Ik ben de laaste tijd veel aan het rommelen
met de drivers voor mijn videokaart. (ASUS V8460 Ultra Deluxe Ti 4600 met 128 Mb)
Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die, nog doorsparend en het voorlopig moeten doen met de toendertijd voor veel geld aangeschafte videoplank met Ti4600 GPU, problemen hebben met de nieuwste drivers tov de "oudere" videoplanken. Ik heb sterk het idee dat de performance van deze kaart achteruit gaat met de nieuwere Forceware-drivers.
Deze kaart is toch zeker nog niet afgeschreven? Om hem zo hard mogelijk te laten werken lijkt het me verstandig om hierop de "ideale"driver te installen.
En dat is het probleem! Ik weet het niet meer... HELP
PS. Systeem: ASUS P4G8X Deluxe met P4 2,53@2,97 Ghz (waterchiller) met 1Gb
2 x WD Raptor in RAID Stripe (snellll)
Hebben jullie ervaringen/ adviezen, zo ja, reageer !
met groet Jorret
Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die, nog doorsparend en het voorlopig moeten doen met de toendertijd voor veel geld aangeschafte videoplank met Ti4600 GPU, problemen hebben met de nieuwste drivers tov de "oudere" videoplanken. Ik heb sterk het idee dat de performance van deze kaart achteruit gaat met de nieuwere Forceware-drivers.
Deze kaart is toch zeker nog niet afgeschreven? Om hem zo hard mogelijk te laten werken lijkt het me verstandig om hierop de "ideale"driver te installen.
En dat is het probleem! Ik weet het niet meer... HELP
PS. Systeem: ASUS P4G8X Deluxe met P4 2,53@2,97 Ghz (waterchiller) met 1Gb
2 x WD Raptor in RAID Stripe (snellll)
Hebben jullie ervaringen/ adviezen, zo ja, reageer !