Ik heb laatst een 2e hands P4 systeem ingeruild, maar kwam er later achter dat de "koelerhouder" die op het mobo zit gaar is. Normaal gesproken zitten daar 4 gaatjes in, waaraan je de weerhaakjes van de koeler clickt. In dit geval is er een stukje afgebroken, waardoor er nog maar drie gaatjes zitten wat weer resulteert in problemen om de koeler te monteren; hij zit scheef.

Linksachter is het gare stukje
Maar goed, ik ben bij een paar lokale computerboeren geweest, en heb een mail naar een paar grote boeren gestuurd; geen van allen verkoopt die houder los. Het enige wat ze me kunnen bieden is een koeler die direct op het mobo vastgeschroefd kan worden. Beetje jammer, kost weer redelijk wat €'s, vandaar dat ik gewoon een houdertje wil. Weet iemand waar ik zo'n houder kan halen?

Linksachter is het gare stukje
Maar goed, ik ben bij een paar lokale computerboeren geweest, en heb een mail naar een paar grote boeren gestuurd; geen van allen verkoopt die houder los. Het enige wat ze me kunnen bieden is een koeler die direct op het mobo vastgeschroefd kan worden. Beetje jammer, kost weer redelijk wat €'s, vandaar dat ik gewoon een houdertje wil. Weet iemand waar ik zo'n houder kan halen?