Ik heb bij een kennis een nieuwe computer geinstalleerd en alles werkt perfect.
Ook het internet leek goed ingesteld en deed het ook goed.
Maar later bleek dat het internet het soms wél doet en soms ineens weer niet.
Ik heb niet echt een specifiek patroon kunnen vinden wanneer wel en wanneer niet.
De isdn verbinding gaat via Zonnet en als ik inbel gaat dat allemaal prima, maar als ik dan naar een pagina wil surfen in explorer dan doet hij soms niks.
Als ik dan de teller van de verbinding bekijk lopen de verzonden bytes wel op, maar de ontvangen niet.
Als hij het een keer wel doet is alles ook perfect, helemaal niks aan de hand.
Als jullie verder nog specifieke instellingen/symptonen willen weten moeten jullie dat maar vragen, ik kan hier alles wel neerklappen maar weet zo niet wat handig voor jullie is.
Ook het internet leek goed ingesteld en deed het ook goed.
Maar later bleek dat het internet het soms wél doet en soms ineens weer niet.
Ik heb niet echt een specifiek patroon kunnen vinden wanneer wel en wanneer niet.
De isdn verbinding gaat via Zonnet en als ik inbel gaat dat allemaal prima, maar als ik dan naar een pagina wil surfen in explorer dan doet hij soms niks.
Als ik dan de teller van de verbinding bekijk lopen de verzonden bytes wel op, maar de ontvangen niet.
Als hij het een keer wel doet is alles ook perfect, helemaal niks aan de hand.
Als jullie verder nog specifieke instellingen/symptonen willen weten moeten jullie dat maar vragen, ik kan hier alles wel neerklappen maar weet zo niet wat handig voor jullie is.