Toon posts:

Intel Pentium 4 2,8 GHz HT

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb pas een Intel Pentium 4 2,8 GHz HT op mijn Abit IS7 moederbord, chipset Intel 865PE, maar nu wilde ik weten of ik de BIOS goed heb ingesteld voor de processor. Hieronder zie je een plaatje met de processor specificaties van 3D mark 2003. Zijn de specificaties voor een Intel Pentium 4 2,8 GHz HT goed ingesteld ??

Dus zeg maar klopt de external clock van 200Mhz of is dat niet die 800Mhz fontside-bus ??

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/hoyer/P4.JPG

Groetjes KillerBee007

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 19:29 ]

• IJnte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-08 10:09
Er zit een wachtwoord op je URL...
200MHZ frontside bus is goed. Dit is de normale snelheid van je processor.

[ Voor 53% gewijzigd door IJnte op 01-03-2004 19:29 ]

Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Volgens mij heb jij de FAQ niet gelezen... Ten eerste is dit veel te basic voor GoT, ten tweede weten wij niet of je bios instellingen goed zijn als je ze niet om te beginnen vermeldt, en ten derde groeten wij niet aan het eind van elke post.
Al met al, zie ik dit topic geen lang leven beschoren zijn.
Ik kan alleen wel zeggen dat een p4 een quad pumped fsb heeft. Dus 200x4 is 800 (= dus correct)

• CaineTanathos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-07 22:00
maak daar maar snel 230 mhz van :P

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

Verwijderd

De Reply zoals van MikeyMan, vind ik persoonlijk toch eigenlijk zeer zielig en compleet nutteloos.

Het enige nuttige wat hij dus zei, is dat ie goed staat, vanwege de quadpump en aangezien je ook wat vraagt over je bios, post dan die specs ook even, want zonder bios specs, is het lastig te zien of hij wel goed staat.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2004 19:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 19:34:
De Reply zoals van MikeyMan, vind ik persoonlijk toch eigenlijk zeer zielig en compleet nutteloos.

Het enige nuttige wat hij dus zei, is dat ie goed staat, vanwege de quadpump en aangezien je ook wat vraagt over je bios, post dan die specs ook even, want zonder bios specs, is het lastig te zien of hij wel goed staat.
Ik bedoel zegmaar of die clockrate van 200MHz klopt en dat maal 4 = 800Mhz en dus die HT en dat was zegmaar mijn vraag...

Thanx

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:52

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

en hoezo nutteloos? volgens mij is dit tweakers.net... Wat suggereert dat er tweakers zijn. Voordat je uberhaupt iets op dit forum mag posten krijg je een faq voor je neus met richtlijnen, en voordat je een topic start, staat er ook nog een klein extract uit die faq. Waarin word gewezen op het zoeken (deze vraag is al tientallen keren langsgeweest) en op richtlijnen voor het posten van je vraag/antwoord. Hier is blijkbaar niet op gelet, en dus wijs ik hem erop. Als niemand hier ene klote van aantrekt zijn we binnen no-time nergens meer... Dus in welke zin vind jij mijn opmerking nutteloos danwel zielig?

[ Voor 27% gewijzigd door MikeyMan op 01-03-2004 19:41 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) ga nooit af op vage tooltjes. En als je ze gebruikt, dien je vooral ook je eigen intellect te gebruiken ter beoordeling
2) De PMG FAQ is er niet voor niets... dat ding draait op 200MHz, die '800 effectief' is marketing bullshit- je tooltje heeft deze keer gelijk

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.