Casema gaat ook upgraden

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.715 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
Nope... ik ben ook nog niet geupgrade (2551)

Vind et best wel naaistreek, ben echt al klant bij casema vanaf het moment dat ze begonnen met kabelinternet aanbieden. Ik heb trouwens ook nooit wat gehoord over modem omwisselen of de omzetting naar DHCP.

Ik heb dus een com21 modem en maak gebruik van een router, maakt et voor mij uit of ik over gezet wordt op DHCP? wat zijn daar eigenlijk de voor- en nadelen van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Lawtje.com schreef op 03 april 2004 @ 19:25:

Vind et best wel naaistreek, ben echt al klant bij casema vanaf het moment dat ze begonnen met kabelinternet aanbieden. Ik heb trouwens ook nooit wat gehoord over modem omwisselen of de omzetting naar DHCP.

Ik heb dus een com21 modem en maak gebruik van een router, maakt et voor mij uit of ik over gezet wordt op DHCP? wat zijn daar eigenlijk de voor- en nadelen van?
Lees ff terug.
Com21 wordt NIET omgezet naar DHCP (maar blijft gewoon PPPoE). Dit is alleen het geval bij motorola.

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09 11:17

Night89

Als je alles op een rijtje heb

dieFX schreef op 03 april 2004 @ 20:20:
[...]

Lees ff terug.
Com21 wordt NIET omgezet naar DHCP (maar blijft gewoon PPPoE). Dit is alleen het geval bij motorola.
alles word omgezet Com21 gaat er uit na verloop van tijd, alleen kan je je com21 niet omzetten naar DHCP en zal je moeten w8ten op een motorola modem

Met Vriendelijke Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Lawtje.com schreef op 03 april 2004 @ 19:25:

Hoezo naaistreek ? Kom op zeg, laat die gasten hun werk doen, hun hebben zeer duidelijk een tijdsduur aangegeven. Als mensen HIER al over gaan klagen is dat gewoon triest. En als jij komt klagen over : "blablabla Motorola komt eerder". Please. Dat is nog erger. Ze willen het gewoon gefaseerd invoeren, waarbij de Motorola modems waarschijnlijk sneller gezamelijk kunnen worden geupgrade via TFTP (oid)

Dus : Stop whining, there is still time.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-09 17:05

sjaak

un giorno credi

Bij het com21 platform gaat dat idd lastiger, en er is duidelijk aangegeven, 15 april is de verhoging door gevoerd. Schijnt dat Wanadoo ook e.e.a. moet doorvoeren.

Dus rustig afwachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtStrider schreef op 03 april 2004 @ 21:44:
Hoezo naaistreek ? Kom op zeg, laat die gasten hun werk doen, hun hebben zeer duidelijk een tijdsduur aangegeven. Als mensen HIER al over gaan klagen is dat gewoon triest. En als jij komt klagen over : "blablabla Motorola komt eerder". Please. Dat is nog erger. Ze willen het gewoon gefaseerd invoeren, waarbij de Motorola modems waarschijnlijk sneller gezamelijk kunnen worden geupgrade via TFTP (oid)

Dus : Stop whining, there is still time.
je neemt me de woorden uit me mond..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik heb ook nog wel geduld, die paar dagen...
Maar ik ben wel gewoon nieuwsgierig naar het verschil tussen DHCP en L2PT. Kan iemand dat uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 00:35:
Maar ik ben wel gewoon nieuwsgierig naar het verschil tussen DHCP en L2PT. Kan iemand dat uitleggen?
Computer opstarten is direct verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 00:35:
DHCP heeft een MTU van 1500 bytes terwijl L2TP ergens rond de 1450 bytes heeft. Kan soms wel eens wat verschil uitmaken kwa snelheid. Ook is DHCP stabieler dan L2TP en heeft het veel lagere ping tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop ook dat ze nu eens gewoon wat gaan doen aan de news server :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Forza-u kan je nu wel een andere IP en host voor me regelen Please?

Modbreak:
Regel dit soort dingen aub even buiten het forum om ajb. Genoeg mogelijkheden.

[ Voor 86% gewijzigd door Korakal op 04-04-2004 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Ik blijf je niet snappen.. Het ip-adres kan niet zomaar 1-2-3 veranderd worden. Dat ligt vast in een pool op de dhcp-server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 15:15:
Hey Forza-u kan je nu wel een andere IP en host voor me regelen Please? Ik heb het echt echt zo snel mogelijk nodig, Danku

Wanadoo Basic
2515 JM Den Haag
Koningstraat 499
Kortgezegd, dit is ONMOGELIJK. Kan je aub ergens anders je requests gaan doen, want dit zijn echt van die dingen wat die mods (en anderen) irriteert, en misschien wel kan leiden tot waarschuwingen/close van topic e.d. Niet dat ik in staat ben dat te beoordelen, maar deze post is gewoon vrij nutteloos.

Zoals micha ook zei, je IP adres zit vast in een pool. Dat gaat Casema echt niet ff veranderen, want ik zit bijvoorbeeld al sinds 2000 op 62.234.etc

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Mensen, willen we aub even stoppen met het regelen van andere IP's via het forum? Dat is niet de bedoeling om het hier te doen. Daarbij:
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 15:43:
Mensen ik kan helaas niemand meer op deze manier helpen, mocht je vragen hebben kun je mij of een van mijn collega's bereiken op 0900-8896......
Lijkt me duidelijk :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Laatst online: 18:03

sphere

Debian abuser

Als je COM21 hebt krijg je eigenlijk altijd een nieuw IP, en ik heb gehoord dat Motorola DHCP-leases worden uitgedeeld voor een week. Logisch gevolg is dus als je je lease vernieuwd binnen een week je hetzelfde IP krijgt, en dat de enige kans die je maakt op een ander IP is dat je je kabelmodem een week uitzet 8)

Een praktischere oplossing is gewoon de helpdesk bellen en een lijstje bij de hand hebben van hosts die je niet kan bereiken, alsmede controleren of je de boel niet geblockt hebt via een random kneuterige firewall.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

NightRaider schreef op 03 april 2004 @ 20:24:
[...]
alles word omgezet Com21 gaat er uit na verloop van tijd, alleen kan je je com21 niet omzetten naar DHCP en zal je moeten w8ten op een motorola modem
kan com21 niet op DHCP? ik heb dezelfde Com21 kabelmodem bij Casema als ik had voor UPC/Chello (heb er bij chello 2 gehad, een wat oudere, een nieuwere) en daar werkte het ook gewoon met DHCP... Zal wel aant systeem van Casema liggen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Volgens mij gaan ze als ik het goed begrepen heb, niet zozeer een scheiding tussen DHCP en PPPoE aanbrengen (iedereen DHCP dus?), maar tussen Eurodocsis en het Com netwerk... Maar ik kan het natuurlijk mis hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-05 15:00
Zijn er eigenlijk al mensen met COM21 omgezet naar hogere snelheid? Of moet dat allemaal de komende 10 dagen gaan gebeuren? Dat zullen ze dan toch niet gaan redden denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Of moet dat allemaal de komende 10 dagen gaan gebeuren? Dat zullen ze dan toch niet gaan redden denk ik
Waar is de onderbouwing voor deze, in mijn ogen loze, kreet? Waarom zouden ze het niet gaan halen? Misschien houden ze de snelheden nu wel kunstmatig laag, totdat ze iedereen deze snelheid kunnen bieden... Misschien zijn ze eerst de infrastructuur aan het verbeteren, zodat ze op 15 april in één klap dubbele capaciteit hebben... En volgens mij is het feitelijk alleen maar het "omzetten van een schakelaartje" en ik neem aan dat ze daar geen 10 dagen voor nodig hebben. Kan het een beetje moeilijk uitleggen, maar ik vind je opmerking slaan als een tang op een varken... (danwel een l*l op een drumstel, zo u wilt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
MikeyMan schreef op 05 april 2004 @ 11:42:
[...]

En volgens mij is het feitelijk alleen maar het "omzetten van een schakelaartje" en ik neem aan dat ze daar geen 10 dagen voor nodig hebben. Kan het een beetje moeilijk uitleggen, maar ik vind je opmerking slaan als een tang op een varken... (danwel een l*l op een drumstel, zo u wilt...)
nou doe eens aardig tegen die jongen, drie keer in een bericht meedelen dat het nergens op slaat / ononderbouwd is is te veel van het goede... bljif aardig tegen elkaar :) (8>

maar ik moet je wel gelijk geven, ze zullen wel eerst alles klaarzetten o.i.d., en dan later op 14 / 15 april op een grote rode knop drukken waarop staat: "LAUNCH".

[ Voor 3% gewijzigd door meelmark op 05-04-2004 12:58 ]

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah het is wel verbazingwekkend dat NIEMAND een snelheidsverhoging heeft behalve diegenen die erom gebeld hebben of hier erom gepost hebben ( dus de infrastructuur is al in orde? ), dat geen 1 buurt al gedaan is.

edit:
tijdens mijn zoektocht naar de mail die ik geciteerd zou hebben kwam ik dit tegen
[quote]Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 10:10:
3607 PZ Maarssen

jij staat al op dhcp, maarssen is eergisteren overgezet[/quote]

dus toch wel minimaal 1 buurt :|

aan de ene kant denk ik dat ze niet heel nederland in 1 keer kunnen upgraden en dat het deze week begint met gefaseerd upgraden. maar dat is allemaal gegis en nergens op gebaseerd, het enige is dat casema zelf in de brief zette: "tussen 22 maart en 15 april gaan wij de snelheden gefaseerd doorvoeren..." ( ik heb de originele mail niet meer...)
edit:
gevonden: Eerder dan in de nieuwsbrief is aangekondigd wordt de snelheidsverhoging vanaf maandag 22 maart al ingevoerd en is deze uiterlijk 15 april voor iedereen beschikbaar. U hoeft verder niets te doen en uiteraard blijft de prijs gelijk.

als het na 15 april nog niet gefixt is zie je mij geen post plaatsen met verwensingen want ik weet zeker dat het wel in orde komt. ik heb liever een stabiele verbinding dan een snel in mekaar gezette snelle verbinding.....

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2004 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 14:05:
als het na 15 april nog niet gefixt is zie je mij geen post plaatsen met verwensingen want ik weet zeker dat het wel in orde komt. ik heb liever een stabiele verbinding dan een snel in mekaar gezette snelle verbinding.....
ja inderdaad beter stabiele verbinding dan de teringzooi die ik nu heb :D

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Apr 5 2004 om 13:51:43 UTC+0200)

Download : 57.2 KByte/sec
Upload : 7.5 KByte/sec
Connection : 94.0 Conn/min
Ping test Nederland : 641.0 ms

dacht al... waarom gaat het online gamen zo kut zeg! (btw dit is Premium)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

De overzetting naar dhcp staat compleet los van de snelheidsverhoging op het motorola platform. Echter, als je het modem moest resetten kwamen meteen de instellingen voor hogere snelheden binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meelmark schreef op 05 april 2004 @ 14:07:
[...]

ja inderdaad beter stabiele verbinding dan de teringzooi die ik nu heb :D

(Overgenomen op Mon Apr 5 2004 om 13:51:43 UTC+0200)

Download : 57.2 KByte/sec
Upload : 7.5 KByte/sec
Connection : 94.0 Conn/min
Ping test Nederland : 641.0 ms

dacht al... waarom gaat het online gamen zo kut zeg! (btw dit is Premium)
:| Met Premium moet je bij die niet echt geweldige speedtest normaal toch wel rond de 100 tot 110 kB zitten. Jaiks.

Daarbij wou ik ook maar weer eens kwijt dat ik benieuwd ben naar de upgrade;

Premium - Com21 - 485X :/ ...nog oude snelheid. (en de laatste weken een mindere verbinding terwijl het al 1,5 jaar goed liep.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is de onderbouwing voor deze, in mijn ogen loze, kreet? Waarom zouden ze het niet gaan halen? Misschien houden ze de snelheden nu wel kunstmatig laag, totdat ze iedereen deze snelheid kunnen bieden... Misschien zijn ze eerst de infrastructuur aan het verbeteren, zodat ze op 15 april in één klap dubbele capaciteit hebben... En volgens mij is het feitelijk alleen maar het "omzetten van een schakelaartje" en ik neem aan dat ze daar geen 10 dagen voor nodig hebben. Kan het een beetje moeilijk uitleggen, maar ik vind je opmerking slaan als een tang op een varken... (danwel een l*l op een drumstel, zo u wilt...)
meelmark schreef op 05 april 2004 @ 12:58:
[...]

nou doe eens aardig tegen die jongen, drie keer in een bericht meedelen dat het nergens op slaat / ononderbouwd is is te veel van het goede... bljif aardig tegen elkaar :) (8>

maar ik moet je wel gelijk geven, ze zullen wel eerst alles klaarzetten o.i.d., en dan later op 14 / 15 april op een grote rode knop drukken waarop staat: "LAUNCH".
Tnx voor de support, maar ik baseer me vooral op het feit dat het bij de laatste verhoging (alhoewel, verhoging, opeens werd de overhead wel meegerekend waar dat voorheen niet gebeurde, waardoor de feitelijke verhoging minimaal was), het ook maar in kleine stapjes tegelijk gegaan is. Ik denk dat het netwerk ook wel heel hard op z'n donder krijgt als ineens in zeer korte tijd heel het verzorgingsgebied omhoog gaat. Bij Eurodocsis doen ze het immers ook in kleine stapjes, wijk voor wijk (of plaats voor plaats)?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2004 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 23:50:
Bij Eurodocsis doen ze het immers ook in kleine stapjes, wijk voor wijk (of plaats voor plaats)?
huis voor huis })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de gein hoor:

Ik heb gisteren 50 minuten met de klantenservice aan de telefoon gezeten omdat al vanf vrijdag wanadoo niet meer werkte. Na vaak mijn ipconfig te hebben bekeken en naar ik geloof 15 keer mijn router gereset te hebben, had ik nog steeds geen verbinding, hebben ze bij casema een aantal instellingen veranderd. En jahoor! wonderbaar hij deed het weer. Het zal iets te maken hebben met dat l2tp > dhpc verhaal I think.

Met speedtest.nl haal ik nu met Broadband Basis en de zwarte eurodosis modem een snelheid van ong. 120kbyte. Met een rechtstreekse aansluiting tussen mijn pc en de modem.

Nou leuk en aardig maar nu het echte probleem. Ik gebruik thuis een Sitecom DC202 router; aangeraden door Casema.
Welke dus niet werkt.

Ik heb vanalles geprobeerd, modem gereset, setup opnieuw gedraaid met als instelling geen enkel protocol te gebruiken (dhpc dus; geeftie aan tenminste) firmware is up- to-date, maarjah niets werkt.

Iemand misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren omgezet, zowel nieuwe snelheid als het nieuwe modem.
Snelheden zijn uitstekend! Heb Premium abo... Mn postcode is 3985.
Zal vanavond ff de snelheden hier melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:46
Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 13:15:
Ik ben gisteren omgezet, zowel nieuwe snelheid als het nieuwe modem.
Snelheden zijn uitstekend! Heb Premium abo... Mn postcode is 3985.
Zal vanavond ff de snelheden hier melden.
Nu voor het intressante deel, heb je com21 ja of te neen?
Als je com21 is het boeiend, anders niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freezerator schreef op 06 april 2004 @ 17:36:
[...]

Nu voor het intressante deel, heb je com21 ja of te neen?
Als je com21 is het boeiend, anders niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Com21 naar een Motorola, volgens die dude krijgt iedereen zo'n fijn modem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:18
Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 13:03:
Even voor de gein hoor:

Ik heb gisteren 50 minuten met de klantenservice aan de telefoon gezeten omdat al vanf vrijdag wanadoo niet meer werkte. Na vaak mijn ipconfig te hebben bekeken en naar ik geloof 15 keer mijn router gereset te hebben, had ik nog steeds geen verbinding, hebben ze bij casema een aantal instellingen veranderd. En jahoor! wonderbaar hij deed het weer. Het zal iets te maken hebben met dat l2tp > dhpc verhaal I think.

Met speedtest.nl haal ik nu met Broadband Basis en de zwarte eurodosis modem een snelheid van ong. 120kbyte. Met een rechtstreekse aansluiting tussen mijn pc en de modem.

Nou leuk en aardig maar nu het echte probleem. Ik gebruik thuis een Sitecom DC202 router; aangeraden door Casema.
Welke dus niet werkt.

Ik heb vanalles geprobeerd, modem gereset, setup opnieuw gedraaid met als instelling geen enkel protocol te gebruiken (dhpc dus; geeftie aan tenminste) firmware is up- to-date, maarjah niets werkt.

Iemand misschien een oplossing?
http://www.sitecom.nl/faq_showanswer.php?faqid=810
faq van sitecom :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 19:36:
[...]

Van Com21 naar een Motorola, volgens die dude krijgt iedereen zo'n fijn modem...
Dit is klinkklare onzin, bel nu de helpdesk op en ze bewijzen het tegendeel ?

Of misschien is het een ingeving ? Ik weet het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtStrider schreef op 07 april 2004 @ 00:37:
[...]

Dit is klinkklare onzin, bel nu de helpdesk op en ze bewijzen het tegendeel ?

Of misschien is het een ingeving ? Ik weet het niet...
Nou ja, 't zal wel, maandag hebben ze die van mij omgeruild en ik denk niet dat ze dat doen voor de fun. Toch een kostbaar geintje lijkt me. Die gast moest bij ons in 't dorpie (3985) 6 modems omruilen die dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 09:05
Ja je hoort vanalles bij casema, mensen bij mij in de buurt zijn opgebeld of ze direct met hun pc aan de modem zitten of met een router, als je met een router zit, dan hoeft de modem niet opgeruilt te worden........ :s

En vanwege een bolbliksem een week geleden heb ik ook een nieuwe modem gehad, alleen ik kreeg alleen een nieuwe Com21, waarom ze dat dan ook niet ff een motorola meegeven aan die gast snap ik al helemaal niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Zoals we het trouwens nu gaan zien, wordt het allemaal last-minute werk voor casema. Toch jammer. Had toch wel liever gezien dat het gefaseerd werd ingevoerd. Ik bedoel; nog niemand met COM21 is werkelijk ge-upgrade, en alles gaat dan in 1 klap.

* SgtStrider prays & telt de dagen :P ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-09 21:57

Logic

SmartOS:Love at First Boot

wat ik mij afvraag, ze gaan dus alle abbo's verhogen behalve de easy pakket? (wanadoo Cable Easy) dat vind ik dan wel weer erg jammer.. :(

If it bleeds, it can be killed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 15:41
Wat ik uit de laatste berichten begrijp is dat alleen het Com21 systeem nog niet is omgezet. Ik zit echter op het Motorola systeem en ik heb nog steeds de oude snelheid (Power abo).

Moet ik nog iets doen om die hogere snelheid in te stellen of ben ik ongeduldig en moet ik gewoon wachten? :P

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb nog geen 1 motorola user gezien hier met verhoogde snelheid ZONDER helpdesk te bellen en te bedelen om DHCP.... dus ga er maar van uit dat zo goed als niemand een verhoging heeft behalve de buurt maarsen :?

het zou leuk zijn als micha, forza-u of andere helpdesk mensen hier zouden posten welke buurten al gedaan is en hoe het zit met de ontwikkeling van de snelheidopvoering per buurt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Je snelheid moet ophoog gaan na een reset van je modem, het is immers voor alle motorola's tegelijk omgezet, echter de instellingen moeten nog door je modem naar binnen gelepeld worden en dat doet ie pas nadat de stroom er vanaf is geweest. (20 sec.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
micha schreef op 07 april 2004 @ 16:36:
Je snelheid moet ophoog gaan na een reset van je modem, het is immers voor alle motorola's tegelijk omgezet, echter de instellingen moeten nog door je modem naar binnen gelepeld worden en dat doet ie pas nadat de stroom er vanaf is geweest. (20 sec.)
geldt dat ook voor commers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
micha schreef op 07 april 2004 @ 16:36:
nee hoor, net dat ding nog een paar minuten uit het stop-contact gehad, maar nog steeds oude snelheid en geen DHCP.... Maarja, nog maar max. 1 week wachten....

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZeRoC00L schreef op 07 april 2004 @ 19:40:
[...]

nee hoor, net dat ding nog een paar minuten uit het stop-contact gehad, maar nog steeds oude snelheid en geen DHCP.... Maarja, nog maar max. 1 week wachten....
Ik idem wacht wel tot 15 april is er dan nog niks gebeurd dan ga ik wel bellen. :) Overigens zijn er ook mensen hier in Utrecht al op DHCP met motorola (automatisch zonder naar casema te bellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er dan helemaal niets concreets bekend over de COM21 modems?!

*zucht*

Ik voel me als "oude" klant van Casema in mijn zak gescheten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:46
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 08:28:
Is er dan helemaal niets concreets bekend over de COM21 modems?!

*zucht*

Ik voel me als "oude" klant van Casema in mijn zak gescheten....
Is het al 15 april geweest? Klaag dan niet en heb geduld. Zeur je bij je baas ook om je 13de maand in april? Ik denk dat iedereen in hetzelfde schuitje zit als jou...
Ik zou het alleen maar knap vinden als ze het allemaal in 1 dag omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Laatst online: 03-09 21:25

Haaguit

HBZNPLT!

Ach, ik met mijn ouwe trouwen com21 modem wacht gewoon geduldig af. Ik ben benieuwd of er nog spannende zaken gaan gebeuren met mijn ping, dis imo best hoog is voor Premium (70-200ms). Hogere upload zou dit toch moeten verbeteren lijkt me. Ook de 2x zo snelle pijp met de newsserver is }) .

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Haaguit schreef op 08 april 2004 @ 12:11:
Ach, ik met mijn ouwe trouwen com21 modem wacht gewoon geduldig af. Ik ben benieuwd of er nog spannende zaken gaan gebeuren met mijn ping, dis imo best hoog is voor Premium (70-200ms). Hogere upload zou dit toch moeten verbeteren lijkt me. Ook de 2x zo snelle pijp met de newsserver is }) .
en straks DHCP met motorola modem moet gewoon iets de ping naar beneden brengen voor zover ik ben gei(trema)nformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit

Haaguit

HBZNPLT!

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 16:15:
nou ik heb nog geen 1 motorola user gezien hier met verhoogde snelheid ZONDER helpdesk te bellen en te bedelen om DHCP.... dus ga er maar van uit dat zo goed als niemand een verhoging heeft behalve de buurt maarsen :?

het zou leuk zijn als micha, forza-u of andere helpdesk mensen hier zouden posten welke buurten al gedaan is en hoe het zit met de ontwikkeling van de snelheidopvoering per buurt.....
Het zou gewoon netjes zijn als de wanadoo dat zelf op hun support site bij zou houden, niet dat die mensen van de helpdesk dat moeten doen hier. Maar goed, alle veranderingen bij die toko zijn nou eenmaal niet echt soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 09:37

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 16:15:
nou ik heb nog geen 1 motorola user gezien hier met verhoogde snelheid ZONDER helpdesk te bellen en te bedelen om DHCP.... dus ga er maar van uit dat zo goed als niemand een verhoging heeft behalve de buurt Maarssen :?

Ik ben gisteren van KPN/Tiscali-ADSL overgestapt naar Casema/Wanadoo Premium met een Motorola en heb inderdaad DHCP plus 2mb. Mijn USRobotics router werkte binnen 10 minuten met de Motorola. Helpdesk en alle afhandelingen waren prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit

Haaguit

HBZNPLT!

i2Paq schreef op 08 april 2004 @ 12:23:
[...]

Ik ben gisteren van KPN/Tiscali-ADSL overgestapt naar Casema/Wanadoo Premium met een Motorola en heb inderdaad DHCP plus 2mb. Mijn USRobotics router werkte binnen 10 minuten met de Motorola. Helpdesk en alle afhandelingen waren prima.
Lucky bastard :). De helpdesk wil vaak nog wel, maar organisatorisch is het gewoon een zooitje. Hoeveel shit ik mijn 2 verhuizingen wel niet meegemaakt heb... Afspraken worden niet nageleefd, loze beloftes, aanvragen die 5x kwijt raken, etc. Maar goed, als alles werkt is het een prima abo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 20:39:
[...]

Ik idem wacht wel tot 15 april is er dan nog niks gebeurd dan ga ik wel bellen. :) Overigens zijn er ook mensen hier in Utrecht al op DHCP met motorola (automatisch zonder naar casema te bellen).
Ik woon ook in Utregg (postcode: 3582JG), ik heb net m'n zwarte motorola modem ruim 20 minuten van het stroom gehaald, draytek vigor2200e router ook van het stroom. na alles weer aangesloten te hebben, heb ik m'n router ingesteld op dhcp (zie http://www.draytek.nl/router/extra/casemawanadoo_dhcp.html).

Allemaal tevergeefs, ik kom voor geen mogelijkheid het internet op met dhcp. Ik heb nu alles maar weer naar de oude instellingen gezet (l2tp) en internet doet het weer, weliswaar nog steeds met de oude snelheden.

Nog een weekje ;)

edit: aantal grammaticale aanpassingen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 09:42
Ik woon (ook) in Maarssen, maar m'n COM21-modem is niet echt sneller van geworden, nog maar even wachten dan. Een vriend van mij in De Meern is met zijn Motorola 2 weken geleden al verhoogd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is al voor de 100ste keer verteld dat de motorola al 2weken of eerder verhoogt is. als je wil kan je gewoon naar motorola overstappen ik heb namelijk ook een com21 en ik heb ook nog geen verhoging (2722 TX) maar ik wacht nog lekker af trouwens ze hebben tot 15 april de tijd. Dus je zal effe een weekje moeten wachten of gewoon overstappen de keus ligt aan jou niemand houd je tegen punt. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 16:08

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 10:49:
ja dat is al voor de 100ste keer verteld dat de motorola al 2weken of eerder verhoogt is. als je wil kan je gewoon naar motorola overstappen ik heb namelijk ook een com21 en ik heb ook nog geen verhoging (2722 TX) maar ik wacht nog lekker af trouwens ze hebben tot 15 april de tijd. Dus je zal effe een weekje moeten wachten of gewoon overstappen de keus ligt aan jou niemand houd je tegen punt. ;)
idem nog geen verhoging,

maar internet was gisteravond en vannacht wel traag, 30/40 kb :r

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
R-B schreef op 09 april 2004 @ 11:15:
[...]

idem nog geen verhoging,

maar internet was gisteravond en vannacht wel traag, 30/40 kb :r
des nachts moet je gewoon niet internetten maar :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat slaat dat nou weer op :? in de avond niet internetten. Iedereen moet gewoon in de avond zoals in de daglicht gewoon kunnen internetten. Ik gebruik overgens Premium abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een beetje ongeduldig voor wat betreft het wachten op verhogingen. Maar wat voor mij heeft geholpen is het omzetten naar dhcp. Nieuwe snelheid was toen ook meteen actief. 2435

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Laatst online: 02-09 23:06
Ik heb vanochtend mn pc geformatteerd.
Ik wilde internet eff installeren, dus ik ros die breedband installatie cd-rom erin. Geeft ie dus een error bij het checken van verbinding en modem. Ik hele ochtend aan het klote geweest, verbindingen aangemaakt, verwijderd, netwerk kaart 100 keer opnieuw geinstalleerd. Ik bel uiteindelijk ten einde raad de help desk: (na het vragen van wat gegevens)
'Maar meneer, u zit al op internet' 8)7
Ik zo van wtf. Surf eff snel naar een website toe en ja hoor... bleek dat ik die hele ochtend al met internet verbonden was :D Majah... voor de format moest ik ook gewoon met zo'n inbel schermpje connecten... nu is ie al automatisch connected.
En ik heb ook de snelheids verhoging opeens _/-\o_

(Overgenomen op Fri Apr 9 2004 om 13:30:55 UTC+0100)

Download : 121.8 KByte/sec
Upload : 13.7 KByte/sec
Connection : 1,380.0 Conn/min
Ping test Nederland : 13.0 ms

Jammer van de upload maar de rest is geweldig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog steeds geen verhoging en ik zit nog met een com21 modem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Aurelium schreef op 09 april 2004 @ 14:31:
Ik heb vanochtend mn pc geformatteerd.
Ik wilde internet eff installeren, dus ik ros die breedband installatie cd-rom erin. Geeft ie dus een error bij het checken van verbinding en modem. Ik hele ochtend aan het klote geweest, verbindingen aangemaakt, verwijderd, netwerk kaart 100 keer opnieuw geinstalleerd. Ik bel uiteindelijk ten einde raad de help desk: (na het vragen van wat gegevens)
'Maar meneer, u zit al op internet' 8)7
Ik zo van wtf. Surf eff snel naar een website toe en ja hoor... bleek dat ik die hele ochtend al met internet verbonden was :D Majah... voor de format moest ik ook gewoon met zo'n inbel schermpje connecten... nu is ie al automatisch connected.
En ik heb ook de snelheids verhoging opeens _/-\o_

(Overgenomen op Fri Apr 9 2004 om 13:30:55 UTC+0100)

Download : 121.8 KByte/sec
Upload : 13.7 KByte/sec
Connection : 1,380.0 Conn/min
Ping test Nederland : 13.0 ms

Jammer van de upload maar de rest is geweldig 8)
Gaat het hier om een Motorola ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Laatst online: 22:06

AMDFreak

Intel is zo..

SgtStrider schreef op 09 april 2004 @ 16:52:
[...]

Ja, lijkt me wel DHCP :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
SgtStrider schreef op 09 april 2004 @ 16:52:
[...]

Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Laatst online: 10-09 16:08

R-B

Blokkert

hmm com21, als 15 april nog niet is ga ik bellen

zal me downlaodspeed laag liggen doordat mss me versnelling er is en ik geen DHCP gebruik?

Morgen is proberen :*)

[ Voor 56% gewijzigd door R-B op 09-04-2004 22:04 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
Lekker is dat.... heb ik eindelijk die stomme verhoging, is news.wanadoo.nl niet boven de 40 kb/s te krijgen met 5 connecties....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op 09 april 2004 @ 21:01:
hmm com21, als 15 april nog niet is ga ik bellen

zal me downlaodspeed laag liggen doordat mss me versnelling er is en ik geen DHCP gebruik?

Morgen is proberen :*)
Heeft er niets mee te maken. Maar als je interesse hebt in een Motorola modem, moet je eens e-Mailen met backoffice@office.casema.nl met daarin het verzoek voor een nieuw modem. Vermeld wel je abonnement type en je adres. Sta niet raar op te kijken als je pas over 2 weken antwoord krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd. Ruim 1 1/2 week geleden gemailed. Nog geen antwoord... Maar we hebben geduld (kan niet anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 22:56
dit is mijn setup:

ik modem -> switch -> server pc -> pc 2
maar gewoon zelf ip ingevuld, op server pc (192.168.0.1) en op pc 2 krijg je dan wel automatisch ip via dhcp maar werkt het dan via dhcp of ??

ik heb ook nog steeds geen verhoging, maar ook modem nog niet gereset (com21) en die staat toch al vrolijk 3maanden achter elkaar aan dus ik ben benieuwd

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
Heeft nix te maken met dhcp, dhcp gaat over casema naar de modem, wat daarna gebeurd maakt niet uit... En dhcp is alleen mogelijk met motorola, dusja... En modem resetten helpt bij mij ook niet echt veel....

Bij de vorige upgrades zat ik na enkele weken na de email al aan de verhoging, maar dat zou bij iedereen wel zo zijn, ben benieuwd... Denk dat de 15e de helpdesk wachttijd erg hoog ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wanadoo easy. Dus heb er geen bal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Wanadoo Premium
woonomgeving denhaag
Op dit moment is mijn gemiddelde download snelheid bij speedtest:
120kbps
Upload bagger :P ben benieuwd hoe het er voor staat als het geupgrade is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Laatst online: 06-05 13:01
'k heb ook Casema, met een COM21 modem. Wat mij verbaast is dat ik binnen 14 maanden weer met oude "troep" opgescheept blijk te zitten. Heb op eigen kosten de oude witte modem (4KB/s download) vervangen eind 2002, en blijkbaar toen alweer een achterhaald product gekregen. :(

Gelijk een mailtje gestuurd om te ruilen, met als argument "geen DHCP", maakt dat nog wat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anubis801
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Krijgt men met een COM21 modem die automatisch thuisgestuurd of moet men zelf daar naar vragen?

=/\= System Status =/\=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• judgem
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04-2014

judgem

Lord of Metal

Ik (Premium, COM21, 4827) kan het allemaal niet echt meer volgen hoor. De Com21-ers blijven op PPPoE zitten, de Motorola's gaan naar DHCP maar iedereen wordt ge-upgrade uiteindelijk is wat ik begrijp. 15 april (en dat is al over 3 dagen) zou het een feit moeten zijn maar ik moet het eerst nog allemaal zien.

Wat voor mij persoonlijk het belangrijkste is, is dat ik mijn router (Linksys WRT54G) rechtstreeks op mijn modem kan aansluiten want dat scheelt bergen met stroom met de server die ik er nu 24/7 tussen heb hangen om de zaak te delen hier in huis. Met een Motorola met het L2TP-protocol kon dat blijkbaar niet, zou het onder DCHP wel lukken wellicht (want onder PPPoE doet hij het momenteel niet namelijk :()?

- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anubis801 schreef op 11 april 2004 @ 23:29:
Krijgt men met een COM21 modem die automatisch thuisgestuurd of moet men zelf daar naar vragen?
Daar moet men zelf naar vragen via backoffice@office.casema.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 20:52:
Ik heb Wanadoo Premium
woonomgeving denhaag
Op dit moment is mijn gemiddelde download snelheid bij speedtest:
120kbps
Upload bagger :P ben benieuwd hoe het er voor staat als het geupgrade is :)
Ik heb het zelfde abbo incl. DHCP:

256kb down
43kb up.

Dat kan je wel verwachten.

p.s. het tooltje netlimiter draaien heeft geen zin, de verbinding is aardig stabiel.

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach kijk is wat ik net in mijn mail vind:
Geachte meneer/ mevrouw,

De markt voor internet ontwikkelt zich snel. Wij verbeteren continu de kwaliteit van onze diensten om aan al uw wensen te voldoen.

We hebben goed nieuws voor u!

We gaan gebruik maken van een nieuwe ontwikkeling waarbij u niet meer hoeft in te loggen om het internet op te kunnen. U bent voortaan direct verbonden zodra u de computer aanzet. De internetverbinding wordt pas verbroken als u uw computer weer uitzet. De voordelen hiervan zijn dat u altijd online bent, en de kans op storingen zo goed als uitgesloten is.

Om dit mogelijk te maken zullen wij komende nacht een technische omzetting doen. Dit kan tot gevolg hebben dat uw internet verbinding kortstondig onderbroken wordt, hiervoor alvast onze excuses. Mocht uw verbinding vannacht verbroken worden dan hoeft u alleen maar opnieuw in te loggen.

Zodra de omzetting voltooid is ontvangt u een nieuwe mail met aanwijzingen hoe u kunt zorgen dat u voortaan altijd online bent.

Met vriendelijke groet,

M.R. ten Oever

Manager Customer Relations
Dus mensen gewoon een mailtje afwachten en dan gebeurt het vanzelf wel. :P

Dit is in Utrecht met Motorola modem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

utbone schreef op 12 april 2004 @ 08:58:
[...]

Ik heb het zelfde abbo incl. DHCP:

256kb down
43kb up.

Dat kan je wel verwachten.

p.s. het tooltje netlimiter draaien heeft geen zin, de verbinding is aardig stabiel.
Heb je dan ook een COM21 modem?

En zo ja? als je de com21 modem hebt hoe kom je dan aan zo een hoge snelheid?
want niemand is toch nog geupgrade? je zegt net zelf dat je DHCP hebt iedereen zonder upgrade is toch nog PPPoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 10:57:
Ach kijk is wat ik net in mijn mail vind:

[...]

Dus mensen gewoon een mailtje afwachten en dan gebeurt het vanzelf wel. :P

Dit is in Utrecht met Motorola modem. :)
bah bah, ik woon ook in utrecht, naja niet in de stad zelf maar net erbuiten..heb com21 modem maar nog geen mail niks bah, kwil ook die snelheidsverhoging :'(

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafjedavid
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:01
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 11:43:
[...]

Heb je dan ook een COM21 modem?

En zo ja? als je de com21 modem hebt hoe kom je dan aan zo een hoge snelheid?
want niemand is toch nog geupgrade? je zegt net zelf dat je DHCP hebt iedereen zonder upgrade is toch nog PPPoe?
COM21 modems blijven op PPPOE werken. Alleen de Motorola modems die voorheen op l2tp draaien gaanover op DHCP, maar dat is hier pas 325x verteld zo ongeveer...... Dus met of zonder upgrade, com21 blijft pppoe.

En Judgem: pppoe is aanwezig op bijna alle routers, zelfs op die van 30 euro dus zou gewoon moeten werken :-s

Who Needs Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dafjedavid schreef op 12 april 2004 @ 13:04:
[...]

COM21 modems blijven op PPPOE werken. Alleen de Motorola modems die voorheen op l2tp draaien gaanover op DHCP, maar dat is hier pas 325x verteld zo ongeveer...... Dus met of zonder upgrade, com21 blijft pppoe.

En Judgem: pppoe is aanwezig op bijna alle routers, zelfs op die van 30 euro dus zou gewoon moeten werken :-s
oke bedankt voor de 326ste keer :P
bij speedtest kan ik mijn ping trouwens niet meten :S
de Interne XP firewall staat uit, zonealarm ook en gedeelte van systemworks.
Internet-opties, beveiliging staat op normaal
iemand wat theorieen? misschien zie ik zelf wat over het hoofd

Verder is het een kale install van xp dus staat er niet veel bijzonders op spyware clean mocht dat een rol spelen.

Ik heb ook geen routers enz. single pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
Waarom heb ik toch zo'n donkerbruin vermoeden dat casema zijn eigen gestelde deadline van 15 april niet gaat halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geeeeeeeeeeeeen idee fossie 8)7.......... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
ik weet het ook niet hoor, volgens mij laten ze weer alles op het laatste moment aankomen....of ze stellen de com21 gewoon achter ofzo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• judgem
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04-2014

judgem

Lord of Metal

Dafjedavid schreef op 12 april 2004 @ 13:04:
In die veronderstelling was ik dus ook maar de realiteit lijkt anders te zijn..

Dammit! :(

- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Fossie schreef op 12 april 2004 @ 13:10:
Waarom heb ik toch zo'n donkerbruin vermoeden dat casema zijn eigen gestelde deadline van 15 april niet gaat halen?
voor mij geen verrassing meer iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
Nou voor mij eigenlijk wel, ben nu bijna 2 jaar klant en eigenlijk heel tevreden geweest (denk 3x storing gehad ofzo, en een keertje bolbliksem en ik had de volgende dag al een nieuwe modem....) En ook bij de vorige upgrades is alles eigenlijk vlekkenloos verlopen...

Behalve dan dat ik maar 1x per jaar kan opzeggen ben ik best tevreden over de huidige dienstverlening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

Idd, als ik mij goed herriner ben ik toen ook 2 uur voor het einde van de deadline-dag geupgrade. Dus ik heb nog hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider

SgtStrider

Fractal Switchover!

**RARE FORUMBUG**

[ Voor 100% gewijzigd door SgtStrider op 12-04-2004 14:05 . Reden: Ok .. forum fokt het.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ettepet
  • Laatst online: 06-05 13:01
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 08:33:
Daar moet men zelf naar vragen via backoffice@office.casema.nl
Of toch niet. Ik kreeg binnen 20 uur het volgende mailtje terug:
Geachte mevrouw/heer ,

Wij ontvingen een e-mail van u op 11-04-2004. In antwoord hierop informeren wij u als volgt.

De COM21 modem wordt gefaseerd omgeruild in het hele casema gebied. U krijgt automatisch schriftelijk bericht wanneer uw wijk aan de beurt is.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

N.V. Casema

Afdeling Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De COM21 modem wordt gefaseerd omgeruild in het hele casema gebied. U krijgt automatisch schriftelijk bericht wanneer uw wijk aan de beurt is.
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Maar ik wil mijn COM21 modem niet kwijt :P ? Waarom wordt deze gafaseerd omgeruild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dafjedavid
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:01
zal wel standaardisatie of zo zijn :'(

Who Needs Windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 20:01:

Maar ik wil mijn COM21 modem niet kwijt :P ? Waarom wordt deze gafaseerd omgeruild?
Wordt je com21 niet omgeruild krijg je ook geen hogere snelheid en eerlijk gezegd vind ik de motorola wat beter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 20:01:

Hoezo jouw modem, je huurt hem hoor B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Fossie schreef op 12 april 2004 @ 13:47:
Nou voor mij eigenlijk wel, ben nu bijna 2 jaar klant en eigenlijk heel tevreden geweest (denk 3x storing gehad ofzo, en een keertje bolbliksem en ik had de volgende dag al een nieuwe modem....) En ook bij de vorige upgrades is alles eigenlijk vlekkenloos verlopen...

Behalve dan dat ik maar 1x per jaar kan opzeggen ben ik best tevreden over de huidige dienstverlening...
Volgens mij heb je, als je huidige contractduur al langer dan 12 maanden is, een opzegtermijn van 3 maanden.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
12 maanden is toch juist het gezeur erover? daar is nog een heel topic over geweest op got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Fossie schreef op 12 april 2004 @ 23:08:
12 maanden is toch juist het gezeur erover? daar is nog een heel topic over geweest op got
Voor zover ik weet, wordt het contract per 3 maanden verlengd iff je huidige contract al langer dan 12 maanden heeft geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

quote:
Geachte mevrouw/heer ,

Wij ontvingen een e-mail van u op 11-04-2004. In antwoord hierop informeren wij u als volgt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

N.V. Casema

Afdeling Klantenservice
Das mooi klote... Hoe zit dat met mijn huidige netwerk met router? Volgens mij was het zo dat dat motorola modem direct aan de groene kabel zoals die je huis in komt, aangesloten moest worden, of niet?
En volgens mij werkt ie ook niet samen met de door mij aangeschafte Sitecom 201 router... :S...
Ik hou geloof ik liever ook mijn com21... Ben allang blij dat het gewoon werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

De eerste router die niet DHCP als methode om een internet ip te krijgen ondersteunt moet ik nog tegenkomen... en die sitecom ondersteunt het zeker weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jah, dat weet ik... Dat had ik ondertussen ook al gevonden... Maar ik dacht dat die motorola modems nogal kritisch waren kwa routers???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
MikeyMan schreef op 12 april 2004 @ 23:26:
Jah, dat weet ik... Dat had ik ondertussen ook al gevonden... Maar ik dacht dat die motorola modems nogal kritisch waren kwa routers???
nee was met dat l2tp protocol, bleek nogal lastig voor routers - zelfs die het na een paar firmware updates wel ondersteunden - contact te maken.

maar straks dhcp klaar.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.