Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Verwijderd
Dan wil het nog wel eens gebeuren dat je NAT tabel volloopt.
Wat heb je overigens zelf al geprobeerd om het probleem te verhelpen? Modem/Router opnieuw gestart? Indien het dan wel werkt, dan is dat vrij logisch omdat je NAT tabel dan word leeg gesmeten.
Mocht je zo'n p2p client gebruiken, probeer dan eens in te stellen dat dat programma wat minder connecties mag gebruiken. Dan trekt je modem/router het wat beter.
Modem/Router ---> 100mbit hub ---> 2 computers
Maar beide computers zijn bijna clean installed er zijn ook geen programma's like emule of kazaa geistalleerd.
edit: oke dit is niet leuk meer , zonet binnen 10 min is het modem/router al 2 keer vast gelopen
[ Voor 18% gewijzigd door Possible op 13-02-2004 22:11 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Op de Zyxel site staat namelijk een nieuwere firmware dan op Demon site te vinden is...
Mocht je die er nog niet in hebben zitten, dan zou ik het zeker even proberen.
Ok het is nog steeds niet opgelost.
Wat ik wel weet is bijv , als 2 pc's gewoon aan staan , en 1 pc is aan het internetten dan valt het internet NIET uit . Maar zodra pc 2 op internet gaat valt het internet weg en/of MSN doet het maar internet dan weer niet
Ik snap er iig niks meer van
[ Voor 81% gewijzigd door Possible op 14-02-2004 20:57 ]
Verwijderd
Ja ik weet dat het een ander geval is maar misschien heb je er wat aan.
Succes
modem=====hub======server======switch=====pc
Op de hub heb ik nog een tweede aansluiting met mijn werklaptop waarmee ik een vpn verbinding opbouw als dat moet. Dan moet ik wel de server netwerkkaart uitschakelen, want ik moet het zelfde IP adres krijgen.
Maar na het terugzetten van de originele host file is het een stuk minder. Ik heb nog maar 1 keer in enkele dagen het probleem teruggehad....
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!