Radeon 9800 pro tv-out probleem

Pagina: 1
Acties:

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 23:01
heb pas gebruik gemaakt van mn tv-out en gebruikte de s-video ingang dat ging allemaal wel goed.

maar nu probeerde ik eens voor de gein een audio kabel als composite, wou gewoon kijken wat het kwaliteitsverschil was. ik kreeg zwart beeld. toen deed ik weer die s-videokabel der in en ineens is mn beeld heel donker en de de felle kleuren springen deruit vooral de kleur rood. Hoe kan dit ineens hij deed het eerst goed.

dit vind ik ook vreemd ook al heb ik geen kabel in mn videokaart hij blijft aangeven dat ik hem aangesloten heb. dit gebeurde dat ik heb zitten testen met die composite ingang

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:00
welk beeld is donker?
dat van je TV of van je monitor?

welke drivers en software gebruik je?
more info plz :)

[edit]
probeer trouwens eens een reinstall van je videokaart
dus in veilige modus eerst de drivers weggooien en daarna via apparaatbeheer je videokaart verwijderen.
daarna opnieuw opstarten en de juiste drivers installeren.

[ Voor 51% gewijzigd door Crash op 03-03-2004 10:08 ]

• jaaoie17
van de tv zijn de kleuren dus te fel en donker ik gebruik verder geen speciale software

gebruikte de cat 4.2 drivers

maarja het deed eerst goed

• oeLangOetan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-02 15:22
In de control panel je landsinstellingen juist zetten (tis wat zoeken, maar ik ken niet vanbuiten wat je exact moet doen)

/edit
ow jah, dubbelklik op het TV icoon

[ Voor 16% gewijzigd door oeLangOetan op 03-03-2004 21:04 ]

• jaaoie17
ben bang dat tie tv-out niet meer goed is, want zelfs in dos geeft bepaalde kleuren fel aan. maar vanmiddag test ik even een andere radeon van iemand

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:00
jaaoie17 schreef op 04 maart 2004 @ 09:23:
ben bang dat tie tv-out niet meer goed is, want zelfs in dos geeft bepaalde kleuren fel aan. maar vanmiddag test ik even een andere radeon van iemand
heb je die landsinstellingen dan al aangepast? :)

• jaaoie17
heb nu met een radeon 7500 geprobeert en daar is de tv-out gewoon goed.

dus de tv-out moet haast kapot zijn van mijn radeon en de landinstellingen kun je niet instellen.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-08 13:14

Mystikal

It never hurts to help!

jaaoie17 schreef op 04 maart 2004 @ 14:43:
heb nu met een radeon 7500 geprobeert en daar is de tv-out gewoon goed.

dus de tv-out moet haast kapot zijn van mijn radeon en de landinstellingen kun je niet instellen.
Volgens mij kun je wel instellen of het pal of ntsc (dacht ik) is... Dat is de landinstelling

Basement Bios ---- Exo-S

Pagina: 1