Ik heb een ouwe kapotte laptop met een beeldscherm wat ook aan gort is. Ook heb ik wel van die watervaste cd-pennen. Ik zal zo eens wat uit gaan proberen... Mijn cd-pennen zijn trouwens Mmore Discpen dingen. Die inkt is ook na 1 seconde superdroog, ook op 't laptopglas. Dan krijg ik 't er met m'n vinger iig niet meer vanaf. Verzoekjes zijn welkom.

Ik heb vanalles in huis, maar geen zware chemische goederen zoals aceton. Ook geen Quick'n'Brite in huis, ik bestel niet bij TelSell.
1. Adidas Dynamic Pulse Deo
Zo, da's snel gefixt! Deo werkt SUPER. Het was meteen weg, je zag 't gewoon oplossen. Klein beetje, op 't streepje, geen grote hoeveelheden. Wel meteen weggeveegd, er leek een beetje een grijze waas achter te blijven maar als je wat naveegt met een doek lijkt ie weer 100% in orde.
2. Dreft Afwasmiddel
Toen ik 't erop deed zag ik 't niet meteen oplossen, net als bij de deo. Toen ik er met m'n vinger over wreef gebeurde er ook weinig dus 't leek niet te helpen, maar toen ik 't er weer met een doek (ruwe handdoek) afhaalde liet 't wel los. Geen waas/strepen meer na lang wrijven.
3. Comete allesreiniger (citroen)
Zie afwasmiddel. Precies 't zelfde.
4. Sel schoonmaakazijn
Lost gedeeltelijk op. Na 2 keer is 't wel weg. Voelt ruwer (niet goehooeeed!) aan bij 't vegen dan andere middelen, maar kan aan mij liggen. Raad ik af iig.
5. Glassex
Werkt voor geen meter. Alles blijft zitten. Met deo weer verwijderd.
6. De Parel Ammoniakoplossing - ik kon 't niet laten

Damn wat stinkt m'n badkamer weer heerlijk. Werkt ook niet goed, blijft ook maar half zitten. Restje maar weer met deo verwijderd. Geen strepen overigens. Misschien bijt het pas als 't er voor langere duur op zit?
7. Water
Yep, werkt gedeeltelijk... minuutje of zo zitten wrijven met een stuk nat keukenpapier en 't is bijna helemaal weg, maar die inkt is redelijk vast, het laatste wil er niet af met water. Ik zal 't ook even een uurtje laten intrekken en dan nog eens proberen. (Als dat überhaupt verschil uitmaakt...)
[
Voor 255% gewijzigd door
Bergen op 06-03-2004 19:26
]