Toon posts:

Demon adsl ongeveer 6 minuten

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Demon adsl 2mbit. Ik heb alles aangesloten volgens het boekje. Ik heb windows xp. Maar ik val om een bepaalde periode weg voor een aantal seconden. Dus soms na 6 minuten valt me internet even aantal seconden weg en dan doet ie het weer.
Ik heb op www.demon.nl/support alle snelstart quides doorgelezen, en alle faqs doorgelezen, maar dit probleem komt er niet in voor.
Ik weet niet wat jullie nog meer moeten weten, als jullie nog iets moeten weten gil maar.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Zit je direct op het modem aangesloten of via een ander netwerkapparaat?

[ Voor 30% gewijzigd door PcDealer op 03-03-2004 14:52 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 19:14
DHCP renewal

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me modem op deze pc via UTP kabel verbonden. Ik heb een onboard netwerkkaart.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05 15:18
Verwijderd schreef op 03 maart 2004 @ 14:50:
Ik heb Demon adsl 2mbit. Ik heb alles aangesloten volgens het boekje. Ik heb windows xp. Maar ik val om een bepaalde periode weg voor een aantal seconden. Dus soms na 6 minuten valt me internet even aantal seconden weg en dan doet ie het weer.
Ik heb op www.demon.nl/support alle snelstart quides doorgelezen, en alle faqs doorgelezen, maar dit probleem komt er niet in voor.
Ik weet niet wat jullie nog meer moeten weten, als jullie nog iets moeten weten gil maar.
Ik heb dus precies hetzelfde probleem , maar ik ben er ook nog niet uitgekomen.... :'(

Ook al zet ik mijn Zyxel in modem mode , dan valt ie ook voor ongeveer 15 sec weg....

zie ook mijn oude topic... : [rml][ Demon] Router/modem probleem[/rml]

[ Voor 7% gewijzigd door Possible op 03-03-2004 14:56 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 22:49

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Possible schreef op 03 maart 2004 @ 14:53:
[...]

Ik heb dus precies hetzelfde probleem , maar ik ben er ook nog niet uitgekomen.... :'(

Ook al zet ik mijn Zyxel in modem mode , dan valt ie ook voor ongeveer 15 sec weg....
Misschien handig om te vermelden WAT er wegvalt je DSL Sync ? Je IP ? Welk netwerk ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-05 15:18
ShadowBumble schreef op 03 maart 2004 @ 14:57:
[...]

Misschien handig om te vermelden WAT er wegvalt je DSL Sync ? Je IP ? Welk netwerk ?
het DSL lampje valt uit hij begint dan orangje te knipperen en wordt dan weer gewoon groen en na 15/20 seconde doet ie het weer normaal.....

edit: en in dat andere topic heeft nog niemand het voor elkaar gekregen met hun verbinding .....

edit2: kan een admin deze 2 topics mischien samenvoegen :? er zijn nu 2 topics over hetzelfde probleem/onderwerp :)

Demon internet valt bijna structueel uit
en:

Demon adsl ongeveer 6 minuten

[ Voor 71% gewijzigd door Possible op 03-03-2004 15:10 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb al keer die mac dinges gedaan, ook al snap ik niet zo goed wat het allemaal is. Maar ze zeiden dat je verder niks hoeft te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Dus wat kan ik nu doen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2004 15:17 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Demon internet valt bijna structueel uit
Denk dat we 't beste daar verder kunnen gaan ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.