Toon posts:

[Windows Xp] netwerkverbindingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows xp hier geinstalleerd en gebruik internet van wanadoo cable (premium) Nu is mijn probleem dat ik bij het scherm 'nerwerk verbindingen' nu nog alleen met LAN verbindingen zie en niet me internet verbindingen erbij, terwijl het er vroeger wel gwn bij stond... weet iemand waardoor dit komt?? Overigens kan k nu ook niet meer bij de eigenschappen van zo'n internetverbinding (kom er nog wel via een shortcut die ik nog had) niet meer ICS instellen alleen de firewall mogelijkheid staat er nog :S

Als iemand een antwoord weet?? graag :D

thanx..

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Arcanedevil - het is nogal een omsamenhangend verhaal - kan je er proberen een iets duidelijkere structuur in te brengen?

Als ik het goed begrijp, is het probleem dat je inbel verbindingen in je 'Netwerk verbindingen' scherm weg zijn?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Voor iedereen die meer wil weten, hier staat wat meer info:
[rml][ Windows Xp] Netwerkverbindingen[/rml]

[ Voor 5% gewijzigd door Bergen op 05-03-2004 01:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Arcanedevil - het is nogal een omsamenhangend verhaal - kan je er proberen een iets duidelijkere structuur in te brengen?

Als ik het goed begrijp, is het probleem dat je inbel verbindingen in je 'Netwerk verbindingen' scherm weg zijn?

-->

Ja dat klopt idd :S, en me ICS mogelijkheid is opeens ook weg:

http://www.corazong.com/scherm.JPG (weet niet hoe ik het erin moet zette, let niet op de skin btw)

d'r hore duz ook iig 2 inbel verbindingen bij te staan..

weet niemand wat het probleem zou kunne zijn??

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 18:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand??

• flippertw
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11-2021
Ben je misschien onder een andere gebruikersnaam ingelogd?????

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

flippertw schreef op 06 maart 2004 @ 16:33:
Ben je misschien onder een andere gebruikersnaam ingelogd?????
Je doelt waarschijnlijk op mijn reply. Nee, ik ben TS niet, maar ik zag dat dit topic werd gesloten. Dus ik dropte hier even een linkje. Nouja, zie mijn reply in dat topic maar, dan weet je ook genoeg. :P
Pagina: 1