[HP 840C] Print alleen rare tekens

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04-2025

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Topicstarter
Nadat mijn printer het altijd naar behoren heeft gedaan, heeft dat ding vandaag besloten (net op het moment dat ik iets belangrijks moet uitprinten) om alleen nog maar 1 regeltje van wazige tekens (ascii) te printen.

Ik dacht aan een virus. Heb NAV2003 erover heen gegooid. Enfin hij vond maar lieft s 6 trojans :X (hoe die erop komen? Geen idee, maar dat is een ander verhaal)Goed, die verwijderd. Daarna weer volledige scan: resultaat 'systeem is clean'. Daarna opnieuw proberen te printen. Weer hetzelfde probleem.

Hierna de printer verwijderd, nieuwste drivers erop; het mocht allemaal niet baten.

Toen even hier op GoT rond gesnuffeld, na
[rml][ hp] printer drukt alleen rare tekens[/rml] en
Printer print rare tekens te hebben doorgelezen, dacht ik dat het dus dat BugBear-virus zou kunnen zijn.
Ik heb die removal gedownload, maar volgens dat systeem was er geen BugBear virus te vinden. Er stonden wel wat bestanden in C:\windows\system32\spool\PRINTERS maar die had ik al verwijderd.

Goed, zoals je ziet heb ik het nog niet kunnen oplossen. Iemand een idee?

---------
WinXP
HP Deskjet 840C
---------

Verwijderd

Hmm tjah heb het ook vaker gehad met mijn 840 C... Was meestal gewoon een kwestie van de kabels er weer goed aan jassen, drivers opnieuw installeren en dan deed ie het weer.. Ik heb dus geen idee wat het bij jou zou kunnen zijn behalve die dingen.. Als je er echt zo heilig in gelooft dat je nog steeds een of ander duister virus op je PC hebt staan zou ik gewoon een clean install doen, en als dat niet baat zou ik dat klereding het raam uit smijten.

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 11:53:
Hmm tjah heb het ook vaker gehad met mijn 840 C... Was meestal gewoon een kwestie van de kabels er weer goed aan jassen, drivers opnieuw installeren en dan deed ie het weer..
Tja ik heb net nog even alle kabels nagelopen maar die zitten er goed in.
Ik heb dus geen idee wat het bij jou zou kunnen zijn behalve die dingen.. Als je er echt zo heilig in gelooft dat je nog steeds een of ander duister virus op je PC hebt staan zou ik gewoon een clean install doen, en als dat niet baat zou ik dat klereding het raam uit smijten.
Hmmm ik denk dat deze optie binnekort bewaarheid gaat worden....

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Topicstarter
Klein kickje?

Iemand een suggestie wat ik nog zou kunnen proberen, behalve een clean install?

Verwijderd

ik weet ut dit heb ik ook gehad ik had stekker enzo erin gedaan comp stond al aan en toen woujk wat printe hij ging alleeeeeeeeen maar rare tekens printe en dan weinig per pagina dus ik reboete en twas over

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 11:47:
ik weet ut dit heb ik ook gehad ik had stekker enzo erin gedaan comp stond al aan en toen woujk wat printe hij ging alleeeeeeeeen maar rare tekens printe en dan weinig per pagina dus ik reboete en twas over
Ik heb al wel tig keer ge-reboot. Helpt niet, helaas :(

Verwijderd

Heb ik ook weleens gehad, was bij mij echt een driver probleem.

Bij de 970cxi van mn vader had ik onwijze problemen met installeren van de printert, zag ook steeds zon regeletje.

USB of parallel aangesloten trouwens? ;)
Pagina: 1