als ik mijn computer aan zet gaat alles vrij normaal totdat hij windows wil laden dan doet hij niks meer hij geeft allen de achtergrond en doet verder nix het is windows 98 weet iemand wat ik hier kan doen???
Ja, met deze informatie heeft iedereen hier een pasklare oplossing voor je... heb je niet wat meer informatie?
| Lian Li PC65B | Intel P4 2,4GHz | 512MB PC2700 | Asus P4S8X-X | PoV GeForce FX 5900XT 128MB | L.I.S. 2 Premium VFD | | Maxtor DMP9 120GB 7200RPM 2MB (2x) | Iiyama ProLite E430S-B & E431S-B | Logitech DT Comfort & Z3e 2.1 | HP PS7960 |
Welkomthon schreef op 06 maart 2004 @ 09:32:
als ik mijn computer aan zet gaat alles vrij normaal totdat hij windows wil laden dan doet hij niks meer hij geeft allen de achtergrond en doet verder nix het is windows 98 weet iemand wat ik hier kan doen???
Lees gerust eerst de verschillende FAQ's door over het openen van topics en welke voorwaarden daaraan gesteld worden.
Er blijven teveel zaken ongenoemd: kun je wel ctrl-alt-delete doen? wat is er verandert aan software sinds de laatste keer dat je opstarte? welke dingen heb je zelf al geprobeerd? etc etc

leuke woordspeling in de titel
[ Voor 8% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 06-03-2004 09:45 . Reden: typo ]
Verwijderd
euhm... tsja.. Je zou eens wat FAQ's en Policy's kunnen lezen in WOS...
Hier kunnen wij niets mee natuurlijk.
edit: 2 waren me al voor
Hier kunnen wij niets mee natuurlijk.
edit: 2 waren me al voor
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 09:39 ]
thon - welkom op GoT 
GoT is een wat ander forum dan je misschien gewent bent - omdat het zo groot is hebben we een aantal eisen opgesteld waar een post aan moet voldoen - dit is gedaan zodat het voor iedereen een beetje leuk en interessant blijft. Deze 'voorwaarden' heb je gelezen toen je je registreerde op GoT (Registratievoorwaarden en faq), ik geef je hier nog even de 3 belangrijkste:
Oh - en naar de mensen die reageerden. Als je puur replied voor het wijzen op de FAQ, reageer dan niet
GoT is een wat ander forum dan je misschien gewent bent - omdat het zo groot is hebben we een aantal eisen opgesteld waar een post aan moet voldoen - dit is gedaan zodat het voor iedereen een beetje leuk en interessant blijft. Deze 'voorwaarden' heb je gelezen toen je je registreerde op GoT (Registratievoorwaarden en faq), ik geef je hier nog even de 3 belangrijkste:
- Vertel altijd in je openingspost wat je zelf al geprobeerd hebt. Waarop heb je bijvoorbeeld al gezocht? Wat heb je al gedaan? Hiermee voorkom je dat mensen suggesties doen die jij al lang geprobeerd hebt - bovendien laat je zien dat je zelf ook er iets voor wilt doen
- Kies een goede, duidelijke topic titel die je probleem beschrijft. Schrijf die topic titel ook netjes - een topic titel met typefouten staat zo slordig - en de topic titel is het eerste wat mensen van je topic zien. Let ook op eventueel een policy die in het specifieke sub forum geld - zo is het in Windows Operated Systems verplicht om een OS tussen vierkante haakjes te zetten, en in andere subfora zijn dit weer andere eisen. Zorg dat je hiermee vertrouwd bent, al kan je het vaak wel zien. Dat heel Windows Operated Systems vol staat met topics waarin het OS tussen haakjes staat, is namelijk niet geheel toeval
- Maak een duidelijke, en nette topicstart. Het gebruik van hoofdletters, op de juiste manier van alineas, en dergelijke helpt bij de leesbaarheid van je topicstart. Het overmatig gebruik van leestekens juist niet, zorg er dan ook voor dat die er niet in staan. Geef bovendien altijd zoveel mogelijk relevante informatie - sinds wanneer heb je het probleem, lukt het in safe mode wel, en dergelijke.
Oh - en naar de mensen die reageerden. Als je puur replied voor het wijzen op de FAQ, reageer dan niet
[ Voor 3% gewijzigd door elevator op 06-03-2004 10:41 ]