Toon posts:

Logitech z-680 ruilen tegen een creative gigaworks s750

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zeker of dit mag (mocht het niet mogen dan mag het topic gesloten worden)

Ik wil graag mijn z-680 ruilen tegen de Creative Gigaworks S750. De reden hiervoor is dat de bass te hard gaat op de laagste stand en dat de buren klagen. De set is ongeveer 2 maanden oud en er zit nog 2 jaar garantie op.

Ik weet dat er niet veel mensen op tweakers de gigaworks hebben. Ik hoop daarom dat de gene die er een hebben en hem eventueel willen ruilen contact met me kunnen opnemen ^^ De gene die geïnteresseerd zijn kunnen mij e-mailen op shiningstar1337@hotmail.com

Verwijderd

Voor (ruil)handel hebben we T.net: Vraag & Aanbod.

Alternatief: je speaker op foam-materiaal neerzetten zodat het geluid niet direct naar beneden de grond in bonkt...

Of een filter tussen eindversterker en bassspeaker:
Afbeeldingslocatie: http://www.xitech.ru/imgs/reviews/Logitech%20Z-680/radiator.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 21:36:
Voor (ruil)handel hebben we T.net: Vraag & Aanbod.

Alternatief: je speaker op foam-materiaal neerzetten zodat het geluid niet direct naar beneden de grond in bonkt...

Of een filter tussen eindversterker en bassspeaker:
[afbeelding]
Hoe werkt dat precies met die filter dan? Want het is niet alleen de buren maar ik vind de bass ook zelf te hard om te horen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 21:54 ]

• NakedOne_NL30
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02-2025
ik denk niet dat er iemand is die dat met je ruild.
Die gigaworks set is vele malen beter.

Je kan beter dus het probleem proberen te verhelpen.

IdieAloth

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Ik weet niet zeker of dit mag
Liever niet dus :)
Voortaan kun je beter even contact opnemen met een van de mods en vragen of je een dergelijk topic mag plaatsen.

Je kunt je aanbieding gerust kwijt op eerder genoemde link:
http://www.tweakers.net/aanbod

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.