Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
http://www.binaries4all.nl/nieuwsservers/Audi_S2 schreef op 03 maart 2004 @ 19:40:
Wie weet goede providers?
Waarvan ik enkel van Xs4all weet dat het niet meer serieus bruikbaar is voor buitenaf. Van de rest weet ik het niet, maar ik gok dat dit niet share-able is.
Zelf zou ik gewoon een goed internet abbo nemen en daar los een Payserver bij nemen. Als je goed zoekt vind je ook realatief goedkope, goede, servers met de mogelijkheid het te delen.
Want, zo was Xs4all tot voor kort ook prima te gebruiken van buitenaf. Dat is gestopt. Dan zit je zometeen met je ADSL abbo die je speciaal voor die newsserver hebt besteld..
🌞🍃
Verwijderd
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Neen.Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 17:59:
Mischien Demon??
Als ik daarop probeer in te loggen met m'n Chello verbinding krijg ik "No permission for 213.46.xx.xx". Waarbij dat IP mijn eigen is.
Heel toevallig weet ik een Demon account+pass, dus dat is het niet.
Uhm, dagen downloaden voor een DVD.Verwijderd schreef op 04 maart 2004 @ 15:12:
newszilla is nog gewoon van buitenaf te bereiken hoor, enkel met 3 draadjes van 128kilobits ieder. Ik download mn dvds ermee
Geef mij de payserver maar
[ Voor 3% gewijzigd door kamerplant op 04-03-2004 18:36 ]
🌞🍃
Kun je mooi elke week daarzo cdtjes fikken
oid
Haha, ik vind dat een beetje omslachtig. En zo vaak kom ik ook niet bij mijn pa thuis.Hennie-M schreef op 05 maart 2004 @ 09:55:
zet er een goedkope pc met veel hdd ruimte en terminal service bij je pa neer?
Kun je mooi elke week daarzo cdtjes fikken
oid
Weet iemand iets over de nieuwsservers van:
Zonnet
Wanadoo
Het Net
Demon
maar verder ontopic danmaar weer
(ik zit bij xs4all, dus ik kan je daar niet mee helpen)
Kan je daar gewoon lid worden, of ken je toevallig iemand die daar een account heeft? Heb zelf Chello, en nieuwsservers hebben ze nog nooit van gehoord.newszilla is nog gewoon van buitenaf te bereiken hoor, enkel met 3 draadjes van 128kilobits ieder. Ik download mn dvds ermee
Twee extra vragen:
1. edit: nm.
2. Wat is, bij gebrek aan ADSL de beste betaalde server (neem aan dat gratis niet kan) om DVD's te downloaden?
Gebruik nu bittorrent. Werkt ook wel goed, maar dat uploaden vreet per DVD ook een GB of 2-3
[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 05-03-2004 10:19 ]
Haters everywhere but I don’t really care
goede retentie en aardige snelheid
ik gebruik het naast mijn planet accountje als 'payserver' zeg maar.
gaat lekker, snelheid is niet de 215 kb/s van nova, maar 150-180 en soms ook 200 constant.
zonnet vai versatel valt tegen vind ik, het net spreken we niet over
wanadoo is zeker het betere alternatief (btw je kan met meerdere op 1 account en met 5 threads