Toon posts:

DVI kabel te duur maar liefst 39 euro.

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon te gek voor woorden maar goed het is niet anders, ik heb een tft scherm gekocht een world of vision (WOV) tft 19"scherm.
Ik hoor ze denken wat is dat voor merk , had er zelf ook nog nooit van gehoord.
Waar dus geen DVI kabel bij zit , maar heb hier een DVI kabel liggen van DVI naar VGA en ik heb hier ook een convector van VGA naar DVI.
Zou ik dan exact het zelfde efect als een orginele DVI kabel hebben , of zou de interne verbindingen of een orginele kabel toch anders lopen.

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

Meestal betekent omvorming verlies. Als ik jouw was zou ik het gewoon proberen...
Als de beeldkwaliteit acceptabel is, laat je het zo, anders moet je er even een zien te lenen. Als je verschil bemerkt, kun je die kabel als nog kopen :)

JayGTeam (213177)

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een DVI naar VGA kabel is analoog (d'r zijn pinnetjes in de DVI-connector gereserveerd voor een analoog signaal), VGA-DVI idem, je hebt dus als het je lukt een analoog en geen digitaal signaal.

• wessy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-08 12:43
nee, je moet gewoon een dvikabel kopen. al die verloopstukjes doen er geen goed aan denk ik. :D

Verwijderd

Topicstarter
De DVI concector en DVI die aan de kabel zit heeft het zelfde aantal pinnen 17 stuk.
De vga kant van de kabel heeft er 15 dus het kan nooit een exacte DVI kabel zijn denk ik nu.

• r_kluft
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:51

r_kluft

Hmmmmmm

Ik heb zelf woensdag voor 19 euro een dvi kabel gehaald bij de Mycom.
Deze draait nu prima op mijn Iiyama S431E

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf woensdag voor 19 euro een dvi kabel gehaald bij de Mycom.
Deze draait nu prima op mijn Iiyama S431E
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Kost bij de mediamarkt 39 euro , kan je het verschil zien tussen eev vga kabel of een dvi kabel.

Verwijderd

Er is helaas een groot verschil in prijs
zeker als je single of dual dvi kabel koopt en merk afhankelijk.
ik heb er zelf 1 bij dynabyte dual dvi kabel 39.95 (gekregen ) voor me e431s

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-08 13:14

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb die van mijn vriendin gepakt:
He waar is deze kabel voor nodig? Oh die DVI-kabel... oh die heb je niet nodig... geef maar aan mij... :)
Je Eizo Flexscan L685 doet het ook prima zonder die kabel....

Basement Bios ---- Exo-S

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

bij aanschaf van mijn 431 tft bij mycom hadden ze die kabel niet meer. Ik dus ff kijken bij pc zaakjes in de buurt, hadden ze ook niet maar ze vroegen er ook dik geld voor.

Op het internet zelfs prijzen van 60 eurie gevonden!!!!!

maar gewoon zo'n ding bij mycom besteld daar is het gewoon 20 eurie...

Het blijkt maar weer, soms is het wat de gek ervoor geeft. Dit neigt echter naar het A-sociale.

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 15:23

Pubbert

random gestoord

Werkt idd het beste met een échte DVI kabel, nu word het signaal on-nodig omgezet van Digitaal-Analoog-Digitaal.

Kijk anders in de webshops of hij daar ergerns goedkoper te vinden is :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Topicstarter
Hij , werkt ook goed zonder DVI kabel zeer goed zelfs.
Maar je wilt toch het beste er uit halen niet , ga wel even hier of daar rond neuzen 19 euro heb ik er wel voor over is toch de de helft van de prijs :)

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 09:30
tijd om kabels ook eens in de pricewatch te zetten? vooral bij dingen zoals kabels liggen de prijzen veel meer uiteen dan bij dingen zoals harddisks enzo..

edit:
tot mijn verrassing staan kabels al in de pricewatch!!

[ Voor 20% gewijzigd door WVL_KsZeN op 05-03-2004 13:36 ]

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Verwijderd

Bij Mycom zijn ze 19 euro. Nog steeds niet goedkoop, maar nog altijd bijna de helft minder.

Misschien dat de kabel elders zelfs nog goedkoper te krijgen is.

edit:

Oeps, anderen waren me voor. Hoe dan ook: ik steun het idee om de kabels op te nemen in de pricewatch! (Stonden ze er niet al in, dan?)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 13:42 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Een duidelijke titel die ook slaat op de inhoud van je topic is algemeen een pre...

Verder kun je prijzen in de Pricewatch vinden en is het voor de hand liggend dat meerdere converters funest zijn voor je beeldkwaliteit.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.