de situatie
Ik heb een hercules geforce 2 ti, die heeft een s-video uitgang
beetje een apart stekkertje, maar er kan een s-video plugje in.
Er zit ook een verloopkabeltje naar tulp bijgeleverd. (gele stekkertje).
(dit stekkertje zorgt er toch voor dat die 3 kleuren op 1 draadje ipv 3 worden gezet?)
m'n tv staat in de kamer ernaast, dus ik heb de pc met de tv verbonden door middel van een marmitek gigavideo 30.
die gigavideo heeft alleen 3 tulp in/uitgangen (1x beeld, stereo audio).
ter informatie
m'n tv een front av en twee scart aansluitingen, maar geen aparte s-video ingang, maar als ik door m'n zenders heen flipper, kom ik op av1, av2 en s-video. Dus het lijkt me dat de tv wel zo'n signaal moet kunnen begrijpen.
het probleem:
ik krijg op de tv zwart/wit beeld, op alle scart aansluitingen, zelfs als ik de tv op het s-video kanaal zet. Als ik m'n videokaart vervang door een ouder model, wat een tulp uitgang heeft, krijg ik meteen kleur.
komt dit door die gigavideo? Of kan m'n tv dit signaal toch niet begrijpen?
Ik heb een hercules geforce 2 ti, die heeft een s-video uitgang
beetje een apart stekkertje, maar er kan een s-video plugje in.
Er zit ook een verloopkabeltje naar tulp bijgeleverd. (gele stekkertje).
(dit stekkertje zorgt er toch voor dat die 3 kleuren op 1 draadje ipv 3 worden gezet?)
m'n tv staat in de kamer ernaast, dus ik heb de pc met de tv verbonden door middel van een marmitek gigavideo 30.
die gigavideo heeft alleen 3 tulp in/uitgangen (1x beeld, stereo audio).
ter informatie
m'n tv een front av en twee scart aansluitingen, maar geen aparte s-video ingang, maar als ik door m'n zenders heen flipper, kom ik op av1, av2 en s-video. Dus het lijkt me dat de tv wel zo'n signaal moet kunnen begrijpen.
het probleem:
ik krijg op de tv zwart/wit beeld, op alle scart aansluitingen, zelfs als ik de tv op het s-video kanaal zet. Als ik m'n videokaart vervang door een ouder model, wat een tulp uitgang heeft, krijg ik meteen kleur.
komt dit door die gigavideo? Of kan m'n tv dit signaal toch niet begrijpen?
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS