[3dsmax6] GUI probleempje

Pagina: 1
Acties:

• The_Vice
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:45
Nadat ik mijn schermrsoutie heb verhoogd (van 800 hoog naar 1152) is het menuutje dat je te krijgt als je rechts klikt op een object (om een mesh te editen e.d.) gehalveerd in hoogte ongeveer 1/5 van schermhoogte .
Dit is nog net leesbaar. Heeft iemand een idee waar ik dit weer kan resizen naar de normale hoogte. in "customize user inteface" kon ik niks vinden, of ik heb iets over 't hoofd gezien. zit dit anders in 't registry?

[image removed]

[ Voor 6% gewijzigd door The_Vice op 01-08-2019 21:41 ]

Verwijderd

Vragen over 3dsmax worden meestal hier gevraagd :). For Future Reference ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 00:02 ]

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-04 09:51

Dexter

d((o_o))b

Ik heb die vragen in ieder geval liever als los topic, is ook veel makkelijker om later nog eens terug te zoeken dan alles in één enorme topic. Wat mij betreft wordt dat Post je stuff-topic eens een keer wat opgeschoond, want het wordt daar langzaamaan een enorm zootje. Mensen gaan ook echt niet een topic van 30 page's uitpluizen als daar volgens de search een antwoord op hun vraag staat.

En op het forum van discreet kun je dit soort vragen ook altijd prima kwijt...zitten veel pro's.

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:57
The_Vice schreef op 05 maart 2004 @ 23:59:
Nadat ik mijn schermrsoutie heb verhoogd (van 800 hoog naar 1152) is het menuutje dat je te krijgt als je rechts klikt op een object (om een mesh te editen e.d.) gehalveerd in hoogte ongeveer 1/5 van schermhoogte .
Dit is nog net leesbaar. Heeft iemand een idee waar ik dit weer kan resizen naar de normale hoogte. in "customize user inteface" kon ik niks vinden, of ik heb iets over 't hoofd gezien. zit dit anders in 't registry?

[afbeelding]
Op zich zou dit niet zo moeilijk moeten zijn. Het volgende krijg je ook als resultaat als je zoekt op font size in max help.

Customize menu > Customize User Interface > Quads panel > Advanced Options

Vervolgens staat rechts onder een menu voor de fontsize. Pas de size aan, of pak een ander font

Standaard is het volgende:
Title font: Arial size 7
Menu font: Arial size 8

Als dit niet de oplossing is kan het nog zijn dat je OpenGL gebruikt. Ik heb daar ook altijd problemen mee (hoewel het wel stabieler is). Gebruik dan DirectX

BTW. Ik ben het in principe eens met Dexter, maar dan moet het topic het wel waard zijn natuurlijk. Als dit eenvoudig op te lossen is door hetgene wat hierboven staat dan had het ook in het post-je-3d-stuff topic gekund..

[ Voor 11% gewijzigd door inquestos op 06-03-2004 14:36 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• The_Vice
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:45
Probleem opgelost. inquestos bedankt