Toon posts:

[Windows Xp] Netwerkverbindingen

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows xp hier geinstalleerd en gebruik internet van wanadoo cable (premium) Nu is mijn probleem dat ik bij het scherm 'nerwerk verbindingen' nu nog alleen met LAN verbindingen zie en niet me internet verbindingen erbij, terwijl het er vroeger wel gwn bij stond... weet iemand waardoor dit komt?? Overigens kan k nu ook niet meer bij de eigenschappen van zo'n internetverbinding (kom er nog wel via een shortcut die ik nog had) niet meer ICS instellen alleen de firewall mogelijkheid staat er nog :S

Als iemand een antwoord weet?? graag

thanx..

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Een van die LAN-verbinding is waarschijnlijk gewoon je netwerkverbinding. Trek je kabel er maar eens uit en kijk bij welk icoontje komt te staan 'netwerkkabel is niet aangesloten'.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 2 LAN verbindingen staan, 1 voor een netwerkje, andere voor de kabelmodem... maar het ging nu om de icoontjes om verbinding met het internet te maken... de inbelverbinding zeg maar :S

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Kun je die niet gewoon opnieuw maken dan? Er staat toch zo'n icoontje met 'Maak nieuwe verbinding' ofzoiets? :?

Verwijderd

Topicstarter
ja heb ik ook al gedaan.. heb er nu 2 :S.. mja ik kan nu bij de nieuwe om de een of andere reden geen ICS aanzetten (vinkje staat er gwn helemaal niet meer bij) en ik kan de bestaande niet meer weg gooien omdat ze er niet bij staan... :S weet je een oplossing? (dat ik ze weer zie en maar een (of bij wanadoo binnekort mss geen) heb met ICS)

Verwijderd

[rml][ Windows Xp] netwerkverbindingen[/rml]

Graag niet dubbelposten. Ik vind 'm in WOS beter op z'n plaats, daar gaan we dus verder.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.