Hallo,
Ik had op mijn computer altijd al windoos ikspee gehad, ik formatteer regelmatig...maar laatst wou ik WEER een schone installatie op mijn harde schijf...maar tot mijn grote schrik kreeg ik een foutmelding in een blauw scherm
. Bij mij staat dit altijd bekend als TE hoog overgeklokt
, dus ik naar bios en me bios helemaal op default gezet...maar nee nog steeds die fout. Ik krijg die foutmelding als windows aangeeft dat de installatie nog circa. 34 minuten duurt, het beeld flikkert dan 2 keer en mijn optical muis daar flikkert het lampje ook 2 keer van, en vlak daarna hoor ik mijn harddisk uitslaan en op dat moment krijg ik de foutmelding
De volgende onderdelen heb ik vervangen door andere onderdelen om verder te testen:
* AMD Duron 1600MHz vervangen door AMD Duron 700MHz
* Maxtor 80GB 7200RP/M vervangen door WesternDigital 6 GB 5400RP/M
* NVidia TNT2 16MB AGP vervangen door S3 2MB PCI kaartje
* Kingston 256MB DDR400 CL3 vervangen door Spektek 256MB DDR333 CL2.5
* WindowsXP professional CD vervangen door HEEL veel andere CD'S
Maar zelfs dan krijg ik de melding nog
ligt het dan aan mijn Asrock K7S8X moederboard
, dat lijkt me ook weer sterk want Windows98 SE gaat wel prima
Alvast bedankt voor de hulp
Ik had op mijn computer altijd al windoos ikspee gehad, ik formatteer regelmatig...maar laatst wou ik WEER een schone installatie op mijn harde schijf...maar tot mijn grote schrik kreeg ik een foutmelding in een blauw scherm
De volgende onderdelen heb ik vervangen door andere onderdelen om verder te testen:
* AMD Duron 1600MHz vervangen door AMD Duron 700MHz
* Maxtor 80GB 7200RP/M vervangen door WesternDigital 6 GB 5400RP/M
* NVidia TNT2 16MB AGP vervangen door S3 2MB PCI kaartje
* Kingston 256MB DDR400 CL3 vervangen door Spektek 256MB DDR333 CL2.5
* WindowsXP professional CD vervangen door HEEL veel andere CD'S
Maar zelfs dan krijg ik de melding nog
Alvast bedankt voor de hulp
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz