Toon posts:

Kan alle AVI bestanden niet meer openen

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn volgende probleem:

Sinds ik mijn PC opnieuw heb geinstalleerd met alle updates, kan ik opeens geen AVI bestanden meer afspelen met MediaPlayer9. Ik krijg de volgende foutcode: 0xC00D1199.
Ik heb het met andere spelers geprobeerd, Realplayer, Divx Player en daar werken ze ook niet. Dus in het kort: ik kan helemaal geen een AVI afspelen. of het nou divx is.

Nog voor de herinstallatie van Windows XP werkte het gewoon, maar er is vast na de installatie iets gebeurd waardoor het niet meer mogelijk is.

Ik heb op internet o.a. google geprobeerd te zoeken voor oplossingen en op de Microsoft site, maar heb ook wat diverse drivers geprobeerd te updaten, niks werkt, maar ik weet niet wat de juiste driver moest zijn.

Kan iemand mij helpen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 23:58 ]

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
misschien staat er wat nuttigs in deze topic

succes.

Verwijderd

of in deze http://forums.breekpunt.n...RCHIVE=true&TOPIC_ID=6398

ik lees dat je nieuw bent..... welkom op GoT. je mag blij zijn dat ik en een andere user je nu ff helpen maar dit is een probleem die je in je 1tje makkelijk had kunnen oplossen. ditzelfde zou een moderator ook zeggen.

GoT verwacht namelijk van iedereen die hier komt met een probleem dat ze er ZELF uit heb proberen te komen. je kan dan de search gebruiken van deze forum en of google met het foutcode die je opgaf kom je al een heel eind want er zijn veel meer mensen met hetzelfde probleem als die jij nu hebt geweest.

lees ff de huisregels door om een beetje het idee te hebben wat hier de bedoeling is. dit is geen helpdesk of een dump je vraag en krijg antwoord binnen 10 minuten ....

http://gathering.tweakers.net/forum/faq

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 21:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke, bedankt

Ik zal de search gebruiken de volgende keer :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Mr Tweak,

eigenlijk wist ik wel beetje de regels op GoT, maar op google had ik alleen 2 Nederlandstalige resultaten kunnen vinden met het trefwoord 0xC00D1199 die helaas geen de juiste oplossingen gaf en de resultaat die jij hebt is vast gezocht op een forum.
Dus ik weet voor de volgende keer dat ik gewoon in forums kan zoeken, dan hoef ik de zoekmachines niet altijd te gebruiken omdat ze niet dezelfde of minder resultaten geven, heb ik het idee. ;)

Verwijderd

http://www.google.nl/sear...99&btnG=Google+zoeken&lr=

de 6e match is die wat ik jou gaf.......

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-08 04:17
Tip/suggestie aangaande het afspelen van avi/mpg/mov/ram en wie weet wat
voor files nog meer :

Nu geen (divx)(xvid) codecs en al die extra troep meer nodig, je kunt al je video
files afspelen met VLC VideoLan

Check het op : www.videolan.org

Ik gebruik em zelf ook, ben er meer dan tevreden mee :)

Wil je toch mediaplayer blijven gebruiken, zorgen voor de recentste divx-pack
in combinatie met een xvid-codec pack. En zoek ook gemakshalve nog maar even
naar de Tsunami Filter pack. Dan moet het wel lukken.

[ Voor 26% gewijzigd door Snowwie op 07-03-2004 11:54 ]

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

kan ik door "vlc videolan" te installeren BSplayer blijven gebruiken om divx xvid te bekijken? mediaplayer heb ik allang weggegooid wegens geen ondersteuning ondertitels.....

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 12:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 21:05:
dit is een probleem die je in je 1tje makkelijk had kunnen oplossen. ditzelfde zou een moderator ook zeggen.
Sorry maar makkelijk is het nog niet, of ik doe het fout.

Ik heb de stappen genomen van het topiclink die jij gaf en die van anderen.
Ik heb in ieder geval Divx, MediaPlayer9 Codecs geprobeerd te installeren. Het resultaat blijft hetzelfde. Volgens mij ligt het niet aan Divx maar dat AVI in XP in het algemeen gewoon een verkeerde codec wordt geladen als ik AVI-bestanden afspeel.

Gspot is gewoon een programma die de Codec info kan geven van AVI-bestanden, daar heb ik helemaal niks aan. Voor de duidelijkheid: Ik kan geen één AVI-bestand afspelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 16:12 ]

Verwijderd

kijk als jij had gepost met ik heb via google op de foutcode 1 en ander gevonden maar deze lijken bij mij niet te werken. ik kan geen 1 avi afspelen dan was je topic al goed begonnen volgens de regels van GoT (je toont dan dat je eigen initiatief heb genomen en gezocht hebt).....

maar goed we gaan nu verder met je probleem oke :P?

kijk in verkenner in extra>mapopties> .avi opzoeken en wie is nu diegeen die hem gaat openen?

en verder gspot is een indicatie programma waarmee je een idee krijgt welk codec je moet hebben, hij kan ook aangeven dat je die codec NIET hebt geinstalleerd. wat stond er nu in je GSPOT? wel of geen match als codec ?

je kan ook overnieuw beginnen door alle codecs wat je in configuratiescherm>software tegenkomt wegmieteren. mediaplayer en divxplayer en weet ik veel wat weg te gooien.

je kan ook format doen :P

ikzelf heb mediaplayer geuninstalleerd, bsplayer(vanwege ondersteuning van ondertitels) geinstalleerd en de laatste nieuwste kazaa lite codecpack geinstalleerd en tot nu toe nog geen 1 error met bewerken of bekijken van filmpjes.....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 16:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 16:37:
kijk als jij had gepost met ik heb via google op de foutcode 1 en ander gevonden maar deze lijken bij mij niet te werken. ik kan geen 1 avi afspelen dan was je topic al goed begonnen volgens de regels van GoT (je toont dan dat je eigen initiatief heb genomen en gezocht hebt).....
Wat bedoel je? :?
Dit topic was al goed begonnen en ik heb zeker mijn eigen initiatief getoond, maar ik zeg dus dat ik op het internet heb gezocht, dus het zegt al genoeg dat ik zoekmachines heb gebruikt.
ik kan geen 1 avi afspelen
Dat heb ik ook gezegd hoor :)
kijk in verkenner in extra>mapopties> .avi opzoeken en wie is nu diegeen die hem gaat openen?
Hij start gewoon in MediaPlayer. Dit heeft niks te maken met het probleem.
en verder gspot is een indicatie programma waarmee je een idee krijgt welk codec je moet hebben, hij kan ook aangeven dat je die codec NIET hebt geinstalleerd. wat stond er nu in je GSPOT? wel of geen match als codec ?
Bij elk AVI-bestand geeft hij namelijk elke keer andere gegevens, maar ik zal verder kijken.
je kan ook overnieuw beginnen door alle codecs wat je in configuratiescherm>software tegenkomt wegmieteren. mediaplayer en divxplayer en weet ik veel wat weg te gooien.
Heb ik zojuist gedaan, MediaPlayer9 weggehaald, Divxplayer weggehaald, alles weer opnieuw geinstalleerd, nog steeds hetzelfde.
je kan ook format doen :P
Ik format jou wel :P
ikzelf heb mediaplayer geuninstalleerd, bsplayer(vanwege ondersteuning van ondertitels) geinstalleerd en de laatste nieuwste kazaa lite codecpack geinstalleerd en tot nu toe nog geen 1 error met bewerken of bekijken van filmpjes.....
ja oke, maar ik wil MediaPlayer blijven gebruiken en geen andere players.
Kazaa lite codecpack heeft ook niet geholpen trouwens.

Verwijderd

ja NU voldoet je startpost wel VOLGENS (dus niet de mijne) de got huisregels, als je daarover wilt discussieren moet je ff een topic openen in LA of SeM.

maar goed omdat jouw probleem me te vaag is ( je hebt al andere codecs gebruikt, alles geuninstalleerd. alles overnieuw geinstalleerd ) kan ik je niet verder helpen. misschien een andere user, het verbaasd me al dat andere users hier nog altijd niet gereageerd hebben....

ik denk zelf dat je een codec heb die je niet wegkrijgt en dat ie stoort. ergens heb ik wel iets gelezen over een agressieve codecverwijderaar. misschien dat een andere user daar een linkje voor heeft......

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
zou bijna denken aan een virus... als je GSpot elke keer een andere codec aangeeft. Ik zou alleen niet weten of er een virus is dat dat doet.

Verwijderd

nou bij mij zie ik ook telkens in Gspot een andere codec, ene keer divx ander keer xvid andere keer div3 dus dat verschilt toch wel en lijkt me normaal.....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 01:41 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Laten we het verder maar weer ontopic doen, topicstart is zo zeker voor een nieuw lid prima en dit + dit zijn verder wel duidelijk genoeg denk ik. En anders staat mijn mailadres in die policy hierboven, ik discussieer graag O-) :+

Anyhow, ik begrijp dat gspot bij hetzelfde bestand steeds andere codecs geeft? Weird. Een virus of andere malware die dat dat doet ken ik niet, maar zou best kunnen bestaan ja. Voor de zekerheid een externe virusscanner laten kijken kan geen kwaad :P

Maar verwijder even alle codecs die je via configuratiescherm kan verwijderen. Eventueel kan je ook met regsvr32.exe /u de .ax files in de windows\system32 directory met de hand deregistreren en vervolgens verwijderen of verplaatsen. Dan weer installeren met wat mij betreft de losse codes van microsoft.com (er is daar een update met de codecs) plus de losse XviD en DivX codecs.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 16:37:
Dat kazaa lite codec pack van je werkt alleen fatsoenlijk als je um gelijk na clean install van windhoos installeert anders geeft ie vaak problemen of fouten. ;(

Nimo codec pack daarintegen heeft hier geen last van, en is een zeer degelijk codec pack. Wat me niet met kazaa is gelukt is wel goed gegaan met Nimo.

Probeer deze anders dus ook nog even voor de zekerheid ;)

Nimo Codec Pack Download

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 10:41 ]

Verwijderd

klopt ik heb onlangs schone installatie gedaan.....

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 10:33:
[...]

Dat kazaa lite codec pack van je werkt alleen fatsoenlijk als je um gelijk na clean install van windhoos installeert anders geeft ie vaak problemen of fouten. ;(

Nimo codec pack daarintegen heeft hier geen last van, en is een zeer degelijk codec pack. Wat me niet met kazaa is gelukt is wel goed gegaan met Nimo.

Probeer deze anders dus ook nog even voor de zekerheid ;)

Nimo Codec Pack Download
dat moet je dus vooral NIET (en dan ook echt niet) doen. Nimo is zo'n mega-prut-bagger-codec-pack, die bij heel veel mensen problemen oplevert. Sowieso zijn codec packs niet echt de meeste jofele dingen als je je systeem graag schoon wilt houden.

Als je gewoon films wilt bekijken, installeer ffdshow, zet in de configuration xvid support uit, installeer XviD 1.0.0 (als je ffdshow's xvid gebruikt gaan films die met xvid 1.0 zijn geencodeerd schokken), en installeer ac3filter. de meeste films kan je nu prima afspelen :)

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-07 12:18

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

G33rt schreef op 08 maart 2004 @ 14:53:
[...]

dat moet je dus vooral NIET (en dan ook echt niet) doen. Nimo is zo'n mega-prut-bagger-codec-pack, die bij heel veel mensen problemen oplevert. Sowieso zijn codec packs niet echt de meeste jofele dingen als je je systeem graag schoon wilt houden.

Als je gewoon films wilt bekijken, installeer ffdshow, zet in de configuration xvid support uit, installeer XviD 1.0.0 (als je ffdshow's xvid gebruikt gaan films die met xvid 1.0 zijn geencodeerd schokken), en installeer ac3filter. de meeste films kan je nu prima afspelen :)
Helemaal mee eens gebruik gewoon ff de software search meuktracker @ tweakers.net voor het vinden van de nodige originele codecs

Verwijderd

weet je wat ik vreemd vind? ffdshow is van halverwege 2002? zo oud en toch nog steeds goed op de xvidcodec na idd dat heb ik al gemerkt....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 22:06 . Reden: het woordje "na" vergeten.... ]

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-09 14:25

ikbenwouter

! w t R

http://dvd.box.sk/index.p...t&prj=info&pol=0&rid=7823

Terwijl er toch ook nieuwere ffdshow versies uitkomen alleen niet op de sourceforge pagina zelf, vreemd toch? Zou die dat XViD probleem niet hebben?

........................................................................................................................................................

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 15:06:
weet je wat ik vreemd vind? ffdshow is van halverwege 2002? zo oud en toch nog steeds goed op de xvidcodec idd dat heb ik al gemerkt....
tot aan XviD 1.0.0 heeft ffdshow voor mij prima gefunctioneert voor XviD films, en doet dat nog steeds voor divx (en films die gecodeerd zijn met xvid <1.0.0). waarom je erover klaagt is mij daarom een raadsel, zeker omdat ffdshow itt divx.com wel spywareloos is :)

ffshow is dus helemaal niet van 2002 als ik bovenstaande reply zie :)

[ Voor 8% gewijzigd door G33rt op 08-03-2004 15:23 ]

Verwijderd

goed.... leuk hoor dat geflamed G33rt en woutor.... fddshow werkte bij mij PERFEKT om filmpjes af te spelen, maar toen ik ze ging bewerken werkte het NIET! ik klagen erover? waar staat dat?

toen ben ik overgestapt naar kazaalitecodecpack ( goh zou die spyware hebben? ) was er nix meer aan de hand. dus zoals ik al in menige topics gepost heb is de fddshow die IK gebruikt heb van halverwege 2002 goed geschikt om filmpjes probleemloos te bekijken maar niet om te bewerken (gebaseerd op mijn ervaring). ik kreeg die link ook maar van iemand anders op GoT en toen ik daar ging kijken voor de laatste nieuwste was ie van halverwege 2002. als je het precies wilt weten moet je maar in posthistory van mij kijken naar 1 van mijn eigen gemaakte topicjes in SA. dan kan je bij de juiste user gaan flamen.....

ik heb verder nix meer gevonden via google en nu blijkt er toch nog vanuit het niets een up to date site zijn met nieuwe fddshow van 2004......

goh dat had ik moeten weten 7(8)7 (jij wist het anders ook niet) ik ga wel in een hoekje zitten.....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 00:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke, allemaal,
Niks van deze oplossingen heeft geholpen, maar ik wil jullie wel bedanken. Ik had ook geen virus, dus erg vaag, maarja computers zijn eenmaal vaag.
Ik heb XP maar opnieuw geinstalleerd en het probleem is meteen opgelost.
en mijn excuses dat ik me voor deed alsof jullie de helpdesk waren. Ik had dat wel geweten dat GoT niet op die manier werkt, maar als je met iets komt die je echt snel opgelost wilt hebben vergeet je opeens dat er mensen op GoT (Fok! trouwens ook) ook alleen maar mensen zijn.

Tja, wat moet je dan zonder die regels? :) in ieder geval allemaal bedankt ;)

Verwijderd

ah kerel ik ben allang blij dat je je oplossing post.... sommigen verdwijnen gwoon dra hun probleem opgelost is en laten ons niet weten hoe ze het opgelost hebben of wat ze gedaan hebben......

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 00:57:
ah kerel ik ben allang blij dat je je oplossing post.... sommigen verdwijnen gwoon dra hun probleem opgelost is en laten ons niet weten hoe ze het opgelost hebben of wat ze gedaan hebben......
nou, ik had geen ander keus. Nu zal ik weer alle updates moeten uitvoeren en programma's opnieuw installeren die ik voor het laatst ermee moest werken, favorieten terugzetten, e-mail blablabla... je kent dat :)

Verwijderd

Topicstarter
hoewel het topic al opgelost is, wil ik wel ff zeggen wat voor oorzaak het zou kunnen zijn, die ik helaas niet met zekerheid heb kunnen achterhalen, maar wel in de buurt zit.
Ik werk wel eens met diverse videoprogramma's Studio 8, PowerDirector en nog hoop anderen (meest onbekend). Waarschijnlijk heb ik bij de updates en instellingen van 1 van deze programma's iets fout gedaan, omdat het nogal een uitgebreide proces was.

anyway nogmaals bedankt :)

Verwijderd

G33rt schreef op 08 maart 2004 @ 14:53:
[...]

Naja meningen zijn verdeeld. Maar ikzelf draai het thuis op 4 pc's en een heleboel vrienden/kennisen van me ook, en allemaal goede reacties. Ik vind het gewoon wel goede basis. Je kunt er altijd nog orginele codecs bij opgooien.

Je moet natuurlijk wel een degelijke installatie doen meneertje! }:O

@TS: Aah mooi dat het opgelost is met herinstall! :Y) Nu oppassen dat je ervoor zorgt dat het blijft werken he! ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 09:47 ]

Verwijderd

nog ff over die nieuwste FDDSHOW. de download mislukt steeds al bij 5%. het is doodeenvoudig niet te downen. het bestand komt wel op me pc maar als ik dan aanklik staat er file is corrupted, download it again. nou na 5 keren heb ik zoiets van laat maar lekker zitten blijf wel bij mijn kazaa lite codec pack dat toch al lekker klein is ........

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 15:31:
nog ff over die nieuwste FDDSHOW. de download mislukt steeds al bij 5%. het is doodeenvoudig niet te downen. het bestand komt wel op me pc maar als ik dan aanklik staat er file is corrupted, download it again. nou na 5 keren heb ik zoiets van laat maar lekker zitten blijf wel bij mijn kazaa lite codec pack dat toch al lekker klein is ........
als ik dan aanklik staat er file is corrupted"
tja wat verwacht je dan? na 5% downloaden lijkt me toch duidelijk dat zo'n bestand niet werkt?
en hoe kun je nou het bestand op je PC vinden terwijl het downloaden nog niet klaar is? Ik kan dat niet hoor

Ik heb net via http://www.afterdawn.com/software/download_splash.cfm gedownload, die werkt gewoon wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 16:48 ]

Verwijderd

tja wat verwacht je dan? na 5% downloaden lijkt me toch duidelijk dat zo'n bestand niet werkt?
das een intelligente opmerking, nee echt !! 8)7
en hoe kun je nou het bestand op je PC vinden terwijl het downloaden nog niet klaar is? Ik kan dat niet hoor
en toch is het precies zoals ik het zeg: dat bestand staat er. wou je zeggen dat er wat aan me ogen mankeert? download jij het ff, dan zul je zien dat jij het ineens ook kan B)

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:37

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 16:58:
[...]

[...]

en toch is het precies zoals ik het zeg: dat bestand staat er. wou je zeggen dat er wat aan me ogen mankeert? download jij het ff, dan zul je zien dat jij het ineens ook kan B)

Dude, wat ben jij eigenwijs vandaag :/ Je kunt op z'n minst toch ff fatsoenlijk reageren :?

FF over die Codec Packs, ik heb er met meerdere mensen al discussie over gehad en heb er maar 1 conclusie aan overgehouden en dat is gewoon dat ieder het codec pack (of helemaal geen natuurlijk) moet installeren waar hij/zij zich het lekkerst bij voelt. Zo draai ik zelf al lange tijd naar grote tevredenheid K-Lite Codec Pack, nog nooit probs mee gehad. Toch hebben sommige vrienden van mij dat wel omdat ze bijvoorbeeld weer andere mediaplayers gebruiken en die nemen dan bijvoorbeeld ffdshow.
Het beste is altijd gewoon ff verschillende packs proberen, en kijken welke het beste functioneerd op jouw machine. :)

[ Voor 4% gewijzigd door --MeAngry-- op 11-03-2004 17:08 ]

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 16:58:
ben ik ook :P

jij zegt zelf dat je download elke keer mislukt na 5%, en dat je hem niet kan openen. Hij bewaart het bestand pas als het 100 % is.

Ja ik heb gedownload, maar het bestand lijkt me beschadigd.
Ik heb helemaal geen problemen gehad met het downloaden zoals jij het wel had.

en nou niet zo wijs doen he

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 17:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op 11 maart 2004 @ 17:07:
[...]

Dude, wat ben jij eigenwijs vandaag :/ Je kunt op z'n minst toch ff fatsoenlijk reageren :?
sorry, Mr Tweak, maar ik vind dat je ook wat normaler mag reageren, ik vroeg gewoon iets serieus en ga je opeens een flame uitlokken. (zo komt mij over).

Ik mag dan wel hier nieuw zijn, ik zie dat jij hier ook niet lang bent hier, maar ga mij de volgende keer niet vertellen dat ik de FAQ moet gaan lezen, dat zeggen de moderators wel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 17:15:
sorry, Mr Tweak, maar ik vind dat je ook wat normaler mag reageren, ik vroeg gewoon iets serieus en ga je opeens een flame uitlokken. (zo komt mij over).

Ik mag dan wel hier nieuw zijn, ik zie dat jij hier ook niet lang bent hier, maar ga mij de volgende keer niet vertellen dat ik de FAQ moet gaan lezen, dat zeggen de moderators wel.
jij vroeg niets. wat jij zei kwam op mij over als flamen. en ga jij mij de volgende keer niet nog eens proberen wijs te maken dat je de onschuld zelve bent, deze topic loopt over van onschuldigheid terwijl je hier en daar aangeeft dat je donders goed weet wat je aan het doen bent en bewust regels overtreed en behulpzame users misbruikt. dan nog ff posten dat je spijt is zo.......

ik heb je nog een beetje geprobeerd te helpen maar aangezien je probleem ( met je computer ) allang opgelost is zie ik dat je alweer aan het discussieren geslagen bent. TIP: wordt lid van een debatforum!!

en tot slot MyAngry: eigenwijs? waar heb je het over jongen? lees jij maar eerst de topic voordat je wat dan ook gaat uitkramen.....

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hmja, laten we het even gezellig maken nu het is opgelost :o

Min of meer preventief slotje :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.