtje uit had gelegen. Vermoed dus dat ze daar ergens het een of ander wijzigen.

Ga toch fietsen.

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-05 23:56

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 22:57:
had het vroeger achter elkaar met chello zowel ik als mijn broertje, toen nam ik xs4all en nooit meer problemen gehad.
Zou aan veel orzaken kunnen liggen :S
Ik heb ook Chello en lately valt mijn internet ook telkens spontaan weg :/ |:(

• judgem
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04-2014

judgem

Lord of Metal

Ik heb hetzelfde met MSN onder Trillian via Cable Wanadoo BB Premium.. Sinds een paar weken ongeveer.. :(

- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:55

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mijn firewall ging gisteren een paar keer af...Was iets met een altavista nogwat dinges. zal es kijken of ik het terug kan vinden in de logs

Deze dus: Attempted Intrusion "AltaVista_Traversal"

Dat legt ineens mij MSN, en iig mijn cam enzo plat. Zit op poort 9000

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Ik heb ook hetzelfde probleem, alleen ik gebruik geen router enz. Internet is alleen aangesloten op mijn pc. :(

• Pitchin
  • Laatst online: 12-05 21:23
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 18:53:
Ik heb ook hetzelfde probleem, alleen ik gebruik geen router enz. Internet is alleen aangesloten op mijn pc. :(
Same here, op chello welteverstaan...

Geen idee wat het is, maar aan de verschillende reacties/configuraties te zien lijkt het aan MSN te liggen?
:?

Verwijderd

Volgens mij heb ik dat probleem ook eens gehad, het was toen opgelost toen ik mijn wachtwoord (op http://www.passport.net) veranderd had.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:35
Het lijkt erop dat dit een Chello probleempje is, ik heb al meerdere mensen gehoord over dat MSN down is en die mensen hebben allemaal Chello.

The devil is in the details.

• Luuk
  • Niet online
hier ook problemen sinds gisteravond..
kan nu ook al niet meer connecten met msn :(

chello classic hier

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-05 18:25

Paladin

Play Ball!

hmz ik heb zelf het idee dat heel hotmail er op dit moment ook uit ligt dus misschien zijn er gewoon algehele problemen die microsoft weer is heeft er zijn wel vaker van die periodes dat het allemaal niet zo best werkt.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

• GGS_VR6
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Hier ook kapot

Chelloabbo :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

hier ook geen msn / hotmail ... (chello classic)

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-03 09:25
Duidelijk weer gewoon een chello probleem, msn lag er weer even uit, minuut later komen er opeens weer 5 mensen (allemaal met chello) online... Leuk die snelheids verhogingen van chello maar volgens mij kunnen ze het allemaal niet meer aan :S :(

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:06

Royz

Kleurenblind!!

GGS_VR6 schreef op 13 maart 2004 @ 18:55:
Hier ook kapot

Chelloabbo :)
Precies zelfde hier. 0 van de 6 accounts doet het :o

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-05 13:01
Boeieeee! Geduld is een schone zaak, ze werken heus wel al aan een oplossing...

• BurningSheep
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 22:13
Als je op de service pagina van MSN messenger kijkt dan zie je dat er problemen zijn met inloggen op passport, tis een keer geen chello dus ;)

Verwijderd

daar kom ik niet eens op, op die service pagina

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:03

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 19:07:
daar kom ik niet eens op, op die service pagina
Heb ik ook last van

Chello classic btw.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• Luuk
  • Niet online
idd

connecting to site 65.54.195.188 .......

Verwijderd

ik heb al paar maanden problemen met msn, sinds ik een router heb..
ik las hier boven dat statische ip's kan helpen, dat zal ik dus even gaan proberen.

afgelopen 2 weken waren helemaal extreem, wanneer ik gewoon met iemand zat te chatten kwam de helft van mijn berichten niet aan. toen heb ik windows messenger gebruikt en die had totaal geen problemen...

ik heb ook chello btw

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ze zijn ff het een en ander aan het veranderen. Alle MSN berichten die via chello gaan, worden nu ook door de USA gechecked :)

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03 17:58
ik en mijn maat hebben allebei ook geen msn meer terwijl hij zegt dat ie het bij sommige andere nog wel doet... We hebben allebei sjello classic dus meebie toch een chello probleem in samenwerking met microsoft dan :P

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-05 18:35

Corpii

Le Tostie

December schreef op 13 maart 2004 @ 18:52:
Het lijkt erop dat dit een Chello probleempje is, ik heb al meerdere mensen gehoord over dat MSN down is en die mensen hebben allemaal Chello.
Dat zou heel goed kunnen, ik zit hier ook met chello (omg nijmegen) en ik kan geen enkele micrsoft site bereiken.

vreemd :/

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 22:13

Spruit_elf

Intentionally left blank

bij mij zijn alle microsoft paginas en services down dus msn hotmail enz

Chello Classic Warnsveld/Zutphen

Edit: Het schijnt een probleem te zijn met chello... is er geen Chello medewerker die ons even wil helpen... die leven dacht ik ook op dit forum

[ Voor 44% gewijzigd door Spruit_elf op 13-03-2004 19:30 ]

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:13

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Nijmegen ook (chello classic)

edit: met 56k-lijntje kom ik wel op msn :? 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door Michael Knight op 13-03-2004 19:27 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

ok same here maar hoor graag welke regio het is...begonnen een uur geleden.
Ik zit btw in Flevoland.

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Msn offline wist niet eens dat dat kon... :D , hebben ze vast van chello afgekeken dan. :*)
De hele msn wereld bevolking offline nou mooi is dat. :'(

Friesland : 18:15 begonnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Dessie op 13-03-2004 19:30 ]

• Corpii
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-05 18:35

Corpii

Le Tostie

lijkt me een vrij duidelijk chello probleem :)
kun je weer eens niets anders doen dan wachten tot het op gelost is *hulde voor chello maar weer* :+

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:59

Paulus0013

pom pom

ja al mijn vriendjes die adsl hebben zijn nog gewoon online.
:'(
ow wat een ramp mijn wereld vergaat

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:13

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

In mijn eventviewer zie ik ook iedereen met chello achter elkaar offline gaan.....tot ikzelf na 5 minuten er ook uitgeknikkerd werd.....het zijn bwt allemaal MOTOROLA users....grappig.

Maar ik betwijfel of het iets met de verhoging te maken heeft :(

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• DJ
  • Laatst online: 19:17

DJ

hmmz . . . ook www.microsoft.com doet het niet en www.hotmail.com en www.passport.net.

Trouwens, het is niet alleen chello waarvandaan het niet werkt. Ook XS4ALL en Level3 kunnen er niet bij.

edit:

ik heb een Terayon Terapro modem (dus ook chello)

[ Voor 16% gewijzigd door DJ op 13-03-2004 19:34 ]

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• eppie
  • Niet online
(overleden)
Michael Knight schreef op 13 maart 2004 @ 19:32:
In mijn eventviewer zie ik ook iedereen met chello achter elkaar offline gaan.....tot ikzelf na 5 minuten er ook uitgeknikkerd werd.....het zijn bwt allemaal MOTOROLA users....grappig.

Maar ik betwijfel of het iets met de verhoging te maken heeft :(
Ik heb een com21 en lig er ook af

• B-BRAIN
  • Laatst online: 10-12-2025
ach ja zal wel router probleem zijn.

Verwijderd

Same ik kom ook op geen microsoft site met Chello Classic.. zit in Lelystad. Echt irritant wtf is chello aan het doen, ik kan al weken niet normaal berichten sturen etc. :( :( :(

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-05 10:40

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

zou ook vaag lijken als dit een chello probleem is, ik herinner me dat ongeveer een jaar geleden ook iedereen chello aan et vervloeken was, men kon wel msn-en en kazaa ed. maar ze konden niet op internet (surfen), dit lag hem toen niet aan de verbinding maar met de beide DNS servers 8)7 waardoor sites wel degelijk bezocht konden worden, alleen niet via de DNS naam

• BurningSheep
  • Laatst online: 03-05 22:13
SupremeMasterF schreef op 13 maart 2004 @ 19:23:
ik en mijn maat hebben allebei ook geen msn meer terwijl hij zegt dat ie het bij sommige andere nog wel doet... We hebben allebei sjello classic dus meebie toch een chello probleem in samenwerking met microsoft dan :P
Ik log niet in via chello though, en ik heb er zelf ook last van. Een paar dagen al en sinds gisteravond kan ik helemaal niet meer inloggen. Verder heb ik van mensen uit Engeland gehoord dat zij ook problemen hebben met inloggen.

Verwijderd

de status server van messenger doet het momenteel ook niet.

ik denk dat ze onderhoudt hebben of dat de server er gewoon uitligt.

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 19:14
Het ligt gewoon aan msn zoals altijd.

Buurman heeft ook adsl, en komt er ook niet op ook niet op www.microsoft.com en de rest.

• Dirtyharry
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
Hier in Duiven bij Arnhem is sinds 1815uur ook geen MSM of hotmailsite meer te bereiken.

Zo te zien een landelijk probleem dus.

Ik heb wel Chello plus.

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-05 22:13

Spruit_elf

Intentionally left blank

ip s werken nu ook niet want ik kom bijv nog wel op windows update maar na de titel geladen gte hebben krijg ik een host not found oid

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Opsomtopics als deze zien we liever niet:
Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.