Voet Pentium 4 koeler stuk

Pagina: 1
Acties:

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Vandaag wilde ik vrolijk met mijn dremel mijn kast gaan openzagen. Dus als eerste moet alles eruit. Bij het losmaken van mijn Zalman koeler breekt er aan beide kanten een clipje af. :(

Afbeeldingslocatie: http://www.hompus.nl/zooi/pootje.jpg

Nu kan ik een nieuw mobo kopen, maar dat is een beetje zonde van het geld. Dus ik zoek eigenlijk alleen de onderkant (dat zwarte gedeelte dus) aangezien dit makkelijk te vervangen is.

Maar nu heb ik hier op GoT en op Google al gezocht en kan hier weinig over terug vinden. Weet iemand of deze dingen ergens los te koop zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door [eNeRGy] op 03-03-2004 22:35 ]

Verwijderd

ik heb hier een bord liggen waarvan de hendel van cpu vastklemmen gemold is. ( P4 socket 478 )

ik moet dus een nieuwe hendeltje hebben meer niet. als iemand de TS aan een nieuwe socket/voet kan helpen wil ik graag de hendeltje hebben....

[offtopic]@TS ik herineer me vaag een GoTter die kapotte mobo's verzamelde en het aan zijn slaapkamer muur vastschroefde, zijn doel was de muur volkrijgen. ik geloof dat hij al aardig veel heeft.

gevonden! Gezocht: Kapotte MObo's voor aan de muur. ff kontakt opnemen..... ?

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 22:52 ]

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Heb je gezocht met de search? Het ding heet volgens mij 'retention mechanism'

Kijk bijvoorbeeld eens in de volgende thread, staan een paar tips in.
Waar een "koelerhouder" halen voor een P4 mobo?

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Sec. Lijm? ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Frietsaus op 04-03-2004 19:08 ]

Verwijderd

Voor zover ik weet niet los te kopen. Maar het moet niet zo'n probleem zijn om zo'n ding van iemand te krijgen aangezien je 'm toch moet verwijderen als je koeler gebruik maakt van de gaten rondom de socket.

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Sec. Lijm?
Dat lijkt mij veelste slap voor de druk die er op komt. :?

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-08 12:22

LyP0

it is I , you worst nightmare

weer aan mekaar smelte met een beetje acceton
werk altijd goed bij plastic en ook nog een heel erg stevig het is dan net alsof t nooi los is geweest
succes

ik voel me lekkaah !!!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 19:45
Ik heb er nog wel een paar liggen, omdat we 1U koelers gemonteerd hebben op een paar P4 bordjes..

info@rcon.nl ;)

• edokter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-07 14:34
Je hebt een nieuwe 'retention bracket' nodig. Hier zijn er een paar: http://search.ebay.nl/sea...y=p4+retention&shortcut=3

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
ik heb die gewoon bij de lokale pc-boer gehaald voor 5 euro (niet zeuren over de prijs, want khad em hard nodig :P)
die halen die retention mechanisme soms eraf als ze dooie mobo's krijgen of ze terug sturen naar de fabrikant..

dus ik zou zeggen, ga ff bij een pc-boer langs en vraag het...

Verwijderd

ik heb ook wat nodig: een hendeltje om cpu P4 vast te klemmen. de rest is nog goed. de hendel is zo erg afgebroken en afgebrokkeld dat ik er nix meer mee kan.

wie kan mij helpen?

edit: ben al bij lokale computerboer geweest. zij zeggen nooit dooie borden te krijgen omdat iedereen garantie claimt bij de fabriek ook al is het overduidelijk hun eigen schuld dat ie stuk is.....

ik ga nog een paar lokale boeren proberen

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2004 20:24 ]

Verwijderd

Had er eens een nodig omdat ik een andere koeler wou monteren. Heb een abit mobo en heb gewoon naar hun gemaild. 2 dagen later kreeg ik een pakketje thuis, helemaal gratis. Dus je zou kunnen proberen om contact op te nemen met je mobo fabrikant.
Pagina: 1