Nadat mijn printer het altijd naar behoren heeft gedaan, heeft dat ding vandaag besloten (net op het moment dat ik iets belangrijks moet uitprinten) om alleen nog maar 1 regeltje van wazige tekens (ascii) te printen.
Ik dacht aan een virus. Heb NAV2003 erover heen gegooid. Enfin hij vond maar lieft s 6 trojans
(hoe die erop komen? Geen idee, maar dat is een ander verhaal)Goed, die verwijderd. Daarna weer volledige scan: resultaat 'systeem is clean'. Daarna opnieuw proberen te printen. Weer hetzelfde probleem.
Hierna de printer verwijderd, nieuwste drivers erop; het mocht allemaal niet baten.
Toen even hier op GoT rond gesnuffeld, na
[rml][ hp] printer drukt alleen rare tekens[/rml] en
Printer print rare tekens te hebben doorgelezen, dacht ik dat het dus dat BugBear-virus zou kunnen zijn.
Ik heb die removal gedownload, maar volgens dat systeem was er geen BugBear virus te vinden. Er stonden wel wat bestanden in C:\windows\system32\spool\PRINTERS maar die had ik al verwijderd.
Goed, zoals je ziet heb ik het nog niet kunnen oplossen. Iemand een idee?
---------
WinXP
HP Deskjet 840C
---------
Ik dacht aan een virus. Heb NAV2003 erover heen gegooid. Enfin hij vond maar lieft s 6 trojans
Hierna de printer verwijderd, nieuwste drivers erop; het mocht allemaal niet baten.
Toen even hier op GoT rond gesnuffeld, na
[rml][ hp] printer drukt alleen rare tekens[/rml] en
Printer print rare tekens te hebben doorgelezen, dacht ik dat het dus dat BugBear-virus zou kunnen zijn.
Ik heb die removal gedownload, maar volgens dat systeem was er geen BugBear virus te vinden. Er stonden wel wat bestanden in C:\windows\system32\spool\PRINTERS maar die had ik al verwijderd.
Goed, zoals je ziet heb ik het nog niet kunnen oplossen. Iemand een idee?
---------
WinXP
HP Deskjet 840C
---------