Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas de siemens m55 van mijn vriend gekregen O+ , echt een lief een leuk dingetje.
Maar ik snap echt helemaal niets van die speciale composer die erop zit!!! :(
Ik heb echt al een paar keer op het interenet gezocht, maar ik kan echt niets hulpzaams vinden. :'(
Kan iemand mijn misschien helpen????? Alsjeblieft _/-\o_

Verwijderd

Heb je geen handleiding? :)

Verwijderd

Topicstarter
:+ Ja als het zo makkelijk was he ;(
Ik heb al mijn papieren door gebladerd en de bijhorende internet pages opgezocht, maar helemaal niets :/

Er moeten toch mensen zijn die het wel voorelkaar hebben gekregen om het te vinden??????

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11 08:57
Die composer is waarschijnlijk een (java)aplicatie die naar de telefoon gedownload is. Zoals je in het handleiding lezen kunt:
Siemens City Portal
Further applications, games and services for your mobile phone (e.g. a Photo Logo Composer to create personal pictures for your Address-book) can be found at:

www.my-siemens.com/city
Het is dus wel logisch dat het niet in de handleiding staat, en mischien moet je even kijken waar het vandaan komt!

..:: ::..

Verwijderd

Topicstarter
Die composer is een window met (ik dacht) 4 of 5 vakjes breed en lang (ofzo, ik heb geen zin om nu te gaan kijken.
En op de bovenste rij van die hokjes staan in elk vakje een gitaar afgebeeld. Op de volgende rij staan er naast elkaar drum stokken afgebeeld en ga zo verder ( ik hoop dat jullie het snappen)
En ik kan elk hokje drie paar kleuren geven en het tempo veranderen. Dan kan ik met 0 of met 1 mijn deuntje afluisteren.
Maar ik heb zelf geen zin om helemaal uit te gaan zoeken hoe of wat, dus ik wilde graag weten of er een site was die daar wat over uitlegde enzo?????

Heeft niemand hier die telefoon ook en hetzelfde probleem?????

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
* Falskdansker heeft ook een M55 :)
Ik snap alleen ook niet echt hoe die composer werkt :(
/edit: het "programma" heet trouwens Cubasis Mobile

[ Voor 26% gewijzigd door Falskdansker op 03-03-2004 20:03 ]

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Yea I know })

Dat krijg je ook te zien op je mobi als je de composer gebruikt.

Je kan er van alles over lezen op het internet, maar hoe die werkt? Nope

Verwijderd

Topicstarter
:'( Echt helemaal niemand die mij wat erover kan vertellen? :'(

Dat kan toch niet waar zijn???

Verwijderd

Topicstarter
nog steeds niet?

NIEMAND????

HELP MIJ ALSJEBLIEFT!!!!!!!

Verwijderd

hehe, ik heb ook m55 en heb 5 mins die composer ervoor gehad, daarna had ik al door dat ik er toch geen bal van snapte hoe dat ding werkt.. Ik snap werkelijk niet hoe je met die paar hokjes met 3 verschillende instrumenten erop een leuke ringtone kan maken, en als het wel kan dan snap ik niet waarom wij niet snappen hoe dat ding werkt want met die paar knoppen kan dat niet moeilijk zijn lijkt mij, maarja ik heb er ben er ook nog niet echt voor gaan zitten.

Verwijderd

ALs het goed is kun je een instrument 3 kleurtjes geven, elke is een andere soort geluid. De speler speelt alles af vanaf het bovenste rij van links naar rechts. Je kunt er dus 4 ritmes op zetten. Je kunt ze ook tegerlijk laten afspelen voor mooiere geluiden. Maar zelf snap ik er ook niet veel van, maar ik heb ook een M55. Echt een wonder van een telefoon _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Ja thx,
Achter die info is niet zo moeilijk te komen, ik ben dan nog niet te lui om de info te lezen dat bij die composer komt.

En ik heb ook nog een paar keer de moeite genomen om wat te zoeken op het internet onder andere de genoemde site die erbij komen.

Maar nergens staat een goeie uitleg of voorbeelden, die je voor elke andere normale composer wel heb op het internet: free ringtones enzo.

Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat een bedrijf zoveel moeite en geld steekt in een nieuw composerprogramma, en dat niemand weet hoe je dat moet gebruiken.
Dan is het toch weggegooit geld !!!!

Verwijderd

Topicstarter
oh,
En ik las ergens dat je nog meer kleuren kon krijgen voor je menu, weet iemand daar iets van?

En nog een vraag:
Welke features van de m55 vinden jullie het leukst? Om ff te checken dat ik niets mis

Verwijderd

dat meen je toch niet! ik heb ook de m55 gehad, maar had die composer meteen door, was zelfs voordehandliggend. :+

ik heb nu een sonyericsson t630, die heeft een soortgelijke composer

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 22:31:
oh,
En ik las ergens dat je nog meer kleuren kon krijgen voor je menu, weet iemand daar iets van?

En nog een vraag:
Welke features van de m55 vinden jullie het leukst? Om ff te checken dat ik niets mis
Instellingen --> Weergave -->colorscheme's
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 22:34:
dat meen je toch niet! ik heb ook de m55 gehad, maar had die composer meteen door, was zelfs voordehandliggend. :+

Als het zo voor de hand liggend is, dan kan je het vast ook makkelijk uit leggen.... :/ :Z

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 22:34:

Zeik niet maar schrijf een handleiding :P :D

P.S. : Ik blij dat ik met BlueTooth Ringtones kan overzetten 8) :+ * nero355 heeft net een Motorola V525 gekocht ;) Lucky me O+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

nero355 schreef op 10 maart 2004 @ 22:42:
[...]

Zeik niet maar schrijf een handleiding :P :D
heb jij de m55 wel eens in handen gehad? :O

maar goed ik heb de m55 niet meer, dus ik kan het niet precies uitleggen.
maar als je het echt niet snapt moet je eerst maar eens magix music maker proberen, dan snap je die composer ook wel :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 23:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
[quote]XoiN schreef op 10 maart 2004 @ 22:42:
[...]

Instellingen --> Weergave -->colorscheme's

Die had ik wel gevonden, maar ik bedoel meer kleuren

[...]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 23:02:
[...]

heb jij de m55 wel eens in handen gehad? :O

maar goed ik heb de m55 niet meer, dus ik kan het niet precies uitleggen.
maar als je het echt niet snapt moet je eerst maar eens magix music maker proberen, dan snap je die composer ook wel :+
Ik heb nu een boel mensen gesproken met een m55 en niemand weet hoe die composer werkt. Dus zo makkelijk is dat niet!

Maar als je niet zit op te scheppen of te bluffen, mag je ons wel een paar tips geven.

Ik heb nog nooit achter de magic music maker gezeten, dus ik weet niett waar te beginnen.
En ik wil trouwens niet zelf wat gaan composen ik wil kant en klare ringtones.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Start CubaseMobile (Rechter Softkey -> Surf & Fun (3) -> Games & More (2) -> CubaseMobile). Na laden: Rechter Softkey -> Gebruiksinfo. Daar heb je je handleiding. Om andere 'thema's' te laden: in het compose scherm: Rechter Softkey -> Sessie Laden en dan een thema kiezen (Techno, Pop, Chillout..)

Verwacht er echter niet teveel van. De composer is erg beperkt en leuk voor maar 5 min.

[ Voor 7% gewijzigd door Daedalus op 16-03-2004 19:41 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Harstikke lief dat je ff een uitleg komt geven, maar zo ver is iedereen denk ik wel gekomen.
Alleen ik ben niet zo crea om mijn eigen creatie te maken, dus vroeg ik mij af of iemand mij kon vertellen of ik er oook nog iets nuttigs mee kan doen.
Dus ringtones maken die ik wil horen, songs van de tophits enzo. (dat klopt niet helemaal)

Het leek mij sterk dat ze een hele composer gingen "uitvinden" en dan geen voor gekauwde ringtones voor maakte. Waarom die moeite?

Maar ik ben bang dat het echt verspilde tijd en geld is wat die mensen in die composer hebben gestoken.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 22:14:
...
Alleen ik ben niet zo crea om mijn eigen creatie te maken, dus vroeg ik mij af of iemand mij kon vertellen of ik er oook nog iets nuttigs mee kan doen.
Dat is nu juist het leuke van deze composer, je heeft helemaal niet creatief te zijn om iets leuks te maken. Het enige wat je doet is voorgeprogrammeerde loops in een volgorde zetten die je zelf leuk vindt. Het is hetzelfde idee achter Magix Music Maker. Daar heb je ook een grote bak met loops die je zelf in een mooie volgorde kunt zetten. Die loops zijn zo gemaakt dat ze (bijna) altijd goed bij elkaar klinken.

De M55 is echter qua hardware veelste beperkt om er echt iets mee te doen. De composer is een leuk extraatje op de telefoon, maar niet meer dan dat.

Als je echte ringtones wilt maken, moet je je gaan verdiepen in MIDI en hoe je muziek maakt. Dan kun pas echt wat moois maken, maar dat kost dan ook veel tijd.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 22:14:
Harstikke lief dat je ff een uitleg komt geven, maar zo ver is iedereen denk ik wel gekomen.
Dus ringtones maken die ik wil horen, songs van de tophits enzo. (dat klopt niet helemaal)

Het leek mij sterk dat ze een hele composer gingen "uitvinden" en dan geen voor gekauwde ringtones voor maakte. Waarom die moeite?

Maar ik ben bang dat het echt verspilde tijd en geld is wat die mensen in die composer hebben gestoken.
ooooh, je dacht dus dat je compleet je eigen melodieen kon maken, nope dat kan dus niet.
het is echt een soort "drag & drop" met samples.

nu snap je dus dat ik het zo simple vond, ik wist al dat je alleen met die voorgekauwde samples kan werken :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 23:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
oki dat zuigt, maar dan is het in ieder geval duidelijk, bedankt :D

Verwijderd

Jammer dat ze op internet ofzo niet gewoon een plaatje laten zien van zo'n schema wordt zo'n ringtone.. dat zou echt leuk zijn
Pagina: 1