Ik heb al sinds mei 2003 een .com domein bij Godaddy.com, en dit domein heb ik nog tot mei 2005. (voor maar $8.95 per jaar)
Ik gebruik dit domein gewoon voor mijn persoonlijke website met daarop wat informatie over mij, m'n hobbies en m'n studie.
Een paar dagen geleden heb ik een email ontvangen van een beginnend Amerikaans bedrijf met dezelfde naam als mijn domeinnaam. Zij vroegen zich af of ik geïnteresseerd was om het domein aan hun te verkopen.
Natuurlijk ben ik wel bereid om het domein te verkopen tegen een rationele prijs. Ik liet ze dus een bod doen, en ik ontvang net hun eerste reactie met daarin een bod van 2000 US Dollars.
Nu vraag ik me dus af wat ik precies moet doen?
Ik ben niet thuis in deze markt, en ik heb geen idee hoeveel ik moet / kan vragen voor mijn .com-domeinnaam.
Ik weet dus ook niet of hun bod al heel goed is en of ik dus wel of niet moet onderhandelen met een tegenbod. Stel je voor dat dit echt een supergoed bod is en ik vraag toch $4000 of iets dergelijks, zal dat ze dan niet afschrikken?
Maar goed, ik hoop dat iemand hier op dit forum met wat adviezen kan komen.
Een paar dagen geleden heb ik een email ontvangen van een beginnend Amerikaans bedrijf met dezelfde naam als mijn domeinnaam. Zij vroegen zich af of ik geïnteresseerd was om het domein aan hun te verkopen.
Natuurlijk ben ik wel bereid om het domein te verkopen tegen een rationele prijs. Ik liet ze dus een bod doen, en ik ontvang net hun eerste reactie met daarin een bod van 2000 US Dollars.

Nu vraag ik me dus af wat ik precies moet doen?
Ik ben niet thuis in deze markt, en ik heb geen idee hoeveel ik moet / kan vragen voor mijn .com-domeinnaam.
Maar goed, ik hoop dat iemand hier op dit forum met wat adviezen kan komen.